سبد خرید 0

راهنمای انتخاب پوستر دیواری اتاق خواب

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

پوستر دیواری کودک سه بعدی مک کویین کد CN-048 پوستر دیواری کودک سه بعدی مک کویین کد CN-048 139,000 تومان پوستر دیواری کودک سه بعدی آنا و السای کارتونی کد CN-025 پوستر دیواری کودک سه بعدی آنا و السای کارتونی کد CN-025 139,000 تومان پوستر دیواری نقشهCode-TA-165 پوستر دیواری نقشهCode-TA-165 139,000 تومان پوستر دیواری کارتون ماداگاسکارCode-CN-0242 پوستر دیواری کارتون ماداگاسکارCode-CN-0242 139,000 تومان پوستر دیواری تک شاخ اتاق دخترانهCode-CN-0286 پوستر دیواری تک شاخ اتاق دخترانهCode-CN-0286 139,000 تومان پوستر دیواری اتاق نوجوانCode-TA-163 پوستر دیواری اتاق نوجوانCode-TA-163 139,000 تومان پوستر دیواری دریم کچر پوستر دیواری دریم کچر 157,000 تومان پوستر سه بعدی اتاق خواب طوسی AB-65 پوستر سه بعدی اتاق خواب طوسی AB-65 139,000 تومان پوستر اتاق کودک CN-094 پوستر اتاق کودک CN-094 139,000 تومان پوستر سه بعدی گل صورتی 3DF-229 پوستر سه بعدی گل صورتی 3DF-229 139,000 تومان پوستر اتاق خواب دخترانه 3DF-231 پوستر اتاق خواب دخترانه 3DF-231 139,000 تومان پوستر سه بعدی گل کد 3df-228 پوستر سه بعدی گل کد 3df-228 139,000 تومان پوستر دیواری دخترانه CN-0108 پوستر دیواری دخترانه CN-0108 139,000 تومان پوستر سه بعدی گل صورتی 3DF-586 پوستر سه بعدی گل صورتی 3DF-586 139,000 تومان پوستر دیواری ماشین کلاسیکCode-TA-157 پوستر دیواری ماشین کلاسیکCode-TA-157 139,000 تومان پوستر دیواری مدرن و خاصCode-TA-155 پوستر دیواری مدرن و خاصCode-TA-155 139,000 تومان پوستر دیواری مدرن کرم طلاییCode-TA-153 پوستر دیواری مدرن کرم طلاییCode-TA-153 139,000 تومان پوستر دیواری مدرن جدیدCode-TA-152 پوستر دیواری مدرن جدیدCode-TA-152 139,000 تومان پوستر دیوار اتاق کودکCode-CN-0274 پوستر دیوار اتاق کودکCode-CN-0274 139,000 تومان پوستر دیواری مدرن اتاق خوابCode-TA-147 پوستر دیواری مدرن اتاق خوابCode-TA-147 139,000 تومان پوستر دیواری کارتون ماشین‌ها Code-CN-0234 پوستر دیواری کارتون ماشین‌ها  Code-CN-0234 139,000 تومان پوستر دیواری کارتون آلوین وسنجاب هاCode-CN-0233 پوستر دیواری کارتون آلوین وسنجاب هاCode-CN-0233 139,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 26 تير 1401 در ساعت 18 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پوستر دیواری اتاق خواب این قابلیت را دارد که اتاق شما یا فرزند شما را جادو کند. اتاق خواب جادویی‌ترین بخش هر خانه ای است که می‌تواند معجزه‌گر خانه یا اتاق شما باشد. آنجا که واقعیت و رویا در هم می آمیزند و انرژی و آرامش را به جان خسته می‌ریزد. میان این همه شلوغی و هم‌همه روزمره، چشم و دل به تصاویر و مناظری نیاز دارند که احساس را نوازش کنند و خیال را به پرواز درآورند.

پوستر دیواری اتاق خواب

دکوراسیون داخلی و هارمونی رنگ های اتاق خواب می‌بایست به گونه ای باشد که گوش جان موسیقی دل انگیزی را از این هماهنگی بشنود و لذت ببرد. پوستر دیواری اتاق خواب با تصویر یکدست و کامل، شگفت انگیز ترین گزینه برای این مکان رویایی خانه است. پوستر دیواری اتاق خواب با تصاویر جادویی و گاه سه بعدی روح را زنده می کند. این نوع از پوستر دیواری اتاق خواب با تصاویر بزرگ، اتاق خواب شما را جذاب و دلنشین و به یک اثر هنری فوق العاده تبدیل می‌کند.

