سبد خرید 0

مزیت و کاربرد بهره مندی از کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 7 آذر 1400 در ساعت 0 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب به عنوان یکی از کاغذ دیواری های خاص شرکت رونیا عرضه می شود. کاغذ دیواری های ضد آب به عنوان یکی از کاغذ دیواری های با کیفیت تلقی می شوند. این نوع از کاغذ دیواری در فضاهای نمناک و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ دیواری های معمولی نمی توانند پاسخگوی محیط های مرطوب باشند. کاغذ دیواری های ضد آب امکان شست و شوی موثری را برای دکوراسیون فراهم می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با انواع مختلف و کاربردها و مزیت های کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب آشنا کنیم.

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب

بسیاری از افراد به دنبال دیوارپوش مناسب برای فضاهای نمناک و مرطوب می باشند. در واقع این فضاها با بخار، آب و رطوبت همراه هستند. از این رو هر نوع دیوارپوشی را نمی توان برای فضاهای مرطوب مورد استفاده قرار داد. کاغذ دیواری ها با تنوع زیادی عرضه می شوند. در حالت کلی مدل های مختلف کاغذ دیواری می تواند به عنوان پوشش مناسب برای فضاهای منزل استفاده شود.

فضاهای مرطوب نیز می توانند با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب پوشش داده شوند. شاید در سال های گذشته استفاده از کاغذ دیواری برای فضاهای نمناک یا مرطوب کاری بسیار بیهوده و خنده دار به نظر می رسید، اما امروزه با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب چنین امکانی برای فضاهای مرطوب به وجود آمده است.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب می تواند برای فضاهای مرطوب و خیس بسیار کارساز باشد. این کاغذ دیواری ها از زیبایی بی نظیری برخوردار هستند. طرح های سه بعدی برای جبران فضای کم در محیط سرویس بهداشتی کارایی دارند. در نتیجه پوشش ضد آب کاغذ دیواری باعث کاربرد قدرتمند کاغذ دیواری در محیط های مرطوب خواهد شد.

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب از مقاومت خوبی در مقابل آب، رطوبت و بخار برخوردار است و دارای قابلیت های شست و شوی مکرر و ضدعفونی کردن می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب تنها در مقابل رطوبت و آب مستحکم نیست. به طور کلی این نوع کاغذ دیواری ها با روکش های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. کاغذ دیواری های ضد آب در برابر خش نیز مقاومت قابل توجهی از خود نشان می دهند. تمام این ویژگی های ارزشمند عمر مفید کاغذ دیواری را در فضاهای مختلف منزل و حتی محل کار افزایش می دهد. خانواده هایی که صاحب کودکان بازیگوش هستند، همواره از کاغذ دیواری های ضد خش استقبال می کنند.

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب

بسیاری از کاغذ دیواری های ضد آب با طرح کاشی ارائه می شوند. این طرح ها از دور مانند دیوارپوش کاشی به نظر می رسد. همین موضوع باعث شده تا افراد مختلف به کاغذ دیواری ضد آب علاقمند شوند. در واقع طرح کاشی با مدل کاشی های حمام هیچ تفاوتی ندارد و از دور با نمونه کاشی های واقعی اشتباه گرفته می شود.

انواع مدل کاغذ دیواری ضد آب

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب می تواند در 2 مدل ارائه شود. کاغذ دیواری ضد آب دارای لمینت مقاوم وینیل است. در واقع یک نوع کاغذ دیواری وینیل با روکش پلاستیکی برای محافظت از کاغذ در برابر آب می‌باشد. کاغذ دیواری وینیل نوع دوم برای حفاظت از دیوار زیرین مورد توجه قرار می گیرد و لایه پلاستیکی را شامل می شود. کاغذ دیواری نوع اول برای فضاهای مختلف رطوبتی استفاده می شود. کاغذ دیواری نوع دوم با ویژگی های مقاومتی کمتری معرفی می شود. کاغذ دیواری چسب دار یک نوع پوستر دیواری سه بعدی ضد آب می باشد. این کاغذ دیواری ها به آسانی نصب می شوند و از خواص ضد آب برخوردار هستند. 

