سبد خرید 0

کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 30 آذر 1402 در ساعت 9 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

کمتر کسی ممکن است به خرید کاغذ‌دیواری رنگ سرمه‌ای برای استفاده در منزل و یا محل کار خود فکر کند. این رنگ معمولا انتخاب خاص پسندان و کسانی است که دوست دارند اندکی متفاوت بنظر برسند و تک بودن، انتخاب آن‌ها است. تیرگی و ابهت رنگ سرمه‌ای آن را به یک انتخاب شیک برای علاقمندان به رنگ‌های مشکی و نزدیک به آن تبدیل کرده است.

گلدار سرمه ای

کاربرد‌های کاغذدیواری رنگ سرمه‌ ای در طراحی

رنگ سرمه‌ای اصیل در واقع بسیار نزدیک به رنگ سیاه است و آنچه همه ما به عنوان رنگ سرمه‌ای می‌شناسیم، در واقع رنگ آبی تیره است، در حالی که طیف‌های مختلف رنگ آبی هر کدام اسم‌های مخصوص به خود دارند. اغلب افراد اما رنگ‌های آبی تیره را از آبی تفکیک می‌کنند و به سرمه‌ای نسبت می‌دهند.

یکی از جذاب‌ترین خاصیت‌های رنگ سرمه‌ای قابلیت ترکیب شدن آن با رنگ‌های مختلف است. همین ویژگی باعث می‌شود شما بتوانید این رنگ را به سادگی با هر دکوراسیون هماهنگ کنید. به همین دلیل است که می‌توانید در کنار استفاده از رنگ سرمه‌ای برای کاغذ‌دیواری وسایل مختلفی را در منزل خود استفاده کنید.

اگر علاقمند به استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون منزل خود هستید اما تیرگی و خاصیت این رنگ شما را نسبت به دلزده شدن از آن نگران می‌کند و به همین دلیل از این انتخاب صرف نظر کرده‌اید. بدون شک برای این قبیل افراد سرمه‌ای می‌تواند جایگزین مناسبی باشد؛ چرا که رنگ سرمه‌ای هم ویژگی‌ها و خصوصیات رنگ مشکی را دارد و هم بدان اندازه کسالت بار و خسته کننده نیست.

<< جدیدترین نمونه کاغذ دیواری خال خالی را از رونیا بخرید >>

کاربرد کاغذ دیواری سرمه ای برای منزل

کاغذ دیواری سرمه ای از آن دسته کاغذ دیواری های بسیار جذاب و منحصر به فردی است که برای دکوراسیون داخلی هر کسی جرئت رفتن به سراغ آن را ندارد؛ رنگ سرمه ای کاغذ دیواری رنگ تیره و بسیار جذابی بوده که برای آن دسته از افرادی که به دنبال این هستند دیوارهای منزل یا محل خود را با کاغذ دیواری های تیره بپوشانند بهترین انتخاب خواهد بود.

در اصل استفاده از کاغذ دیواری سرمه ای به جهت پوشاندن دیوارها، فضای منزل یا محل کارتان را مجلل و شیک تر نشان می دهد که در طیف های رنگی متعدد به تولید می رسد و این قابلیت را دارد که با تمام سبک دکوراسیون ها ست شود؛ شاید این سوال برایتان به وجود آید که آیا استفاده از کاغذ دیواری سرمه ای باعث تیره و تاریک شدن یک فضا نمی شود؟ در جواب این پرسش باید به شما بگوییم که این رنگ از کاغذ دیواری بیشتر برای محیط هایی استفاده می شود که محدودیت فضا ندارند و بزرگ هستند؛ اما اگر بخواهید برای فضاهای کوچک از کاغذ دیواری سرمه ای استفاده کنید، محیط مدنظر به دلیل رنگ تیره کاغذ دیواری کوچکتر از آن چیزی که هست نشان داده می شود.

از کاغذ دیواری سرمه ای می توان برای کاربری های مختلف استفاده کرد که چند نمونه از کاربرد کاغذ دیواری سرمه ای را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

  • دکوراسیون پذیرایی: برای پوشش دیوارهای سالن پذیرایی خود با کاغذ دیواری بین هزاران طرح و رنگ می توانید که از کاغذ دیواری های سرمه ای استفاده کنید؛ این رنگ از کاغذ دیواری برخلاف باور خیلی از افراد هیچ موقع قدیمی نمی شود و خسته کننده هم نیست و یک انتخاب ایده آل برای جذاب کردن دکوراسیون سالن پذیرایی با کاغذ دیواری می باشد.
  • اتاق خواب: همه می دانند که اتاق خواب محلی است برای خواب و استراحت که دکوراسیون آن باید آرامش بخش باشد؛ یکی از رنگ های کاغذ دیواری که می توانید برای پوشش دیوارهای اتاق خواب خود از آن استفاده کنید، رنگ سورمه ای است؛ این رنگ قابلیت ست شدن با رنگ های سفید و طلایی را دارد و یک انتخاب خوب برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب به شمار می آید که آرامش و خوابی راحت را برایتان به ارمغان می آورد.

