سبد خرید 0

راهکار جدید زیبایی دکوراسیون با دیوارپوش چسبی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 4 فروردین 1403 در ساعت 10 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جایگزین کاشی آشپزخانه این روزها چه محصولی می باشد؟ راهکار جدید زیبایی دکوراسیون با دیوار پوش چسبی جایگزین کاشی آشپزخانه خواهد شد. علاقه مندان به استفاده از محصولات دکوراسیون داخلی جدید به راحتی می‌توانند جایگزین کاشی آشپزخانه مناسب را از بین محصولات متنوع تزیینی دکوراسیون داخلی انتخاب کنند. ما در این مطلب سعی بر این داریم که شما را با انواع دیوارپوش چسبی که جایگزین کاشی آشپزخانه شده اند، آشنا کنیم. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا با این جایگزین مدرن و بسیار کاربردی بیشتر آشنا شوید.

جایگزین کاشی آشپزخانه

این آشنایی به شما کمک خواهد کرد که دکوراسیون آشپزخانه خود را  کاملا با توجه به متدهای روز دنیا طراحی کنید. همانطور که میدانید بسیاری از دیزاینر ها و طراحان دکوراسیون همواره به دنبال استفاده از المان های متفاوت و برگرفته از طبیعت هستند. شما نیز می توانید تا آخر این مقاله همراه ما بوده و در نهایت با این روش های جدید و به روز آشنا شوید‌.

راهکار جدید زیبایی دکوراسیون با دیوارپوش چسبی

انواع دیوارپوش چسبی

دیوارپوش های چسبی از اصلی ترین عناصری هستند که در زیباسازی دکوراسیون های داخلی نقش بسیاری دارند و به دلیل گستردگی تنوع در طرح و رنگ و همچنین قیمتی مقرون به صرفه امروزه به وفور از آن ها استفاده می شود؛ دیوارپوش های چسبی متشکل از چند لایه فوم هستند که در ضخامت های گوناگون به تولید می رسند از لحاظ کیفیت و زیبایی در بین سایر محصولات مشابه حرف اول را می زنند.

