سبد خرید 0

امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 26 آذر 1402 در ساعت 21 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ 

امسال کاغذ دیواری چی مده؟ کاغذ دیواری یا رنگ؟ کدام طرح ها از کاغذ دیواری برای خانه من مناسب ترند؟ اگر در فکر بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه خود هستید شاید تا به حال بارها به این سوال ها فکر کرده باشید. ممکن است برای ایده گرفتن به اینترنت، پینترست و یا مجلات طراحی داخلی مراجعه کرده باشید؛ جایی که تنوع طرح ها احتمالا شما را بدتر گیج کرده اند. عده ای از طراحان معتقد هستند که دیگر کاغذ دیواری ها مد نیستند و عده ای دیگر، پیشنهاد می دهند تمام دیوارهای خانه خود را با کاغذ دیواری های جذاب بپوشانید. کدام طراح درست می گوید و کدام ایده جدید تر است؟ ما در پاسخ به این پرسش ها تصمیم گرفته ایم تا این مقاله را به بررسی چند کاغذ دیواری جدید در سال 2023 اختصاص دهیم. در انتهای این مقاله شما بدون شک پاسخ یک پرسش را پیدا خواهید کرد: امسال کاغذ دیواری چی مده؟

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟

 

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟

پاسخ این پرسش به خود شما بستگی دارد. در واقع امسال هم کاغذ دیواری و هم رنگ مد هستند و این شما هستید که با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین شرایط خانه، باید بهترین گزینه را انتخاب کنید. به طور کلی کاغذ دیواری ها دنیای متنوعی از سبک ها و رنگ ها را پیش رویتان قرار می دهند و توانایی بالایی در پوشاندن عیوب دیوارها (مانند ترک ها و آسیب های مشابه) دارند. با این حال، هزینه اجرای رنگ روی دیوارها در مقایسه با کاغذ دیواری کمتر است. طراحان استفاده ترکیبی از این دو را توصیه می کنند. دیوارهای کانونی با کاغذ دیواری جلوه بهتری دارند و سایر دیوارها، با یک رنگ مناسب می توانند جان تازه ای به فضا ببخشند. ترکیب این دو تکنیک نیز هزینه های بازسازی شما را به مراتب کاهش می دهند.

 

امسال کاغذ دیواری چی مده: طرح ابر و باد

پاسخ به این پرسش که امسال کاغذ دیواری چی مده را با معرفی طرح ابر و باد آغاز می کنیم. طرح ابر و باد یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انتخاب ها در دنیای کاغذ دیواری ها محسوب می شود. کاغذ دیواری ابر و باد می تواند گستره متنوعی از طرح ها را شامل شود، از جمله: رنگ های در هم ادغام شده، طرح های کوبیسم و گرادیان رنگ ها (یا شیب رنگ ها). به طور خاص، استفاده از تکنیک شیب رنگ در طراحی کاغذ دیواری های مدرن در سال 2023 مورد توجه است. این دسته از کاغذ دیواری ها می توانند فضایی متفاوت را برای شما خلق کنند و انتخاب ایده آلی برای اتاق های پذیرایی کوچک، اتاق خواب ها و سرویس های بهداشتی محسوب می شوند. شما می توانید پالت رنگ های غالب یک اتاق را به عنوان ملاک قرار داده و کاغذ دیواری هایی با گرادیان رنگ های مشابه را انتخاب کنید. نمونه ای از این طرح را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

طرح ابر و باد

 

در این طرح، کاغذ دیواری انتخاب شده ترکیبی از دو رنگ کرم و سبز-آبی هستند. دو سوم دیوار با رنگ سبز-آبی پوشانده شده است که در همخوانی کامل با مبلمان قرار دارد. سپس دیوار با یک پیوستگی هنرمندانه به رنگ کرم تبدیل می شود که با لوسترها و آباژور هارمونی زیبایی را شکل می دهد.

کاغذ دیواری های رنگی برای اتاق کودک نیز پرکاربرد است و بسیاری از کسانی که به سبک مینیمالیست علاقمند هستند از ترکیب کاغذ دیواری ساده رنگی بهره می‌برند. یک دیوار تک رنگ صورتی و یاسی برای اتاق دخترانه یا یک دیوار آبی تیره و سبز کاهویی برای اتاق پسرانه و ترکیب آن با رنگ یا کاغذ دیواری سفید ساده مجذوب کننده خواهد شد. استفاده از پرده و روتختی با همان رنگ یا یک پرده تیره و روشن نیز برای تکمیل دکور اتاق کودک نیاز است.

