سبد خرید 0

قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو سال 1403

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 8 تير 1403 در ساعت 9 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 کاغذ دیواری های قابل شست و شو از جمله دیوارپوش های پر فروش در سال 1403 هستند که متقاضی زیادی دارند؛ اما آیا می دانید که قیمت کاغذ دیوتری قابل شست و شو در سال 1403 چند است؟ به جهت پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که معمولا قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 بالا می باشد؛ چرا که کیفیت و دوام در این دسته از دیوارپوش های ارزان و مدرن زیاد است و از خاصیت ضد آب برخوردار می باشند.

اگر می خواهید که در خصوص قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 اطلاعاتی کامل به دست آورید، تا انتهای این محتوا همراه ما باشید تا در این باره جامع ترین مطالب را به دست تان برسانیم.

قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 به چه عواملی بستگی دارد؟

 

قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 به چه عواملی بستگی دارد؟ معمولا کاغذ دیواری های قابل شست و شو یکی از بهترین نوع دیوارپوش ها هستند که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند و از ویژگی های خوبشان این است که در برابر هر گونه پارگی یا ضربه از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند و تمام سلایق را پوشش دهی می کنند؛ عوامل زیادی وجود دارند که قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 را تحت تاثیر قرار می دهند که برخی از اصلی ترین آن ها عبارت اند از:

  • طرح و نقش روی کاغذ دیواری: با توجه به این که کاغذ دیواری ها در طیف گسترده ای از انواع مدل ها و طرح ها به تولید می رسند هر مدل و طرحی از آن ها قیمتی متفاوت دارد و به طور معمول دیوارپوش هایی که طرح های شلوغ و پیچیده ای دارند از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و به جهت خرید کاغذ دیواری با طرح های هنرمندانه و خاص باید هزینه های بیشتری را پرداخت نمایید.
  • برند و کشور سازنده: یکی از عواملی که قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 را تحت تاثیر قرار می دهد، برند و کشور سازنده می باشد؛ اگر سری به بازار زده باشید، می دانید که انواع کاغذ دیواری شامل برندهای ایرانی، ترکی، اروپایی و چینی هستند که هر کدام از این دیوارپوش ها با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند و به طور کلی نوع داخلی یا ایرانی این دسته از محصولات به دلیل این که کیفیت پایینی دارند با رنج قیمتی کمتری به دست مشتریان می رسند.
  • جنس کاغذ دیواری: جنس کاغذ دیواری بی تاثیر در قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 نیست و این محصولات با توجه به این که در جنس های مختلفی از جمله پی وی سی، وینیل، کاغذ دیواری پارچه ای و ... به تولید می رسند و ویژگی هایی می تفاوت دارند قیمت هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است و به طور کل کاغذ دیواری هایی که جنس با کیفیت تری دارند با قیمت بیشتری به عرضه می رسند.

قیمت هر واحد رول کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 چقدر است؟

 

همان طور که گفتیم، کاغذ دیواری ها با توجه به جنس های مختلفی که دارند از قیمت های متعدد نیز برخوردار می باشند و ما در ادامه یک لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 را در اختیارتان قرار می دهیم تا به طور تقریبی با نرخ های حدودی این دسته از دیوارپوش ها آشنا شوید.

برند کاغذ دیواری

قیمت هر رول کاغذ دیواری

رول کاغذ دیواری ایرانی

241 تا 483 هزار تومان

رول کاغذ دیواری چینی معمولی

350 تا 600 هزار تومان

رول کاغذ دیواری چینی کپی

550 تا 1380000 هزار تومان

رول کاغذ دیواری ترک معمولی

650 تا 1650000 هزار تومان

رول کاغذ دیواری ترک با کیفیت

1700000 تا 2750000 هزارتومان

رول کاغذ دیواری اروپایی

1900000 تا 16000000 میلیون تومان

رول کاغذ دیواری ایتالیایی

1650000 تا 3600000 هزار تومان

رول کاغذ دیواری پی وی سی

350000 تا 1400000 هزار تومان

 

توجه داشته باشید که تمامی قیمت های فوق در جدول به طور تقریبی هستند و ثابت نمی باشند و این احتمال وجود دارد که تحت تاثیر کاراکترهای مختلفی از جمله نرخ ارز تغییر کننید و دچار نوسان شوند؛ به جهت اطلاع از قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 از طریق شماره تلفن های 44288929-021     6 – 02144288395 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کاغذ دیواری های قابل شست و شو از چه ویژگی هایی برخوردار هستند؟

 

در اصل ویژگی های کاغذ دیواری قابل شست و شو منجر به فروش هر چه بیشتر این محصولات شده است که در ادامه ما به معرفی مهم ترین مشخصه های ممتاز این محصولات اشاره خواهیم کرد.