انواع مدل کاغذ دیواری ضد آب

کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب با تنوع طرح همراه است. در واقع این نوع کاغذ دیواری در سبک های مختلفی تهیه می شوند. نمونه طرح سنتی کاغذ دیواری های سه بعدی با فضاهای کلاسیک تطبیق زیادی دارند. در حالت کلی شهرهای مرطوب نیز در انتخاب کاغذ دیواری دچار مشکل هستند. شهرهای مرطوب با هوای شرجی و رطوبت همراه هستند. اگر تمایل دارید از کاغذ دیواری برای شهرهای مرطوب بهره مند شوید، از پوستر دیواری سه بعدی ضد آب برای دیزاین منزل خود کمک بگیرید.

کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

 کاربردهای  کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب

فضاهای حساس همچون دستشویی و حمام نیاز به ضدعفونی و پاکسازی اساسی دارند. همچنین بسیاری از افراد از کاغذ دیواری های ضد آب برای فضاهای معمولی استفاده می کنند. این افراد تمایل دارند از امکان شست و شوی کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف بهره مند شوند. در واقع کاغذ دیواری های قابل شست و شو می توانند برای هر فضایی کاربردی شناخته شوند.

 کاربردهای  کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب

کاغذ دیواری در هر فضایی نیاز به مراقبت، نگهداری و تمیزکاری دارد. برخی از افراد گمان می کنند با رسیدن رطوبت به کاغذ دیواری شرایط مناسب برای رشد و تکثیر کپک و باکتری فراهم خواهد شد. اگر نگران تکثیر کپک و باکتری ها هستید، کاغذ دیواری را برای نواحی بالاتر همچون سقف حمام و دستشویی به کار ببرید. این موضوع می تواند نوعی خلاقیت در استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب نیز تلقی شود.

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب برای شهرهای شرجی

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب با ساختار ضد آب مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می تواند پوششی مقاومت مناسب در برابر شرایط رطوبتی باشد. در شهرهای رطوبتی، میزان بخار و رطوبت به قدری بالاست که در فضای اتاق پذیرایی نیز شاهد نشست رطوبت بر روی کاغذ دیواری و سایر اجزای دکوراسیون خواهیم بود. اگر بافت ساده و معمولی کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش فضاهای نمناک شهرهای مرطوب انتخاب شود، بعد از چند روز دچار از هم گسیختگی و پارگی خواهد شد.

 از این رو انتخاب کاغذ دیواری معمولی برای فضاهای مرطوب توصیه نمی شود. همچنین دستشویی، حمام، استخر، سونا، جکوزی، آشپزخانه، شهرهای شرجی و ... برای استفاده از دیوارپوش نیاز به کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب دارند. این کاغذ دیواری ها امکان شست و شو دارند و انتخاب مقرون به صرفه ای تلقی می شوند. طرح های سه بعدی بر روی کاغذ دیواری جذابیت دارند و می توانند فضاسازی جذابی را برای محیط های مختلف را به همراه داشته باشند.  

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب برای آشپزخانه

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب تنها برای فضاهای حمام و دستشویی استفاده نمی شوند. کاغذ دیواری ضد آب می تواند برای محیط های آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد. محیط های پخت و پز همواره با آلودگی زیادی همراه هستند. بخشی از آلودگی محیط آشپزخانه مربوط به پخت و پز می باشد. پخت و پز منجر به تولید بخارهای گوناگون در فضای آشپزخانه می شود. این بخارها رفته رفته بر روی سطوح مختلف از جمله کاغذ دیواری می نشینند. در نتیجه شما را مجبور به پاکسازی کاغذ دیواری می کنند.

