سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

کاغذ دیواری ساده

10 / 10
از 2 کاربر
مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

کاغذ دیواری ساده یکی از انواع کاغذ دیواری هایی است که به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شود. کاغذ دیواری ساده یا طرح ساده ای دارند یا اصلاً طرحی ندارند. به همین دلیل تنوع بسیار بالایی داشته و همچنین در رنگ های مختلفی هم تولید می شود. کاغذ دیواری ساده را می توان با کاغذ دیواری های طرح دار ترکیب کرد و از آنها استفاده نمود.

ممکن است در یک سالن یا یک اتاق برای دیوارهایی که در روبروی همدیگر قرار دارند از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنند ولی بسیار کم پیش می آید که برای دیوار هایی که در کنار هم هستند از کاغذ دیواری گلدار استفاده کنند.

به همین دلیل است که بر روی دیوار های کنار هم استفاده از کاغذ دیواری ساده بسیار مناسب است زیرا از همه نظر با هر طرحی همخوانی دارد.

کاغذ دیواری ساده و طرح دار در کنار هم

در آلبوم های کاغذ دیواری کنار هر طرح ساده یک کاغذ دیواری طرح دار هم وجود دارند تا برای مشتری ست کردن آنها با هم راحت تر باشد. شما باید به این نکته توجه کنید که کاغذ دیواری های ساده ممکن است خودشان طرح داشته باشند ولی طرح های آنها بسیار خلوت است.

همچنین این روزها کاغذ دیواری های بسیار متنوعی ارائه شده است که هر روز هم بر تنوع آنها افزوده می شود به طوری که این کاغذ دیواری ها هر روز از نظر جنس و رنگ به روز می شوند و در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند.

کاغذ دیواری ساده

استفاده از کاغذ دیواری ساده بجای رنگ آمیزی سقف و دیوارها

کاغذ دیواری ساده هم در برندهای مختلفی وجود دارد که طراحان دکوراسیون داخلی متناسب با فضا آن را انتخاب می کنند تا جلوه خاصی به محیط دهد. همچنین بهتر است از کاغذ دیواری ساده برای سقف استفاده کنید. همچنین در صورتی که زمان کافی برای رنگ کردن دیوارها را ندارید، استفاده از رنگ سفید یا سیاه این کاغذ دیواری بسیار کارساز است.

کاغذ دیواری ساده بیشتر برای کدام فضاها کاربرد دارد؟

همان طور که می دانید کاغذهای دیواری برای پوشاندن دیوارهای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند که تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند و یکی از بهترین و پر متقاضی ترین آن ها، کاغذ دیواری ساده است؛ این نمونه از کاغذهای دیواری همان طور که از نامشان مشخص است دارای هیچ گونه طرحی نیستند و در جذاب ترین رنگ ها به تولید می رسند که هیچ وقت قدیمی نمی شوند.

کاغذهای دیواری ساده با تمام دکوراسیون ها هماهنگ می شوند و تنها موضوعی که در استفاده از این نوع کاغذها باید به آن توجه کرد، رنگشان می باشد؛ سعی کنید رنگ کاغذ دیواری ساده را با توجه به دکور منزل یا محل کار خود انتخاب کنید تا بتوانید سبک دکوراسیون منزل یا محل کارتان را به زیباترین شکل نشان دهید.

آیا می دانید که کاغذ دیواری ساده بیشتر برای کدام فضاها کاربرد دارد؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که این نمونه از پوشش دهنده ها این قابلیت را دارند که در تمام مکان ها استفاده شوند؛ اما اگر می خواهید از نوع تک رنگ آن ها استفاده کنید، بهتر است که آن ها را در محیط هایی که محدودیت فضا دارند و از سبک های مینیمال برخوردار هستند به کار ببرید.

از کاغذ دیواری های ساده می توان به صورت ترکیبی نیز استفاده کرد؛ مثلا اگر شما بخواهید از طرح های شلوغ این محصولات استفاده کنید، محیط مورد نظر اشباع می شود و شلوغ به نظر می رسد که اگر در چنین شرایطی کاغذهای دیواری ساده با کاغذهای دیواری شلوغ ترکیب شوند، هم زیبایی را به محیط می بخشند و هم این که از شلوغ به نظر رسیدن آن پیشگیری به عمل می آورند.

کاغذهای دیواری ساده بیشتر برای فضاهایی که سبک مدرن دارند نیز استفاده می شوند و ظاهر بسیار زیبایی را برای این محیط ها به وجود می آورند و موجب می گردند که فضاها از حالت یکنواختی خود در بیایند و هویتی تازه بگیرند.

یکی از ویژگی های خوب کاغذ دیواری ساده این است که آن ها هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده نمی شوند و همیشه ترند هستند؛ به همین منظور شما می توانید بدون داشتن هیچ دغدغه ای در این زمینه از آن ها استفاده نمایید.

از کاغذ دیواری های ساده بیشتر برای پوشاندن دیوارهای اتاق خواب استفاده می شود؛ چرا که این قسمت از منزل محیطی برای خواب و استراحت به شمار می آید و بهتر است که سبک آن شلوغ و کسل کننده به نظر نرسد.

