سبد خرید 0

برآورد هزینه کاغذدیواری منزل 100 متری در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 28 بهمن 1402 در ساعت 13 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 11 )

قیمت کاغذدیواری وابسته به یک سری از مواردی است که در این مقاله به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت. به زبان ساده قیمت کاغذ دیواری برای منازل با توجه به متراژی که دارند متفاوت است و به صورت مقدار رول محاسبه می‌شوند. ولی فقط این مورد نیست که در قیمت کاغذدیواری نقش دارد. موارد و مسائلی هستند که بر میزان قیمت کاغذ دیواری اثرگذارند. در ادامه با ما همراه باشید تا هزینه کاغذ دیواری برای منزل 100 متری را برآورد کنیم.

کاغذ دیواری طرح داماس قلع کاریکاغذ دیواری طرح آجرکاغذ دیواری vintage

نقش زیرسازی منزل بر قیمت نصب کاغذدیواری

مساله زیرسازی کاغذ دیواری بسیار مهم و در قیمت نصب تاثیرگذار است. برای مثال ممکن است که هزینه آن در هر منزل 100 متری متفاوت‌تر از دیگری باشد. برای مثال دیوار منزلی امکان دارد که به یک سری عملیات زیرسازی قبل از نصب احتیاج داشته باشد. به همین علت هزینه آن بیشتر از منزلی است که مشکل زیرسازی ندارد.

نقش زیرسازی منزل بر قیمت نصب کاغذدیواری

همچنین  بهتر است که حتما بسته به نوع زیرسازی منزلتان کاغذدیواری موردعلاقه خود را انتخاب کنید. برای منازلی که زیرسازی مناسبی ندارند بهتراست از کاغذ دیواری‌های ضخیم‌تر استفاده کنند. ولی اگر زیرسازی مناسب و خوبی دارید می‌توانید از کاغذهای نازک‌تری استفاده کنید. پس به علت همین مساله است که قیمت‌ها در خانه‌های 100 متری هر یک با دیگری متفاوت خواهد بود. مسلما می‌دانید که هزینه نصب کاغذهای ضخیم بالاتر از کاغذهای نازک است.

نکته: حتما قبل از نصب از زیرسازی خود مطمئن شوید. باید ترک‌ها و درزهای دیوار بتونه کاری شود و سپس اقدام به نصب کاغذدیواری کنید. برای این مورد نیز هزینه جدا محاسبه می‌شود.

نقش جنس و برند کاغذ دیواری بر قیمت نصب

باید بدانیم که کاغذدیواری‌ها با توجه به نوع برند و جنسی که دارند قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. کاغذ دیواری از جنس کاغذ، کاغذ دیواری با پوشش وینیل و کاغذدیواری از الیاف بافته نشده از انواع کاغذ دیواری‌های موجود در بازار هستند که قیمت هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است. شما می‌توانید دراین خصوص مقاله‌  لیست قیمت‌ کاغذدیواری در رونیا را مطالعه کنید.

·         کاغذ دیواری با جنس کاغذی

این نوع از کاغذدیواری‌ها در مقایسه با سایر کاغذها ارزان‌تر هستند و نسبت به سایر کاغذها کیفیت پایینی دارند. لایه محافظ ندارند و متریالی که دارند غیرقابل شستشو است و خیلی زود کثیف می‌شوند. نصب این کاغذ دیواری ها در مکان‌های شلوغ و شهری مثل تهران توصیه نمی شود.

·         کاغذ دیواری با پوشش وینیل

کاغذ دیواری با پوشش وینیل جنسی از کاغذ دارد. ولی  با این تفاوت که لایه وینیل بر روی آن است. جنس این نوع کاغذدیواری درست شبیه به کاغذ دیواری های ساده و از کاغذ است. اما تفاوت اصلی در لایه وینیل روی کاغذ است. قیمت این نوع از کاغذ دیواری ‌ها  در صورت دارا بودن  لایه محافظ کمی بالاتر نسبت به کاغذ دیواری از جنس کاغذ است. از ویژگی‌های این کاغذدیواری،  قابلیت شستشو و نظافت آسان و متریال مقاوم در برابر نور مستقیم و رطوبت و گردوغبار آن است.

·         کاغذ دیواری از الیاف بافته نشده

این کاغذدیواری دارای متریالی است که سازگار با محیط زیست بوده و برای نصب در محیط هایی با رطوبت کم، ایده آل است. این محصول که دوستدار محیط زیست است به دلیل غیر قابل شستشو بودن آن به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

نقش جنس و برند کاغذ دیواری بر قیمت نصب

رنج قیمت کاغذدیواری و ارتباطش با قیمت نصب

قیمت کاغذ دیواری انتخابی شما ارتباط مستقیمی با قیمت نصب آن دارد. یعنی اگر شما کاغذ دیواری گران‌قیمت و خاصی را بخواهید نصب کنید مسلما قیمت نصبش نیز نسبت به سایر کاغذدیواری‌ها متفاوت خواهد بود.

