سبد خرید 0

دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 28 آذر 1402 در ساعت 22 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا

پذیرایی خانه فضایی است که در آن اعضای خانواده استراحت می کنند، دور هم جمع می شوند، به سرگرمی های مورد علاقه شان می پردازند و از مهمان ها پذیرایی می کنند. چنین فضایی باید تداعی کننده احساس آرامش، راحتی و نشان دهنده سلیقه و علایق اعضای خانواده باشد. کاغذ دیواری ها بهترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد چنین فضایی هستند. شما با توجه به سبک مورد علاقه خود، رنگ بندی اسباب خانه، ابعاد اتاق و پارامترهای مشابه دیگر، می توانید کاغذ دیواری های ایده آلتان را انتخاب کرده و اتاق پذیرایی را به بهترین شکل دکور کنید. در همین راستا ما نیز قصد داریم تا در خصوص دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا نکاتی را مطرح کنیم. پس اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی منزل خود را دارید ما را تا انتها دنبال کنید.

دکوراسیون پذیرایی با جدید  ترین کاغذ دیواری روز دنیا 

چگونه برای پذیرای خانه خود کاغذ دیواری انتخاب کنیم؟

دنیای کاغذ دیواری ها بسیار متنوع است. همین امر می تواند انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای پذیرایی خانه شما را به یک چالش جدی تبدیل کند. شما می توانید فرایند دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا را به مراحل کوچک و منطقی تقسیم کنید و هر مرحله را با در نظر گرفتن تمامی جوانب، پیش ببرید. ما در این مقاله، این مسیر را برایتان آسان خواهیم کرد. کافی است برای انتخاب کاغذ دیواری این نکات را در نظر بگیرید:

  • رنگ کاغذ دیواری: رنگ می تواند حال و هوای یک اتاق را تعیین کند. برای آنکه اتاق پذیرایی شما بزرگتر و روشن تر به نظر برسد و یا سقف ها بلند تر جلوه کنند، کاغذ دیواری های طرح دار با رنگ پس زمینه سرد و روشن را پیشنهاد می کنیم. به عنوان مثال، رنگ های سبز، آبی و یا بنفش برای این امر مناسب می باشند. رنگ های روشن تر (مانند کرم، سفید و خاکستری روشن) تاثیر نور و بزرگی فضا را بیشتر می کنند. رنگ های گرم مانند قرمز یا زرد با القای احساس آرامش و گرما، انتخاب ایده الی برای اتاق های پذیرایی و نشیمن محسوب می شوند. در انتخاب رنگ بهتر است به رنگ اثاثیه اتاق نیز توجه کنید و کاغذ دیواری نهایی را با توجه به تم و رنگ بندی اتاق انتخاب کنید.
  • پنهان کردن نقص های دیوار: ممکن است دیوارهای اتاق پذیرایی شما دچار لکه و یا ترک شده باشند و مایل باشید این عیب را بپوشانید. کاغذ دیواری ها بهترین انتخاب برای این کار هستند و ماندگاری آنها نسبت به رنگ بالاتر می باشد. کاغذ دیواری های طرح دار به طور خاص برای پوشاندن نواقص دیوارها ایده آل هستند. کاغذ دیواری طرح چوب، چرم و سنگ مرمر می تواند با پرت کردن حواس بیننده، عیب دیوار را به خوبی پوشش دهد و از سویی دیگر، انتخابی کاربردی و مناسب برای اتاق پذیرایی محسوب می شود. در انتخاب کاغذ دیواری طرح دار بهتر است مراقب شلوغ شدن فضا باشید. همچنین بهتر است به طرح های پارچه مبلمان، پرده ها و فرش ها نیز دقت کنید.

 کاغذ دیواری

  • مساحت اتاق پذیرایی: کاغذ دیواری های طرح دار می توانند بر نظر بیننده در خصوص بزرگی یا کوچکی فضا تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. کاغذ دیواری هایی با طرح های عمودی سقف اتاق را بلند تر جلوه می دهند. این نوع از کاغذ دیواری های معمولا برای اتاق هایی با تم و فضای رسمی تر مناسب می باشند. موتیف هایی با شکل V یا U نیز می توانند سقف اتاق را بلند تر جلوه دهند. الگوی های افقی از سویی دیگر، سکوت و آرامش را به اتاق باز می گردانند و می توانند عرض اتاق را بیشتر از آنچه که هست جلوه دهند. این نوع از طرح ها برای سالن های باریک ایده آل هستند. 