سقف از جمله قسمت هایی است که برای پوشاندن آن از کاغذ دیواری های ساده استفاده می شود؛ به این نکته توجه داشته باشید که اگر سقف منزل یا محل کارتان کم ارتفاع یا کوتاه است، انتخاب کاغذ دیواری های ساده با رنگ روشن برای پوشاندن آن بهترین گزینه به شمار می آید و برعکس اگر ارتفاع سقف تان زیاد است ، بهتر بوده کاغذ دیواری هایی که رنگ تیره دارند را برای پوشش دهی سقف استفاده کنید.

از کاغذهای دیواری ساده برای پوشش دیوار پشت تلویزیون نیز استفاده می کنند و به کارگیری این نوع کاغذها زمانی توصیه می شود که دکور شلوغی دارید و استفاده از این نوع کاغذ دیواری برای دیوار TV باعث می شود که محیط منزل یا محل کارتان زیادی شلوغ و خسته کننده به نظر نیاید.

کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی

اگر قصد دارید که دیوارهای سالن پذیرایی خود را با کاغذ دیواری بپوشانید، آیا می دانید که کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی کدام است؟ کاغذ دیواری های ساده متنوعی وجود دارند که برای پوشش دیوارهای سالن پذیرایی مناسب می باشند که در ادامه ما چند نمونه از پر فروش ترین کاغذهای دیواری ساده را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. کاغذ دیواری پتینه: کاغذ دیواری پتینه از آن دسته کاغذ دیواری های ساده و شیک برای پذیرایی می باشد که جلوه بسیار زیبایی دارد و در متنوع ترین رنگ ها به تولید می رسد و به وسیله آن ها می توان سالن پذیرایی را به بهترین شکل دیزاین کرد.
  2. کاغذ دیواری بافت دار: این نمونه از کاغذ دیواری های ساده به قدری زیبا هستند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند و یک انتخاب خوب برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن به شمار می آیند و در رنگ های منحصر به فردی به تولید می رسند.
  3. کاغذ دیواری ابروبادی: کاغذ دیواری ابروبادی یکی دیگر از انواع کاغذهای ساده و شیک برای پوشش دیوارهای سالن پذیرایی می باشد که بیشتر در رنگ های روشن به تولید می رسد و جزو پر فروش ترین کاغذهای دیواری ساده به شمار می آید.
  4. کاغذ دیواری سفید ساده: این مدل از کاغذهای ساده کاملا سفید و فاقد طرح هستند که قابلیت استفاده در سالن پذیرایی یا مکان های دیگر را دارند و با تمام دکوراسیون ها هماهنگ می شوند و هیچ وقت هم از مد نمی افتند و در دو نوع مات و براق به تولید می رسند.

کاغذ دیواری ساده و شیک | خرید فروش و قیمت کاغذ دیواری ساده

 

 

 

 

قیمت کاغذ دیواری ساده

قیمت کاغذ دیواری ساده نسبت به نوع طرح‌دار آن بالاتر است به این دلیل که هیچ وقت از مد نمی افتد و همواره طرفداران خاص خود را دارد و تنها فرقی که بین کاغذ دیواری های ساده وجود دارد، جنس و کیفیت آنها است.

نحوه نصب کاغذ دیواری ساده

نصب کاغذ دیواری ساده مانند سایر انواع کاغذ دیواری باید توسط نصاب حرفه ای انجام شود. به طور کلی نصب کاغذ دیواری ساده از نوع طرح دار آن کمی راحت تر است زیرا برای نصب نوع طرح دار، باید طوری تکه ها برش داده شوند که هم با دیوار تراز شود و هم بی نظمی در طرح های آنان به وجود نیاید.

ولی این مشکل در کاغذ دیواری ساده وجود ندارد و به همین دلیل نصب آن بسیار ساده است. یکی دیگر از ویژگی های کاغذ دیواری ساده این است که دور ریز ندارد به این علت که برای تراز کردن تکه های آن احتیاجی به برش زیادی نیست.

نحوه شستن کاغذ دیواری ساده

شستن کاغذ دیواری ساده هم مانند بقیه کاغذ دیواری ها انجام می شود. تنها نکته‌ای که در اینجا وجود دارد و شما باید به آن توجه کنید این است که در تمیز کردن کاغذ دیواری ساده حتماً باید از دستمال نم‌دار استفاده کنید و به رنگ کاغذ دیواری هم توجه کنید.

به علت اینکه کاغذ دیواری های ساده، رنگ روشنی دارند پس باید برای تمیز کردن آن از دستمال سفید استفاده کنید تا کاغذ دیواری را لک دار نکند. کاغذ دیواری های جنس نانو به هیچ عنوان چرک را به خود جذب نمی کنند پس اگر از کاغذ دیواری های ساده استفاده می کنید نگران چرک شدن آن نباشید.

کاغذ دیواری ساده

نکات مهم برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

در پذیرایی سعی کنید از کاغذ دیواری هایی که رنگ های گرم در آنها به کار رفته است استفاده کنید که سبب ایجاد حس شادابی و نشاط در محیط پذیرایی شما شود.

