سبد خرید 0

14 راه حل برای تغییر ساده و کم هزینه در دکوراسیون

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 29 آبان 1400 در ساعت 18 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تغییر در دکوراسیون نیاز به دانستن یک سری از راه حل ها دارد. اگر به دنبال تغییر در دکوراسیون منزلتان هستید؟ اگر به دنبال به حداقل رساندن هزینه تغییر در دکوراسیون منزل خود هستید؟ اگر از جا به جایی وسایل خسته شده اید و نمی دانید چگونه تغییر در دکوراسیون فضای خود ایجاد کنید؟ با خواندن این مطلب قسمت های زائد خانه را شناسایی می کنید و راحت تر برای حذف و اضافه کردن قسمت هایی به خانه تصمیم گیری می کنید. در این مطلب از تغییرات کوچک و اثرگذار می گوییم و به کم کردن هزینه دکوراسیون منزل می پردازیم. 14 راه حل ساده و کاربردی را مطالعه کنید تا بتوانید هزینه های تغییر در دکوراسیون را مدیریت کنید.

تغییر در منزل با در معرض دید قرار دادن کتاب ها

کتابخانه ای کوچک درخانه داشته باشید. اگر توانایی خرید یک کتابخانه کوچک را ندارید، می توانید برای مدتی جای ظرف های تزیینی را به کتاب ها بدهید. حتی می‌توانید کتاب ها را گوشه اتاق خوابتان روی هم بچینید و فضایی زیبا خلق کنید. پس کتاب های خود را از کمد دربیاورید تا خانه تان فضایی فرهنگی پیدا کند. در کشورهای توسعه یافته از کتاب در دکواسیون داخلی به وفور استفاده می‌شود. شما نیز می‌توانید به جای به نمایش گذاشتن ظرف و ظروف و مجسمه از این المان خاص و متفاوت استفاده کنید.

تغییر در منزل با در معرض دید قرار دادن کتاب ها

تغییر در منزل با استفاده از دیوارکوب ها

یکی از عناصر اثرگذار برای زیبایی خانه دیوارها هستند. یک ایده عالی برای تزیین دیوار بشقاب ها هستند. در اتاق خواب، آشپزخانه و حتی اتاق نشیمن می توانید از آن ها استفاده کنید. بشقاب سرامیکی با زمینه روشن یا بشقاب های گل سرخی و شاه عباسی برای دیوار غذاخوری یک تغییر زیبا ایجاد می کند. این روز ها استفاده از طرح های گلدار در خانه متداول شده است. علاوه بر بشقاب می‌توانید از تابلوهای گرد گلدوزی شده و یا رزین استفاده کنید. خواهید دید که دکوراسیون شما چه متفاوت و تماشایی می‌شود.

تغییر در منزل با به کارگیری گیاهان زیبا و گلدار

برای ایجاد تغییر در منزل از گیاهان استفاده کنید. گیاهان به خانه طراوت می بخشند. حتی می توانید از گیاهان گلدار استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، فضای خانه شما را عطراگین کنند. گل ها انرژی زیادی دارند و می توانند فضای خانه را شاد و آرام کنند. گیاهانی که برگ های بزرگ دارند و شاخ و برگ های زیادی در مقایسه با دیگر گیاهان دارند هوای خانه را پاکسازی می کنند. در فنگ شویی نیز از گیاهان به کرات استفاده می‌شود و تاثیر مثبت بسیاری دارد. پس یا استفاده از گل و گیاه دکوراسیونی متفاوت را در منزل خود ایجاد کنید. حتی اگر شرایط نگهداری از گل و گیاه طبیعی را ندارید از گل و گیاه مصنوعی و یا پوستر دیواری گل استفاده کنید.

تغییر در منزل با به کارگیری گیاهان زیبا و گلدار

 تغییر در دکوراسیون با تابلوهای ساده و دست ساز

 با تابلوهای ساده و کوچک می توان خانه را زیباتر کرد. استفاده از طرح برگ این روزها پر طرفدارتر شده است. همینطور قاب هایی با بک گراند و قاب سفید متداول شده است. همچنین می توانید خودتان طرح هایی زیبا بسازید. پس خلاق باشید و طرح هایی زیبا بسازید. یک بوم برداشته و از هندسه استفاده کرده و طرح های دایره ای یا مثلثی بزنید. شما می‌توانید یک اثر زیبا برای دیوار سرویس بهداشتی بسازید. یا حتی از حلقه های پشت دری برای درب های خود استفاده کنید.

