سبد خرید 0

لیست قیمت کاغذ دیواری | لیست قیمت انواع کاغذ دیواری ارزان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 28 آذر 1402 در ساعت 22 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

لیست قیمت کاغذ دیواری را می‌ توانید در فروشگاه رونیا با انجام فیلتر ارزانترین و گرانترین مشاهده کنید. با عمومی شدن استفاده از کاغذ دیواری، دسترسی به لیست قیمت کاغذ دیواری ارزان باعث شده است تا امر خرید راحت تر و با برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد. با ما همراه باشید تا شما را با لیست قیمت کاغذ دیواری های متنوع موجود در رونیا آشنا کنیم. در ادامه ما به بررسی انواعی از قیمت ها با توجه به جنس و نوع کار و همچنین لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو، سه بعدی و ارزان در مجموعه ی رونیا می پردازیم. 

لیست قیمت کاغذ دیواری

مزیت های استفاده از کاغذ دیواری ارزان

امروزه در بسیاری از خانه ها می بینیم که کاغذ دیواری جایگزین روش سنتی رنگ کردن دیوار شده است. زیرا کاغذ دیواری در مقابل رنگ های معمولی مزیت های فراوانی دارد، از جمله:

  1. قبل از دیدن پایان کار می توانید با بررسی نمونه کاری که از طرف فروشنده به شما نمایش داده می شود تا حدودی نتیجه ی کار را پیش بینی کنید .
  2. کاغذ دیواری جنس های مختلفی دارد که مانند رنگ کردن محدود نیست. شما می توانید با توجه به لیست قیمت کاغذ دیواری ارزان و سه بعدی و سلیقه‌ی مد نظرتان، طیف گسترده ای از جنس های متفاوت کاغذ دیواری را تجربه کنید.
  3. کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که یکی از پر طرفدار ترین آن ها کاغذ دیواری سه بعدی است که این یک امتیاز منحصر به فرد در سیمای ظاهری خانه محسوب می شود. در لیست قیمت کاغذ دیواری سه بعدی می‌توانید شاهد قیمت های مناسب نیز باشید.
  4. کاغذ دیواری با تنوع بالای خود در طرح و رنگ این امکان را می دهد که وسایل خانه را با  کاغذ دیواری مد نظرتان هماهنگ کنید. در نهایت از زیبایی چشم نواز آن لذت خواهید برد .
  5. احتمال  زیادی وجود دارد که قیمت تمام شده کاغذ دیواری ارزان تر از روش های سنتی مانند رنگ کردن باشد.

مزیت های استفاده از کاغذ دیواری ارزان

  درست است که همه موارد فوق از مزیت های کاغذ دیواری محسوب می شود ولی مورد آخر که ذکر شد تقریبا دغدغه ی همه ی ما  در این روز های سخت اقتصادی است.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری براساس الگو

کاغذ دیواری از آن دسته المان هایی است که در زیباسازی دکوراسیون داخلی نقش بسزایی دارد؛ این روکش های دیواری در انواع متعددی به تولید می رسند و در صورت استفاده برای یک مکانی قادر هستند فضای مدنظر را صمیمی تر، بزرگتر و روشن تر نشان دهند یا برعکس عمل کنند.

مثلا کاغذ دیواری هایی که در الگو و مدل آن ها رنگ های سرد به کار رفته است در صورت استفاده در یک فضایی آن محیط را بزرگتر و آرامش بخش تر نشان می دهند؛ در مقابل این رنگ ها، رنگ های گرم و جیغ وجود دارند که حس گرما را القا می کنند و باعث مهیج شدن هرچه بیشتر یک محیط می شوند.

در دکوراسیون یک منزل یا محل کار انتخاب مدل و الگوی کاغذ دیواری یکی از اصلی ترین گام ها است که به جهت به ارمغان آوردن تنوع و جذابیت در دکوراسیون به کار گرفته می شود؛ با توجه به این که الگوهای متنوع و متعددی از این دیوارپوش ها در بازار وجود دارند این احتمال وجود دارد که در انتخاب آن ها دچار سردرگمی و مشکل شوید.

به جهت انتخاب الگوی کاغذ دیواری مناسب باید به پارامترهای گوناگونی توجه نشان دهید که نمونه ای از مهمترین آن ها به شرح موارد زیر می باشند.

