سبد خرید 0

3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1402 در ساعت 18 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

کاغذدیواری کردن راهرو، ایده‌ای است که برای زیبا جلوه دادن این مکان، بسیار کاربردی است. از آنجا که بیشتر افراد به زیبایی راهرو، اهمیت زیادی نمی‌دهند و تنها با قراردادن وسایلی اندک مانند جاکفشی یا چند عدد گلدان گل، به دکوراسیون آن اکتفا می‌کنند؛ بنابراین در طراحی دکوراسیون داخلی امروزی، ایده‌های جدیدی برای به‌کارگیری کاغذدیواری در راهرو، ارائه شده است.

با این کار، هم فضایی از این مسیر نسبتاً باریک گرفته نمی‌شود و هم اینکه در زمان ورود به داخل خانه، حس خوبی به فرد وارد می‌شود. خرید کاغذدیواری که مناسب راهرو، باشد دارای شرایطی است. در ادامه همراه ما باشید تا با نکات به‌کارگیری کاغذدیواری برای راهرو، بیشتر آشنا شوید.

ویژگی هایی که کاغذدیواری راهرو باید داشته باشد

برای کاغذدیواری کردن راهرو، از آن جهت که این مکان، کمی با دیگر قسمت‌های خانه متفاوت است و عرض زیادی هم ندارد نیاز به رعایت یکسری نکات دارد. پس برای اینکه بتوان به بزرگ نشان دادن راهرو، کمک کرد و محیط آن را از حالت یکنواختی خارج کرد، نیاز هست که این نکات رعایت شود:

  • در ابتدا، توجه کنید که دکوراسیون داخلی منزل به چه شکلی است. اگر سبکی کلاسیک در داخل منزل برقرار است که نیاز است کاغذدیواری سنتی داشته باشد. کاغذدیواری با طرح‌های شلوغ، به این سبک نزدیک است. کاغذدیواری‌های مناسب با دکوراسیون مدرن هم ساده هستند و با خطوط و اشکال کمی، تزئین شده‌اند

سنتی

  • انتخاب رنگ و الگوی کاغذدیواری نیز، مهم است؛ چراکه، رنگ‌های روشن، سبب روشن شدن محیط بسته و کم‌ نور راهرو می‌شوند و در بزرگ جلوه دادن آن، مؤثر است. استفاده از الگوهایی که به شکل نوار افقی هستند، دیوار را پهن‌تر و الگوهای عمودی، سقف راهرو رابلندتر نشان می‌دهند.

رنگ روشن

  • بکارگیری پوستر دیواری سه بعدی، فضای راهرو را بسیار جذاب می‌کند و آن را از حالت سادگی خارج می‌کند.
  • راهرو، بهترین جا برای نصب کاغذدیواری دلخواهتان است. چنانچه از طرحی خوشتان آمده است و این امکان وجود ندارد که آن را در هرجایی نصب کنید، مناسب‌ترین جا برای نصب آن، همین راهرو است.

سه بعدی

  • به‌کارگیری کاغذدیواری پوستری، گزینه‌ای بسیار مناسبی برای زندگی بخشیدن به محیط یکنواخت راهرو است.
  • اگر در راهرو، وسایل اندکی مانند میز، قرار دارد، کاغذدیواری انتخاب کنید که به رنگ وسایل موجود در راهرو، نزدیک باشد که با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

پوستری

  • کاغذدیواری کردن راهروهای طولانی، مستلزم پرداخت هزینه‌های بیشتری است. لذا می‌توانید کاغذدیواری را به‌صورت ترکیب با رنگ‌آمیزی به کار ببرید. بدین صورت که بخشی از دیوار راهرو را کاغذدیواری کنید و سپس بقیه دیوارهای آن را با رنگی نزدیک به کاغذدیواری، بپوشانید.