این دسته از محصولات در انواع مختلفی به تولید می رسند که در ادامه انواع دیوارپوش چسبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • دیوارپوش چسبی فومی: ساختار دیوارپوش های چسبی فومی را فوم های پلی اتیلن تشکیل می دهند که این نوع دیوارپوش های چسبی در دو نمونه تایل و رول در ابعاد مختلف به تولید می رسند که به دلیل ساختار خوبشان عایق گرما، سرما و صدا هستند و در متنوع ترین طرح و رنگ های جذاب در بازار به عرضه می رسند. از دیوارپوش های پشت چسب دار فومی می توان در بیشتر مکان ها از جمله اتاق خواب، ساختمان های تجاری و اداری نیز استفاده کرد و به وسیله آن ها هزینه قبوض را به طرز چشمگیری کاهش داد و از هدر رفتن انرژی پیشگیری به عمل آورد.
  • دیوارپوش چسبی استون شیت: دیوارپوش های چسبی استون شیت دیوارپوش های سنگی و زیبا هستند که برای به کارگیری در فضاهای داخلی و خارجی مناسب می باشند و از لحاظ دوام و کیفیت حرف اول را می زنند و به هیچ عنوان از مد نمی افتند و تنها نقاط ضعفی که می توان برای آن ها در نظر گرفت وزن سنگین و قیمت بالایشان می باشد.
  • دیوارپوش چسبی سه بعدی: نمونه ای دیگر از دیوارپوش های چسبی، دیوارپوش های سه بعدی هستند که این روزها ترند شده اند و به دلیل ظاهر منحصر به فردی که دارند بسیار پر فروش می باشند و متقاضیان زیادی دارند؛ دیوارپوش های سه بعدی چسبی از المان های اصلی در دکوراسیون داخلی به شمار می آیند که از آن ها بیشتر برای پوشاندن دیوارهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده می شود. فوم، پلاستیک، پلیمر، ام دی اف و ... از متریال هایی هستند که برای ساخت دیوارپوش های پشت چسبدار فومی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام ویژگی ها و امتیازات مثبت مربوط به خود را دارند.
  • دیوارپوش چسبی آجری: دیوارپوش های آجری دسته ای دیگر از انواع دیوارپوش چسبی هستند که همان طور که از نامشان مشخص است ظاهری مانند آجر دارند و به جهت استفاده در فضاهای داخلی و خارجی مناسب می باشند.
  • دیوارپوش چسبی کاغذی: این نوع از پوشش دهنده های دیواری در ظاهر شبیه به کاغذ دیواری هستند با این تفاوت که برای نصب آن ها از چسب استفاده می شود؛ نوع با کیفیت دیوارپوش های چسبی کاغذی قابلیت شستشو دارند و در برابر آب و رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و با توجه به تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارند انتخابی ایده آل برای مشکل پسندان به شمار می آیند.
  • دیوارپوش چسبی چرمی: این نوع از دیوارپوش ها در هر مکانی که استفاده شوند زیبایی آن را چندین برابر می کنند و از مزایای خوبشان این است که عایق صدا و حرارت هستند، به راحتی نظافت می شوند و بسیار چشمگیر می باشند و تنها عیبی که می توان برای آن ها در نظر گرفت قیمت بالایشان است.
  • دیوارپوش چسبی گچی: ارزان ترین دیوارپوش چسبی، دیوارپوش گچی می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد در متنوع ترین مدل ها و طرح ها به بازار عرضه می شود و از معایب آن می توان به عدم شستشو و کثیف شدن در صورت قرار گرفتن در معرض آلودگی اشاره داشت.
  • دیوارپوش چسبی بتنی: دسته ای دیگر از دیوارپوش های چسبی مربوط به دیوارپوش های بتنی هستند که استقامت بسیار بالایی دارند و بیشتر در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند؛ این دسته از دیوارپوش های چسبدار قادر به تحمل وزن و فشار بسیار بالایی هستند و قابلیت شست و شو آن ها وجود دارد.
  • دیوارپوش چسبی چوبی: نمای چوبی به دلیل طبیعی بودن محبوبیت زیادی دارد اکثرا از طرح های چوبی در ساخت پارکت لمینت و کفپوش پی وی سی استفاده می شود که اگر در کنار این آیتم ها یک دیوارپوش چسبی چوبی قرار داده شود، همخوانی زیبایی ایجاد خواهد شد. دیوارپوش های چسبی چوبی کاملا ضد ساییدگی و ضد خش هستند.
  • دیوارپوش چسبی ضد آب: از مهم ترین ویژگی های دیوارپوش چسبی، ضد آب بودنشان است. طبیعتا همه میخواهیم خانه ای با دیوارهای تمیز داشته باشیم بدون ترک و آلودگی در حالی که این موضوع در رابطه با رنگ و نقاشی دیوارها خیلی مشهود نیست و معمولا بعد از مدت کمی تمام نواقص دیوار مجددا پیدا می شود اما اگر دیوارپوش چسبی را انتخاب کنید نه تنها نواقص دیوار مجدد پدیدار نخواهد شد بلکه به دلیل ضد آب بودن به راحتی قابل تمیز شدن و نظافت است.
  • دیوارپوش چسبی رولی: دیوارپوش رولی یکی از مدل های جذاب دیوارپوش چسبی می باشد. این دیوارپوش ها به دلیل وجود فوم یا مواد پلیمری انعطاف پذیری خوبی دارند. شما با خرید یک رول دیوارپوش چسبی، متراژ زیادی از فضای مورد نظر خود را می توانید پوشش دهید.

