سبد خرید 0

ابعاد، ضخامت و روش های نصب ورق ماربل شیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 25 بهمن 1402 در ساعت 17 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 7 )

ابعاد ورق ماربل شیت از جمله مواد مهم می باشد که در هنگام خرید از فروشگاه های مختلف باید به آن توجه کنید. ابعاد ورق ماربل شیت در فروشگاه رونیا نیز متفاوت از هم می باشد. در این مقاله سعی داریم که در خصوص ابعاد، ضخامت و روش های نصب ورق ماربل شیت شفاف سازی های لازم را انجام دهیم. پس تا آخر این مقاله مارا همراهی کنید.

ابعاد ورق ماربل شیت
آشنایی با ابعاد ورق ماربل شیت

ابعاد ورق ماربل شیت با ضخامت های ۲ و نیم میل تا ۴ میل با ابعاد ۱۲۰ در ۲۸۰ سانت می باشد. شما می توانید از تعداد ورق سه الی چهار عدد به بالا سفارش خود را در سایت فروشگاهی ما ثبت کرده و در درب محل خود تحویل بگیرید. همچنین می توانید از مدل های مختلف این محصول در ابعاد مختلف برای فضاهای متفاوت استفاده کنید. همچنین نصاب به وسیله کاترهای مخصوص ابعاد ورق ماربل شیت را در اندازه های مختلف و دلخواه برش خواهد داد. بدون هیچ گونه تخریب و کثیف کاری در عرض چندساعت ورق ماربل شیت بر روی سطوح شما نصب خواهد شد.

آشنایی با ابعاد ورق ماربل شیت

ابعاد ورق ماربل شیت به صورت افقی یا عمودی یا تایلی یا ابعاد بسیار کوچک تر متناسب با کار مشتری برش زده می شود و توسط رونیا به مشتریان ارائه می گردد. این محصول با توجه به شرایط محیطی شما با چسب آکواریوم یا چسب صنعتی همچون پلی اورتان یا چسب  آکرولیک نصب می شود‌. این چسب ها در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و به هیچ عنوان خاصیت خود را از دست نمی دهند. سپس در آخر ابزارهای ورق ها نصب می شود. یکی از این ابزارها ازجمله قرنیز می باشد.

آشنایی با روش نصب ورق ماربل شیت

 شما می‌توانید دیوارپوش ورق ماربل شیت را با توجه به ابعاد دلخواه خود برش داده و آن را بر روی سطوح مختلف نصب کنید. قبل از نصب ورق ماربل شیت ابعاد ورق ماربل شیت باید طبق اندازه های فضای انتخابی شما برش داده شود و سپس به وسیله چسب مخصوص ماربل شیت که شامل چسب های صنعتی بسیار قوی است بر روی فضای انتخابی شما نصب خواهد شد.

آشنایی با روش نصب ورق ماربل شیت

 دیوارپوش ماربل شیت بر روی چه سطوحی قابل نصب می باشد؟

دیوار پوش ماربل را می توان روی همه ی زیرساخت ها و سطوح نصب کرد و برای نصب آن نیازی نیست که دیوارپوش قدیمی را برداشت. نصب این دیوارپوش روی دیوارهای نم دار هم قابل اجراست که مشکلاتی از این دست را از بین می برد؛ فقط باید سطح دیوار صاف باشد و در صورتی که دیوار دارای ناهمواری باشد ابتدا باید دیوار صاف شود.

مزایای نصب دیوارپوش ماربل شیت

نصب دیوارپوش ماربل دارای مزایای متعددی است که موارد ذیل به آنها اشاره کرده است:

1.      دارای جلوه ی زیبا.

2.      مقاوم در برابر حرارت و رطوبت.

3.      امکان نصب روی همه ی سطوح.

4.      دارای استحکام بیشتر در مقایسه با سنگ طبیعی و قیمت مناسب تر.

5.      دارای قابلیت شست و شو.

6.      عایق رطوبت و صوت و حرارت.

7.      ضد باکتری بودن.

