سبد خرید 0

کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 28 بهمن 1402 در ساعت 10 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

روش‌های متنوعی وجود دارد که امروزه برای طراحی و زیبایی بخشیدن به دکوراسیون خانه از آن‌ها استفاده می‌شود، برای مثال کاغذ‌ دیوار‌های اکلیلی و شاین‌دار که امروز جایگزین رنگ و گچ روی دیوار‌ها شدند. کاغذ دیواری‌های مدرن و امروزی با طی پروسه‌ای کوتاه و آسان، نتیجه‌ای زیبا و چشمگیر در اختیار ما می‌گذارند هزینه کمی هم برای آن‌ها پرداخت می‌شود.

استفاده از انواع‌ طرح‌های کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار، در دکوراسیون داخلی این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و یکی از روش‌های نوین و جذاب برای طراحی دیوار‌ها به‌شمار می‌رود. حتما به ثبات اکلیل های روی کاغذ دیواری دقت کنید تا زیبایی و کیفیت را در کنار هم داشته باشید.

کاغذ دیواری داماسک نقره ایکاغذ دیواری مدرن طرح شهر

کاربرد کاغذ دیواری اکلیلی در کجاست؟

مکان‌ها و فضا‌های زیادی وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید از کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار استفاده کنید. تقریبا تمام دیوار‌های داخلی خانه می‌توانند برای نصب این کاغذدیواری‌ها مناسب باشند، از پشت تلویزیون و دیوارهای پذیرایی گرفته تا آشپزخانه و اتاق خواب همگی گزینه‌ای برای بهره‌گیری از این محصولات به حساب می‌آیند. نصب کاغذ دیواری پشت دیوار شومینه می‌تواند به زیبایی و نمای آن بیفزاید. پشت آینه‌های سرویس بهداشتی و دیوار راه‌پله‌ها داخلی هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

تعدادی از مدل های کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار در قسمت کاغذ دیواری ارزان سایت قرار دارد که میتوانید با قیمت های بروز و موجودی مناسب خریداری نمایید.

از آن جایی که این کاغذ‌‌دیواری‌ها به واسطه داشتن اکلیل و شاین جلب توجه زیادی می‌کنند، توصیه می‌شود در تمام دیوار‌ها از آن‌ها استفاده نکنید. اگر تمایل دارید در کل دیوارهای خانه، کاغذدیواری اکلیلی و شایندار نصب کنید، بهتر است شکل راه راه آن را انتخاب کنید تا چشم از دیدن مداوم آن خسته نشود. از این نوع کاغذ دیواری بیشتر در دیوار‌هایی با ابعاد کوچک که بیشتر در معرض دید افراد قرار دارند، استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار را در کدام نقاط خانه می توان به کار برد؟

کاغذ دیواری اکلیل دار از آن دسته کاغذ دیواری های لاکچری است و همان طور که نام آن بیان می کند ظاهری زرق و برق دار دارد و در متنوع ترین رنگ ها به تولید می رسد؛ آیا شما می دانید که کاغذ دیواری اکلیل دار را در کدام نقاط خانه می توان به کار برد؟ در پاسخ به این پرسش باید به شما بگوییم که این طرح از کاغذ دیواری ها را می توانید برای هر بخشی از خانه حتی حمام و دستشویی به کار ببرید و تنها نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که از این کاغذ دیواری ها نمی توان برای پوشش تمام دیوارها استفاده کرد؛ چرا که به دلیل ظاهر براقشان پس از مدتی کسل کننده می شوند و از همه مهمتر دکوراسیون خانه را بد جلوه می دهند، پس اگر تمایل دارید که تمام دیوارهای خانه خود را با کاغذ دیواری شاین دار پوشش دهید، حتما از نوع راه راه آن ها استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای پوشش سقف نیز می توانید از کاغذ دیواری اکلیل دار یا شاین استفاده کنید و جذابیت دکور خود را چندین برابر نمایید؛ ما به شما در این زمینه پیشنهاد می دهیم که دیوارهای منزل یا محل کار خود را با کاغذ دیواری های رنگ روشن و خنثی بپوشانید و برای سقف از یک کاغذ دیواری شاین استفاده کنید تا بتوانید یک دکوراسیون زیبا را برای محیط خانه یا کار خود خلق کنید.