انواع طرح کاغذ دیواری سرمه ای

کاغذ دیواری های سرمه ای با طرح های مختلفی به تولید می رسند که چند نمونه از پر فروش ترین و زیباترین آن ها عبارت اند از:

  • کاغذ دیواری سورمه ای داماس: این طرح از کاغذ دیواری سورمه ای به دلیل ظاهر زیبایی که دارد بسیار پر فروش است و بیشتر هم برای دکوراسیون هایی که سبک کلاسیک دارند برای پوشش دیوارهای پذیرایی و اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کاغذ دیواری گلدار سورمه ای: کاغذ دیواری سرمه ای گلدار از دیگر طرح های کاغذ دیواری سرمه ای است که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا می باشد و امروزه از آن اغلب برای پوشش دیوارهای اتاق های خواب استفاده می کنند.
  • کاغذ دیواری گرافیکی سورمه ای: این دسته از کاغذ دیواری های سورمه ای متشکل از طرح های مدرن و هندسی می باشند که برای پوشاندن دیوارهای منازلی که از سبک مدرن برخوردار هستند استفاده می شوند و هم برای اتاق خواب و هم برای سالن پذیرایی مناسب ترین گزینه به شمار می آیند.

ویژگی رنگ سرمه ‌ای

همان طور که می‌دانید هر رنگ، ویژگی‌ها و انرژی خاص خودش را دارد که استفاده از آن در دکوراسیون داخلی منزل می‌تواند تاثیرات مختلفی بر زندگی و حس و حال ما داشته باشد. حال سوال اینجاست که این ویژگی‌ها درباره‌ رنگ سرمه‌ای چگونه هستند؟ استفاده از رنگ سرمه‌ای در چه فضاهایی مناسب و در چه فضاهایی نامناسب است؟

قاطع

اگر طبق آنچه در تصور عموم وجود دارد طیف‌های تیره و نزدیک به رنگ مشکی در آبی را سرمه‌ای بدانیم، قطعا این رنگ‌ها تفاوت زیادی با رنگ آبی ملایم دارند. تفاوت‌هایی که باعث شده آرامش و لطافت کاغذ دیواری رنگ آبی در آن دیده نشود و آنچه ما در این رنگ می‌بینیم بیشتر اقتدار و به نوعی قاطعیت باشد. حسی که شاید بتوان آن را تا حد زیادی به خشکی تشبیه کرد، اما مطمئنا این رنگ در دکوراسیون‌های کلاسیک و با ترکیب رنگ‌های متضاد می‌تواند حال و هوایی کاملا متفاوت به منزل شما بدهد.

کوچک نمایی

یکی از اصلی‌ترین خصوصیات رنگ‌های تیره کوچک‌تر نشان دادن اجسام از چیزی که واقعا هستند به شمار می‌رود. با در نظر گرفتن این خصوصیت قطعا استفاده از رنگ سرمه‌ای در کاغذ‌دیواری منزل برای افرادی که خانه‌های کوچکی دارند در اتاق‌های کوچک توصیه نمی‌شود؛ چرا که به طور قطع هیچ کس دوست ندارد فضای خانه کوچکش، کوچک‌تر از آنچه هست بنظر برسد. درباره‌ اتاق‌هایی که چندان نورگیر نیستند این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، چرا که اتاق‌های تاریک و کم نور با کاغذ‌دیواری سرمه‌ای کوچک‌تر و تاریک‌تر از آنچه هستند بنظر می‌آیند.

<< مشاهده کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار طوسی، صورتی و طلایی >>

 

طرح درخت مدرنطرح هندسی

رنگ ‌های مکمل کاغذ‌دیواری سرمه ‌ای

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها در ترکیب با رنگ سرمه‌ای سفید است. رنگ سرمه‌ای معمولا قاطعیت و اصالت را به بیننده منتقل می‌کند و یک رنگ کاملا قاطع و شیک است. خصوصیات جذابی که در این رنگ وجود دارد می‌تواند با استفاده از آن در کاغذ‌دیواری منزل‌تان، به شما نیز منتقل شود. گرچه ظاهر رنگ سرمه‌ای اندکی محزون و مردانه بنظر می‌رسد، اما کافی است تا آن را با کمی رنگ سفید ترکیب کنید تا جذابیت آن را چندین برابر مشاهد کنید.

استفاده از رنگ سرمه‌ای در کنار رنگ سفید می‌تواند حس آرامش‌ و صلابت را همزمان به شما منتقل کند. رنگ‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید با کاغذ‌دیواری سرمه‌ای ترکیب کنید تا حالت خشک کاغذ‌دیواری سرمه‌ای را کمتر کنید. رنگ‌هایی مثل سبز لیمویی، صورتی روشن و زرد آفتابی آنقدر آرام هستند که بتوانند ترکیب کلاسیک خوب و با نشاطی را با رنگ سرمه‌ای تشکیل دهند.