رنگ

جنس کاغذدیواری مناسب در راهرو

راهرو، محل رفت‌وآمد افراد خانه، به‌حساب می‌آید؛ در نتیجه ممکن است در هنگام ورود به خانه، آلودگی‌هایی به این محیط وارد شود. کاغذدیواری که برای راهرو، انتخاب می‌شود باید جنس مناسبی داشته باشد تا در مواقعی که دچار آلودگی می‌شود بتوان به‌راحتی آن را تمیز کرد. کاغذ دیواری ضد آب، خاصیت آنتی باکتریال و مقاومت بالای آن، از نکات مهم جنس کاغذدیواری به‌حساب می‌آید. ممکن است، کاغذدیواری با کیفیت بالا، هزینه بیشتری را بطلبد ولی مطمئن هستید که سالیان سال، عمر خواهد کرد.

انواع کاغذ دیواری برای راهرو

همان طور که می دانید، راهروها آخرین جایی هستند که برای طراحی دکوراسیون داخلی باید به آن ها توجه شود؛ این قسمت راهی برای عبور و مرور افراد به شمار می آید و به همین علت باید به دکور و زیبایی آن توجه شود؛ یکی از کارهایی که می توان برای زیباسازی این بخش انجام داد استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارها می باشد.

کاغذهای دیواری انواع مختلفی دارند و در طیف گسترده ای از طرح و رنگ ها به تولید می رسند و انتخاب آن ها برای پوشاندن دیوارهای راهرو و زیباسازی آن می تواند بهترین گزینه باشد؛ در ادامه همراه ما باشید تا انواع کاغذ دیواری برای راهرو را به شما معرفی کنیم.

  • کاغذ دیواری کاغذی: کاغذ دیواری کاغذی یکی از مقرون به صرفه ترین کاغذ دیواری ها برای پوشاندن دیوارهای راهرو است که تنوع وسیعی در طرح و رنگ دارد؛ اما جنس آن ها بسیار حساس است و با کوچک ترین ضربه دچار پارگی می شود و در ضمن امکان شستشو آن وجود ندارد.
  • کاغذ دیواری PVC: کاغذ دیواری پی وی سی یکی از بهترین نوع کاغذ دیواری ها برای استفاده در راهروها محسوب می شود که با روکش وینیل در طرح و رنگ های جذاب به تولید می رسد و از ویژگی های آن می توان به طول عمر بالا، ضد خط و خش، قابلیت شستشو و ضد لک بودن اشاره داشت.
  • کاغذ دیواری نانو: دیوارپوش های نانو همان طور که اسمشان بیان می کند با به کارگیری فناوری نانو به تولید می رسند و از مهم ترین مزیت های شان می توان به عایق صدا، قابلیت شستشو، ضد لک و گرد و خاک، سازگار با محیط زیست و طول عمر بالا اشاره نمود.
  • کاغذ دیواری سه بعدی: کاغذ دیوارهای سه بعدی از مدرن ترین کاغذ دیواری ها به شمار می آیند که این روزها برای دکوراسیون های مدرن به وفور استفاده می شوند و طرح های بسیار چشمگیر و جذاب آن ها باعث می شود که چشم هر بیننده ای به آن ها جلب شود.
  • کاغذ دیواری بافت دار: کاغذ دیواری های بافت دار از آن دسته کاغذ دیواری های کلاسیک هستند که برای استفاده در راهروهایی با سبک کلاسیک بهترین گزینه به شمار می آیند و از لحاظ ظاهری و کیفیت بسیار خیره کننده و مطلوب هستند.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری برای راهرو

همان طور که مطلع هستید، یکی از راهکارهایی که با استفاده از آن می توانید دیوارهای راهرو منزل یا محل کارتان را به  زیباترین شکل بپوشانید استفاده از کاغذ دیواری است؛ از جمله اصلی ترین مزایای استفاده از کاغذ دیواری برای راهرو این است که شما می توانید این فضاها را چشمگیر تر، پر نورتر و دلنشین تر سازید.

توجه داشته باشید که اگر راهروتان کوچک است، با استفاده از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای آن می توانید این بخش را دلبازتر و گسترده تر نشان دهد و جلوه ای زیبا برای این قسمت خلق کنید.