رنج قیمتی کاغذ دیواری ها در فروشگاه رونیا بین صدهزارتومان تا یک و نیم میلیون تومان است. برای مثال اگر شما برای منزل 100 متری خود که حدود 30 رول کاغذ دیواری احتیاج دارید و هر رول را به قیمت 300 هزار تومان خریداری کرده اید که در مجموع به مقدار نه میلیون هزینه خرید کاغذ دیواری شماست. اجرت نصب نیز برای هر رول حدودا 90 هزار تومان محاسبه می‌شود. همچنین امکان دارد که  هزینه های جانبی از قبیل هزینه چسب و زیرسازی و حمل و نقل نیز اضافه شود که مبلفی حدود یازده  الی دوازده و نیم میلیون برآورد می‌شود. این رنج قیمت در برآورد هزینه کاغذ دیواری در منزل 60 متری و 90 متری نیز صدق می‌کند.

رنج قیمت کاغذدیواری و ارتباطش با قیمت نصب

نصب پوستر دیواری جهت صرفه جویی در هزینه

شما می‌توانید جهت تنوع و زیبایی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه و پایین آمدن هزینه از پوستردیواری‌های موجود در رونیا از قبیل پوستر کلاسیک، پوستر هنری و پوستر سه بعدی و انواع مختلف سایر پوسترها  استفاده کنید. با توجه به اینکه کاغذدیواری پرت دارد و ممکن است از رول‌های شما اضافه بماند ولی در پوسترها پرتی وجود ندارد و به دلخواه و مطابق سایز دیوار شما تولید و نصب می‌شود.

نصب پوستر دیواری جهت صرفه جویی در هزینه

  به گونه ای که  برای مثال دیوار سالن شما احتیاج به سه رول 300 هزارتومانی از کاغذدیواری دارد. شما می‌توانید به جای پرداخت 900 هزار تومان با حدود همان مبلغ آن دیوارتان را با پوستر دیواری 900 هزارتومانی بپوشانید و در مقایسه ارزش خرید  یک پوستر لاکچری هزینه‌های تغییر دکوراسیون خود صرفه‌جویی کنید.

بررسی سایر عوامل تاثیرگذار در برآورد هزینه نصب

در این خصوص لازم است به صورت کاملا روشن به برخی از مسائل بپردازیم که بر قیمت کاغذدیواری تاثیرگذار است. از جمله از این موارد:

 بررسی سایر عوامل تاثیرگذار در برآورد هزینه نصب

  1. همچنین هزینه حمل و نقل و قیمت کاغذ دیواری در تهران و شهرستان متفاوت است. به گونه‌ای که با توجه به مسیر و هزینه پستی هر یک از شهرها  هزینه‌ها متفاوت است. همچنین معمولا هزینه نصب و حتی گاها جنس خود کاغذ دیواری در شهرستان‌ها بیشتر از تهران است.
  2. ممکن است که دو منزل 100 متری وجود داشته باشند که هر دو از یک نوع کاغذدیواری استفاده می‌کنند ولی بر اساس اندازه پنجره ها و وجود و یا عدم وجود تراس و همچنین وجود کمد دیواری‌ها  هزینه هر کدام متفاوت از هم خواهد بود. پس این عوامل نیز بی تاثیر در میزان هزینه‌ها نیست.
  3. در بعضی از نمایندگی ‌ها همچنین گاها هزینه چسب نیز جدا محاسبه می‌شود که جزو عوامل تاثیرگذار بر برآورد هزینه نصب کاغذدیواری می‌باشد.
     
    بررسی سایر عوامل تاثیرگذار در برآورد هزینه نصب
     
  4. همچنین هزینه نصب در رول‌های عرض 50سانتی  با رول‌های عرض 70 سانتی و یک متری متفاوت است. به گونه‌ای که هرچه قدر عرض رول بیشتر شود هزینه نصب آن نیز بیشتر خواهد بود.
  5. یکی از توصیه‌های کارشناسان دکوراسیون داخلی این است که بهتر است قبل از نصب کاغذدیواری سقف خود را نیز رنگ‌آمیزی نمایید که جلوه بهتری داشته باشد. این مورد نیز به صورت جداگانه هزینه‌ی جدایی خواهد داشت. رونیا نقاش‌هایی نیز دارد که بهترین رنگ سقف را قبل از نصب ا انجام می‌دهند.
  6. همچنین هزینه رنگ و دستمزد نقاشی نیز جدا از هزینه خود کاغذ دیواری و نصب آن است. قیمت رنگ‌ها نیز متفاوت از هم هستند که بر اساس انتخاب شما محاسبه می‌شوند.