 

مشاهده  قیمت انواع کاغذ دیواری ساده

 

نکات مهم قبل از خرید کاغذ دیواری برای پذیرایی

امروزه کاغذهای دیواری برای پوشاندن دیوارها زیاد استفاده می شوند و تاثیر بسزایی در زیباسازی دکور منزل دارند؛ اگر از آن دسته کسانی هستید که تمایل دارید دیوارهای سالن پذیرایی منزل خود را با دیوارپوش بپوشانید، به نکات مهم قبل از خرید کاغذ دیواری برای پذیرایی توجه داشته باشید.

  1. بررسی نور سالن پذیرایی: زمانی که قصد خرید کاغذ دیواری را دارید باید بررسی کنید و ببینید که اندازه نور در پذیرایی شما تا چه حد است؛ در صورتی که سالن تان پر نور است می توانید از کاغذ دیواری های تیره رنگ استفاده کنید؛ در غیر این صورت انتخاب کاغذ های دیواری رنگ روشن برایتان بهترین گزینه می باشد.
  2. توجه به مساحت سالن پذیرایی: یکی دیگر از اصولی که در زمان خرید کاغذ دیواری توجه به آن حائز اهمیت است، دقت به مساحت سالن پذیرایی می باشد؛ اگر پذیرایی کوچکی دارید، سعی کنید که دیوارهای آن را با دیوارپوش های رنگ روشن و ساده بپوشانید و در صورتی که سالن پذیراییتان بزرگ است، انتخاب کاغذ دیواری های رنگ تیره برایتان مناسب ترین گزینه به شمار می آید.
  3. توجه به دکوراسیون منزل: قبل از آن که بخواهید کاغذ دیواری انتخاب کنید باید ببینید که مبل، فرش و پرده هایتان چه رنگ و طرحی دارند؛ اگر از رنگ های روشن و طرح های ساده این لوازم استفاده می کنید، می توانید کاغذ دیواری تان را تیره رنگ با طرح های شلوغ انتخاب کنید و بالعکس.
  4. توجه به کفپوش سالن پذیرایی: در صورتی که پذیرایی تان کفپوش های ساده دارد می توانید کاغذ دیواری هایتان را با طرح های شلوغ انتخاب کنید؛ اما اگر کفپوش تان طرح شلوغی دارد، انتخاب کاغذ دیواری های ساده با کمترین طرح ها برایتان گزینه ایده آلی به شمار می آید.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی برای فضاهای بزرگ

اگر سالن پذیرایی بزرگی دارید و می خواهید که دیوارهای آن را با کاغذ دیواری بپوشانید، لازم است که به چند نکته برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی برای فضاهای بزرگ توجه داشته باشید.

  1. استفاده از کاغذ دیواری راه راه: در صورتی که سقف پذیرایی شما مرتفع است و فضای زیادی هم در دست دارید، برای پوشاندن دیوارهای تان با دیوارپوش کاغذی بهتر است که از کاغذ دیواری راه راه افقی استفاده کنید؛ چرا که این کاغذها به گونه ای طراحی شده اند که سقف را کوتاه تر و فضای پذیرایی را محدودتر نشان دهند.
  2. استفاده از رنگ های تیره: معمولا طراحان دکوراسیون داخلی توصیه می کنند که برای پوشاندن دیوارهای یک پذیرایی بزرگ از کاغذ دیواری هایی که رنگ تیره و طرح شلوغی دارند استفاده شود.
  3. ادغام کاغذ دیواری ساده و طرح دارد:  اگر تمایل دارید که دیوارهای سالن پذیرایی بزرگ خود را با کاغذ دیواری بپوشانید، برای آن که بتوانید سالن خود را کوچکتر نشان دهید و جذابیت آن را هم بالا ببرید بهتر است که از ترکیب کاغذ دیواری ساده و طرحدار استفاده کنید.
  4. استفاده از طرح چوب کاغذ دیواری: امروزه بیشتر افراد برای پوشاندن دیوارهای پذیرایی منزلشان از کاغذ دیواری های طرح چوب استفاده می کنند و با این طرح از کاغذ های دیواری هم می توان سقف را کوتاه تر و فضای پذیرایی را محدودتر نشان داد و هم این که محیطی جذاب و چشمگیر را برای سالن پذیرایی به وجود آورد.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی برای فضاهای کوچک

با توجه به قیمت به صرفه ای که کاغذهای دیواری دارند و همچنین طرح و رنگ های متنوع شان بیشتر افراد متمایل هستند که دیوارهای خود را با این نوع از دیوارپوش ها بپوشانند؛ اگر شما هم دوست دارید با استفاده از کاغذ دیواری یک تغییر اساسی به دکوراسیون منزل خود بدهید و از طرفی هم سالن پذیرایی کوچکی دارید، به نکات انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی برای فضاهای کوچک توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید.

