سبد خرید 0

انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری برای پذیرایی

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1402 در ساعت 16 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 4 )

 کاغذ دیواری پذیرایی یکی از کاغذ دیواری های پرکاربرد است. کیفیت طراحی داخلی منزل شما با انتخاب یک کاغذ دیواری پذیرایی مناسب می تواند به حد اعلای خود برسد. در این میان سالن پذیرایی منازل مسکونی با توجه به اهمیت ویژه ای که دارند در تکمیل طراحی داخلی نیز به شدت مورد توجه واقع می شوند.

شما می توانید با انتخاب و خرید کاغذ دیواری مناسب با فضای مورد نظر، یک محیط بسیار شیک را ایجاد کنید. در زمان خرید کاغذ دیواری سالن پذیرایی به موارد ذیل دقت کرده و یک دکوراسیون منحصر بفرد را ایجاد کنید. با ما همراه باشید تا  با انواع مختلف کاغذ دیواری پذیرایی بیشتر آشنا شوید.

پتینه طلایی 8816 4480
خرید کاغذ دیواری کد 72G02 خرید کاغذ دیواری کد 8816 خرید کاغذ دیواری کد 4480

 

کاغذ دیواری لوکس پذیرایی کاغذ دیواری راه راه لوکس کاغذ دیواری لاکچری پذیرایی کاغذ دیواری طرح محو طوسی
کاغذ دیواری کد 99100808 کاغذ دیواری کد 99100203 کاغذ دیواری کد 99100607 کاغذ دیواری کد 74028

 

<< مشاهده بیشتر کاغذ دیواری ارزان مخصوص پذیرایی >>

آشنایی با کاغذ دیواری پذیرایی کلاسیک

اگر خانه شما دارای یک طراحی کلاسیک و اشرافی است بهترین انتخاب ممکن، خرید کاغذ دیواری لاکچری خواهد بود. کاغذ دیواری لاکچری دارای طرح مجلل و اصولا رنگ های شیک و سلطنتی از جمله طلایی و نقره ای هستند. اصولا در چنین منازلی دیوار های پذیرایی را با مجموعه ای از کاغذ دیواری پذیرایی لاکچری و پوستر دیواری های بسیار مجلل پوشش می دهند.

کاغذ دیواری پذیرایی داماسک در صدر کاغذ دیواری های محبوب برای دکوراسیون های کلاسیک قرار دارد. شما می‌توانید از کاغذ دیواری طرح های محو و یا کاغذ دیواری گلدار نیز به عنوان کاغذ دیواری کلاسیک در سبک کلاسیک منزلتان استفاده کنید.

آشنایی با کاغذ دیواری پذیرایی کلاسیک

کاغذ دیواری تک گل صورتی کاغذ دیواری گلدار طوسی کاغذ یواری گلدار
خرید کاغذ دیواری کد گلدار خرید کاغذ دیواری کد 2554 خرید کاغذ دیواری کد 2572

توجه به رنگ کاغذ دیواری برای پذیرایی

امروزه برای زیباسازی دیوارها از پوشش هایی به نام کاغذ دیواری استفاده می کنند؛ کاغذ دیواری در جنس های مختلف و همچنین طرح و رنگ های متنوع به تولید می رسد که تمام سلایق را پوشش می دهد.

اگر قصد دارید که دیوارهای سالن پذیرایی خود را با کاغذ دیواری بپوشانید، آیا می دانید که از چه رنگی باید استفاده کنید؟ در اصل توجه به رنگ کاغذ دیواری برای پذیرایی بسیار حائز اهمیت است و در این باره نیز پیشنهاد طراحان داخلی این بوده که رنگ های روشن و خنثی کاغذ دیواری برای دیوارهای سالن پذیرایی انتخاب شوند؛ چرا که این رنگ ها با سایر رنگ ها و سبک های مختلف جور و هماهنگ می شوند.

اگر شما از رنگ های ساده و سرد برای کاغذ دیواری های پذیرایی خود استفاده کنید، می توانید در صورت نیاز پس از مدتی دکوراسیون منزل خود را نیز تغییر دهید بدون این که نیاز باشد با توجه به دکور جدید کاغذ دیواری های تازه را خریداری کنید.