<< لیست قیمت کاغذ دیواری رنگ سبز مجموعه رونیا >>

 

پتینه سرمه ای

از کاغذ‌دیواری سرمه‌ای

میزان تاثیر‌گذاری رنگ سرمه‌ای در دکوراسیون منزل بسیار بالا است این رنگ یک انتخاب به شدت خاص برای پذیرایی به‌حساب می‌‌آید. واقعیت این است که اگر جز علاقمندان به رنگ تیره هستید از میان تمامی آنها رنگ سرمه‌ای برای استفاده در دکوراسیون منزل مناسب‌تر است، چرا که به اعتقاد کارشناسان طراحی این رنگ جلوه‌ای زیبا‌تر و ظاهری شیک‌تر به فضا می‌بخشد.

انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب پذیرایی به رنگ سورمه ای در پذیرایی شما هرگز خسته کننده و از مد افتاده نخواهد شد، شما می‌توانید به سادگی آن را با رنگ‌های طلایی و دیگر رنگ‌های روشن ست کنید و سبکی کلاسیک و زیبا خلق کنید. این رنگ در خلق دکوراسیونی به سبک آرت دکو بسیار پر اهمیت است.

اتاق خواب به عنوان محل آسایش و آرامش، می‌تواند مقصد بعدی شما برای نصب کاغذ‌دیواری سرمه‌ای باشد. این اتاق جایی است که در پایان یک روز کاری شلوغ و خسته کننده می‌توانید در آن به آرامش برسید. قطعا رنگ سرمه‌ای می‌تواند گزینه مناسبی برای نصب کاغذ‌دیواری در این اتاق باشد؛ چرا که رنگ‌های تیره می‌توانند فضای اتاق را به محل مناسبی برای خواب و استراحت تبدیل کنند.

البته چگونگی استفاده از این کاغذ‌دیواری و کمیت و کیفیت آن در نتیجه تاثیر زیادی دارد. بهتر است که از کاغذ‌دیواری سرمه‌ای تنها در یکی از دیوار‌های اتاق خواب استفاده کنید. دیوار مناسب برای نصب کاغذ‌دیواری در اتاق‌خواب دیوار پشت تخت است، چرا که این دیوار در نگاه اول بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. اغلب اوقات از کاغذ‌دیواری طرح‌دار برای دیوار پشت تخت استفاده می‌کنند که واقعا بر جذابیت و زیبایی اتاق می‌افزاید.

آشپزخانه‌ها اما معمولا انتخاب خوبی برای استفاده کاغذ‌دیواری بر دیوار‌های خود نیستند. اما همیشه استثناهایی وجود دارد و برخی از افراد که علاقه زیادی به نصب کاغذ‌دیواری سرمه‌ای بر دیوار آشپزخانه خود دارند می‌توانند با رعایت نکاتی از آن استفاده کنند. ترکیب صحیح رنگ‌های بکار رفته در دکوراسیون آشپزخانه با کاغذ‌دیواری و پرهیز از طرح‌هایی که باعث شلوغ بنظر رسیدن آشپزخانه می‌شوند، از مهم‌ترین این نکات است.

ابی رگه طلاییسرمه ای راه راهجمع بندی

بهره‌گیری از کاغذ‌دیواری رنگ سرمه‌ای در دکوراسیون اتاق می‌تواند از جذابیت‌های طراحی یک منزل باشد. اما برای استفاده از این رنگ لازم است نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید از خاصیت‌های این رنگ در راستای خواسته‌های خود استفاده کنید. برای مثال استفاده از کاغذ‌دیواری‌های گرافیکی با نقوش هندسی حالت اسپرت رنگ سرمه‌ای را حفظ می‌کند و برای علاقمندان به طراحی اسپرت کلاسیک مناسب است.

چیدمان کاغذ دیواری برای آپارتمان کوچک

پرفروش‌ترین نوع کاغذ‌دیواری رنگ سرمه‌ای مدل داماس است که بیشتر در پذیرایی به کار می‌رود. کاغذدیواری گلدار سرمه‌ای را می‌توانید در اتاق خواب به کار بگیرید و با اندکی جسات کاغذ‌دیواری راه راه را در هر گوشه از منزل خود استفاده کنید. 

 

سرمه ای طلاییسرمه ای گلهای طلایی

ارسال نظر

حسین رضایی :
0 0
با سلام و احترام،کاغذ دیواری با زمینه قرمز یا زرشکی و گل های طلایی که طرح داماسک باشه رو دارید،یک نوع کاغذ دیواری دیگه میخواهم که زمینه سبز روشن باشه و تناژی از رنگ طلایی نیز توش داشته باشد،لطفا بنده رو راهنمایی کنید
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر تمامی مدل های سایت موجود می باشد. تعدادی هم با مشخصات درخواست شما در شوروم موجود است که بر روی سایت قرار ندارد.
فرناز هدایت :
0 0
سلام وقتتون بخیر کاغذ دیواری های سرمه ای رو ما استفاده کردیم و به نظر من این کاغذ دیواری ها با این که در ظاهر قشنگن ولی بعد از یک مدت استفاده دل رو میزنن و باعث تاریکی فضا میشن
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()