  • توجه به رنگ: برای بزرگتر نشان دادن سالن های پذیرایی کوچک باید از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که دارای رنگ های روشن و خنثی هستند و طرح های شلوغ هم در آن ها وجود ندارد؛ اگر از یک رنگ کاغذ دیواری استفاده کنید بهتر است؛ اما اگر تمایل به استفاده از دو رنگ را دارید، سعی کنید که دو کاغذ دیواری با رنگ های متضاد را انتخاب کنید.
  • توجه به طرح: کاغذ دیواری هایی که دارای طرح ها و شکل های بزرگتری هستند استفاده از آن ها برای پوشش دیوارهای سالن های پذیرایی کوچک باعث می شود که فضا کوچکتر به نظر برسد، پس سعی کنید که برای بزرگتر نشان دادن پذیرایی خود از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که طرح های ریزی دارند.
  • توجه به جنس: اگر نور کمی در پذیرایی شما وجود دارد، بهتر بوده که از کاغذ دیواری هایی که جنس براق دارند استفاده کنید؛ چرا که آن ها محیط را پر نور تر نشان می دهند و نور را انعکاس می دهند و باعث می شوند که سالن های پذیرایی کوچک بزرگتر به نظر برسند؛ به این نکته توجه داشته باشید که اگر نور زیادی در پذیرایی شما وجود دارد، اصلا از کاغذ دیواری های براق استفاده ننمایید.

انتخاب این کاغذ دیواری های برای پذیرایی اشتباه است!

کاغذ دیواری ها رنگ های و طرح های متنوعی دارند و این دو پارامتر، کاربرد آنها را تعیین می کنند. برخی از کاغذ دیواری ها برای فضای خانوادگی و صمیمی پذیرایی و یا به طور کلی محیط خانه مناسب نیستند.  به عنوان مثال کاغذ دیواری هایی با طرح آجر، سیمان یا سنگ بیشتر برای محیط های عمومی (مانند مطب پزشکان و اتاق های انتظار) ایده آل هستند. این طرح ها سنگین و سرد هستند و می توانند بر روی محیط گرم و دلنشین خانه تاثیر منفی داشته باشند. اگر با وجود این توضیح به کاغذ دیواری های طرح آجر یا سنگ علاقه مند هستید، بهتر است تنها یک الی دو دیوار را از پذیرایی خود را به آن اختصاص دهید. این کار از تبدیل شدن فضای اتاق پذیرایی به یک محیط صنعتی و خشک جلوگیری می کند.

3 دقیقه مطالعه: هر رول کاغذ دیواری چند متر است؟

*کاغذ دیواری های ساده با بافت پارچه یا مخمل و بافت های نظیر آن میتواند اثر معکوس داشته باشد.

موتیف های تیره فضا را بزرگتر جلوه می دهند

انتخاب کاغذ دیواری هایی با پس زمینه رنگ های تیره برای اتاق پذیرایی مناسب نیست. این کار اتاق پذیرایی شما را کوچک و بسته جلوه می دهد، چرا که رنگ های تیره نور را جذب می کنند. به طور خاص در راهروها، دیوارهای شمالی و دیوارهای بدون پنجره بهتر است از کاغذ دیواری های رنگ روشن و براق استفاده کنید. این دسته از کاغذ دیواری ها نور را به خوبی بازتاب داده و فضا را بزرگتر جلوه می دهند. در صورت تمایل به استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار، بهتر است موتیف های رنگ روشن و یا محو تر را انتخاب کنید.