ارتباط تغییر در دکوراسیون با باسلیقه بودن

باید برای با سلیقه بودن بیشتر مطالعه کرده و بیشتر به اطراف خود دقت کنید. از خانم های با سلیقه اطرافتان ایده بگیرید. دقت کنید که آنها برای زیبایی منزلشان چه می کنند؟ سعی کنید روی مد باشید به مد توجه کردن به این معنی نیست که برای وسایل خانه به روز ترین وسایل را بخرید. می توانید فقط از ترکیب های رنگی به روز تر استفاده کنید. همچنین از اکسسوری های کوچک مثل کوسن یا رومیزی های زیبا و به روز کمک بگیرید. تغییر در دکوراسیون ارتباط مستقیمی با به خرج دادن سلیقه دارد. پس باسلیقه باشید تا تغییرات را بتوانید به نحو احسن ایجاد کنید.

تغییر در دکوراسیون با انتخاب نورپردازی مناسب

اگر امکان استفاده از نور طبیعی را ندارید باید با لامپ ها و آباژور ها فضایی نورگیر را در دکوراسیون منزلتان خلق کنید. شما می توانید  لوسترهایتان را عوض کنید. لازم نیست پول زیادی خرج کنید می توانید خودتان دست به کار شوید. به راحتی می‌توانید با چند آموزش اینترنتی خودتان لوسترهای مدرن و زیبا بسازید.  انتخاب نورپردازی مناسب منجر به ایجاد تغییر در دکوراسیون شما می‌شود. نورپردازی ازجمله مهم ترین مسائل تاثیرگذار در دیزاین می‌باشد.

تغییر در دکوراسیون با انتخاب نورپردازی مناسب

تغییر در دکوراسیون با چیدمان مناسب

خرید مبلمان گران قیمت لازم نیست. شما باید چیدمان درستی را انتخاب کنید تا تغییر در دکوراسیون منزل شما کاملاً مشهود گردد. چیدمان در زیباسازی فضای شما بسیار مهم است. شما می توانید اکسسوری هایی مثل  کوسن یا گلدان یا همجنین از آینه ها برای بزرگ تر جلو دادن فضای خانه خود استفاده کنید. ولی مهم است که  در جای مناسب از آن ها استفاده کنید. دیدن دکوراسیون های مختلف و سبک های مختلف به شما کمک می کند که مهارت چیدمان را در خود تقویت کنید. پس دست به کار شوید و ایده بگیرید.

دیدن خانه های مدرن با سرچ در اینترنت می تواند به شما الهام ببخشد. در نتیجه در انتخاب وسایل برای خانه و چیدمان آن بهتر عمل خواهید کرد. اگر مدت زیادی از چیدمانی استفاده کرده اید که قرینه نیست اینبار راهی متفاوت را امتحان کنید.  متقارن چیدن وسایل در منزل شما فضایی چشم نواز ایجاد می کند. همچنین کمک می کند انرژی در فضای خانه جریان یابد. می توانید مبلمان را متقارن چیده یا حتی تابلو ها را متقارن نصب کنید.

تغییر در دکوراسیون با انجام تعمیرات

برای داشتن منزلی زیباتر خرابی های خانه را سریع تر تعمیر کنید. دیوارها را تمیز نگه داشته و نگذارید وسایل خراب ظاهر منزلتان را زشت کند. سر و کله زدن با آن ها انرژی منفی در خانه شما ایجاد می‌کند. پس تاثیر این مساله را برای حس کردن تغییر در دکوراسیون داخلی فضای دلخواهتان را دست کم نگیرید. برای دیوار های رنگ و رو رفته خود می‌توانید از رنگ آمیزی و گچبری و یا حتی نصب دیوارپوش و پوستر دیواری و کاغذ دیواری استفاده کنید. برای ایجاد تغییر در کف دکوراسیون خود نیز می‌توانید از کفپوش های مناسب از قبیل انواع پارکت ها و سرامیک ها استفاده کنید.

