سبد خرید 0

بهترین کفپوش برای پله و راه پله

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

کفپوش پی وی سی بلوط زیتونی کد: 460 کفپوش پی وی سی بلوط زیتونی کد: 460 285,000 تومان کفپوش پی وی سی بلوط کلاسیک کد: 455 کفپوش پی وی سی بلوط کلاسیک کد: 455 285,000 تومان کفپوش پر تردد گردویی تیره K675 کفپوش پر تردد گردویی تیره K675 320,000 تومان کفپوش پر تردد کرم کد: K145 کفپوش پر تردد کرم کد: K145 320,000 تومان کفپوش پی وی سی چوب آنتیک کد: 420 کفپوش پی وی سی چوب آنتیک کد: 420 285,000 تومان کفپوش پی وی سی آنتیک قهوه ای کد:440 کفپوش پی وی سی آنتیک قهوه ای کد:440 285,000 تومان کفپوش پی وی سی طرح چوب ماهگونی کد K017 کفپوش پی وی سی طرح چوب ماهگونی کد K017 240,000 تومان کفپوش پر تردد گردویی K663 کفپوش پر تردد گردویی K663 320,000 تومان کفپوش طرح چوب راک فلور قهوه‌ای کرمCode-RF-7009 کفپوش طرح چوب راک فلور قهوه‌ای کرمCode-RF-7009 310,000 تومان کفپوش راک فلور قهوه ای سوختهCode-RF-7004 کفپوش راک فلور قهوه ای سوختهCode-RF-7004 310,000 تومان کفپوش راک فلور سطح صاف قهوه ایCode-RF-7012 کفپوش راک فلور سطح صاف قهوه ایCode-RF-7012 310,000 تومان کفپوش راک فلور قهوه‌ای روشنCode-RF-7011 کفپوش راک فلور قهوه‌ای روشنCode-RF-7011 310,000 تومان کفپوش طرح چوب قهوه ای روشنCode-RF-7008 کفپوش طرح چوب قهوه ای روشنCode-RF-7008 290,000 تومان کفپوش طرح چوب راک فلور قهوه ایCode-RF-7001 کفپوش طرح چوب راک فلور قهوه ایCode-RF-7001 310,000 تومان کفپوش راک فلور طرح چوبCode-RF-7003 کفپوش راک فلور طرح چوبCode-RF-7003 310,000 تومان کفپوش طرح چوب سفیدCode-IK6028 کفپوش طرح چوب سفیدCode-IK6028 290,000 تومان کفپوش طرح چوب گردوییCode-IK6027 IK کفپوش طرح چوب گردوییCode-IK6027 IK 290,000 تومان کفپوش طرح چوب Ik قهوه ای روشنCode-IK6026 کفپوش طرح چوب Ik قهوه ای روشنCode-IK6026 290,000 تومان کفپوش طرح چوب راک فلور گردوییCode-RF-7002 کفپوش طرح چوب راک فلور گردوییCode-RF-7002 310,000 تومان کفپوش طرح چوب راک فلور طوسیCode-RF-7005 کفپوش طرح چوب راک فلور طوسیCode-RF-7005 310,000 تومان کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 113 کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 113 265,000 تومان کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 112 کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 112 265,000 تومان کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 111 کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 111 265,000 تومان کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 110 کفپوش پی وی سی طرح چوب کد 110 265,000 تومان کفپوش طرح چوب پرتردد کدK485 کفپوش طرح چوب پرتردد کدK485 320,000 تومان کفپوش پر تردد K515 کفپوش پر تردد K515 320,000 تومان کفپوش پی وی سی پرتردد کد K245 کفپوش پی وی سی پرتردد کد K245 320,000 تومان کفپوش پر تردد پی وی سی طرح چوب کد K753 کفپوش پر تردد پی وی سی طرح چوب کد K753 320,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 23 دی 1402 در ساعت 10 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آیا به دنبال کفپوش برای پله و راه پله هستید؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی بهترین کفپوش برای پله و راه پله بپردازیم. اگر خانه شما بیشتر از یک طبقه دارد قطعا روزانه از پله و راه پله آن استفاده می کنید. اخرین باری که کفپوش برای پله و راه پله خود انتخاب کرده اید چه زمانی بوده است؟

کفپوش مناسب و زیبا یا کاغذ دیواری شیک و جذاب می تواند ظاهر راه پله های شما را دگرگون کند. همچنین علاوه بر زیبایی، ایمنی و امنیت آن را افزایش خواهد داد. قبل از نصب کفپوش برای پله و راه پله ابتدا باید به ویژگی های کفپوش ها توجه کنید و با توجه به آن اقدام به خرید و نصب آن کنید. در ادامه می خواهیم برای انتخاب کفپوش مناسب به شما عزیزان کمک کنیم.