 

اهمیت دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا

کاغذ دیواری ها ابزار ایده الی برای تزریق بخشی از هویت و سلیقه اعضای خانواده به طراحی داخلی محیط زندگیشان محسوب می شوند. شما همیشه می توانید کاغذ دیواری های قدیمی و کهنه خانه خود را با انواع کاغذ دیواری جدید موجود در بازار جایگزین کنید. از نظر طرح و رنگ، کاغذ دیواری های ساده با رنگ بژ و همچنین کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی و اشکال هندسی مدرن این روزها مورد توجه هستند. اگر در محیطی مرطوب زندگی می کنید یا اتاق پذیرایی خانه شما بسیار نور گیر است، کاغذ دیواری های نانو می توانند انتخاب مناسبی باشند. این کاغذ دیواری ها قابل شستشو هستند و در برابر نور و رطوبت مقاومت و انعطاف پذیری زیادی دارند. شما می توانید از انها حتی بر روی دیوارهای بافت دار نیز استفاده کنید. اگر مایلید هزینه انرژی مصرفی خانه برای سرمایش و گرمایش را کاهش دهید و یا از آلودگی های صوتی جلوگیری کنید، کاغذ دیواری های آکوستیک را پیشنهاد می کنیم.

پوستر ها و کاغذ دیواری های LED

 

اگر اتاق پذیرایی شما تاریک است و در نورپردازی آن دچار مشکل شده اید، تکنولوژی و طراحان داخلی راه حلی ایده آل برایتان دارند. در اواخر سال 2022 از پوستر ها و کاغذ دیواری های LED رونمایی شد. در بافت این کاغذ دیواری ها لامپ های ریزی تعبیه شده است که به طور میانگین 4 ولت مصرف برق دارند و می توانند با نورپردازی یک دیوار، به روشنایی فضا کمک کنند. ترکیب این تکنولوژی با کاغذ دیواری های طرح دار می تواند برای دیوارهای کانونی پذیرایی ایده ال باشد. شما حتی می توانید با کمک این کاغذ دیواری ها، میزان روشنایی اتاق را نیز کنترل کنید.

کاغذ دیواری های طرح سنگ

 

امسال کدام کاغذ دیواری برای پذیرایی مده؟

اگر در فکر دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا هستید، احتمالا از خود می پرسید چه طرح هایی از کاغذ دیواری ها در سال 2023 مد هستند؟ ما در ادامه با معرفی برخی از محبوب ترین ترند های کاغذ دیواری برای امسال تلاش می کنیم تا به شما در یافتن پاسخ این پرسش کمک کنیم:

  • موتیف های دهه 70 میلادی: کاغذ دیواری هایی با موتیف های هندسی متقارن و بسیار بزرگ و رنگ های روشن در سال 2023 مورد توجه هستند. البته توجه داشته باشید که انتخاب آنها برای تمام دیوارهای خانه فضا را بسیار شلوغ خواهد کرد. بنابراین بهتر است از آنها برای پوشاندن یک الی دو دیوار به عنوان نقطه کانونی طراحی داخلی فضای پذیرایی (مانند دیوار پشت تلویزیون یا قفسه های تزئینی)  استفاده کنید. نمونه ای از این طرح را در تصویر زیر مشاهده می کنید. موتیف های استفاده شده در کاغذ دیواری از نظر بصری و رنگ آمیزی بسیار قوی هستند و طراح توانسته است با گنجاندن رنگ سفید و شکستن پیوستگی دیوار در قرنیز ها و دیوارهای کناری، لایه های بصری بیشتری در فضا ایجاد کند.

دهه 70 میلادی

  • موتیف های سه بعدی: کاغذ دیواری سه بعدی (مانند کاغذ دیواری آجر نما) این روزها بسیار محبوب هستند. از آنجایی که استفاده از سنگ، چوب، پارچه، آجر و یا چرم در طراحی داخلی خانه، هزینه بازسازی را بسیار بالا می برد، این دسته از کاغذ دیواری ها می توانند با هزینه به مراتب کمتر اثر بصری یکسانی را ایجاد کنند. این مدل از کاغذ دیواری ها نیز برای پوشاندن همزمان تمام دیوارهای پذیرایی مناسب نیستند و بهتر است در کنار کاغذ دیواری ساده و روشن به صورت تلفیقی اجرا شوند. در تصویر زیر یک ایده خلاقانه برای استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی و طرح دار و پوشاندن دیوارهای بلند و ساده را مشاهده می کنید. طراح برای این اتاق از کاغذ دیواری هایی با رنگ سبز و موتیف های زرد استفاده کرده است و به جای پوشاندن کامل دیوار، دو پنل مستطیلی شکل متقارن را در نظر گرفته است. قاب گرفتن این دو موتیف، عمق بیشتری به طراحی فضا بخشیده است. تطابق رنگ قاب ها با مبلمان نیز به حفظ پیوستگی فضا کمک کرده است.