چنانچه از ظاهر سالن پذیرایی منزل خود خسته شده اید و متمایل هستید که تغییراتی در آن با کاغذ دیواری ایجاد کنید، بهتر بوده که از کاغذ دیواری های کرمی رنگ یا رنگ خنثی استفاده کنید؛ چرا که همان طور که گفتیم این طیف از رنگ ها قابلیت ترکیب با سایر رنگ ها را دارند و با تمام سبک دکوراسیون ها هماهنگ می شوند و شما تنها باید آن ها را در دیوار مرکزی پذیرایی تان به اجرا در بیاورید.

برای آن که بتوانید برای سالن پذیرایی خود یک کاغذ دیواری زیبا و خوش رنگ انتخاب کنید باید به رنگ مبل، پرده و فرش خود نیز توجه کافی نشان دهید و مطابق با رنگ آن ها رنگ کاغذ دیواری را انتخاب نمایید؛ مثلا اگر رنگ مبل و فرش تان سرد است، انتخاب کاغذ دیواری های کرم رنگ برای پوشاندن دیوارهای سالن پذیرایی بهترین گزینه می باشد.

حال اگر مبل، فرش یا پرده شما از رنگ های قهوه ای و کرم هستند، می توانید که از رنگ های گرم مانند نارنجی و قرمز برای کاغذ دیواری هایتان استفاده کنید؛ توجه داشته باشید که طرح و رنگ کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی با دکوراسیون منزل رابطه مستقیم دارد به این صورت که اگر سبک دکور منزل شما کلاسیک و مجلل است، باید از کاغذ دیواری های کلاسیک و تجملاتی برای پوشش دیوارهایتان استفاده کنید یا برعکس اگر منزل تان دارای دکوراسیون مدرن است، انتخاب کاغذ دیواری های مدرن نیز برایتان بهترین گزینه می باشد و در انتها توجه داشته باشید کاغذ دیواری هایی که دارای رنگ روشن هستند به بزرگتر نشان دادن فضا کمک شایانی می کنند.

معرفی کاغذ دیواری پذیرایی مدرن

طراحی داخلی مدرن که در سالیان اخیر به شدت محبوبیت یافته، با کاغذ دیواری ساده با رنگ های فانتزی و یا مات مطابقت بسیاری دارد. اخیراً، فروش کاغذ دیواری ساده با طرح های مدرن نیز افزایش چشم گیری یافته و تنوع طرح و رنگ آن ها بسیار بیشتر از گذشته شده است. همچنین قیمت کاغذ دیواری پذیرایی مدرن نسبت به قیمت کاغذ دیواری پذیرایی کلاسیک ارزان تر و بسیار مقرون به صرفه تر است. شما می‌توانید از انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری اشکال هندسی و کاغذ دیواری مدرن برای سالن پذیرایی خود استفاده کنید.

 

معرفی کاغذ دیواری پذیرایی مدرن

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی مطابق با نورپردازی

در زمان انتخاب و خرید کاغذ دیواری پذیرایی باید به نورگیر بودن و یا عدم تابش نور طبیعی به آن دقت کنید. در سالن های پذیرایی بسیار روشن می توانید از تمام طرح های تیره، ملایم و حتی روشن استفاده کنید. با این حال اگر میزان روشنایی موجود در کاغذ دیواری بسیار زیاد باشد ممکن است نمای خود را از دست دهد.

اما در سالن های پذیرایی محروم از نور کافی، به هیچ وجه مبادرت به خرید کاغذ دیواری تیره نکنید. آیا میدانستید تاثیر نورپردازی بر کاغذ دیواری یکی از عوامل مهمی است که باید به آن توجه کنید؟ زیرا نورپردازی درست و مناسب در جلوه کاغذ دیواری پذیرایی شما بسیار تاثیرگذار است.