 

کفپوش پله و راه پله

بهترین کفپوش برای پله و راه پله:

امروزه دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان و همچنین تولید کفپوش برای پله و راه پله با پیشرفت زیادی همراه شده است. به طوری که در حال حاضر هنگام خرید این محصولات با تنوع زیادی مواجه می شویم. این تنوع علاوه بر شکل ظاهری، رنگ و طرح های مختلف در جنس و بافت کفپوش برای پله و راه پله و کاغذ دیواری شیک  نیز دیده می شود. در ادامه می خواهیم بهترین کفپوش ها را مورد بررسی قرار دهیم:

چگونه بهترین کفپوش برای راه پله را انتخاب کنم؟

چگونه بهترین کفپوش برای راه پله را انتخاب کنم؟ همان طور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم، کفپوش ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند؛ اما باز هم افراد در زمان انتخاب و خرید آن ها دچار سردرگمی می شوند که کدام یک را انتخاب کنند تا هم قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و هم این که از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

باید بدانید که کار انتخاب کفپوش مناسب برای راه پله کاری چندان سخت هم نیست و تنها نیاز است که دقت و توجه خود را در زمان انتخاب بالا ببرید؛ به عنوان مثال اگر می بینید که راه پله تان در معرض شدید نور آفتاب و شرایط بد آب و هوایی قرار دارد، باید کفپوش هایی را انتخاب کنید که از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به هیچ عنوان گرما یا رطوبت نمی تواند آن ها را از بین ببرد.

نکات مهم در انتخاب بهترین پوشش برای راه پله

معمولا بیشتر افراد برای پوشش راه پله از سنگ و سرامیک استفاده می کنند؛ اما از کفپوش های نوع چوبی، پی وی سی و لمینت هم می توان استفاده کرد؛ اگر تمایل دارید که راه پله ساختمان خود را پوشش دهید، در ادامه ما نکات مهم در انتخاب بهترین پوشش راه پله را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید بهترین کفپوش را انتخاب نمایید.

  • توجه به جنس کفپوش: در انتخاب بهترین پوشش برای راه پله نکته ای که توجه به آن حائز اهمیت است، توجه به جنس کفپوش می باشد؛ قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که کفپوش ها در متنوع ترین جنس ها به تولید می رسند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و شما می توانید با توجه به بودجه و کاربرد، بهترین جنس کفپوش ها را برای خود انتخاب نمایید.
  • توجه به مقاومت کفپوش: معمولا به دلیل این که در راه پله تردد و عبور و مرور زیاد است کفپوشی که برای این محیط مورد استفاده قرار می گیرد باید از استقامت و استحکام بالایی برخوردار باشد، پس کفپوشی را انتخاب کنید که در مقابل هر گونه رطوبت، فشار و سایش از خود پایداری نشان دهد.
  • دقت به ایمنی کفپوش: زمانی که می خواهید برای راه پله خود کفپوش تهیه کنید باید تمام جوانب را در نظر بگیرید و کفپوشی را انتخاب نمایید که ایمنی های لازم را داشته باشد و سلامت افراد مسن و کودکان را به خطر نیندازد.
  • ·      سازگاری با دکوراسیون: یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب بهترین پوشش برای راه پله این است که به دیگر قسمت های منزل یا محل کار خود نیز توجه داشته باشید و متناسب با رنگ و طرحی که در دکوراسیون استفاده کرده اید رنگ و طرح پوشش راه پله خود را نیز سازگار با آن ها انتخاب نمایید.
  • در نظر گرفتن سلیقه: این شما هستید که قرار است به طور روزانه شاید چندین باز از راه پله خود برای عبور و مرور استفاده نمایید، پس کفپوشی که می خواهید راه پله تان را با آن پوشش دهید را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

توجه به بودجه: با توجه به این که کفپوش ها در جنس های مختلفی به تولید می رسند هر کدام از آن ها دارای قیمت های مختلفی هستند که شما باید با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید هر یک از این پوشش دهنده ها را انتخاب نمایید.