منظم نگه داشتن خانه یک راه ساده و ارزان

برای زیباتر دیده شدن و تغییر در دکوراسیون خانه باید بتوانیم آن را منظم نگه داریم. برای اینکار می توانید سری به فروشگاه های لوازم خانگی بزنید. ظرف های پلاستیکی بزرگی بخرید که اصطلاحاً نظم دهنده نام دارند. برای نگه داشتن خرد و ریز ها مثل اسباب بازی های کودک استفاده کنید. یا همچنین برای نظم دهی به کابینت ها و یخچال خود از آنها استفاده کنید.

 تغییر در دکوراسیون با استفاده از کاغذ دیواری

برای ایجاد تغییر در دکوراسیون همه دیوارهای خانه را یکرنگ نکنید. می توانید فقط یک سمت دیوار نشیمن را انتخاب کرده و کاغذ دیواری کنید. این روزها یکرنگ نبودن دیوارها طرفدار زیادی پیدا کرده است. همچنین سبب می‌شود که خانه را از یکنواختی نجات دهد. وقتی یکی از دیوارها را تغییر می دهید با هزینه بسار کمی می توانید تفاوتی چشمگیر ایجاد کنید. کاغذ دیواری مدرن برای استفاده در سبک مدرن و کاغذ دیواری گلدار برای استفاده در سبک نئوکلاسیک و کاغذ دیواری کلاسیک برای سبک کلاسیک مناسب است. همچنین می‌توانید از کاغذ دیواری ساده در هر سه سبک استفاده کنید.

تغییر در دکوراسیون با دیوارپوش و کفپوش

اگر به دنبال ایجاد تغییر در دکوراسیون سالن پذیرایی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که دیوارپوش و کفپوش آن را تعویض کنید. با استفاده از تعویض دیوارپوش و کفپوش منزل خود، کاملاً متوجه تغییرات خواهید شد. شما می‌توانید از پارکت و یا کفپوش طرح چوب برای کف فضای خود استفاده کنید.همچنین می‌توانید از انواع دیوارپوش موجود در بازار برای یکی از دیوارهایتان استفاده کنید.

 تغییر در دکوراسیون با استفاده از رنگ های شاد

یکی از محسوس ترین تغییراتی که می توانید ایجاد کنید با بازی با رنگ های شاد است. باید از رنگ هایی استفاده کنید که با ترکیب رنگی خانه هماهنگ بوده و حتی الامکان شاد باشند. با این رنگ ها فضای خانه زنده تر شده و انرژی خانه شما افزایش می یابد.

تغییر در دکوراسیون با خرید پرده

شما می‌توانید با خرید پرده دست به تغییر در دکوراسیون منزل خود زنید. برای مثال امروزه از پرده زبرا و پرده دو مکانیزم شب و روز برای اتاق خواب و آشپزخانه استفاده می‌کنند. همچنین برای اماکن اداری و تجاری نیز می‌توانید اقدام به خرید پرده کرکره فلزی ساده و یا پرده کرکره فلزی طرح دار کنید. این روش نیز همانند سایر روش ها سبب ایجاد تغییر در دکوراسیون شما به صورت چشم گیری خواهد شد.

تغییر در دکوراسیون با دور انداختن برخی از وسایل اضافی

گاهی خانه را بیش از حد شلوغ کرده ایم و انرژی در خانه به راحتی جریان نمی یابد. باید برخی وسایل را دور بیندازیم. می توانید برای شناسایی این وسایل که با فضای خانه هماهنگ نیست و خانه را شلوغ کرده از نظر خانواده و دوستانتان کمک بگیرید. پس حتما این کار را برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خود انجام دهید.

نتیجه گیری

در این مطلب 14 راه حل برای تغییر ساده و کم هزینه در دکوراسیون پرداختیم.  ایجاد تغییر در دکوراسیون همیشه سخت است اما باید خلاق باشید. خانه خود را جوری بچینید که روحیات شما را نشان دهد. پس از هنر خودتان در فضای خانه خود حتما استفاده کنید و رنگ هایی انتخاب کنید که از دیدن آن ها لذت می برید. برای ایجاد تحول درخانه می توانید از کتاب ها، تابلوها ی ساده، گل ها، بشقاب ها، نورپردازی خاص و مناسب و ... استفاده کنید. همچنین با جا به جا کردن وسایل و دور انداختن وسایل اضافی فضای بیشتری در خانه ایجاد کنید تا وسایل خانه بیشتر به چشم آیند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()