بررسی کاربردهایی از انواع مختلف ابعاد ورق ماربل شیت

شما می توانید از ابعاد ورق ماربل شیت در برش های مختلف کاربردهای متفاوتی داشته باشید. برای مثال می توانید برای نمای داخلی ساختمان، سالن پذیرایی به عنوان دیوارپوش پشت تلویزیون و حتی به عنوان دیوارپوش بین کابینتی استفاده کنید. دیوارپوش بین کابینتی طرح سنگ یکی از پرفروش ترین مدل های دیوارپوش ورق ماربل شیت است. شما کاملاً آزاد هستید که با ابعاد ورق ماربل شیت در فضای دلخواهتان استفاده کنید. علاوه بر منازل استفاده از این محصول برای نصب در فضاهای اداری و تحاری نیز کیس مناسبی می باشد. این محصول پرکاربرد روشی نوین برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی فضاهای مدرن و حتی کلاسیک و نئوکلاسیک می باشد

 بررسی کاربردهایی از انواع مختلف ابعاد ورق ماربل شیت
نگاهی به ویژگی های انواع ابعاد ورق ماربل شیت

ابعاد ورق ماربل شیت شاید متفاوت از هم باشد ولی در حالت کلی این مساله ربطی به کیفیت آن ها ندارد. درواقع ورق ماربل شیت در هر ابعادی باشد و توسط هر فروشگاهی ارائه شود مهم است که از متریال باکیفیتی ساخته شده باشد. همچنین برند های شرکت های معتبر همیشه رضایت بخش بوده و هستند. پس حتما سعی کتید که خرید دیوارپوش ماربل شیت خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. ولی در حالت کلی یک ورق ماربل شیت خوب و باکیفیت دارای ویژگی هایی ازجمله: مقاومت بالا در برابر رطوبت و وزن بسیار سبک آن ها می باشد.

نگاهی به ویژگی های انواع ابعاد ورق ماربل شیت

همچنین این ورق ها  کاملاً بدون درز هستند و یک تکه می باشند. ورق ماربل شیت آنتی باکتریال و ضدحساسیت بوده و به سرعت و آسانی قابل نصب است. به راحتی می توانید هر زمانی که لازم است این ورق ها را شستشو داده و لکه گیری کنید. این محصول در برابر انواع شوینده ها مقاوم است. پس از این جهت جای هیج نگرانی نیست. در نهایت با صرف کمترین هزینه بی هیچ دردسری این دیوارپوش ارزان را می توانید خریداری کنید. جایگزینی نوین برای روش های قدیمی همچون رنگ آمیزی و گچبری می باشد.

آشنایی با روش نصب ورق ماربل شیت

نگاهی به قیمت انواع مختلف ابعاد ورق ماربل شیت

قیمت انواع ورق ماربل شیت براساس ابعادی که دارند متفاوت از هم خواهند بود. همچنین ماربل شیت ها در برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند و یکی نیستند. ورق ماربل شیت یا همان سنگ مصنوعی محبوبیت بالایی داشته و از همین رو در قیمت های مختلف برای مشتریان عرضه می شوند. همچنین بر اساس نوع طرح مسلماً این ورق ها قیمت متفاوت تری خواهند داشت.  شما می توانید ارزان ترین ورق ماربل شیت موجود در فروشگاه ما را مشاهده کنید. سپس با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به خرید محصول موردنظرتان کنید. همچنین می‌ توانید از آن به علت مقرون به صرفه بودنش جایگزین کاشی آشپزخانه استفاده کنید.

نگاهی به قیمت انواع مختلف ابعاد ورق ماربل شیت
آیا ورق ماربل شیت معایبی دارد؟

بسیاری از افراد در هنگام خرید قصد آگاهی از معایب دیوارپوش موردنظرشان را دارند. ورق ماربل شیت نیز علاوه بر مزیت ها و ویژگی های مثبت بسیار دارای معایبی نیز است. این معایب از جمله موارد زیر است:

  • این ورق ها در فصل زمستان سرد می شوند ودملی گرمی ندارند.
  • به اندازه سنگ طبیعی واقعی نیست و نمی تواند جایگزینی برای علاقمندان به سنگ طبیعی شود.