طرح های متنوع در پوستر دیواری اتاق خواب

همچون انواع پارکت‌ها مانند پارکت لمینت یشیل که دارای تنوع زیادی است، طرح متنوع پوستر دیواری اتاق خواب بسیار به زیبایی اتاق شما کمک میکند. تصاویری با درخشش نور ماه، غروب خورشید، اعماق جنگل یا اقیانوس، ستارگان کهکشانی، زیباترین پوستر دیواری برای اتاق خواب به حساب می‌آیند. به عنوان مثال، شما با یک پوستر دیواری بزرگ می‌توانید حال و هوای طبیعت را به اتاق خود بیاورید. حتی برای داشتن اتاق خواب هیجان انگیز خاص می‌توانید طرح هایی با سلیقه خودتان سفارش دهید تا چاپ شوند.

طرح های متنوع در پوستر دیواری اتاق خواب

پس در کل طرح‌های پوستر دیواری اتاق خواب را با توجه به سن، هارمونی ساکن در فضا و سلیقه خود می‌توانید، طرح های پوستر خود را انتخاب کنید. ما برای هر سنی از جمله کودکان پوستر دیواری به شما پیشنهاد می‌کنیم. مطابق با هر سلیقه ای پوستر دیواری اتاق خواب را ارائه می کنیم. از جمله پیشنهادات ما به شما پوستر دیواری کودک، نوجوان و کارتونی است. فقط کافیست که شما به دقت محصولات سایت ما را بررسی کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

مزیت های پوستر دیواری اتاق خواب

پوستر دیواری اتاق خواب مزایای فوق العاده ای دارد. این مزایا از قبیل: تکراری نبودن طرح، قابلیت شستشو، امکان تعویض تصویر، نصب آسان و... است. حتی شما بعد از چند وقت استفاده می‌توانید آنها را از روی دیوار جدا کنید و طرح جدیدی را جایگزین نمایید. انواع پوستر دیواری ارائه شده توسط فروشگاه رونیا دارای  معتبر می باشند که این نیز جزو مهمترین مزیت های این فروشگاه و خرید پوستر دیواری اتاق خواب محسوب می شود. همچنین از دیگر مزیت مهم پوستر دیواری اتاق خواب انتخاب ابعاد و جنس بافت پوستر به دلخواه می باشد.

مزیت های پوستر دیواری اتاق خواب

برای مشاهده جدیدترین طرح های پوستر دیواری کلیک کنید: پوستر دیواری اتاق نوجوان

 نکات مهم در انتخاب پوستر دیواری برای اتاق کودک

روانشناسی رنگ و تصویر خلاقیت و پویایی ذهن کودک را پرورش می‌دهند. پوسترهای اتاق کودک یکی از جذاب ترین وسایل دکوراسیون است که با تصاویر سه بعدی بزرگ، پرسپکتیو  هیجان انگیزی را به نمایش در می آورد. برای انتخاب پوستر دیواری اتاق کودک به سن، سلیقه و جنسیت کودک خود توجه کنید. تا حس امنیت و آرامش را با زیبایی و شادابی همراه نمایید. پس حتماً از انواع مختلف پوستر دیواری کارتونی موجود در فروشگاه ما دیدن کنید.

 نکات مهم در انتخاب پوستر دیواری برای اتاق کودک

برای مثال اتاق خواب دخترتان را با تزیینات دخترانه، رنگ های روشن و گلدار، کاراکترهای کارتونی شاد، زنده و سرگرم کننده نمایید. برای پسرتان هم می‌توانید با رنگ های مات و شخصیت هایی از حیوانات یا کاراکترهای محبوب کارتونی جلوه ای پویا و خلاق ببخشید. مطمئنا هیچ تصویر دیگری نمی‌تواند به زیبایی یک پوستر بزرگ دیواری ترکیب رنگ ها را در فضا و ذهن کودکتان ایجاد کند.

