سبد خرید 0

خرید میکروسمنت پودری

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 28 آذر 1402 در ساعت 22 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

میکروسمنت پودری، پوششی دکوراتیو برای انواع سطوح ساختمانی است، که میتوان از آن به عنوان پوشش نهایی دیوارپوش و کفپوش استفاده نمود. این پوشش همواره مورد توجه معماران، طراحان و سازندگان بناهای تجاری، مسکونی و اداری قرار گرفته است.
این محصول با تنوع و گستردگی در طرح و رنگ، دوام محصول و پایداری رنگ، قدرت چسبندگی کم نظیر و مقاومت سایشی بالا، پایدار در برابر اب و همچنین ضدلک بودن، طراحی در سبک های مختلف سنتی (پتینه) و مدرن را پشتیانی می نماید.

میکروسمنت پودری

قیمت میکروسمنت پودری

 قیمت میکروسمنت نیز با قیمت سیمان متفاوت بوده و تنها تشابه موجود بین آنها، شامل ظاهر و رنگ شان می شود.

بطور کلی میکروسمنت با ضخامت 2 تا 3 میلیمتر قابل اجرا می باشد، خصوصیاتی مانند وزن بسیار پایین و تسریع در روند کار را موجب می گردد که این موارد باعث کاهش هزینه های یک پروژه می شود و میکروسمنت را تبدیل به یک محصول به شدت مقرون به صرفه کرده است.

برای مطلع شدن از هزینه ها لطفا با شماره 44288700-021 تماس حاصل نمایید.

تفاوت میکروسمنت پودری با سایر پوشش های کم ضخامت

  • میکروسمنت، بتن ها و کفهای سیمانی از یک پایه ی بنیادی هستند و از نظر عملکردی سازگاری بیشتری با یکدیگر دارند؛ دیگر پوشش های کم ضخامت همچون پوششها يا کفپوش های اپوکسی در گروه پلیمرهای ترموستینگ (Thermosetting) بر پایه ی رزین هستند که با ایجاد سطوح براق امكان زردشدگی یا کاسته شدن مقاومت در مقابل تابش اشعه ی UV را دارند.
  • میکروسمنت با توجه به پایه ی سیمان، قابلیت اجرا بدون هيچ محدودیتی در سطوح بیرونی با پایداری مقاومت، بدون حباب زایی و زردگرایی در طول زمان را دارد.
  • مشتری می تواند طول عمر، زیبایی و دوام یک کفپوش سخت و مقرون به صرفه را از میکروسمنت انتطار داشته باشد.

<< آیا با دیوارپوش بتن اکسپوز آشنایی دارید؟! >>

موارد استفاده از میکروسمنت پودری

میکروسمنت یک ترکیب مخصوص و ساخته شده بر پایه سیمان است که تحت عنوان یک پوشش دهنده برای کف، نما و دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربری های گسترده ای دارد؛ این ترکیب به موجب مزایا و ویژگی های خاصی که دارد مورد استفاده برای تمام سطوح می باشد که به وسیله آن می توان تنوعی از طرح و رنگ ها را به وجود آورد.

این نوع ترکیبات پودری سطح کششی و دوام بسیار بالایی دارند و موارد زیر، موارد استفاده از میکروسمنت پودری به شمار می آیند.

  1. میکروسمنت نما: یکی از عمده ترین کاربری هایی که میکروسمنت پودری دارد این است که از آن برای نمای ساختمان ها استفاده می شود؛ این نمونه از میکروسمنت ها دارای متنوع ترین رنگ ها هستند و از ویژگی های خوبشان این است که در برابر آب و رطوبت به هیچ عنوان مقاومت خود را از دست نمی دهند و در سریع ترین زمان ممکن بر روی هر سطحی به اجرا در می آیند.

توجه داشته باشید که برف و باران تاثیری بر روی نمای میکروسمنت ندارند و به همین منظور اگر در مناطقی زندگی می کنید که بارش باران زیاد است، حتما استفاده از میکروسمنت نما را در راس کار خود قرار دهید.

  1. دیوارپوش میکروسمنت: یکی دیگر از موارد استفاده از میکروسمنت پودری، برای پوشش دیوارهای داخلی ساختمان ها است؛ شما به وسیله این ترکیب و پوشش دهنده می توانید جذابیت زیادی را به دکوراسیون داخلی خود ببخشید و هر طرحی که مدنظر دارید را بر روی آن به اجرا در بیاورید؛ فقط در انتخاب رنگ ها توجه داشته باشید تا بتوانید نتیجه دلخواه تان را کسب کنید.
  2. کفپوش میکروسمنت: میکروسمنت به گونه ای تولید شده که در مقابل هر گونه ضربه و فشاری از خود مقاومت بالایی نشان دهد و به هیچ عنوان آسیب نبیند؛ از این ترکیب منحصر به فرد پودری می توانید برای پوشش کف ساختمان خود نیز استفاده کنید و به کفپوش تان ظاهری زیباتر ببخشید.