آیا ورق ماربل شیت معایبی دارد
نتیجه گیری

همانطور که بیان کردیم ورق ماربل شیت به راحتی در هر ابعاد و اندازه ای که باشد، نصب می شود. شما حال کاملاً با ابعاد ورق ماربل شیت آشنا شدید و کاملاً ضخامت های آن را شناختید. پس درنهایت به راحتی می توانید اقدام به خرید دیوارپوش ماربل شیت مورد نظر خود کنید. ورق ماربل شیت موجود در رونیا دارای تنوع بالایی بوده و همچنین ضمانت است. شما همچنین با روش های اجرای این محصول کاملاً آشنا شدید که به راحتی می توان با چسب های بسیار قوی و باکیفیت نصب را انجام داد. فقط حواستان باشد که بعد از خرید این محصول از نصاب ماهری استفاده کنید.

ابعاد، ضخامت و روش های نصب ورق ماربل شیت

زیرا اگر غیر از این باشد ممکن است که کار شما تمیز از آب در نیایید. پس حتماً به انتخاب فرد نصاب خود نیز توجه کنید‌ فروشگاه رونیا در این راستا بعد از انجام عملیات ثبت سفارش به شما عزیزان نصابان ماهری را معرفی خواهد کرد که کاملاً آسوده خاطر این کار با نهایت دقت و ظرافت با ابعاد ورق ماربل شیت دلخواه شما بر روی دیوارهایتان نصب شود.

ابعاد، ضخامت و روش های نصب ورق ماربل شیت

ارسال نظر

مهدی تقوی :
0 0
سلام وخسته نباشیدبنده سفارش طرح سنگ زمینه سفیدوتقریاًرگهای نوک مدی کمرنگ میخواماگرمقدور
مدیریت :
2 1
با سلام لطفا سفارش تان را در سایت ثبت نمایید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر شما ارسال شود.
علیپور سید حسین ... :
0 0
تعداد ۴ ورق ماربل شیت زمینه سفید با خطوط طوسی
مدیریت :
1 0
سلام وقت بخیر لطفا کد مورد نظر را به صورت آنلاین، حضوری یا از طریق پیام رسان ها ارسال نمایید تا همکاران جهت خرید دیوارپوش ماربل شیت شما را راهنمایی کنند.
غضنفری :
0 0
لطفا درباره ورق ماربل شیت و هزینه از صفرتا ۱۰۰ از ورق تا نصاب برای راه‌پله ساختمان سه طبقه مشاوره و توضیح بدید سپاسگزارم غضنفری
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر لطفا فرم اعزام کارشناس را در قسمت تماس با ما تکمیل نمایید تا همکاران ما در واحد فروش با شما تماس بگیرند.
مجتبی فتحی عمرو :
0 0
سلام من استاد کار هستم خیلی ها درمورد دیوار پوش ورق ماربل شیت تماس میگیرن بام یه راهنمایی میخوام واسه خرید خواستم ببینم هر رنگ کد داره
مدیریت :
0 0
سلام وقتتون بخیر بله رنگبندی دارد که در قسمت دیوارپوش طرح سنگ میتوانید ملاحظه کنید.
علی رضائی :
0 0
یک ورق ماربل شیت میخوام ممنون میشم راهنمائی بفرمائید
مدیریت :
0 0
با سلام و احترام لطفا سفارش را در سایت ثبت نمایید کارشناسان فروش رونیا با شما تماس خواهند گرفت.
رضا حبیبی :
0 0
سلام هزینه خرید و نصب ماربل شیت برای آشپزخونه 20 متری چقدر میشه؟
محمدی :
0 0
فروش ماربل شیت بر 4 متر مربع هست یا متر طول. قیمت ورقه 4 میل چقدر ه؟ آیا از آن به جای سرامیک در کف اتاق میشه استفاده کرد
مدیریت :
0 0
درود بر شما قیمت ورق بر اساس هر تایل گذاشته شده و واحد فی قیمت محصولات در مقابل قیمت درج شده است. متاسفانه ماربل شیت برای کف قابل اجرا نیست.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی
نمایش همه
علاقه مندی ها ()