سبد خرید 0

مزیت کاغذ دیواری خال خالی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 30 آذر 1402 در ساعت 10 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

کاغذ دیواری خال خالی یک طرح بسیار پرطرفدار برای اتاق خواب مخصوصا اتاق خواب کودکان است . همانطور که میدانید به کاغذ دیواری خال خالی از در کنار هم قرار گرفتن دایره ها با یک نظم خاص به وجود می آید. این دایره ها میتوانند در سایزهای مختلف وجود داشته باشند اما بیشترین مدلی که در بازار وجود دارد، کاغذ دیواری خال خالی با طرح ریز است.

بسیاری سبک این نوع کاغذ دیواری را اسپرت می‌دانند، اما حقیقتاً این‌گونه نیست و میتواند با توجه به طرح و رنگ در مکان های مختلفی استفاده گردد. از مزیت های این کاغذ دیواری میتوان به ست شدن راحت با سبک های مختلف دکوراسیون اشاره نمود.

کاغذ دیواری خال خالی تک رنگ


کاغذ دیواری خال خالی اتاق کودک و نوجوان

همانطور که در بالا نیز گفتیم، معمولا بیشتر افراد از مدل خال خالی برای کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوانان استفاده می کنند. اگر سبک خانه شما مدرن است و میخواهید یک ترکیب جذاب برای اتاق خواب ها استفاده کنید به شما استفاده از کاغذ دیواری خال خالی با رنگ پاستلی را پیشنهاد می کنیم.

این رنگ ها علاوه بر زیبایی که به اتاق می دهند باعث می شود که کودکان و نوجوانان بعد از مدتی دچار دل زدگی نشوند. مزیت انتخاب این نوع کاغذ دیواری با این سبک رنگ قطعاً برای هر سنی مناسب است. برخلاف طرح‌های کارتونی این نوع کاغذ دیواری با استقبال بیشتری روبرو شده است و به همین علت شما میتوانید در کنار سایر طرح های کاغذ دیواری اتاق نوجوان از این طرح برای اتاقهایشان نیز استفاده کنید.


کاغذ دیواری خال خالی پوست حیوانات

اگر شما هم علاقه خاصی به طبیعت و حیوانات دارید، به شما استفاده از پوستردیواری طرح حیوانات را پیشنهاد می کنیم. اما اگر میخواهید به جذابیت خانه تان در کنار مدرن بودن بیافزاید، استفاده از کاغذ دیواری خال خالی با طرح پوست حیوانات میتواند برای شما انتخاب بسیار مناسبی باشد.

کاغذ دیواری خال خالی که شبیه پوست حیوانات است، عمدتاً به صورت برجسته و با اشکال نامنظم و همچنین به صورت سه‌بعدی برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار به کار می‌رود. طرح‌های خاص و جذاب این نوع کاغذ دیواری‌های خال خالی به شدت فروش بالایی دارند. شما برای اتاق‌خواب نوجوانان و جوانان در هر جنسیتی می‌توانید از این طرح فوق‌العاده خاص و همه‌پسند استفاده کنید.

در قسمت کاغذ دیواری ارزان میتوانید یکی از مدل های کاغذ دیواری خال خالی را با 50% تخفیف خریداری نمایید.

طرح‌های متنوع که بیشتر به پوست حیوانات گوناگون اشاره دارد، با محبوبیت بسیار بالایی این نوع کاغذ دیواری را روبرو کرده است. به جزء اتاق خواب برای دیوار پذیرایی هم می‌توانید از این نوع استفاده کنید.

کاغذ دیواری خال خالی پوست حیوانات

کاغذ دیواری توپ توپی

شما اگر به دنبال ست کردن کاغذ دیواری با دیگر بخش‌های دکوراسیون خود هستید، توصیه ما این است که تا حد امکان از کاغذ دیواری خال خالی تک رنگ استفاده کنید. سادگی طرح این مدل کاغذ رنگی باعث سازگاری آن با قسمت‌های مختلف دکوراسیون می‌شود و این خود یک مزیت به شمار می‌آید. عمدتاً در اتاق پذیرایی این نوع بسیار انتخاب مناسبی محسوب می‌شود؛ چرا که با رنگ کمتری طرح خود را به نمایش می‌گذارد و ساده‌تر می‌توان به ست کردن آن با دکوراسیون پرداخت.

کاغذ دیواری خال خالی تک رنگکاغذ دیواری خال خالی طوسی

کاغذ دیواری خال خالی ترکیبی

دکوراسیون های کلاسیک در حال حاضر جزء محبوبترین‌ دکوراسیون‌ها به شمار می‌آید. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، از کاغذ دیواری خال خالی ترکیبی استفاده کنید. در این نوع از چندین رنگ هم خانواده که ادغام شده است، استفاده می‌کنند. صددرصد برای سبک‌های کلاسیک این نوع کاغذ دیواری می‌تواند غوغا کند. به هر حال در سبک خصوصاً کلاسیک هدف اصلی جلب توجه است، جذابیت طرح‌های ترکیبی کاغذدیواری‌های خال خالی به گونه اغراق آمیز به چشم می‌آید.