  • اندازه فضا: زمانی که می خواهید الگو کاغذ دیواری را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید اصلی ترین معیاری که در این شرایط باید مدنظر قرار دهید، اندازه و ابعاد فضای مورد نظر می باشد؛ در صورتی که فضای محدود و کوچکی دارید به انتخاب الگوهای کاغذ دیواری ساده و کوچک بپردازید؛ اما اگر محیط مدنظرتان وسیع و بزرگ باشد، باید از کاغذ دیواری هایی که الگوهای بزرگتر دارند استفاده کنید.
  • روشنایی محیط: روشنایی فضا از دیگر عواملی بوده که در انتخاب الگوی کاغذ دیواری نقش بسیار حائز اهمیتی دارد به این صورت که اگر مکان مدنظر شما از نور کمی برخوردار است، سعی کنید کاغذ دیواری هایی را برگزینید که رنگ روشن تری دارند؛ اما اگر اتاقتان پرنور است، انتخاب الگوهای کاغذ دیواری پر رنگ تر برایتان بهترین گزینه به شمار می آید.
  • دکوراسیون و مبلمان: رنگ و نوع مبلمان و دکوراسیون فضا نیز تاثیر بسزایی در انتخاب الگوی کاغذ دیواری دارد؛ در صورتی که از رنگ هایی خاص برای دکوراسیون و مبلمان منزل یا محل کار خود استفاده کرده اید بهتر است که الگو کاغذ دیواری تان را متناسب با دکورتان انتخاب نمایید.
  • سبک دکور فضا: در راهنمای انتخاب کاغذ دیواری براساس الگو باید به سبک دکوراسیون محیط تان نیز توجه داشته باشید به این صورت که اگر سبک دکوراسیون منزل یا محل کار شما مدرن است، از کاغذ دیواری هایی با الگوهای مدرن برای پوشش دیوارها استفاده کنید یا این که کاغذ دیواری های کلاسیک را برای فضاهایی که دکوراسیون کلاسیک دارند به کار ببرید.
  • فضای قرارگیری الگو کاغذ دیواری: در صورتی که تمایل به استفاده از الگو کاغذ دیواری را در محیطی دارید که در دید نیست، می توانید از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که مدل هایی با رنگ های تیره دارند؛ اما اگر متمایل هستید که الگوهای کاغذ دیواری را در فضاهایی به کار ببرید که به راحتی قابل روئیت هستند، استفاده از الگوهای کاغذ دیواری با رنگ شاد برایتان بهترین گزینه به حساب می آید.

در انتها قبل از آن که بخواهید به انتخاب الگو کاغذ دیواری بپردازید، بهتر است که نمونه های گوناگون این پوشاننده ها را در فضای مورد نظر قرار دهید و در این باره راحت تر تصمیم بگیرید.

 لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو

 لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو بر اساس جنس و نوع آن مشخص می‌شود. یکی از مشکلات اساسی که  احتمالا ذهن شما را درگیر کرده است، مشکل شستشو کاغذ دیواری هاست‌. وقتی اسم کاغذ می آید  فکر هر آدمی ناخوداگاه به سمت کاغذ های دفتر و کتاب می رود که  موضوعی اصلا نامعمول نیست. حال اگر این مشکل شستشو حل بشود قطعا برگ برنده ای خواهد بود برای کسانی که قصد  تغییر فضای داخلی خانه خود را دارند.

 لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو

لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو معمولا بر اساس میزان قابلیت های آن ایجاد میشود. کاغذ دیواری ها معمولا به سه سطح  بیشترین قابلیت شست وشو، کمترین قابلیت و با قابلیت متوسط تقسیم بندی می شوند. این نوع کاغذ دیواری ها در  لایه رویی خود پلاستیک خاصی به اسم ونیل دارند که بسته به میزان ونیل به کار رفته  میزان قابلیت شستشو  تغییر می کند. لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو در مجموعه رونیا فقط کمی از نمونه مشابه که این امتیاز را ندارد بیشتر است.

 لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو با برندهای مختلف

 در زیر ما  انواعی از کاغذ دیواری های قابل شست و شو را به ترتیب بیشترین قیمت به کمترین معرفی کرده ایم که ازجمله:

  • بیوتی فول آرت
  • آرت نوا
  • آرت دکو
  • موس
  • سیمفونی
  • پیزا
  • گلوریا
  • آریا
  • کنزو
  • لایف استایل
  • مستر وال

  تمام لیست قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو ذکر شده فوق هم به صورت غیر قابل شست و شو و هم با داشتن این نوع قابلیت در بازار عرضه می شوند. شما با توجه به نیاز و قیمتی که مد نظرتان است، می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید .

   بیشتر بخوانید : چگونگی ست کردن کاغذ دیواری

لیست قیمت کاغذ دیواری های آلمانی

کشور آلمان ، جایی است که به دلیل صنعتی بودن حوزه دکوراسیون داخلی پیشرفت چشمگیری داشته است. قطعاً یکی از این  پیشرفت ها ساخت کاغذ دیواری می باشد. متاسفانه در  کشور ما به دلیل بی ثبات بودن نرخ ارز لیست قیمت کاغذ دیواری سه بعدی و قابل شستشو آلمانی کمی بالا و شایان ذکر است که کاملا متغیر می باشد. ولی به طور میانگین چیزی در حدود یک میلیون تومان است. البته که این قیمت رقم قابل توجه ای است.