 کاغذ دیواری طرح کلاسیک و لوکسکاغذ دیواری گلدار اکلیلی

در رابطه با دیزاین منزل با کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم؟

در رابطه با دیزاین منزل با کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار باید به نکات و اصول زیادی توجه نشان دهید که عمده ترین آن ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

  • اندازه نور: اگر محیط کار یا منزل شما به اندازه کافی نور دارد و پر نور است، بهتر بوده که برای پوشاندن دیوارها با کاغذ دیواری اکلیلی صرف نظر نمایید؛ چرا که این نمونه از دیوارپوش ها به دلیل ظاهر براقی که دارند نور را به شدت منعکس می کنند و فضای بسیار پرنوری را به ارمغان می آورند؛ اما در صورتی که می بینید نور کمی در اتاق یا پذیرایی خود دارید برای آن که بتوانید این فضاها را پر نور تر نشان دهید انتخاب کاغذ دیواری شاین دار برایتان بهترین گزینه می باشد.
  • محیط های بدون پنجره: اگر می بینید که اتاق خواب یا سالن پذیرایی تان بدون پنجره است و در فضایی تیره و تاریک زندگی می کنید، می توانید دیوارهای این محیط ها را با کاغذ دیواری براق که آن ها را در دکوراسیون داخلی به عنوان یک منبع نور مصنوعی می شناسند استفاده کنید.
  • انتخاب دیوارها برای دیزاین: اگر می خواهید که دیوارهای اتاق خواب یا سالن نشیمن خود را با کاغذ دیواری اکلیل دار بپوشانید، در ابتدا باید دیوارتان را انتخاب کنید؛ مثلا اگر با محدودیت فضا در اتاق ها همراه هستید و دکوراسیون شلوغی هم دارید، بهتر بوده تنها یک دیوار را با کاغذ دیواری اکلیلی یا شاین دار بپوشانید.
  • توجه به رنگ و سبک منزل: برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری اکلیلی در ابتدا باید به سبک دکوراسیون منزل خود توجه داشته باشید؛ در صورتی که از سبک های کلاسیک پیروی می کنید سعی کنید از کاغذ دیواری های شاینی که رنگ های کلاسیک دارند مانند طلایی، طوسی و سفید استفاده کنید؛ اما اگر سبک دکوراسیون خانه تان مدرن است، کاغذ دیواری های شاین دار را با رنگ های مدرن و جذاب انتخاب نمایید.

انواع طرح های کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار

کاغذ دیواری شاین دار یا اکلیلی جزو کاغذ دیواری های لاکچری به شمار می آید  که به جهت پوشش دهی و زیبا کردن دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد و در رنگ های متنوع و جذاب به تولید می رسد که تنوع طرح زیادی ندارند و تنها با چند طرح ساده، راه راه، گل ریز و گل برجسته به عرضه می رسد که طرح ساده آن ها برای پوشش یک یا چند دیوار استفاده می شود؛ اما از طرح راه راه این نمونه از کاغذ دیواری ها می توانید برای پوشش کل دیوارهای منزل یا محل کار خود استفاده نمایید.

طرح های گل ریز و گل برجسته این نمونه از کاغذ دیواری ها نیز برای پوشش دیوار پشت تلویزیون، دیوار پشت تخت، دیوار پشت کاناپه و ... بهترین گزینه به شمار می آیند که جذابیت و زیبایی را برای محیط های مختلف به وجود می آورند.

چگونه از کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید از زیبایی و ظرافت کاغذ‌دیواری‌های مذکور نهایت بهره را ببرید، بهتر است آن را در محیطی با شرایط مناسب نصب کنید. اگر اتاقی که قصد دارید با کاغذ دیواری شاین‌دار دیزاین کنید از نور زیادی بهرمند است و دارای پنجره‌های نورگیر و بزرگ است، باید بدانید خاصیت آن‌ها به‌گونه‌ای است که نور را بازتاب می‌کنند. بازتاب نور توسط این کاغذ دیواری‌ها باعث چندین برابر شدن روشنایی اتاق می‌شود و ممکن است چشم را اذیت یا خسته کند. البته می‌توانید با استفاده از پرده‌های ضخیم مانع ورود بیش از حد نور خورشید به داخل اتاق شوید.

