سبد خرید 0

در هنگام خرید پارکت از کارخانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399 در ساعت 23 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید پارکت از کارخانه می تواند سودمندی زیادی برای افراد داشته باشد. به طور کلی هر نوع خریدی به شکل مستقیم از کارخانه به شکل مقرون به صرفه تری انجام می شود. به همین خاطر بیشتر افراد تمایل دارند خرید مستقیم از کارخانه را تجربه کنند. برای خرید پارکت باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید.

در هنگام خرید پارکت از کارخانه با رنگ های متنوع و جذابی مواجه می گردید. رنگ های پارکت باید با بخش های دیگر منزل هماهنگی داشته باشند.

توجه داشته باشید که این رنگ ها برای فضای منزل مورد استفاده قرار می گیرند. کفپوش ها نقش مهمی در دکوراسیون و چیدمان منزل دارند. کفپوش ها بخشی مهمی از دیزاین منزل را به دست می گیرند. رنگ به کار رفته برای کفپوش می تواند در محیط منزل جلوه زیادی داشته باشد.

خرید پارکت از کارخانه و فضاسازی

برای انتخاب پارکت به دیوارپوش منزل توجه کنید. دیوارپوش ها و کفپوش ها می توانند در رنگ های ست شده و جذاب مورد استفاده قرار بگیرند.

انتخاب رنگ برای پارکت می تواند نقش مهمی در فضاسازی داشته باشد. برخی از رنگ ها می توانند فضای منزل را بزرگ و گروه دیگر می توانند فضای منزل را کوچک نشان دهند. با این اوصاف مشخص می شود که کفپوش ها به اندازه دیوارپوش ها در دیزاین منزل اهمیت دارند.

برای خرید پارکت از کارخانه می توانید رنگ روشن را انتخاب کنید. رنگ های روشن در کف می توانند خودنمایی بیشتری داشته باشند. اگر در فضای منزل رنگ تیره را برای دیوارپوش و رنگ روشن را برای کفپوش انتخاب کرده اید، با افزایش فضای افقی در منزل مواجه می شوید.

البته بهتر است رنگ سقف نیز مانند کفپوش در تم روشن انتخاب شود. در این صورت جلوه رنگ روشن در فضا باعث می شود فضای منزل عریض تر و بزرگ تر به نظر برسد. این موضوع برای منازلی که با فضای محدود شده و کوچک همراه هستند، اهمیت زیادی دارد. برای بزرگ تر نشان دادن فضا از طرح های دیگری نیز استفاده می شود.

به طور کلی اگر شما رنگ دیوارها را با رنگ روشن و رنگ سقف و کفپوش را در نوع تیره انتخاب کنید، باعث بزرگ دیده شدن فضا می شوید. هر گونه تضاد رنگی اصولی می تواند در فضای منزل تاثیر زیادی داشته باشد. انتخاب رنگ تیره برای پوستر سقفی و رنگ روشن برای دیوارها باعث می شود سقف کوتاه به نظر برسد اما اتاق عریض و بزرگ نمایان می گردد.

به هر حال این ترفندها برای انتخاب و خرید پارکت از کارخانه اهمیت زیادی دارد و می تواند برای جبران کمبود فضا در منزل کارایی داشته باشد.

قیمت پارکت لمینت آرتا

پارکت ها با تنوع برند عرضه می شوند. هر کدام از برندها با ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی عرضه می شوند. پارکت آرتا به عنوان یک برند شناخته شده و مطرح در میان پارکت های ایرانی می باشد. شرکت آرتا از سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید پارکت ایرانی برخوردار است.

شرکت آرتا در سطح ایران و آسیا کاملاً شناخته شده می باشد. پارکت لمینت آرتا با ویژگی و خصوصیات ویژه معرفی می گردد و بدین طریق از سایر برندهای پارکت لمینت جدا می شود. قیمت پارکت لمینت آرتا بر حسب مترمربع محاسبه می گردد.

قیمت پارکت چوبی

قیمت پارکت چوبی نسبت به سایر پارکت ها بیشتر می باشد. پارکت ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. از این رو طیف گسترده ای از قیمت ها، رنگ ها و برندها را تجربه می کنند. پارکت های چوبی می توانند تداعی کننده حس خوبی در محیط منزل باشند.

بافت های چوبی بهتر از هر کفپوشی می توانند فضای منزل را گرم و صمیمی نشان دهند. زیبایی در کفپوش چوبی به عنوان یک عنصر جدانشدنی مورد توجه قرار می گیرد. قیمت پارکت چوبی با توجه به میزان چوب به کار رفته در پارکت متفاوت خواهد بود.

 خرید پارکت از کارخانه می تواند در پارکت های مختلف باشد. در واقع هر کدام از پارکت ها با درصد خاصی از چوب مورد استفاده قرار می گیرند. اگر پارکت چوبی از جنس صد در صد چوب تشکیل شده باشد، قیمت به مراتب بیشتری دارد. در پارکت های ناخالص قیمت پارکت چوبی نسبت به پارکت چوبی اصل کمتر خواهد بود.

قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت بر حسب ضخامت پارکت، مواد به کار رفته در پارکت و ... متفاوت خواهد بود. پارکت ها بر حسب مترمربع محاسبه می گردند.

پارکت لمینت ها از ویژگی های متفاوت برای به کارگیری در فضا برخوردار هستند. پارکت های ضخیم با قیمت بیشتری عرضه می شوند. طرح ها و میزان استحکام مواد، تاثیر زیادی در قیمت پارکت دارد. در واقع عرضه پارکت های لمینت را می توان بر حسب ویژگی های مختلف تفکیک کرد.