اگر کاغذ دیواری شما در نوع معمولی باشد، امکان شست و شو و تمیز کاری وجود ندارد. بیشتر کاغذ دیواری های معمولی قابلیت شست و شو ندارند. فقط با آب و اسفنج بسیار کم واکنش نشان نمی دهند. در این صورت چاره ای به جز تعویض کاغذ دیواری آشپزخانه ندارید. زیرا که کثیفی های محیط آشپزخانه غیر قابل چشم پوشی است و می تواند ظاهر زشتی در فضای آشپزخانه به وجود آورد. تعویض متوالی کاغذ دیواری آشپزخانه مقرون به صرفه نبوده و صاحبخانه را مجبور به پرداخت هزینه زیاد می کند. کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب می تواند برای محیط آشپزخانه بسیار کارساز باشد. این کاغذ دیواری ها امکان شست و شو و تمیزکاری عمیق را دارند.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب نسبت به کاغذ دیواری های معمولی با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند. علت افزایش قیمت کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب نیز ویژگی های اختصاصی آن می باشد. طرح سه بعدی کاغذ دیواری ضد آب نیز تاثیر زیادی در افزایش قیمت آن داشته است. کاشی ها، سرامیک ها و ... تا مدت ها مهم ترین پوشش برای دیوارهای حمام و دستشویی بودند اما در حال حاضر بیشتر افراد تمایل دارند از دیوارپوش کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب برای فضاهای مرطوب استفاده کنند.

کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب برای شهرهای شرجی

بسیاری از افراد به دنبال تغییر دکوراسیون در فضای حمام هستند. ضمن اینکه کاشی های حمام دچار نقص و کهنگی شده اند. به جای استفاده از کاشی های جدید برای حمام می توان از پوستر دیواری سه بعدی ضد آب طرح کاشی بهره مند شد. با انتخاب این طرح ها می توان در هزینه های تعمیرات و بازسازی صرفه جویی کرد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ضدآب از رونیا

شرکت رونیا انواع کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب را برای فضاهای مختلف به شما مشتریان معرفی می کند. این طرح ها امکان ست شدن با سایر عناصر منزل را دارند و گزینه ای برتر برای محیط های نمناک تلقی می شوند. بسیاری از افراد تمایل دارند انواع مدل کاغذ دیواری را در حمام و دستشویی تجربه کنند. کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب با ویژگی  های خاصی عرضه می شوند.

  امروزه کاغذ دیواری های ضد آب تنوع بالایی دارند. اگر این کاغذ دیواری ها تنها با یک طرح مورد استفاده قرار می گرفتند، طرفدار چندانی نداشتند. خوشبختانه شرکت رونیا برای طرح کاغذ دیواری ضد آب از الگوهای مختلفی کمک گرفته است. تنوع طرح امکان انتخاب کاغذ دیواری را ساده تر می کند. زمانی که از خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب بهره مند می شویم، امکان ست کردن و ترتیب چیدمان خاص در فضای منزل فراهم می شود. بسیاری از طرح های در نظر گرفته شده برای کاغذ دیواری ضد آب سه بعدی می باشد.

در نهایت استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب این امکان را برای افراد مختلف به وجود می آورد که طرح دلخواه خود را در فضا پیاده سازی کنند.

ارسال نظر

صفرخان :
0 0
سلام ‌. بنده یه کاغذ دیواری ضدآب برا دیوار استخر سرپوشیده میخوام. دو تا قاب با سنگ کار کردم و برا این دو تا قاب کاغذ دیواری با طرحی میخوام که به استخر و جکوزی بیاد. یه باکس هم توی سقف سالن دارم که میخواستم نقاشی طرح بچه فرشته بزنم. اگه برا اینم بشه کاغذ دیواری زد عالی میشه. زیرش گچکاریه. دو تا قاب سنگی استخر هم زیر کارش سیمان سفید صافه. متن میشم کمک کنید
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()