درباره‌ اتاق‌هایی که پنجره ندارند یا پنجره‌های آن‌ها نورگیر نیستند، با آزادی بیشتری می‌توانید از کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار استفاده کنید. دیزاین این اتاق‌ها به‌وسیله کاغذ دیواری شاین و بهره‌گیری از یک منبع نور مصنوعی می‌تواند باعث بزرگتر و روشن‌تر جلوه دادن این نوع اتاق‌های تاریک شود. نکته دیگر این است که در چنین اتاق‌هایی شما می‌توانید هر تعداد دیواری را که بخواهید با این کاغذ دیواری‌ها دیزاین کنید.

بحث کمیت استفاده از این نوع کاغذ دیواری به ابعاد اتاق نیز بستگی دارد. برای مثال در یک اتاق کوچک با دکوراسیون شلوغ، بهتر است تنها یک دیوار را با کاغذ دیواری اکلیلی و شاین تزئین کنید. اما در اتاق‌های بزرگتر و خلوت‌تر می‌توانید برای دیزاین تعداد بیشتری از دیوار‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

چگونگی خرید و قیمت کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار

یکی از مسائل اصلی برای خرید هر محصول قیمت تمام شده آن است. شاید در نگاه اول صرف هزینه برای نصب کاغذ دیواری اندکی غیر اقتصادی به‌نظر برسد، اما در حقیقت کاملا به‌صرفه است. علت اینکه دیزاین منزل با کاغذ دیواری را اقتصادی می‌دانیم، این است که طول عمر یک کاغذدیواری با کیفیت بسیار بیشتر از گچ و دیگر مصالح است. نکته دیگر در این‌باره قابلیت تمیز نمودن کاغذدیواری است که نیاز ما را برای تعویض آن کاهش می‌دهد. نصب آسان و بدون دردسر از دیگر عوامل موثر در کاهش هزینه استفاده از کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار است.

شما می‌توانید نسبت به خرید و نصب کاغذ دیواری در منزل خود طی سریع‌ترین زمان ممکن از طریق سایت ما اقدام کنید. با خرید کاغذ دیواری اکلیلی و شاین می‌توانید تحول زیادی در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید و نمایی تازه به آن ببخشید. اندکی هزینه در قبال ایجاد این تغییر بزرگ و دوست داشتنی کاملا قابل قبول است.

رنگ‌های پر کاربرد کاغذ دیواری

اگر چه کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار می‌تواند کالیته رنگی متنوعی داشته باشد و افراد با توجه به سلیقه و متناسب با دکوراسیون منزل خود رنگ‌های مختلفی را انتخاب می‌کنند؛ اما بعضی رنگ‌ها استفاده بیشتری دارند. هنگام عرضه کاغذ دیواری، معمولا رنگ‌های خنثی که به سادگی با هر دکوراسیون و رنگبندی تطابق پیدا می‌کنند، فروش بیشتری دارند. رنگ‌های پرفروش و پر کاربرد کاغذ دیواری اکلیلی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار سفید
  • کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار طوسی
  • کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار نقره‌ای
  • کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار طلایی

مدل‌های پرکاربرد کاغذ دیواری

انواع مختلف کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار می‌توانند با در نظر گرفتن دیگر المان‌های موجود در طراحی دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال بهتر است برای اتاق‌های کوچک از کاغذ‌ دیواری‌های شاین ساده و برای اتاق‌های بزرگ و خلوت از کاغذ دیواری‌های شاین گلدار استفاده کنید. از انواع متداول کاغذ دیواری اکلیلی و شاین می‌توان به کاغذ دیواری اکلیلی ساده، کاغذ دیواری اکلیلی گل ریز، کاغذ دیواری اکلیلی گل برجسته و کاغذ دیواری اکلیلی راه راه اشاره کرد.

کاغذ دیواری شاخ گل رزکاغذ دیواری برجسته پذیرایی

جمع بندی

شما می‌توانید از طریق ثبت سفارش کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار مد نظر خود در سایت ما نسبت به خرید یک محصول تضمینی اقدام کنید. از مشاوران و مطالب سایت استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب و تصمیم نهایی را در این مورد بگیرید. می‌توانید نظرات پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه خرید، اجرا و استفاده از کاغذ دیواری‌های مختلف با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()