<< به دنبال خرید کاغذ دیواری پشت تلویزیون هستید؟ روی کمک ما حساب کنید >>

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی مطابق با نورپردازی

کاغذ دیواری رح رزین

<<خرید کاغذ دیواری کد 72CH11>>

 

 

 

کاغذ دیواری اسلیمی

<<خرید کاغذ دیواری کد 8712>>کاغذ دیواری طرح سنگ

<<خرید کاغذ دیواری کد 8712>>

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی مطابق با متراژ

توجه به متراژ پذیرایی برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی مناسب بسیاری مهم است. همچنین ارتفاع کف تا سقف نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی با متراژ محدود مناسب است. این نوع از کاغذ دیواری پذیرایی در عین حال جلوه ویژه ای در پذیرایی با متراژ بالا دارد. کاغذ دیواری های حاوی طراحی های افقی ارتفاع سقف را کوتاه تر و پذیرایی را عریض تر نشان می دهند.

در عین حال کاغذ دیواری با طراحی و خطوط عمودی، ارتفاع سقف را بلندتر و اندکی از فضای پذیرایی را در مقابل دیدگان مخاطب کاهش می دهد. پس حتما با توجه به متراژ پذیرایی خود از کاغذ دیواری پذیرایی مناسب استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود که در سالن های پذیرایی کوچک از کاغذ دیواری پذیرایی رنگ روشن استفاده شود. زیرا رنگ های روشن و سه بعدی فضای شما را بزرگتر از آنچه که هست نشان خواهد داد.

کاغذ دیواری طرح خاص کاغذ دیواری لوزی طرح پیچک سفید طوسی کاغذ دیواری گل کلاسیک کاغذ دیواری لوکس کرم
خرید کاغذ دیواری کد 4018 خرید کاغذ دیواری کد 9841 خرید کاغذ دیواری کد 3032 خرید کاغذ دیواری کد 9910

 

کاغذ دیواری پذیرایی با مطابق با وسایل موجود

در صورتی که وسایل موجود در فضای پذیرایی ساده و بدون نقش و نگار هستند سعی نمایید از کاغذ دیواری با طرح های فراوان و متراکم استفاده کنید. ایجاد همسانی در فضا و خرید کاغذ دیواری بسیار ساده می تواند یک فضای یکنواخت و خسته کننده را برای شما رقم بزند. اگر وسایل منزل و پذیرایی شما به شدت شلوغ و پر از نقش و نگارهای مختلف است، از خرید کاغذ دیواری منقش به طرح های متراکم خودداری کنید. عدم دقت در چنین امری می تواند یک پذیرایی کاملا آشفته و نامرتب را برای شما به دنبال داشته باشد.

کاغذ دیواری آجر

<<خرید کاغذ دیواری کد 30RP95>>

کاغذ دیواری ابرنگی

کاغذ دیواری گل مدرن آبرنگی کد 20101

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی همسان با وسایل پذیرایی

مقصود از دکوراسیون همسان، یک طراحی کاملا یکنواخت و بدون ترکیب طرح و رنگ است. متاسفانه بسیاری از افراد بدون دریافت مشاوره در این زمینه مبادرت به خرید کاغذ دیواری پذیرایی نموده و اساس و پایه خرید کاغذ دیواری مورد نظر را یکسان بودن آن با رنگ دیگر وسایل موجود می دانند.

در اصطلاح وسایل و کاغذ دیواری پذیرایی را با یکدیگر ست می کنند. این قاعده مدت هاست که در طراحی داخلی منسوخ شده و از محبوبیت قابل توجهی برخوردار نیست. شما باید به سبک به کار رفته در منزلتان نیز توجه کنید. برای مثال در سبک مینیمال عمدتاً از کاغذ دیواری ساده با رنگ های یکنواخت استفاده می‌شود. زیرا که هدف ایجاد مکانی ساده و با پالت رنگی محدود است.

 کاغذ دیواری سه بعدی گل های طلایی و نگینیپوستر دیواری سه بعدی نگین طلایی گل ها کد 3DF-151

<< مشاهده محصولات بیشتر کاغذ دیواری کلاسیک >>

انتخاب رنگ انواع مدل کاغذ دیواری پذیرایی

یکی از مهم ترین مراحل انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی که می‌تواند کار انتخاب کاغذ دیواری را برای شما آسانتر کند انتخاب رنگ کاغذ دیواری است. هنر دکوراسیون داخلی در دو دهه اخیر با ایجاد یک فضای ترکیبی و استفاده از وسایل مکمل از حیث طرح و رنگ، به یک نقطه عطف بسیار موفق در سوابق خود دست یافته است. مقصود از رنگ مکمل در طراحی داخلی، استفاده از رنگ هاییست که در صورت قرار گرفتن در کنار یکدیگر می توانند یک فضای گرم، پر از انرژی، غیر تکراری و در عین حال مناسب را خلق نمایند.