 یکی از مهمترین نکات در دکوراسیون های امروز (1402) استفاده از متریال های متنوع برای خلق لوکیشن های جذاب برای هر نقطه و هر قسمت از خانه است. دید تک بعدی به دکوراسیون باعث یکنواختی و کسل کنندگی فضا خواهد شد. استفاده از تنوع محصولات دموراسیون بهترین مد برای همیشه و کل تاریخ دکوراسیون داخلی بوده است. استفاده از متریال هایی مثل دیوارپوش بتن اکسپوز ، پوستر دیواری سه بعدی ، دیوارپوش چرمی و پرده های فانتزی برای ایجاد فضایی متفاوت و دکوراسیون خلاقانه به کار برده می شوند و در کنار کاغذ دیواری باعث افزایش مدت زمان استفاده با کیفیت از دکور منزل خواهد شد.

طرح سنگ:

یکی دیگر از انتخاب های کاربردی، مدرن و جذاب به عنوان کاغذ دیواری، طرح سنگ است. به طور خاص، طرح سنگ مرمر طرفداران بسیار زیادی در سال 2023 دارد. از این طرح برای پوشاندن دیوارهای آشپزخانه، حمام، راهروها و برخی از دیوارهای خاص در اتاق پذیرایی می توان استفاده کرد. کاغذ دیواری طرح سنگ رنگ بندی های متنوعی دارد و می تواند هارمونی جذابی را در فضا ایجاد کند. علاوه بر سنگ مرمر، چوب و آجر نیز طرح های پرفروشی در سال 2023 محسوب می شوند. توجه داشته باشید که این کاغذ دیواری خیلی به مد روز وابسته نیست و هیچ گاه قدیمی نمی شود و در دسته کاغذ دیواری لاکچری قرار می‌گیرد. بنابراین انتخاب آن برای فضای خانه، یک سرمایه گذاری بلند مدت و موفق خواهد بود.

کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر زمانی جلوه زیبایی پیدا می کند که با سایر بافت های داخل اتاق، همخوانی داشته باشد. نمونه یک طرح موفق را در تصویر زیر مشاهده می کنید. این طرح یک سرویس بهداشتی را نشان می دهد که در آن دیوار دوش به عنوان دیوار کانونی انتخاب شده است. طراحان از یک کاغذ دیواری ضد آب با طرح سنگ مرمر و ترکیب رنگ های طلایی، سفید و آبی استفاده کرده اند. رگه های طلایی با رنگ دوش حمام همخوانی دارد و رنگ سفید با سایر دیوارها در تناسب کامل است. رنگ آبی نیز یادآور آرامش دریا و اقیانوس است و انتخاب بسیار مناسبی برای این سرویس بهداشتی می باشد. 

کاغذ دیواری طرح سنگ

 

امسال کاغذ دیواری چی مده: کلاسیک و تاریک

اگر به سبک های کلاسیک و یا گوتیک علاقه مند باشید، امسال سال شماست! کاغذ دیواری هایی با رنگ پس زمینه تیره، موتیف های بسیار ظریف با رنگ های سرد و تیره و همچنین رگه هایی از رنگ های طلایی امسال به بازار معرفی شده اند و استقبال خوبی نیز از آنها شده است. این کاغذ دیواری ها برای ایجاد فضایی کاملا کلاسیک، دنج و متفاوت ایده آل هستند. این کاغذ دیواری ها می توانند فضا را کاملا دگرگون سازند و برای بخش بندی یک سالن یا اتاق بزرگ مناسب اند. البته استفاده بیش از حد از آنها می تواند به کوچک و بسته شدن فضا منجر شود. طراحان انتخاب این کاغذ دیواری ها را برای اتاق های نورگیر و بزرگ توصیه می کنند. در تصویر زیر نمونه ای از اجرای موفق این طرح را مشاهده می کنید. 