کلام پایانی

https://roniya.ir/administrator/files/UploadFile/InShot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B8%DB%B2%DB%B4_%DB%B2%DB%B3%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B6%DB%B1%DB%B5.jpg

در آخر باید اذعان کنیم که شما با کمترین هزینه نیز می توانید اقدام به خرید کاغذ دیواری ارزان کنید و نصب کاغذ دیواری را انجام دهید. ولی توجه داشته باشید که کیفیت را حتما در نظر بگیرید که منجربه دوباره‌کاری نشود. مجموعه رونیا با سابقه‌ای درخشان و آرشیو کامل از محصولات دکوراسیون داخلی برای شما عزیزان آماده ایجاد تغییرات مثبت و چشم‌نواز در منازل شماست.

صفحه اینستاگرام فروشگاه رونیا

ارسال نظر

حمزه :
0 0
کاغذ دیواری 53سانت کد 4030
علی :
1 0
سلام هزینه کاغذی (از جنس متوسط )دیواری برای خانه ۱۰۰ متری چقدر است
مدیریت :
3 2
سلام وقت شما بخیر خانه 100 متری معمولا حدود 30 رول کاغذ دیواری نیاز دارد. قیمت کاغذ دیواری های سایت بروز است و میتوانید با انتخاب مدل مورد پسند، و با احتساب تعداد 30 رول هرینه را برآورد کنید.
خانم هراتی :
2 1
لطفاً با من تماس بگیرید برای کاغذ دیواری
اسحاق :
0 2
با سلام درخصوص
علی صندی :
0 0
باسلام کاغذدیواری ازمحل وصل شدن به هم لبه شان جداشده آیاراهی برای رفع این مشکل وجود داره باتشکر صندی
مدیریت :
0 0
با سلام لطفا از طریق واتساپ عکس بفرستید تا راهنماییتون کنیم.
اسلام :
5 2
با عرض سلام.خسته نباشید برای خانه ۹۰متری چقدر بابت کاغذدیواری هزینه کنیم.
پیمان :
1 0
سلام خسته نباشید خانه 60متری چقد کاغذ دیواری میخواد
مدیریت :
1 0
با سلام و وقت بخیر خانه 60 متری یک خواب حدود 22 رول دو خوابه حدود 25 رول کاغذ دیواری نیاز دارد.
ایدا :
0 0
سلام وقت به خیر برای پوشاندن ترک بزرگ دیوار وسقف هم کار زیر سازی‌ رو مجموعه خودتون انجام میده قبل از کاغذ دیواری ؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر بله معمولا تمام پروسه نصب و زیرسازی کاغذ دیواری در یک روز توسط نیروهای مجرب رونیا انجام میشود.
زهرا :
0 0
سلام ببخشید هزینه کاغذ دیواری برای خانه ۶۰متری با نصب چند درمیاد ممنون میشم‌پاسخ بدین دیوارها تا۹۰درصد سالم هستند
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر. برای خانه 60 متری حدودا 20 رول کاغذ نیاز دارد که میتوانید یکی از مدل های کاغذ دیواری سایت رونیا را انتخاب کنید و گزینه نصب را هم اضافه کنید تا دقیق تر بر اساس مدل مورد پسند شما هزینه مشخص شود.
خانم عصمتی :
0 0
برای کاغذ دیواری خ. نم ۶٠ متر
مدیریت :
1 0
سلام و وقت بخیر برای محاسبه کاغذ دیواری خانه 60 متری کافیست متراژ خانه را در یک و نیم ضرب کنید تا اندازه دیوارها حدودا مشخص شود. با توجه اینکه اکثر رول های کاغذ دیواری پنج متر مربع است عدد را بر 5 تقسیم کنید تا تعداد رول مشخص شود. قیمت های کاغذ دیواری در سایت بروز است و میتوانید در سایت ثبت سفارش کنید.
محمدرضا :
0 0
ابعاد و هزینه کاغذ دیواری برای خانه 100 متری چقدر است و چگونه محاسبه میشود
مدیریت :
0 0
درود بر شما با توجه به جدول محاسبه کاغذ دیواری خانه 100 متری حدودا 30 رول کاغذ دیواری نیاز دارد. با توجه به تنوع بسیار زیاد کاغذ دیواری بهتر است مدل مد نظرتان را در قسمت کاغذ دیواری های سایت انتخاب نمایید. تعداد را وارد کنید و بعد از افزودن گزینه نصب کاغذ دیواری هزینه کلی را ملاحظه نمایید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()