موتیف های سه بعدی

  • طرح نوارهای عمودی: اگر به دنبال طرحی ساده و ماندگار برای دیوارهای خود هستید، سال 2023 فرصت مناسبی برای انتخاب کاغذ دیواری ایده التان است. کاغذ دیواری هایی با طرح نوارهای عمودی که تلفیقی از هارمونی رنگ های خنثی و گرم هستند، انتخاب جذابی برای اتاق پذیرایی محسوب می شوند. این طرح از کاغذ دیواری هیچگاه از مد نمی افتد! در تصویر زیر نمونه ای از اجرای موفق کاغذ دیواری های نواری را مشاهده می کنید. این اتاق کوچک با کاغذ دیواری با طرح نوارهای عمودی پوشانده شده است. اجرای این کاغذ دیواری تا نیمه دیوار، سبب بلند تر جلوه کردن سقف اتاق شده و همچنین از شلوغی بیشت از حد بصری اتاق نیز جلوگیری کرده است.

میدونی کاغذ دیواری پشت تلویزیون چه رنگی خوبه؟

کاغذ دیواری هایی با نوارهای عمودی

  • کاغذ دیواری های بافت دار: کاغذ دیواری های ساده دیگر قدیمی شده اند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه چاپ و همچنین هزینه های بالای اجرای موادی مانند پارچه، آجر و سنگ بر روی دیوارها، کاغذ دیواری های بافت دار می توانند انتخاب جذابی برای اتاق پذیرایی شما باشند. این کاغذ دیواری ها با اضافه کردن یک بعد جدید (مانند بافت پارچه، کتان و غیره) به دیوارهای خانه شما می توانند فضایی منحصر به فرد و خاص را خلق کنند. در تصویر زیر، نمونه ای از این کاغذ دیواری ها را مشاهده می کنید. ترکیب این جنس از کاغذ دیواری با رنگ های گرم و طبیعی  و انتخاب المان هایی مانند چوب برای تزئیین فضا، آرامش، گرما و احساس نزدیکی را به این اتاق پذیرایی افزوده است.

کاغذ دیواری های بافت دار

دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا: کاغذ دیواری ساده یا طرح دار؟

پاسخ به این پرسش به طراحی داخلی اتاق پذیرایی شما، میزان نورگیری آن در طول روز و ابعادش بستگی دارد. به طور کلی به یاد داشته باشید که موتیف های کوچک بر روی دیوارها فضا را بزرگتر نشان می دهند و موتیف های بزرگ اثری معکوس دارند. بنابراین انتخاب کاغذ دیواری هایی با پس زمینه تیره و موتیف های بزرگ روشن می تواند از احساس خالی بودن اتاق های بزرگ بکاهد. به عنوان مثالی دیگر، برای عمق بخشیدن به دیوارهای بزرگ و خالی می توانید از کاغذ دیواری های با طرح های بزرگ و توخالی، مانند طرح های چهارخانه، استفاده کنید.

کاغذ دیواری های دهه 70

در نهایت نیز توصیه می کنیم تمام دیوارهای اتاق پذیرایی را با یک سبک و طرح از کاغذ دیواری نپوشانید. اتاقی که تمام دیوارهای آن با کاغذ دیواری های ساده پوشانده شود خیلی زود بیننده را خسته می کند.  برعکس، اتاقی که تمام دیوارهای آن با کاغذ دیواری های طرح دار پوشانده شود، می تواند بیننده را کلافه کند. ترکیب کاغذ دیواری های ساده با کاغذ دیواری های طرح دار ضمن ایجاد توازن در فضا، لایه های مختلفی را نیز به طراحی داخلی اتاق پذیرایی شما اضافه می کند.

 کاغذ دیواری

 

 خرید کاغذ دیواری با بهترین قیمت از رونیا

 

کلام آخر

ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکاتی را در خصوص دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا ارائه دهیم. در ادامه نقش طرح ها، رنگ ها و فضای اتاق پذیرایی در انتخاب نهایی کاغذ دیواری ایده آل را توضیح دادیم. در نهایت نیز برای ساده تر کردن فرایند انتخاب و دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا، برخی از مدل های مطرح در سال 2023 را معرفی کنیم.

ارسال نظر

فرناز مولایی :
0 0
سلام به نظر من کاغذدیواری های ساده همیشه ترند هستن و هیچ وقت قدیمی نمی شن و همیشه هم از اونا به عنوان جدیدترین کاغذ دیواری ها نام برده می شه
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر کاغذ دیواری ساده همیشه پرطرفدار ترین مدل کاغذ دیواری است.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()