 

جایگزین کاشی

همان طور که مطلع هستید، کاشی یکی از قدیمی ترین دیوارپوش هایی است که برای پوشش دیوار سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... مورد استفاده قرار می گیرد که از مزایا و معایبی برخوردار می باشد؛ یکی از بزرگترین عیب هایی که می توان برای کاشی ها در نظر گرفت این است که در برابر رطوبت و شستشو مقاومت چندانی ندارند و به مرور زمان خراب می شوند؛ به همین منظور امروزه متریال های زیادی جایگزین کاشی شده اند که این عیوب را ندارند و در صنعت دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

انواع جایگزین کاشی

با توجه به این که کاشی ها در برابر رطوبت ضعیف هستند؛ امروزه متریال های دیگری جایگزین آن ها شده اند که نقاط ضعف این دیوارپوش ها را ندارند و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • کفپوش های اپوکسی: کفپوشیهایاپوکسی یکی از بهترین جایگزین ها برای کاشی هستند که متریال اصلی ساخت آن ها را زرین اپوکسی تشکیل می دهد؛ این دسته از دیوارپوش ها در رنگ های متنوعی به تولید می رسند و بر روی انواع سطوح از جمله بتن نیز قابل استفاده هستند.

 

 معرفی محصولات جایگزین کاشی آشپزخانه

 وقت آن رسیده است که شما نیز با محصولات جایگزین کاشی آشپزخانه آشنا شوید. محصولاتی از قبیل انواع کفپوش و دیوارپوش و حتی کاغذ دیواری چسبی ارزان متنوعی وجود دارد که شما می توانید به عنوان جایگزین کاشی آشپزخانه از آن استفاده کنید. برای کف آشپزخانه خود می توانید از انواع کفپوش طرح چوب که از جنس pvc هستند استفاده کنید. همچنین برای دیوارها به عنوان جایگزین کاشی آشپزخانه می توانید از انواع دیوارپوش دکوراتیو و کاغذ دیواری ‏pvc موجود در فروشگاه ما از جمله کاغذ دیواری طرح سنگ و کاغذ دیواری برجسته استفاده کنید. شما کاملاً آزاد هستید که روشی نوین را جایگزین کاشی آشپزخانه گردانید. در ادامه به شما عزیزان هر یک از این محصولات را به طور کامل معرفی خواهیم کرد.

 معرفی محصولات جایگزین کاشی آشپزخانه
 کفپوش طرح چوب pvc جایگزین کاشی آشپزخانه

 همانطور که می دانید کفپوش آشپزخانه باید ضد آب باشد و توانست که هر زمان که نیاز بود آن را شستشو داد. به همین منظور کفپوش طرح چوب پی وی سی می تواند جایگزین خوبی به جای کاشی آشپزخانه باشد. پس به عنوان جایگزین کاشی آشپزخانه توصیه می‌کنیم که خرید کفپوش طرح چوب pvc را امتحان کنید‌.

 کفپوش طرح چوب pvc جایگزین کاشی آشپزخانه

این کفپوش ها کاملاً ضد آب بوده و دارای طرح چوب بسیار زیبایی می باشند که با پارکت لمینت فضاهای مختلف شما هماهنگی خوبی برقرار خواهند کرد. شما میتوانید از انواع مختلف کفپوش طرح چوب pvc در رنگ بندی و طرح های متنوع  برای فضاهای مختلف خود از جمله آشپزخانه به عنوان جایگزین کاشی آشپزخانه استفاده نمایید.

جهت مشاهده ارزانترین کفپوش طرح چوب موجود در فروشگاه رونیا کلیک کنید.

دیوارپوش طرح سنگ جایگزین کاشی آشپزخانه

 دیوارپوش طرح سنگ موجود در فروشگاه رونیا نیز می‌تواند جایگزین کاشی آشپزخانه شما شود. شما می توانید با توجه به دکوراسیون و علاقه شخصی خود از بین انواع مختلف دیوارپوش طرح سنگ موجود در فروشگاه ما طرح و رنگ دلخواه خود را برگزینید. قیمت دیوارپوش طرح سنگ بسیار مقرون به صرفه بوده و سبب ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما خواهد شد.  همچنین ناگفته نماند که دیوارپوش طرح سنگ  پی وی سی را می توانید انتخاب کنید که دارای مقاومت بسیار بالاتری در برابر آب و رطوبت نسبت به دیوارپوش طرح سنگ معمولی است‌. جهت مشاهده جدیدترین دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ موجود در فروشگاه ما کلیک کنید.