فرش به عنوان کفپوش برای پله و راه پله:

اگر برای شما لطافت و گرما زیر پا مهم است، فرش به عنوان کفپوش برای پله و راه پله بسیار گزینه مناسبی می باشد. فرش هایی که از ابریشم، الیاف طبیعی و پشم تولید می شوند معمولا گران تر از فرش های مصنوعی می باشند. با این حال فرش های مصنوعی نیز دوام خوبی دارند. برای صرفه جویی در هزینه ها نیز میتوان موکت را جایگزین فرش کرد.

مزایا:

  • گرما و لطافت زیادی را زیر پا فراهم می نماید.
  • به عنوان یک لایه اضافی برای صرفه جویی انرژی بسیار مناسب می باشد.
  • سبب کاهش سر و صدا می شود.
  • فرش برای عدم سایش و ضد لک شدن پله و راه پله مناسب می باشد.

معایب:

  • احتیاج به جارو کشیدن منظم دارد به خصوص اگر در خانه حیوانات خانگی از قبیل سگ و گربه نگهداری می کنید.کفپوش مناسب برای حیوانات خانگی راه حل این گزینه است 
  • ردپای کثیف یا گل آلود باید سریعا تمیز شود، در غیر این صورت به راحتی مشخص می شود.
  • باید به صورت منظم تمیز شود، در غیر این صورت میتواند گرد و غبار، کپک و میکروب را در خود جای دهد.

پارکت فرش پله

کفپوش فرش 

چوب تمام سخت به عنوان کفپوش برای پله و راه پله:

اگر از وضعیت مالی مناسبی برخوردار هستید، بسیار خوش شانس هستید که می توانید از ویژگی های منحصر به فرد این متریال جذاب استفاده لازم را ببرید. این نوع کفپوش برای پله و راه پله از چوب های طبیعی و با کیفیت مانند راش، گردو، بلوط و غیره تولید می شوند. این نوع کفپوش برای پله و راه پله در واقع بهترین نوع کفپوش راه پله کفپوش چوب طبیعی می باشد.  

مزایا:

  • اگر لازم باشد می توان این کفپوش را بار ها سمباده زد.
  • بسیار با دوام و محکم می باشد.
  • نگهداری و برق انداختن کفپوش ها بسیار راحت و آسان می باشد.
  • این کفپوش برای پله و راه پله به ملک شما ارزش افزوده می دهد و می تواند به فروش بهتر کمک کند.
  • خانه را لوکس می کند.

معایب:

  • این نوع کفپوش ها بسیار گران می باشد و نصب آن وقت زیادی می خواهد.
  • عایق صوت نمی باشد و همچنین گرما را حفظ نمی کند.
  • با توجه به فصول مختلف و دما های متفاوت ممکن است منبسط یا کوچک شود.
  • ممکن است برای حیوانات خانگی لغزنده باشد.

پله چوب شده

پله چوب

چوب مهندسی شده به عنوان کفپوش برای پله و راه پله:

 اگر بودجه کمتری دارید ولی احساس و ظاهر کفپوش چوبی را ترجیح می دهید. این کفپوش برای پله و راه پله بسیار مورد مناسبی برای شما می باشد. این کفپوش با اینکه ارزان تر از چوب طبیعی است اما همچنان ظاهر زیبای چوب را نشان می دهد. چوب های مهندسی شده معمولا با چوب های با تراکم پایین مانند کاج ساخته می شود. روکش این کفپوش ها اغلب از چوب های طبیعی ساخته می شود. شما می توانید با انتخاب یک کفپوش زیبا و کاغذ دیواری شیک به زیباسازی خانه خود کمک کنید.

 پله چوب مهندسی شده

مزایا:

  • نسبت به چوب های سخت مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و گرما دارد.
  • نگهداری و تمیز کردن آن آسان می باشد.
  • نصب آن ساده و سریع می باشد.
  • در زیرسازی کف نیز استفاده می شود.

معایب:

  • این کفپوش در فصول سرد برای زیر پا سرد است.
  • همانند چوب سخت ارزش افزوده بالا ندارد. 
  • این کفپوش ممکن است پر سرو صدا باشد.
  • ممکن است برای حیوانات خانگی لغزنده باشد.
  • همانند چوب سخت ماندگاری بالایی ندارد.