لیست قیمت کاغذ دیواری های آلمانی

از انواع کاغذ دیواری ها می‌توان به کاغذ دیواری  ماربورگ  اشاره کرد. ماربورگ یکی از معروف ترین برند های آلمانی موجود در ایران است. از دیگر کاغذ دیواری ها می توان به راش، رویامال، اریسمن و ... نام برد. به راحتی می توان انواع این مدل ها را در فروشگاه رونیا با کیفیت بالا پیدا کرد.

بیشتر بخوانید : بهترین کاغذ دیواری خارجی

  لیست قیمت کاغذ دیواری ارزان

در زیر ما لیست قیمت کاغذ دیواری ارزان را در اختیارتان قرار می دهیم. این لیست از برند های مختلف در سراسر جهان هستند . این نوع کاغذ دیواری ها قیمت تمام شده کمتری برای مشتری رقم می زنند‌. البته نکته قابل ذکر این است که چون مردم ما کاغذ دیواری ایرانی را می توانند رولی خریداری کنند، احتمال اینکه در هزینه  برایشان به صرفه باشد بیشتر است. این لیست به ترتیب  قیمت از بیشترین به کمترین است. ( در بین نمونه های ارزان قیمت )

  • پلی
  • گالینا
  • کاپریس 
  • روما
  • پالاس
  • دکوراتیو
  • بی اند چی

از نمونه های لیست قیمت کاغذ دیواری ارزان ذکر شده در فوق کاپریس و گالینا  ساخت کشور تایلند است. بقیه به غیر از سه مورد آخر جزو کاغذ دیواری چینی است. نهایتاً سه مورد آخر ساخت کشور ایران هستند .

 لیست قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

لیست قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل  اینکه اغلب وارداتی هستند بسیار متغیر است. همچنین به دلیل سخت تر بودن طراحی آن ها معمولا با قیمت بیشتری از نمونه های غیر سه بعدی یافت می شوند. به طور معمول قیمت بین متری ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دارند. همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم سه بعدی بودن از ویژگی های منحصر به فرد بعضی از کاغذ دیواری هاست. این ویژگی شامل دو دسته برجسته بودن خود کاغذ دیواری و همچنین داشتن طرحی سه بعدی است.

 لیست قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

دسته اول یعنی برجسته بودن به این صورت است که وقتی کاغذی را لمس می کنید تفاوتی از سطح متفاوت بالاتر و پایین تر را حس می کنید. دسته ی دوم  ویژگی دسته ی اول را ندارد. ولی در عوض خود طرح به صورتی است که سه بعدی و حتی در مواردی بسیار واقعی به نظر می رسد. سبک سه بعدی از ویژگی های منحصر به فردی است که فقط افراد خاصی آن را می پسندند. درواقع مورد استفاده در هر جایی مثل ادارات رسمی نمی باشد .

بیشتر بخوانید : اصول ترکیب کاغذ دیواری و رنگ

 سخن آخر

در پایان باید گفت که در بعضی از فروشگاه های کشور به دلیل  برخورداری از سود کاذب، بسیاری از نکات مهم خرید مناسب را به شما نمی گویند. در فروشگاه رونیا سعی شده است که در نهایت صداقت لیست قیمت کاغذ دیواری سه بعدی، ارزان و قابل شستشو را در اختیار شما قرار دهیم. پس از لحاظ کیفیت اصلا قابل مقایسه با برندهای دیگر نیستند. درنهایت بسته به نیاز شما دارای قیمت های متفاوت ولی به صرفه ای هستند .

همچنین در رونیا انواعی خاصی از کاغذ های دیواری با برند های خارجی به خصوص برند های آلمانی وجود دارد که شما می توانید با بالاترین کیفیت آن را خریداری کنید. در ضمن از دیگر مزیت های رونیا می توان به  داشتن سبک خاصی از طراحی ها مثل سبک سه بعدی و ... اشاره کرد. در کمتر جایی این طرح های بسیار متفاوت و خاص را مشاهده خواهید کرد.

ارسال نظر

اللهیاری :
0 0
برای اپارتمان کاغذ دیواری میخوام
مدیریت :
0 0
درود. لطفا جهت مشاوره خرید کاغذ دیواری با همکاران واحد فروش و طراحی تماس بگیرید.
ویدا صفوی :
0 0
کاغذ دیواری سفید با طرح ساده برای واحد ۱۴۰ متری میخوام قابل شستشو باشه
بهادری :
0 0
سلام برای یه طبقه کاغذ دیواری می خوام
مدیریت :
0 0
ذرود بر شما قیمت و موجودی های سایت رونیا بروز است و میتوانید برای قسمت های مختلف از طرح های مناسب موجود در سایت استفاده کنید. برای گرفتن مشاوره طراحی نیز میتوانید تصاویر منزل را ارسال کنید و از مشاوره رایگان قبل از خرید کاغذ دیواری استفاده نمایید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()