 دیوارپوش طرح سنگ جایگزین کاشی آشپزخانه
 دیوارپوش بین کابینتی جایگزین کاشی آشپزخانه

 دیوارپوش بین کابینتی نیز یکی دیگر از محصولات بسیار پر کاربردی می باشد که به عنوان جایگزین کاشی آشپزخانه در آشپزخانه های مختلف قابل استفاده است. میتوانید از این محصول مدرن و زیبا که دارای قیمت مناسب و به صرفه می باشد، در فضای بین کابینت های خود که نصب آنها چسبی می باشد، استفاده کنید. دیوارپوش بین کابینتی موجود در رونیاشاپ بسیار لاکچری بوده و سبب زیباسازی فضای شما خواهد شد. این محصولات به صورت مات و براق با ضمانتنامه معتبر و در کیفیت های بالا ارائه می شود.

 دیوارپوش بین کابینتی جایگزین کاشی آشپزخانه

شما می توانید از مدل های مختلف دیوارپوش بین کابینتی که جایگزین کاشی آشپزخانه است استفاده کنید. طرح های ساده و طرح های ریز و تو در تو و حتی شیشه‌ای و گلدار این محصول بسیار مرسوم شده است و دارای طرفداران بسیاری می باشد. آشپزخانه شما با این محصول درخشش چندین برابر خواهد شد. پیشنهاد می کنیم که حتما این  مدل از دیوارپوش چسبی را جایگزین کاشی آشپزخانه خود کنید.

برای مشاهده ارزانترین دیوارپوش بین کابینتی موجود در فروشگاه ما کلیک کنید.

 کاغذ دیواری پی وی سی جایگزین کاشی آشپزخانه

  می توانید به راحتی از انواع طرح های مختلف کاغذ دیواری پی وی سی به عنوان جایگزین کاشی آشپزخانه استفاده کنید. کاغذ دیواری از جنس pvc بوده که ضد آب است. کاغذ دیواری ضد آب به راحتی می‌تواند جایگزین کاشی آشپزخانه شود. شما می توانید برای قسمت هایی از آشپز خانه خود با توجه به رنگ و روی دیگر وسایل تان از کاغذ دیواری پی وی سی با رنگ و طرح هماهنگ با دکور خود استفاده کنید.

 کاغذ دیواری پی وی سی جایگزین کاشی آشپزخانه

توصیه می‌کنیم که حتماً در  قبل از خرید کاغذ دیواری از فروشگاه کاغذ دیواری رونیا جهت انتخاب مناسب ترین طرح مشاوره انتخاب کاغذ دیواری با کارشناسان ما انجام دهید تا به شما راهنمایی های لازم را بدهند. سپس به راحتی می‌توانید از بین کاغذ دیواری هایی که از جنس پی وی سی هستند و مناسب نصب در آشپزخانه می‌باشند به عنوان جایگزین کاشی آشپزخانه استفاده کنید. برای مشاهده جدیدترین کاغذ دیواری پی وی سی موجود در فروشگاه رونیا کلیک کنید.

 از آسمان مجازی و پرده فانتزی برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

 در کنار استفاده از محصولات جدیدی همچون انواع کاغذ دیواری، دیوارپوش بین کابینتی و دیوارپوش های طرح سنگ و کفپوش طرح چوب می توانید از یک سری محصولات دیگر جذابی نیز در آشپزخانه خود استفاده کنید. این محصولات جذاب و پرکاربرد برای آشپزخانه های مختلف فضایی کاملاً زیبا و دل انگیز ایجاد خواهد کرد. برای مثال آسمان‌مجازی و پرده فانتزی موجود در فروشگاه رونیا می‌توانند به همراه استفاده از جایگزین کاشی آشپزخانه حال و هوای تازه به آشپزخانه شما بخشند.

 از آسمان مجازی و پرده فانتزی برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

پس می توانید برای سقف آشپزخانه خود با استفاده از آسمان مجازی دلخواهتان از بین طرح های متنوع موجود در این فروشگاه انتخاب کنید. همچنین می توانید برای پوشش پنجره آشپزخانه خود از انواع پرده زبرا و پرده لوردراپه و حتی پرده شید استفاده کنید. توصیه می کنیم که اگر آشپزخانه شما کوچک است محصولات رنگ روشنی را خریداری کنید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()