ویژگی های میکروسمنت پودری

میکروسمنت ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد بیشماری دارد که در ادامه ما چند نمونه از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. قدرت کششی زیاد: یکی از مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که می توان برای این ترکیب خارق العاده در نظر گرفت این است که قدرت کششی بالایی دارد و همین موضوع باعث می شود که حتی در اثر فشار و ضربه های زیاد دچار ترک خوردگی نشود و ظاهر خود را حفظ کند.
  2. پیاده سازی فاقد درز: اجرای فاقد درز از دیگر مشخصه های ممتاز میکروسمنت پودری می باشد که این ترکیب بلافاصله بعد از آماده شدن با ماله و وسایل مخصوصی روی سطح کار پخش می شود و همین اجرای بدون درز موجب می شود که هیچ کثیفی یا آلودگی ای نتواند به درون آن ها راه یابد و ظاهرشان را تغییر دهد.
  3. نفوذ ناپذیر: نفوذ ناپذیر بودن از دیگر ویژگی های میکروسمنت پودری است که این ترکیبات با توجه به فرمولی که در ساخت شان به کار گرفته شده است بسیار عایق هستند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهند که آب و رطوبت درونشان نفوذ پیدا کند؛ شما می توانید به خوبی سطوحی که در آن ها از میکروسمنت پودری استفاده کرده اید را بشویید بدون این که لازم باشد دغدغه ای درباره خراب شدنشان داشته باشید.
  4. تنوع در طرح و رنگ: تنوع در طرح و رنگ از دیگر مزایای میکروسمنت می باشد که برخلاف سیمان و بتن شما می توانید آن ها را به هر طرح و رنگی که دوست دارید در بیاورید و سبک دکوراسیون منزل خود را چندین برابر نمایید.
  5. امکان اجرا بر روی سطوح مختلف: پودر میکروسمنت این قابلیت را دارد که بر روی هر سطحی که شما فکرش را می کنید اجرا شود؛ به همین منظور این ترکیب به جهت نوسازی و بازسازی ساختمان ها ایده آل ترین گزینه به شمار می آید.
  6. ضخامت کم: این مواد با ضخامت بسیار کم حدود 3 میلیمتر به اجرا در می آیند که با همین حداقل ضخامت مقاومت بسیار بالایی دارند و هیچ چیزی نمی تواند در از بین بردن آن ها نقش داشته باشد.

مزایای مقاومتی میکروسمنت پودری

این شرکت با بهره گیری از پیشرفت های حاصل شده در علم شیمی و صنعت پلیمرو با استفاده از پلیمرهای کاهنده آب در ملات های پایه سیمانی و همچنین اضافه کردن پلیمرهای چسباننده ریز سنگدانه ها به سیمان، محصولی با مقاومت های مکانیکی و شیمیایی بالا تولید کرده است که پایایی و ماندگاری این محصول را در برابر انواع ضربه، سايش، نفوذ و ... را به شدت افزایش داده است.

  • چسبندگی بالا برای انواع سطوح
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاومت شیمیایی نسبت به انواع محيط وسيالات
  • مقاومت در برابر مواد شوینده و نگهداری آسان
  • ا مقاومت سایشی بالا و غیرلغزنده
  • نفوذ ناپذیری
  • فاقد گرد و خاک و ریزش
  • بدون افزایش بارگذاری بر سازه با اجرا در ضخامت 2 الی 3 میلیمتر

برای اطلاع از هزینه نصب میکروسمنت پودری با شماره 44288700-021 تماس حاصل فرمایید.

میکروسمنت پودری

هزینه نصب میکروسمنت پودری

ویسمنت به صورت آماده و با کمترین دخالت مجری در طرح اختلاط، تولید و عرضه می گردد. همچنین ابزار آلات مورد استفاده در این کار بسیار ساده و قابل دسترس می باشد که سهولت اجرای این کار را فراهم نموده است.

  • انعطاف پذیر و مناسب برای سطوح منحنی
  • سطحی یکنواخت (یکپارچه و بدون درز)
  • قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح بتنی، فلزی، گچی، چوبی، سنگ مصنوعی، گرانیت، کاشی، سرامیک پرسلان، پلاستیک، یونولیت، پلاستر، رندرهاو...
  • سهولت در اجرا
  • قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح داخلی و خارجی
  • هزینه اجرایی پایین و صرفه اقتصادی
  • سرعت در اجرا ابدون نیاز به تخریب سطوح قبلی
  • بدون نیاز به تجهیزات خاص در اجرا

 

<< اگر به دنبال راهی کم هزینه برای زیباسازی دیوارها هستید به شما خرید کاغذ دیواری ارزان را پیشنهاد می کنیم >>

نحوه نصب میکروسمنت

 در ابتدا بخش های آسیب دیده سطوح با استفاده از مواد ترمیم کننده رفع نقص می گردد. قابل ذکر است بسترکار بایستی عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار، مواد عمل آوری و آلی باشد تا موجب کاهش چسبندگی پوشش ويسمنت به بستر اصلی نشود.

برای نصب میکروسمنت ،ابتدا بستر مورد نظر را به پرایمر آغشته مینماییم و بعد از آن ملات آماده شده ی میکروسمنت را در لایه های مورد نظر روی آن اعمال مینماییم. پس از خشک شدن سطح میکروسمنت روی آن را بالاک های مخصوص با توجه به نوع کاربری پوشش خواهیم داد.

ارسال نظر

مصطفی قدیمی ذاک ... :
0 0
لطفا برای پاره ای از سوالات با من تماس بگیرید سپاسگذارم
مدیریت :
0 0
با سلام شماره تلفن درست نمی باشد
ولی الله :
0 0
سلام وقت بخیر من میخاستم بدونم که میکروسمنت پودری برای خرید از سایتتون امکان پذیره؟ قیمتش چقدره؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر میکروسمنت پودری با کیفیت بسیار بالا توسط مهندسان و متخصصان تولید شده است و به صورت پروژه ای اجرا میشود و در اولین فرصت در قسمت محصولات نیز ارائه میشود.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()