پارکت لمینت در انواعی از رنگ ها عرضه می شود. بنابراین شانس بیشتری برای پیدا کردن طرح مورد نظر خود خواهید داشت. این طرح ها از زیبایی بسیاری برای دیده شدن در محیط برخوردار هستند و می توانند به شکل متمایزی در محیط منزل نمایان شوند.

خرید پارکت از کارخانه می تواند قیمت های مقرون به صرفه تری را برای انواع پارکت و لمینت ارائه کند. البته بهتر است برای خرید پارکت از کارخانه از نظر کارشناسان فروش و مشاوران با تجربه کمک بگیرید. این افراد می توانند کارایی، میزان مقاومت، ضخامت و ... کفپوش پارکت را به شما اعلام کنند. با به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد پارکت ها می توانید خرید موفقی داشته باشید.

انتخاب پارکت برای فضاهای مختلف

تمام افرادی که خرید پارکت از کارخانه را انجام می دهند، می دانند که پارکت های چوبی از کیفیت بالاتری نسبت به پارکت لمینت برخوردار هستند. دلیل این موضوع نیز کاملاً مشخص است. پارکت های چوبی در نمونه خالص تری تولید می شوند و به همین دلیل از کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری برخوردار هستند. برای خرید پارکت از کارخانه به نوع مکان توجه کنید.

برخی از کفپوش به شکل طولانی در معرض تردد و رفت و آمد قرار دارند. به عنوان مثال مکان های عمومی همچون مطب پزشکان،  فروشگاه ها، مراکز اداری، مدارس، سالن آمفی تئاتر و همایش، مراکز تجاری، مراکز خرید و ... بسیار پرتردد هستند. از این رو کفپوش های بی کیفیت و سست مقاومت چندانی در برابر فشار، ضربه و سنگینی نخواهند داشت.

قطعاً خرید پارکت از کارخانه برای مکان های پرتردد باید در نمونه پارکت های با کیفیت و خالص انجام می شود. به همین خاطر پارکت چوبی برای فضاهای شلوغ و پرازدحام انتخاب می شود.

پارکت چوبی با مقاومت بالا و کیفیت قابل توجه برای استفاده در مکان های پرتردد پیشنهاد می گردد. این کفپوش ها با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارند و از عمر طولانی برخوردار می باشند.

زیبایی خاصی دارند و بافت گرمی را برای فضاهای مختلف به وجود می آورند. پارکت چوبی با سلیقه بیشتر افراد همخوانی و هماهنگی دارد. بیشتر افراد از انتخاب کفپوش چوبی لذت می برند.

در هنگام خرید پارکت از کارخانه باید بدانید که بعضی از موضوعات در میان تمام پارکت ها یکسان می باشد. در واقع هر پارکتی با هر نوع کیفیتی با 4 کلیک معرفی می شود. این چهار کلیک در چهار جهت قرار می گیرند. این جهت های چهارگانه به عنوان یکی از مزایای خرید پارکت از کارخانه یا دیگر مراکز می باشد.  

ضخامت پارکت لمینت

پارکت لمینت با ضخامت های متفاوتی عرضه می شود. برای خرید پارکت باید به ضخامت های مختلف آن توجه کنید. ضخامت در نظر گرفته شده برای پارکت ها برابر با 6 تا 15 میلی متر می باشد. بسیاری از افراد در انتخاب ضخامت پارکت دچار سردرگمی هستند. در واقع آن ها تعریف دقیقی از ضخامت پارکت ندارند.

پارکت ها با ضخامت 8 تا 12 میلی متر گزینه خوبی برای خرید پارکت می باشند. این ضخامت حد مناسبی از استانداردها را دارا می باشد. ضخامت قابل توجه پارکت برای تولید یک عایق صدا و عایق حرارتی مناسب اهمیت دارد. برای تولید این عایق ها از حضور یک فوم در زیر پارکت استفاده می شود. فوم به کار رفته در زیر پارکت بسیار خاص می باشد.

هر کدام از کفپوش ها برای اینکه بدون دردسر و به شکل موفق نصب شوند، نیاز به مقدمه سازی حرفه ای دارند. کفپوش ها قبل از اینکه برای کفپوش مورد استفاده قرار بگیرند، باید با محیط همدما شوند. از این رو باید خرید پارکت از کارخانه را دو روز قبل از نصب انجام دهید.

در هر صورت شما باید حدود 48 ساعت به پارکت ها برای استراحت زمان دهید. آن گاه برای نصب و اجرای پارکت آماده شوید.  

کارخانه تولید پارکت در ایران

در حال حاضر شرکت ها و کارخانه های بسیار در زمینه فروش، تولید و عرضه انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت فعالیت می کنند. هر کدام از پارکت ها با قابلیت و ویژگی های خاصی تولید می شوند. از این رو انتخاب پارکت ها با توجه به نوع پارکت ها متفاوت خواهد بود.

شرایط فضای به کارگیری پارکت تاثیر زیادی در انتخاب نوع پارکت خواهد داشت. کارخانه تولید پارکت در ایران عرضه کننده انواع پارکت می باشد. این پارکت ها با زیبایی و جذابیت بسیار عرضه می شوند.

در پارکت های لمینت هسته های مقاومتی بسیار خوبی از جنس HDF قرار داده می شود. این پارکت ها با روکش های چوبی بسیار خوبی آماده می شوند. تنوع روکش ها، زیبایی طرح های پارکت لمینت را بیشتر خواهد کرد. برای خرید پارکت از برندهای معتبر ایرانی و خارجی بهره مند شوید.  

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()