کاغذ دیواری کلاسیک و تیره

 

در این تصویر دیوار کانونی یک اتاق ناهارخوری با استفاده از یک کاغذ دیواری سبک گوتیک پوشانده شده است. رنگ پس زمینه این کاغذ دیواری آبی تیره است البته میتوان در کنار این طرح از دیوارپوش دکوراتیو نیز استفاده نمود و طراحان برای حفظ پیوستگی فضا، این رنگ را در سایر دیوارهای اتاق نیز تکرار کرده اند. موتیف های این کاغذ دیواری، برگ های سبز و جذاب درختان هستند و طرح کلی فضای تاریک یک جنگل انبوه را تداعی می کند. استفاده از یک کمد با طرح چوب قدیمی و تکرار المان کف مثل پارکت طرح چوب ، هوشمندی طراحان را برای جان بخشیدن به فضا نشان می دهد. در نهایت نیز انتخاب یک چراغ با طرح مدرن و قابی طلایی رنگ، تاریکی بیش از حد فضا را شکسته و در عین حال، انتخابی لوکس و جذاب محسوب می شود.

 

طرح های هندسی

کاغذ دیواری هایی با طرح های هندسی یکی از ترند های بسیار مهم در سال 2023 محسوب می شوند. الگوهای هندسی می توانند اتاق خواب، کار و یا نشیمن شما را به فضایی دلنشین و متفاوت تبدیل کنند. این سبک از کاغذ دیواری به ویژه برای افرادی که به دکوراسیون داخلی تلفیقی مدرن و معاصر علاقه دارند، می تواند انتخاب جذابی باشد. طرح های انتزاعی و الگوهای بزرگ از جمله مواردی هستند که به صورت گسترده در طراحی داخلی استفاده می شوند. شما حتی می توانید از این کاغذ دیواری ها در سبک های مینیمال تر، مانند سبک اسکاندیناوی نیز استفاده کنید. 

 امسال کاغذ دیواری چی مده: طرح های هندسی

در تصویر فوق نمونه ای از کاغذ دیواری با طرح هندسی را می بینید که در دیوار کانونی یک اتاق نشیمن کار شده است. ترکیب رنگ بندی این کاغذ دیواری با مبلمان و سایر المان های اتاق در پیوستگی کامل است. این طراحی داخلی با سبک اسکاندیناوی اجرا شده است. اکثر رنگ ها در این سبک سرد و روشن هستند اما طراحان با انتخاب رنگ نارنجی ملایم در کاغذ دیواریها، ضمن ایجاد یک تضاد زیبا با رنگ خاکستری تیره، جان تازه ای نیز به فضا بخشیده اند.

 

امسال کاغذ دیواری چی مده: آیا کاغذ دیواری از مد افتاده؟  

ما در این مقاله چهار سبک کاغذ دیواری متفاوت که در سال 2023 مد هستند را معرفی کردیم. این چهار سبک کاغذ دیواری در پاسخ به این پرسش که امسال کاغذ دیواری چی مده معرفی شده اند. به طور کلی، طرح های انتزاعی، طرح ابر و باد و همچنین طرح سنگ در سال 2023 مورد توجه هستند. سایر مدل هایی که در مجلات طراحی داخلی معرفی می شوند نیز شامل کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح پتینه و کاغذ دیواری هایی با سبک دهه 70 میلادی هستند.

آیا کاغذ دیواری از مد افتاده؟

 

کاغذ دیواری به هیچ زمان و دوره خاصی وابسته نیست و هیچ گاه از مد نمی افتد! آنچه که به مرور زمان تغییر می کند، طرح ها و موتیف های کاغذ دیواری ها هستند. به عنوان مثال، موتیف های گل ریز که در دهه 80 میلادی مورد توجه بودند، حالا چندان توصیه نمی شوند. این در حالی است که کاغذ دیواری های ساده تر و یا کاغذ دیواری های طرح سنگ همیشه محبوب هستند و هیچ گاه قدیمی نمی شوند. کاغذ دیواری ها در قیمت ها، مدل ها، سبک ها و طرح های متنوعی به بازار عرضه می شوند، بنابراین دست شما برای داشتن انتخابی مطلوب باز است. اگر در فکر تغییر دکوراسیون خانه خود هستید، کاغذ دیواری ها را دریابید؛ آنها این روزها بسیار پرطرفدارند!

پرطرفدارترین کاغذ دیواری جدید 1402

کاغذ دیواری یکی از محبوب ترین و پر متقاضی ترین انواع دیوارپوش ها است که در این چند دهه اخیر توانسته که به جایگاه والایی در دکوراسیون داخلی دست پیدا کند؛ این دسته از دیوارپوش ها در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند و با هر سبکی جور در می آیند.