یکی از اصلی ترین کاربردها و مزایایی که کاغذ دیواری دارد این است که شما به وسیله آن می توانید عیوب و ایرادات روی دیوارهایتان را که ظاهر بدی به راهرو بخشیده اند را به بهترین شکل ممکن از بین ببرید.

برخی از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو را دارند و در صورت استفاده از آن ها برای راهرو نیازی نیست که پس از گذشت یک مدت به دلیل کثیف شدن آن ها را مجددا بخواهید عوض کنید.

طرح مناسب کاغذ دیواری برای راهرو

آیا می دانید که در انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟ زمانی که می خواهید برای راهرو منزل یا محل کار خود کاغذ دیواری انتخاب کنید باید به ابعاد راهرو، پر نور و کم نور بودن آن توجه زیادی داشته باشید؛ در ادامه ما چند نمونه از طرح های مناسب کاغذ دیواری برای راهرو را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • کاغذ دیواری طرح گل: کاغذ دیواری های گلدار یکی از بهترین و مناسب ترین طرح کاغذ دیواری ها برای راهرو به شمار می آیند که آرامش و حس اعتماد را به افراد القا می کنند و در طیف گسترده ای از طرح و رنگ ها به تولید می رسند.
  • کاغذ دیواری با طرح سه بعدی: اگر ساختمانتان مدرن است و برای پوشش دیوارهای راهرو آن می خواهید که از کاغذ دیواری استفاده کنید، بهتر است که به خرید کاغذ دیواری سه بعدی روی آورید؛ چرا که این طرح از کاغذها با ساختار سه بعدی و جذابی که دارند زیبایی را برای سبک های مدرن خلق می کنند.
  • کاغذ دیواری با طرح ساده: بسیاری از افراد بر این باور هستند که حتما باید برای پوشاندن دیوارهای راهرو خود از طرح های شلوغ استفاده کنند؛ اما بیشتر وقت ها انتخاب کاغذ دیواری ساده می تواند بهترین گزینه باشد؛ چرا که این طرح ها هیچ وقت قدیمی نمی شوند و برای استفاده در فضاهای کوچک هم مناسب ترین طرح و گزینه هستند.
  • کاغذ دیواری هندسی: این دسته از کاغذ دیواری ها طراحی های کاملا هندسی و اصولی دارند که امروزه بیشتر برای دکوراسیون های مدرن استفاده می شوند و به کارگیری آن ها برای پوشاندن دیوارهای راهرو باعث می شود که این بخش از خانه یا محل کار جذاب تر به چشم آید.
  • کاغذ دیواری با طرح راه راه: این دسته از کاغذ دیواری ها با توجه به طرح هایی که دارند باعث می شوند که محیط راهروها دلبازتر و وسیع تر به نظر آید.

در زمان انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری برای راهرو باید به اندازه راهرو دقت داشته باشید، اگر راهرو تان کوچک است، سعی کنید که از رنگ های روشن و طرح های ظریف کاغذ دیواری استفاده کنید و در صورتی که در منزل یا محل کار خود راهروهای بزرگی دارید، انتخاب کاغذ دیواری هایی با طرح های بزرگ می تواند برایتان بهترین گزینه باشد.