کاغذ دیواری کاغذ دیواری برجسته کاغذ دیواری لوکس پذیرایی کاغذ دیواری داماس
خرید کاغذ دیواری کد 2021 خرید کاغذ دیواری کد 7745 خرید کاغذ دیواری  خرید کاغذ دیواری کد 8832

 

اما چگونه باید رنگ کاغذ دیواری پذیرایی را انتخاب کنیم ؟ با توجه به آپارتمانی شدن خانه ها و کوچکتر شدن فضای خانه ها اکثر افراد به دنبال کاغذ دیواری هستید که فضا بزرگتر نشان دهد. پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال رنگ های سرد مانند ابی ، بنفش ، سبز و ... باشید. این رنگ های سرد نه تنها باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می‌شوند بلکه فضای آرامش بخشی ایجاد می‌کنند. البته در هنگام انتخاب رنگ دکوراسیون خانه و هماهنگی با دیگر بخش های دکوراسیون را از نظر دور نکنید.

کاغذ دیواری پذیرایی باید چه طرحی داشته باشد ؟

انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری از میان انواع مدل های مختلف کاغذ دیواری پذیرایی به عوامل متعددی بستگی دارد . یکی از آن ها این است که از کاغذ دیواری چه انتظاراتی دارید ؟ یا دکوراسیون فعلی محل به چه صورت است ؟  الگوهای متفاوتی برای کاغذ دیواری پذیرایی وجود دارد. اگر دوست دارید فضا کوچکتر و صمیمی تر باشد به دنبال طرح هایی با الگوهای بزرگ و با فاصله از هم بروید مانند کاغذ دیواری داماسک . اگر به دنبال بزرگتر به نظر رسیدن فضا هستید از نقوش ریز با فاصله در یک پس زمینه روشن استفاده کنید.

اگر میخواهید سقف منزل یا محل بلندتر به نظر برسد انتخاب الگوهایی با طرح های عمودی انتخابی مناسب است. اگر در پی وسیع تر شدن دیوارها هستید به سراغ طرح های افقی بروید. طرح های افقی و عمودی از جمله طرح های کلاسیک به شمار می آیند، اما اگر از دوستداران دکوراسیون مدرن هستید نگران نباشید، طراحی های جدید این مدل ها با خطوط افقی و عمودی نامنظم تر می‌توانند پاسخگوی سلیقه شما باشند. اگر چه تنوع طرح، سبک و جنس کاغذ دیواری ها امروزه بسیار زیاد شده است و تصمیم گیری را سخت کرده است اما به همان نسبت اطلاعات درباره انتخاب آن افزایش یافته است. از طرفی برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی می‌توانید از مشاوران و متخصصان طراحی رونیا شاپ کمک بگیرید.

انتخاب رنگ انواع مدل کاغذ دیواری پذیرایی

 

ارسال نظر

آرز و :
0 0
سلام لطفن در مورد خرید کاغذ دیواری مدرن جهت پذیرای من راهنماییم کنید
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر لطفا تصاویر پذیرایی را جهت خرید کاغذ دیواری را برای همکاران ما در واحد فروش ارسال بفرمایید.
هادی بهرامن :
0 0
سلام کاغذ دیواری های کلاسیک قابل شست و شو هست ؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر بله کاغذ دیواری های فروشگاه رونیا تماما قابل شستشو می باشد
طلا رستمی :
0 0
سلام وقت بخیر کاغذ دیواری های ارزان کیفیت خوبی دارند ؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر بله کاغذ دیواری های فروشگاه رونیا تماما قابل شستشو می باشد و با ضمانت جنس و اجرا به فروش میرسد.
کامران عزیزی :
0 0
سلام وقت بخیر فرق پوستر با کاغذ دیواری چیه ؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر جنس کاغذ دیواری و پوستر دیواری مشابه می باشد و فقط از نظر طرح و چاپ متفاوت است.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()