به پایان سال که نزدیک می شویم بیشتر افرادی که قصد تغییر دادن دکوراسیون منزل یا محل کار خود را دارند به دنبال پرطرفدارترین کاغذ دیواری جدید 1402 هستند تا بتوانند با انتخاب جدیدترین کاغذ دیواری فضایی زیبا و جذاب را به محیط کاری یا خانه خود هدیه دهند.

با توجه به این که امروزه آپارتمان نشینی رواج بالایی پیدا کرده است و متراژ آپارتمان ها نیز کم می باشد یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری های جدید سال، کاغذ دیواری مدرن می باشد؛ این نمونه از دیوارپوش ها با سبک های مدرن جور در می آیند و بهترین گزینه برای پوشاندن دیوارهای خانه های کوچک محسوب می شوند که با به کارگیری آن ها فضاها دلبازتر می شود.

معمولا کاغذ دیواری مدرن از طرح های ساده و متنوع به تولید می رسد و انتخاب بسیاری از افراد می باشد.

کاغذ دیواری ساده دسته ای دیگر از دیوارپوش ها هستند که جزو پرطرفدارترین کاغذ دیواری جدید 1402 به شمار می آیند و به دلیل این که بدون طرح می باشند یا طرح کمتری دارند هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده نمی شوند و انتخاب بسیاری از افراد هستند؛ این دسته از کاغذهای دیواری قابلیت ست شدن با دکوراسیون های مدرن و کلاسیک را دارند و از ویژگی های خوبشان می توان به قابلیت شستشو و دوام بالا اشاره داشت.

کاغذ دیواری داماسک یکی دیگر از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری جدید 1402 است که طرفداران بسیاری دارد و جزو پر فروش ترین طرح کاغذ دیواری نیز می باشد و طرح آن به گونه ای است که با تمام سلایق جور می شود و مزیت های زیادی دارد.

پرفروش‌ترین طرح های جدید کاغذ دیواری

قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که کاغذهای دیواری جزو بهترین دیوارپوش ها هستند که این روزها از آن ها استفاده زیادی می شود و معمولا کسانی که قصد دارند دیوارهای منزل یا محل کار خود را با این محصولات بپوشانند به دنبال پرفروش‌ترین طرح های جدید کاغذ دیواری هستند تا بتوانند زیبایی دکور خود را با به کارگیری آن ها جذاب تر کنند.

کاغذ دیواری های طرح پتینه، کاغذ دیواری های ساده و کاغذ دیواری بافت دار جزو پرفروش‌ترین طرح های جدید کاغذ دیواری هستند که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی می باشند و یک انتخاب خوب برای مشکل پسندان هستند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد.

  • کاغذ دیواری ساده: همان طور که شما هم می دانید، هر چیزی که ساده تر باشد جذاب تر است و هیچ وقت هم قدیمی نمی شود که کاغذ دیواری نیز از این قاعده پیروی می کند و به هر میزان که ساده تر باشد چشمگیر تر است.

کاغذهای دیواری ساده همان طور که نامشان بازگو می کند تک رنگ و ساده هستند و هیچ طرحی در آن ها وجود ندارد؛ به همین دلیل انتخابی مناسب برای تمام سبک دکوراسیون ها هستند و هیچ وقت هم قدیمی نمی شوند.

  • ·       کاغذ دیواری پتینه: کاغذ دیواری پتینه از آن دسته دیوارپوش های کلاسیک می باشد که ظاهر بسیار خیره کننده و جذابی دارد و یک انتخاب مناسب برای افرادی است که طرفدار سبک های کلاسیک هستند و تمایل دارند که ظاهر منزل یا محل کار خود را مجلل تر و زیباتر نشان دهند؛ این دسته از کاغذهای دیواری در متنوع ترین طرح و رنگ ها وجود دارند که شما برحسب سلیقه می توانید به انتخاب هر یک از آن ها بپردازید.
  • کاغذ دیواری بافت دار: کاغذ دیواری بافت دار یکی از پرفروش‌ترین طرح های جدید کاغذ دیواری است که در انواع مختلفی به تولید می رسد و حالت مخملی دارد و جزو گران ترین دیوارپوش ها به شمار می آید که در صورت استفاده دکوراسیون خانه را بسیار منحصر به فرد و چشمگیر می کند؛ اما در استفاده از آن باید دقت زیادی شود؛ چرا که آن ها قابل شستشو نیستند و رطوبت نباید در داخلشان نفوذ پیدا کند.

محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری

آیا می دانید که محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری کدامند؟ کاغذ دیواری ها در گسترده ترین طرح و مدل ها به تولید می رسند که در ادامه ما چند نمونه از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ·       کاغذ دیواری ساده: در عنوان قبل هم به این موضوع اشاره کردیم که کاغذ دیواری ساده یکی از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری است که قیمت بسیار مناسبی دارد و به علت این که با تمام سبک دکوراسیون ها هماهنگ می شود جزو پرفروش ترین ها در سال به شمار می آید.

این نمونه از دیوارپوش ها معمولا بدون طرح و ساده هستند و در رنگبندی های بسیار جذابی به تولید می رسند و یک انتخاب ایده آل برای کسانی می باشند که  می خواهند دکوراسیون منزل یا محل کار خود را ساده و در عین حال جذاب نشان دهند.

  • کاغذ دیواری سه بعدی: زمانی که حرف از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری در میان است، کاغذهای دیواری سه بعدی حرف اول را می زنند؛ این دسته از دیوارپوش ها جزو پرفروش‌ترین طرح های جدید کاغذ دیواری به شمار می آیند و به گونه ای طراحی شده اند که هیجان و جذابیت را به یک محیط می بخشند و از مزایای خوبشان این است که قابل شستشو هستند و دوام بسیار بالایی دارند.
  • کاغذ دیواری طرح طبیعت: کاغذ دیواری طرح طبیعت از دیگر طرح های محبوب و پرفروش کاغذ دیواری است که با استفاده از آن ها می توانید طبیعت را به دل خانه یا محل کار خود راه دهید؛ این نمونه از کاغذهای دیواری در طیف گسترده ای از طرح ها تولید می شوند و یک انتخاب ایده آل برای کسانی هستند که دوستدار طبیعت می باشند.
  • کاغذ دیواری برجسته: حتما تا به حال کاغذ دیواری های برجسته را از نزدیک دیده اید و می دانید که آن ها به دلیل طرح های زیبا و برجسته ای که دارند جزو محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری به شمار می آیند که ظاهر بسیار زیبایی دارند و یک انتخاب خوب برای مشکل پسندان به شمار می روند.

قیمت هر رول کاغذ دیواری جدید

در خصوص قیمت هر رول کاغذ دیواری جدید می توان گفت که قیمت هر رول از این دیوارپوش ها با توجه به برند، طرح، جنس و خاص بودن آن ها تعیین می شود؛ به هر میزان که شما بخواهید از کاغذ دیواری هایی با طرح های خاص تر و با کیفیت تر استفاده کنید مسلما باید هزینه بالایی را برای هر رول کاغذ دیواری پرداخت نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید قیمت هر رول کاغذ دیواری جدید با توجه به برند تولیدی نیز متفاوت است؛ معمولا قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر از نوع خارجی یا چینی است و اگر شما بخواهید از مارک خارجی این محصولات استفاده کنید، طبیعتا باید هزینه بیشتری را برای خرید هر رول کاغذ دیواری کنار بگذارید.

 

قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی جدید

210000 تا 420000 تومان

قیمت هر رول کاغذ دیواری چینی جدید

300000 تا 1200000 تومان

قیمت هر رول کاغذ دیواری ترک جدید

550000 تا 2400000 تومان

قیمت هر رول کاغذ دیواری اروپایی جدید

1500000 تا 6000000 تومان

 

اگر پوشاندن دیوار با کمترین هزینه برایتان مهم است، پیشنهاد ما به شما این بوده که کاغذ دیواری های ایرانی را انتخاب کنید که  قیمت هر رول آن ها کمتر برایتان تخمین زده شود.

 

ارسال نظر

الهه کرباسی :
0 0
سلام. من خودم ترجیح میدم بیشتر از کاغذ دیواری های ساده استفاده کنم چون که همیشه مد هستن و با بیشتر دکور ها هم جور در میان
مدیریت :
0 0
سلام وقتتون بخیر در حال حاضر کاغذ دیواری های ساده بسیار پرطرفدار است و همیشه جذاب خواهد بود و با تغییر مد جلوه خود را از دست نمیدهند.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()