  • حتماً رنگ کاغذ دیواری را با وسایل خانه ست کنید که جذابیت را بیشتر کند
  • استفاده از طرح های افقی باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود و همچنین در این حالت سقف کوتاه تر به نظر می آید.
  • استفاده از کاغذ دیواری با طرح های عمودی یا راه راه سبب بلندتر شدن دیوار و همچنین سقف می شود.
  • استفاده از طرح های هندسی هیجان فضا را بیشتر می کند.
  • اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که روحیه تنوع طلب دارید به هیچ عنوان از طرح های شلوغ استفاده نکنید و به سراغ طرح های ساده تر بروید که هیچ وقت دمده نمی شود.
  • سعی کنید برای انتخاب کاغذ دیواری پشت میز تلویزیون یا گوشه ها از مدل های طرح دار انتخاب کنید.

انواع کاغذ دیواری از لحاظ جنس

ساخته شده از کاغذ

این نوع کاغذ دیواری ها دارای پوشش محافظتی نیستند و طرح آن ها به طور مستقیم بر روی کاغذ نقش بسته است. این کاغذ دیواری ها قابل شستشو نیستد و در برابر آلودگی هم بسیار حساس هستند و علی رغم قیمت این کاغذ دیواری ارزان آن بیشتر در محیط های تمیز استفاده می شوند.

ساخته شده با پوشش وینیل

یکی از رایج ترین نوع کاغذ دیواری موجود در بازار کاغذ دیواری با پوشش وینیل یا کاغذ دیواری پی وی سی می باشد. این نوع کاغذ دیواری به راحتی با دستمال مرطوب قابل شستشو است و به آسانی از روی دیوار کنده می شود.

این کاغذ دیواری مقاومت بسیار زیادی در برابر آلوده شدن از خود نشان می دهد. در هنگام نصب این کاغذ دیواری باید دقت لازم را به کار بگیرید و از چسب های مخصوص استفاده کنید. از این کاغذ دیواری ها می توان در حمام هم استفاده کرد.

از نظر طرح نیز میتوان به کاغذ دیواری های ساده پتینه، کاغذ دیواری ساده رنگی، کاغذ دیواری سفید ساده و یا سفید اکلیلی اشاره نمود که این طرح های ساده را میتوانید با قیمت مناسب از فروشگاه رونیا تهیه نمایید. 

قیمت کاغذ دیواری ساده

در این بخش از وب سایت رونیا شما می توانید انواع مدل های مختلف کاغذ دیواری ساده را مشاهده نموده و با توجه به طرح و نقش، کیفیت و کاغذی که در ساخت آن استفاده شده است قیمت کاغذ دیواری ساده مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

خرید کاغذ دیواری ساده

وب سایت رونیا در زمینه فروش کاغذ دیواری ساده و انواع آن فعالیت پررنگی دارد و شما می توانید بسیاری از برند های مختلف کاغذ دیواری ساده را در این فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی مشاهده نمایید. شما مشتریان گرامی برای خرید کاغذ دیواری ساده می توانید در همین بخش نسبت به انتخاب و خرید کاغذ دیواری ساده مورد نظر خود اقدام نمایید.

همچنین مشاوران ما در جهت زیباتر کردن دکوراسیون منزل و محل کارتان، راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد. از این رو در صورتی که به مشاوره قبل از خرید کاغذ دیواری ساده نیز نیاز داشتید می توانید با شماره های موجود بر روی وب سایت رونیا تماس گرفته و با کارشناسان ما در این زمینه گفت و گو نمایید.

کاغذ دیواری شیک

در زمان های گذشته کاغذ دیواری های شیک گستردگی های این روز ها را نداشتند و همچون کاغذ دیواری های مدرن قابلیت شست  و شو نیز نداشتند به همین دلیل زیاد از آن ها استفاده نمی شد ولی این روز ها با توجه به پیشرفت های موجود قابلیت های جدیدی را در خود می بینند و خود را تبدیل به یکی از بهترین دیوار پوش ها برای بازسازی و تغییر دیزاین انواع ساختمان ها کرده اند .

و اگر شما هم به دنبال تغییراتی برای دیزاین ساختمان خود به صورت اقتصادی هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان انتخاب کاغذ دیواری های شیک می باشد که با قیمتی مناسب و به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار دارند .

 

انواع کاغذ دیواری های شیک :

همچون دیگر محصولات کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری های شیک نیز در سبک های مختلف وجود دارند که آن ها به چند دسته اصلی زیر تقسیم می شوند :

  • کلاسیک
  • مدرن و نچرال
  • گل دار
  • ساده
  • راه راه
  • اکلیل دار
  • متالیک
  • برجسته
  • سه بعدی 
  • سنگ و چوب
  • و موارد دیگر

 

تنوع کاغذ دیواری شیک

تنوع بسیار زیادی در انواع کاغذ دیواری های شیک وجود دارد و از همین رو مورد توجه بسیاری از افراد با تمامی سلایق مختلف  قرار می گیرد و شما عزیزان می توانید برای انتخابی بهتر با مشاوران ما در گروه رونیا در تماس باشید.

 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()