خال خالی رنگیکاغذ دیواری خال خالی رنگی شاد

خال خالی زمینه مشکیخال خالی زمینه کرم

کاغذ دیواری خال خالی کلاسیک

کاغذ دیواری خال خالی کلاسیک، یک کاغذ دیواری با طرح‌های ساده است. عوامل زیادی در اینکه کاغذ دیواری که خال خالی است کلاسیک باشند، نقش دارند. طرح، رنگ و حتی اینکه طرح چگونه قرار بگیرد، همگی جزء عوامل کلیدی برای کلاسیک بودن کاغذ دیواری مورد نظر به شمار می‌آید. طرح کلاسیک را می‌توان طرحی آنتیک و بسیار خاص در نظر گرفت. طرح‌هایی در رنگ‌های کرم، قهوه ای، زرشکی و سرمه ای جزء رنگ‌های متناسب با طرح کلاسیک به شمار می‌آیند.

معمولاً در این نوع از یک طرح تکرار شونده استفاده می‌کنند که این شاخصه اصلی طرح‌های کلاسیک کاغذدیواری‌های خال خالی به حساب می‌آید. طرح‌های این نوع طرح‌های عمدتاً نه چندان بزرگ و کمی کوچک هستند. تا حدودی کاغذ دیواری با طرح خالدار شبیه کاغذ دیواری کلاسیک خال خالی است.

کاغذ دیواری رنگی خال خالی

در معرفی مشخصات کاغذ دیواری رنگی خال خالی می توان گفت که این طرح از کاغذ دیواری ها متشکل از طرح های بزرگ و ریز دایره ای شکل در متنوع ترین رنگ ها هستند که یک انتخاب خوب و چالش برانگیز برای پوشش دیوارها در منزل یا محیط کار به شمار می آیند.

این دسته از کاغذ دیواری ها در هزاران طرح و رنگ جذاب به تولید می رسند و ایده آل ترین انتخاب برای پوشش دیوارهای دکوراسیون های مدرن هستند؛ دیده شده است که اغلب برای پوشش دیوارهای اتاق خواب از کاغذ دیواری رنگی خال خالی استفاده می شود؛ باید بدانید که در بعضی از طرح های این دسته از دیوارپوش ها به جای طرح دایره از شکل های نامنظمی استفاده شده که این شکل ها با پوست حیوانات مو نمی زنند و در دسته کاغذ دیواری سه بعدی قرار دارند و یک انتخاب خوب برای افرادی می باشند که دوست دارند دیوارهای اتاق خود را با استفاده از کاغذ دیواری های خاص بپوشانند و جلوه ای جذاب به آن بدهند.

از مزیت هایی که می توان برای کاغذ دیواری رنگی خال خالی در نظر گرفت این است که این کاغذها به دلیل این که ساده و در عین حال جذاب هستند هیچ وقت قدیمی و کسل کننده نمی شوند و به دلیل جنس خوبی که دارند تا سالیان دراز می توان از آن ها استفاده کرد.

تنوع در رنگ از دیگر مزیت های خوب کاغذ دیواری رنگی خالدار به شمار می آید که شما می توانید بر حسب سلیقه خود یا عزیزانتان هر یک از رنگ های آن را انتخاب کنید و جذابیت اتاق خواب خود را چندین برابر نمایید؛ توجه داشته باشید که این مدل از دیوارپوش ها در کنترل روشنایی نور نقش بسزایی دارند به این صورت که اگر فضای کوچک و تاریکی دارید، با استفاده از رنگ ساده و روشن کاغذ دیواری رنگی خال دار می توانید نور محیط خود را بیشتر کنید.

کاغذ دیواری تک رنگ خال خالی

کاغذ دیواری های خال خالی در دو نوع تک رنگ و رنگی به تولید می رسند که کاغذ دیواری تک رنگ خال خالی رنگ های کمتری در آن به کار گرفته شده است و همین دلیل موجب شده که از ان ها برای پوشش دیوارهای سالن پذیرایی نیز استفاده شود.

یکی از ویژگی های خوبی که کاغذ دیواری تک رنگ خال خالی دارد این است که به دلیل سادگی، قابلیت هماهنگ شدن با تمام دکوراسیون ها را دارد و به هیچ عنوان قدیمی نمی شود و با استفاده از آن ها دیگر نیازی نیست که شما دغدغه ای بابت سازگاری رنگ و طرح کاغذ دیواری با دکوراسیون تان داشته باشید.