کاغذ دیواری برای راهرو ورودی

در انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو ورودی گزینه های زیادی پیش روی شما است که می توانید بر حسب سلیقه هر یک از آن ها را انتخاب کنید؛ دقت داشته باشید که در انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو ورودی باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • زمانی که می خواهید برای راهرو ورودی خود کاغذ دیواری انتخاب کنید به وسعت آن توجه داشته باشید؛ اگر راهرو کوچکی دارید، برای آن که بتوانید آن را بزرگتر نشان دهید از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که رنگ های سرد و روشنی دارند و از ساده ترین طرح ها برخوردار هستند؛ چنانچه می بینید راهرو ورودی تان ابعاد زیادی دارد و بزرگ است، انتخاب کاغذ دیواری هایی با طرح های شلوغ و رنگ تیره برای پوشاندن دیوارهای آن بهترین گزینه محسوب می شوند.
  • به نورپردازی راهرو توجه داشته باشید! در صورتی که راهروتان کم نور است اگر برای پوشاندن دیوارهای آن از کاغذ دیواری هایی که براق و روشن هستند استفاده کنید، محیط را می توانید روشن تر نشان دهید.
  • به جنس کاغذ دیواری توجه داشته باشید و اگر دوام این دیوارپوش ها برایتان مهم است، پوشش دهنده هایی را انتخاب کنید که با بهترین متریال ها تولید می شوند و کیفیت بالایی دارند.
  • به قیمت کاغذ دیواری دقت کنید؛ چرا که این محصولات با توجه به جنس و قابلیت هایی که دارند در قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شوند.
  • یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو به آن باید توجه داشته باشید این است که قبل از انتخاب به سبک دکور منزل خود دقت کنید و کاغذ دیواری را هم مطابق با سبک دکوراسیون انتخاب نمایید.

رایج‌‌ترین الگوهای کاغذ دیواری راهرو

مدل ها و الگوهای بیشماری برای کاغذ دیواری ها وجود دارند که در ادامه ما چند نمونه از رایج ترین الگوهای کاغذ دیواری را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید صحیح تر تصمیم گیری کنید.

  • ·       کاغذ دیواری ساده: کاغذهای دیواری ساده از رایج ترین الگوهای کاغذ دیواری هستند که به دلیل طرح های ساده ای که دارند هیچ وقت قدیمی نمی شوند و در ضمن قابلیت ست شدن با تمام دکوراسیون ها را هم دارند.
  • ·       کاغذ دیواری داماسک: کاغذ دیواری داماسک از جمله دیوارپوش هایی است که بیشتر برای پوشاندن دیوارهایی که در فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد و جزو متداول ترین الگوهای کاغذ دیواری نیز به شمار می رود که به دلیل طرح های منحصر به فردی که دارد استقبال از آن زیاد است.
  • ·       کاغذ دیواری پتینه: از دیگر رایج ترین الگوهای کاغذ دیواری می توان به کاغذ دیواری های پتینه اشاره کرد که طراحی فوق العاده زیبا و چشمگیری دارند و یک انتخاب خوب و ایده آل برای پوشش دیوارهای راهرو هستند.
  • ·       کاغذ دیواری فلورال: کاغذ دیواری های فلورال از دیگر رایج ترین الگوهای کاغذ دیواری هستند که طرح روی آن ها بیشتر گل و بوته است و آن ها را با نام کاغذ دیواری های گلدار نیز می شناسند و با استفاده از آن ها می توان جذابیت را به دیوارهای راهرو یک ساختمان بخشید.
  • کاغذ دیواری پوستری: کاغذ دیواری های پوستری از آن دسته دیوارپوش هایی هستند که  بیش از هزاران مدل دارند و به عنوان رایج ترین الگوهای کاغذ دیواری شناخته می شوند و برای پوشاندن دیوارهای راهرو مناسب ترین گزینه می باشند.

انتخاب کاغذدیواری برای راهروهای خیلی باریک

انتخاب کاغذدیواری، برای راهروهای باریک و طولانی نسبت به راهروهایی که زیاد طولانی نیستند نیاز به توجه بیشتری دارد. برای کوتاه‌تر به نظر رسیدن راهروهای طولانی، می‌توانید از کاغذدیواری تیره که دارای الگوهای بزرگ‌تری هستند استفاده کنید. نصب آن‌ها به‌صورت افقی، به پهن نشان دادن راهرو نیز، کمک می‌کند.

از دیگر مواردی که می‌توانید در کنار کاغذدیواری استفاده کنید، نصب لامپ در سقف و دیوارهای راهرو است. وجود یک آینه نیز، به بزرگ جلوه دادن راهرو، کمک بسیاری می‌کند. شما میتوانید مقاله تاثیر نورپردازی بر کاغذدیواری را مطالعه نمایید تا اطلاعات حیرت انگیزی در این باره دریافت کنید.