  1. در اصل اصلی ترین و مهم ترین ویژگی کاغذ دیواری قابل شست و شو، ضد آب بودن آن می باشد که با توجه به متریال هایی که در ساخت این دیوارپوش به کار گرفته می شود این محصولات در برابر آب و رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و همین دلیل موجب می شود که طول عمرشان نیز بالاتر رود.
  2. از دیگر ویژگی های خوب کاغذ دیواری قابل شست و شو می توان به مقاومت بالای این دیوارپوش ها در برابر لکه اشاره داشت.
  3. کاغذ دیواری های قابل شست و شو به دلیل این که سطح روی آن ها با ماده ای به خصوص پوشیده شده است در برابر هر گونه خط و خش و خراشیدگی از خود پایداری نشان می دهند.
  4. این دسته از دیوارپوش ها در متنوع ترین طرح و رنگ های گسترده در برندهای مختلف به تولید می رسند که هر تمام سلایق را پوشش دهی می کنند.
  5. از دیگر ویژگی های خوب کاغذ دیواری قابل شست و شو می توان به مقاومت این دیوارپوش ها در برابر اشعه های یو وی اشاره کرد که اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرند، به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شوند.

قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو ایرانی در سال 1403

 

کاغذ دیواری قابل شست و شو ایرانی که از قیمت تقریبا پایینی هم نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار است با توجه به درجه کیفی متوسطی که دارد با رنج قیمت هر رول بین 250000 تا 500000 هزار تومان در دسترس افراد قرار می گیرد؛ شایان به ذکر بووده که این برند از دیوارپوش ها کمتر استفاده می شوند و جزو ارزانترین کاغذ دیواری ها به شمار می آیند.

قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو چینی در سال 1403

 

یکی از پر فروش ترین برندهای کاغذ دیواری، دیوارپوش های چینی هستند که معمولا جنس آن ها از وینیل یا پی وی سی است؛ این برند از دیوارپوش ها به دلیل مقاومت بالای خود فروش زیادی را به خود اختصاص داده اند و قیمت به صرفه تری نسبت به سایر محصولات مشابه دارند و هر رول آن ها با قیمت تقریبی بین 350000 تا 1400000 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو ترک در سال 1403

 

اگر سری به بازار زده باشید، حتما با کاغذ دیواری های ترکی که فروش بالایی نیز دارند آشنا شده اید؛ این دسته از کاغذ دیواری ها با توجه به سطح کیفی بسیار بالا و ویژگی های منحصر به فردی که دارند مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرند و به طور معمول قیمت تقریبی هر رول آن ها در سال 1403 بین  650000 تا 2800000 هزار تومان می باشد؛ اگر می خواهید به محیط کار یا زندگی خود فضایی مدرن و زیبا ببخشید، حتما به خرید کاغذ دیواری ترک روی آورید.

قیمت کاغذ دیواری اروپایی در سال 1403

 

بعد از کاغذ دیواری های ترک کاغذ دیواری های اروپایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند ایده آل ترین گزینه برای افرادی باشند که به دنبال دیوارپوش هایی مدرن با طول عمر بالا هستند؛ قیمت هر رول کاغذ دیواری اروپایی در سال 1403 بین 2000000 تا 17000000 میلیون تومان می باشد و این نوع از کاغذ دیواری های لاکچری در پروژهای لوکس بیشترین استفاده را دارند.

کاغذ دیواری قابل شست و شو پی وی سی چیست؟

 

کاغذ دیواری قابل شست و شو پی وی سی که ساختار آن ها را ماده ای به نام وینیل تشکیل می دهد یکی از بهترین نوع کاغذ دیواری ها هستند که این روزها توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده اند  و از ویژگی های خوبشان این است که در برابر آب از خود مقاومت بالایی نشان می دهند، گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند و در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند و سلیقه های مختلف را پوشش می دهند؛ اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری با کیفیت و ارزان قیمت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید کاغذ دیواری پی وی سی می باشد که هم قیمت به صرفه ای دارد و هم این که از آن می توان برای یک مدت طولانی استفاده نمود.

نتیجه گیری

 

بررسی قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو در سال 1403 موضوعی بود که در این محتوا به بررسی آن پرداختیم و شما را با رنج قیمت هر کدام از برندهای این دیوارپوش ها آشنا کردیم؛ در انتها اگر قصد خرید استفاده از هر کدام کاغذ دیواری ها را داشتید، ی توانید خرید خود را از فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا انجام دهید؛ چرا که این مجموعه تمامی محصولات خود را اعم از انواع کاغذ دیواری، انواع دیوارپوش، انواع کفپوش و ... را با تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و خریدی رضایت بخش و به صرفه را برایشان رقم می زند.

به جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش محصول با شماره تلفن های 44288929-021     6 – 02144288395 در ارتباط باشید تا کارشناسان مان شما را بهتر راهنمایی کنند.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو سال 1403 قیمت کاغذ دیواری قابل شست و شو سال 1403 خرید پرده در کرج خرید پرده در کرج دکور مغازه با کاغذ دیواری دکور مغازه با کاغذ دیواری کاغذ دیواری مناسب کافه کاغذ دیواری مناسب کافه قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟
نمایش همه
علاقه مندی ها ()