این نمونه از کاغذ دیواری های طرح خالدار قابل شستشو هستند و همین امر موجب می شود که در صورت کثیف شدن به خوبی بتوان آن ها را با شستشو مثل روز اول کرد بدون این که نیاز باشد مجددا به فکر خرید کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای خود باشید.

نکته ای که در هنگام خرید کاغذ دیواری تک رنگ خال خالی باید به ان توجه داشته باشید این است که رنگ و طرح آن را با توجه به دکوری که دارید انتخاب کنید و به برند تولیدی و کیفیت آن ها نیز توجه داشته باشید.

خرید کاغذ دیواری با طرح خالدار

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای پوشش دیوارهای اتاق خواب، سالن پذیرایی و محل کار خود تمایل دارید که از کاغذ دیواری با طرح خالدار استفاده کنید، باید در زمان خرید کاغذ دیواری با طرح خالدار به نکات و اصولی توجه داشته باشید که چند مورد از مهم ترین آن ها را در ادامه مطلب در اختیارتان قرار می دهیم.

  • در واقع در زمان خرید کاغذ دیواری با طرح خال دار یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید، جنس و کیفیت محصول است؛ به هر میزان که شما کاغذ دیواری های با کیفیت تر را انتخاب کنید برای مدت طولانی می توانید از آن ها استفاده کنید؛ همچنین توجه داشته باشید دیوارپوشی که انتخاب می کنید امکان شست و شوی آن وجود داشته باشد.
  • قبل از خرید کاغذ دیواری با طرح خالدار به رنگ دکور منزل یا محل کارتان توجه داشته باشید و رنگ کاغذ دیواری تان را متناسب با رنگ هایی که در دکوراسیون تان به کار گرفته اید انتخاب نمایید.
  • اگر دکوراسیون منزل تان رنگ روشنی دارد، استفاده از کاغذ دیواری های خالدار تیره برای پوشش دیوارهای آن بهترین گزینه می باشند و بالعکس.
  • کاغذ دیواری های خالدار با طرح های شلوغ و ساده به تولید می رسند که شما باید با توجه به سادگی یا پیچیدگی دکوراسیون منزل خود هر یک از آن ها را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که سالن پذیرایی یا اتاق خوابتان متراژ زیادی دارد بهتر است که از کاغذ دیواری های خالدار شلوغ برای پوشش دیوارهای آن استفاده کنید و اگر با فضاهای محدودی روبرو هستید، هرچه که از طرح های ساده استفاده کنید محیط تان جذابیت بیشتری پیدا می کند.

تلفیق دکوراسیون با کاغذ دیواری خال خالی

کاغذ دیواری خال خالی را با دکوراسیون های کلاسیک و مدرن می‌توان به سادگی تلفیق کرد. ناگفته نماند که انتخاب هرکدام از انواع گفته شده در دکوراسیون‌های گوناگون باید به صورتی باشد که به طرح، رنگ و فضای مورد نظر توجه کنید. دکوری‌های آنتیک و قدیمی هماهنگی خود را با کاغذ دیواری کلاسیک خال خالی و یا کاغذ دیواری با طرح خالدار به رخ می‌کشد. کاغذ دیواریتک رنگ خال خالی نیز برای دکوراسیون مدرن می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. پیشنهاد ما این است که قبل از سفارش آنلاین کاغذ دیواری‌های خال خالی با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید.

کاغذ دیواری خال خالی ابی
سخن پایانی
کاغذ دیواری خال خالی یکی از پرمتقاضی‌ترین طرح‌هایی است که می‌توانید انتظار داشته باشید. بدون شک طرح و الگوهای متفاوت این نوع کاغذ دیواری به قدری وسوسه‌انگیز هستند که شما را از انتخاب خود پشیمان نخواهند کرد. اتاق خواب، اتاق پذیرایی، انواع مهد کودک، سالن‌های آرایشگاهی و بسیاری از فضاهای متفاوت می‌توانند برای استفاده از کاغذدیواری‌های خال خالی مناسب و به‌جا باشند.

متأسفانه برخی با خرید از فروشگاه‌های نامعتبر از انتخاب خود دلسرد می‌شوند، اما ما در این فروشگاه اینترنتی طرح‌های متنوع، کاربردی، خاص و جذاب را با قیمتی بسیار مناسب و کاملاً رقابتی ارائه می‌دهیم. این‌چنین از انتخاب خود رضایت بالایی در طولانی مدت به دست خواهید آورد. اکثر افراد با مزایای خرید اینترنتی آشنایی ندارند، اما در صورت عدم آشنایی می‌توانند با مشاورین این فروشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باشند.

ارسال نظر

رویا :
0 0
سلام کاغذ دیواری های خال خالی به نظر من با این که قشنگن ولی فضای شلوغی دارن و بعد یه مدت دلو میزنن و هر چی کاغذ دیواری ساده تر باشه بهتره
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()