طیف های رنگی کاغذدیواری مورد استفاده در راهرو

با به کار بردن کاغذدیواری ساده و سفیدرنگ، شاید نگران کثیف شدن زود هنگام آن شوید، ولی اگر جنبه مثبت آن را در نظر بگیرید می‌توان گفت رنگ سفید، حس بزرگ بودن و آرامش را به فضای راهرو، القا می‌کند و این نکته در راهروهای کوچک، بیشتر نمایانگر است.

کاغذدیواری با رنگ مشکی نیز، شاید مناسب راهروهای کوچک نباشد ولی در راهروهای بزرگ، خودنمایی می‌کند و جلوه‌ای لوکس به این فضا می‌دهد. اگر بخواهیم از بین رنگ‌ها، موردی را به شما معرفی کنیم که مناسب هر فضایی با اندازه کوچک و بزرگ باشد، رنگ آبی است. کاغذدیواری با رنگ آبی روشن، مناسب راهروهای کوچک و رنگ تیره آن مناسب راهروهای بزرگ‌تر است.

شاید انتخاب کاغذدیواری با رنگ خاکستری به دلیل بی‌روح بودن آن، زیاد طرفدار نداشته باشد، ولی اگر به‌صورت ترکیبی با رنگ‌هایی مثل کاغذدیواری آبی، نارنجی یا سبز به کار برده شود به راهرو، فضای شادابی القا می‌کند. در نهایت، رنگ گرم بژ است که به کار بردن کاغذدیواری با این رنگ، سبب لاکچری شدن محیط راهرو می‌شود.

 

انواع شکل های نصب کاغذدیواری

به‌کارگیری شیوه‌های مدرن در نصب کاغذدیواری راهرو، شکل متمایزی به آن می‌دهد. روش‌های مختلفی برای نصب کاغذدیواری راهرو وجود دارد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

  1. می‌توان کاغذدیواری را به شکل ساده و بدون دخالت هیچ موادی دیگر روی دیوار نصب کرد. این حالت، شکل ساده نصب کاغذدیواری است که به‌صورت یکنواخت روی دیوارهای راهرو نصب می‌شود.
  2. می‌توان دیوار را به دو قسمت تقسیم کرد که یک قسمت آن، با استفاده از گچ پوشانده شود و قسمت دیگر آن را طرح دلخواه کاغذدیواری، به کار برد.
  3. از دیگر شیوه‌ها برای نصب کاغذدیواری راهرو، می‌توان به این روش اشاره کرد که تنها دیوار منتهی به آخر راهرو را با استفاده از آن پوشش دادن و بقیه دیوارها، رنگ‌آمیزی شود. این مدل، سبب می‌شود که قسمت راهروی منزل، بیشتر در معرض دید باشد.

<< خرید کاغذ دیواری ارزان از بهترین برندهای روز دنیا >>

سخن آخر

انتخاب کاغذدیواری مناسب با محیط راهرو، در شکل‌گیری دکوراسیونی متفاوت برای آن، بسیار تأثیرگذار است. ممکن است راهروی منزل، در اثر مرور زمان، شکل نامناسبی به خود گرفته باشد، در اینجاست که می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب، با استفاده از کاغذدیواری، شکل دلخواهی به فضای راهرو بدهید. خرید کاغذدیواری در راهرو، نیاز به رعایت یکسری نکات دارد تا بتوانید بهترین شکل ممکن را به راهرو بدهید.

 

ارسال نظر

الهام مشیر :
0 0
سلام برای راهرویی که تاریکه و به نسبت تنگ چه رنگ کاغذ دیواری پیشتهاد میدین؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر کاغذ دیواری راهرو معمولا بیشتر از بقیه جاهای خانه آسیب دیده و کثیف میشود باید از کاغذ دیواری با رنگ هایی استفاده کنید که هم نور محیط تامین شود و هم زود چرک نشود.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()