لمینت به عنوان کفپوش برای پله و راه پله:

این نوع کفپوش برای پله و راه پله از تخته سه لایه ساخته می شوند و روکش آن از چوب طبیعی می باشد. سطح کفپوش لمینت تصویری از چوب سخت طبیعی را نشان می دهد. سطح این کفپوش با استفاده از متریال مختلف برای جلوگیری از ضربه و خراش تقویت شده است. این کفپوش در واقع ارزان ترین کفپوش با جلوه چوب می باشد.

پله لمینتی

لمینت چوبی

مزایا:

  • نصب این کفپوش برای پله و راه پله بسیار آسان است.

  • تمیز کردن آن راحت می باشد.
  • به نگهداری و تعمیر نیازی ندارد.
  • این کفپوش یک لایه محافظ دارد که از لک شدن آن جلوگیری می کند.
  • طرح های روکش آن می تواند سنگی، کاشی یا چوبی باشد.

معایب:

  • کفپوش لمینت را نمی توان ماسه کاری یا اصلاح کرد.
  • زیر پا لغزنده می باشد.
  • این کفپوش برای پله و راه پله ضد آب نمی باشد.

 پله سنگی به عنوان کفپوش برای پله و راه پله:

این کفپوش برای پله و راه پله به شکل باورنکردنی جذاب و زیبا می باشد. با این وجود کفپوش سنگی مقرون به صرفه ترین نمی باشد. این کفپوش دوام بسیار بالایی دارد و به فضا حس لوکس بودن خواهد داد. با توجه به سطح صیقلی که دارد امکان لیز خوردن به خصوص برای کودکان وجود دارد. شما می توانید با انتخاب یک کفپوش زیبا و کاغذ دیواری شیک به زیباسازی خانه خود کمک کنید.

پله سنگ

مزایا:

  • این کفپوش کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد.
  • بعد از نصب آن به حداقل نگهداری و تعمیر نیاز دارد.
  • پله سنگ مرمر یا سنگی بسیار جذاب می باشد و به عنوان یک ویژگی خاص طراحی به شمار می رود.

معایب:

  • هزینه نصب و همچنین مواد بکار رفته در آن بسیار بالا می باشد.
  • وزن آن بسیار بالا است.
  • نصب آن تخصص بالایی می خواهد.
  • این کفپوش سرما را انتقال می دهد.

سرامیک:

سرامیک به عنوان کفپوش برای پله و راه پله به آسانی تمیز می شود.این کفپوش ها در بسیار از طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد. سرامیک از نظر دوام بسیار مناسب است اما ممکن است هنگام افتادن وسیله های سنگین دچار شکستگی شود.

پله سرامیکی

کفپوش سرامیک

مزایا:

  • این کفپوش قوی و با دوام می باشد.
  • تمیز کردن آن آسان می باشد همچنین در برابر لکه مقاوم است.
  • در صورتی که دچار شکستگی یا ترک شود، قابل تعویض می باشد.

معایب:

  • زیرپا سخت و سرد می باشد.
  • هنگام افتادن وسیله های سنگین ممکن است دچار شکستگی شود.

کفپوش های پی وی سی برای راه پله

کفپوش های پی وی سی برای راه پله یکی از بهترین کفپوش ها هستند که فروش بسیار بالایی هم دارند و به دلیل سطح کیفی بالا و مزیت های خوبشان استقبال از آن ها زیاد است؛ این دسته از کفپوش های مناسب راه پله با توجه به طرح و رنگ هایی که دارند سلایق مختلف را پوشش دهی می کنند و با توجه به مقاومت بسیار بالایشان ایده آل ترین گزینه برای پوشش راه پله هایی هستند که تردد و عبور و مرور در آن ها زیاد است.

تمیز کردن کفپوش های پی وی سی کار بسیار راحتی است و در ضمن نصب این پوشش دهنده ها نیز در کوتاه ترین زمان و به سرعت انجام می شود.

نتیجه گیری:

بهترین کفپوش برای پله و راه پله به عوامل زیادی از جمله ابعاد راه پله، نیاز های خانواده، شرایط آب و هوایی و غیره بستگی دارد. انواع مختلفی از کفپوش ها در بازار موجود می باشد، شما می توانید با انتخاب یک کفپوش زیبا و کاغذ دیواری شیک به زیباسازی خانه خود کمک کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()