 کلیک کنید: مشاهده مدل های جدید پوستر دیواری ورزشی

 نکات مهم در انتخاب پوستر دیواری برای اتاق کودک

تاثیر پوستر دیواری اتاق خواب در اتاق نوجوان

پوستر دیواری اتاق خواب در اتاق نوجوان حس تعلق را به او القا می‌کند و می‌تواند فضایی دلنشبن مطابق با میل و سلیقه اش ایجاد نماید. فرزند دلبند شما در نوجوانی سالهای حساسی را پشت سر می‌گذارد که خصوصیات اخلاقی جدیدی در او پدیدار می‌شود. بنابر این با انتخاب یک پوستر مناسب و متفاوت دید جدید و حس بالندگی را در او پرورش دهید.

شاید باور نکنید که دیوار اتاق یک نوجوان مرکز نمایش روحیات و رفتار اوست. برای همین از طرح های متناسب با خواست، جنسیت و سن نوجوان خود استفاده کنید. انتخاب تصاویر سه بعدی از ماشین، مزرعه ای از گل های زیبا، کاراکتر های فیلم های مورد علاقه و ورزش های جذاب، طرح های اسپرت، رومانتیک و ... دیزاین اتاق دختر یا پسر شما را خاص و هیجان انگیز می‌کند.

تاثیر پوستر دیواری اتاق خواب در اتاق نوجوان

تاثیر پوستر دیواری اتاق خواب در اتاق زوجین

پوستر دیواری اتاق خواب با تصاویر شاد و جذاب اتاق خواب شما را به یک تابلوی نقاشی و یک دکور مطلوب تبدیل می‌کند. در عین حال با ایجاد احساس امنیت آرامش و مالکیت بر بیننده بسیار تاثیر گذار است. پس با ابتکار و خلاقیت محیطی جذاب و دلچسب برای خود و خانواده خود با استفاده از پوستر دیواری اتاق خواب در پی خواهید داشت. شما می‌توانید از مجموعه پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری هنری و طبیعت برای دیوار پشت تخت و یا روبه روی تخت خود استفاده کنید. فقط کافیست که ابعاد و جنس بافت پوستر موردنظرتان را مشخص کنید.

در نظر داشته باشید که پوسترهای کلاسیک تناسب بسیار زیادی دارند با پارکت جناقی که از انواع کلاسیک پارکت لمینت هاست.

بررسی قیمت پوستر دیواری اتاق خواب

 قیمت پوستر دیواری اتاق خواب همانند سایر پوستر دیواری ها بستگی به میزان اندازه و نوع جنس بافت آن دارد. پوستر دیواری اتاق خواب هرچه بزرگتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین پوستر دیواری از نوع پشت چسب دار  کمی گران‌تر از سایر مدل ها می باشد. در حالت کلی ما در و فروشگاه رونیا با مناسب ترین قیمت، با کیفیت ترین پوستر ها را به شما عزیزان ارائه می کنیم.

خرید پوستر دیواری اتاق خواب از رونیا

هدف ما ارمغان زیبایی ها با استفاده از پوستر دیواری های متنوع موجود در فروشگاه ما می باشد. کارشناسان فروش ما همه روزه جهت پاسخگویی به شما عزیزان آماده هستند. پس هر سوالی در این خصوص داشته باشید، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما شما را در تمامی مراحل خرید پشتیبانی می کنیم. شما می توانید علاوه بر پوستر دیواری اتاق خواب برای سایر فضاهای خود نیز پوستر دیواری مورد نظرتان را خریداری کنید.

خرید پوستر دیواری اتاق خواب از رونیا

علاوه بر مواردی که در این مقاله ذکر شد، از جمله کارهای هنری ما را مشاهده کنید، مانند پوستر دیواری انتزاعی که بسیار پر طرفدار و زیبا هستند. پیشنهاد می کنیم که از پوستر دیواری کلاسیک و پوستر دیواری هنری برای سالن پذیرایی و یا اتاق نشیمن خود استفاده کنید. زیباسازی سرزمین خواب خود را به ما بسپارید تا رویای شبانه و آرامش روزتان از بازی رنگ و نگاره ها شکل بگیرد. ما در رونیا سعی بر این داریم که همواره به روزترین و مدرن ترین ها را به شما ارائه کنیم.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()