سبد خرید 0

بهترین مارک پارکت لمینت چیست و با چه ویژگی هایی عرضه می شود؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 آذر 1401 در ساعت 13 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین مارک پارکت لمینت با ویژگی های متمایزی به بازار عرضه می شود. در واقع پارکت لمینت ها در چیدمان های داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشند. قیمت پارکت لمینت نیز با توجه به نوع برند، میزان مقاومت و ... متفاوت خواهد بود.

برای تولید پارکت لمینت می توان از مواد مختلف کمک گرفت. هر کدام از پارکت ها با طرح و استحکام متنوعی عرضه می شوند. پارکت لمینت را به عنوان یکی از کفپوش های لاکچری و شیک در فضای منزل معرفی می کنند. همان طور که می دانید طرح های متنوع همواره در دیزاین های مختلف مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین خرید پارکت لمینت اهمیت زیادی دارد.

لمینت را به عنوان یک کفپوش مصنوعی در منزل مورد استفاده قرار می دهند. این کفپوش ها فقط برای فضای منزل به کار بسته می شوند و قابلیت استفاده در محیط بیرون را ندارند. ساختار اصلی پارکت لمینت از جنس مواد مصنوعی است. در واقع بیشترین استفاده از چوب در پارکت لمینت مربوط به لایه رویی آن می باشد.

این لایه از چوب شکل گرفته و باعث زیبایی پارکت لمینت ها شده است. روکش های چوبی برای زیبایی بافت پارکت لمینت و محافظت از پارکت در برابر عوامل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین پارکت ضد آب

بهترین مارک پارکت لمینت به گونه ای تولید شده که از مقاومت قابل توجهی در برابر آب برخوردار می باشد. تقریباً تمامی پارکت لمینت ها در مقابل رطوبت و آب مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. بهترین پارکت ضد آب را می توان در میان برندهای معروف پارکت لمینت مشاهده کرد.

در واقع شرکت های مشهور و معتبر پارکت لمینت تمام تلاش خود را برای تولید بهترین پارکت ضد آب صرف کرده اند. بهترین پارکت ضد آب به گونه ای ساخته شده که در آن ها شرایط لازم برای نفوذ و ورود آب فراهم نمی شود.

خرید پارکت لمینت

پارکت لمینت در ضخامت های خاص تولید می شود. این ضخامت ها با توجه به نوع کف زمین، نوع فضا، نیاز صاحبخانه به عایق گرما و صدا و ... تعیین می گردد. رایج ترین ضخامت های تولیدی برای خرید بهترین مارک پارکت لمینت برابر با 12، 10 و 8 میلی متر می باشد. برای خرید پارکت مناسب باید چندین نکته را مورد توجه قرار دهید.

انتخاب رنگ پارکت با توجه به ترفندهای دکوراسیون

پارکت ها با تنوع زیاد عرضه می شوند. این تنوع در طرح و رنگ انجام می شود. طرح های انتخابی شما برای خرید پارکت لمینت باید مطابق با سایر اجزای دکوراسیون باشد. در واقع این طرح ها در عین زیبایی باید تکمیل کننده چیدمان منزل باشند. به همین خاطر در انتخاب آن ها باید وسواس به خرج دهید.

اگر کفپوش مناسبی برای محیط منزل انتخاب کنید، می توانید محیط منزل خود را به دلخواه بزرگ یا کوچک نشان دهید. این اصول و قواعد مخصوصاً در فضاهای کوچک بسیار کاربردی و حائز اهمیت می باشد.  

ترتیب فضای عریض

اگر به دنبال فضای عریض در محیط منزل هستید، بهتر است رنگ روشن را برای دیوارپوش و رنگ تیره را برای سقف و کفپوش انتخاب کنید. با این ترفند محیط اتاق یا منزل به شکل عرضی بزرگ تر از آنچه هست دیده می شود. پارکت لمینت های روشن باعث فضاسازی جذاب در محیط منزل خواهند شد.

برای این کار از بهترین مارک پارکت لمینت کمک بگیرید. رنگ های روشن می توانند فضای منزل را بزرگ نشان دهند. البته به شرط اینکه در تضاد رنگی با دیوار قرار بگیرند. مطلب مهم دیگر اینکه هیچ وقت در محیط منزل از رنگ های روشن به تنهایی استفاده نکنید.

استفاده از رنگ های روشن برای پارکت بدون دخالت رنگ های تیره باعث بی روح شدن محیط منزل خواهد شد. قطعاً هیچ کدام از ما به دنبال ترتیب فضای بی روح در محیط منزل نیستیم.

ترتیب فضای باریک

ممکن است شما به دنبال باریک تر شدن فضا در منزل باشید. به عنوان مثال تمایل دارید فضای راهرو باریک تر و طویل تر از آنچه هست، نشان داده شود. در چنین حالتی بهترین مارک پارکت لمینت و پوشش سقف را در رنگ روشن انتخاب می کنیم و برای پوشش دیوارها از دیوارپوش تیره کمک می گیریم.

تضاد رنگی برقرار شده در محیط منزل باعث باریک به نظر رسیدن فضا خواهد شد. توجه داشته باشید که کوچک ترین تغییرات در دکوراسیون منزل باعث تغییرات کلی در وضعیت دکوراسیون می شود.

معرفی بهترین مارک پارکت لمینت

پارکت لمینت ها با تنوع مختلفی از برندها و مارک ها عرضه می شوند. بخشی از پارکت ها در کارخانجات تولید می شوند و گروه دیگر نیز از کشورهای تولید کننده وارد می گردند. تنوع برندهای تولیدی پارکت لمینت باعث شده تا امکان انتخاب بهترین مارک پارکت لمینت کار بسیار دشواری باشد.

بیشتر مردم ترجیح می دهند برای خرید پارکت از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده پارکت کمک بگیرند. در این شرکت ها، کارشناسان و مشاوران حرفه ای وجود دارند. این کارشناسان به افراد کمک می کنند تا با توجه به بودجه و نوع فضا، بهترین برند پارکت لمینت را انتخاب کنند. قطعاً چنین انتخابی سودمندی زیادی برای افراد به همراه دارد و بهره مندی از پارکت لمینت را به شکل مقرون به صرفه ای فراهم می کند.

پارکت آلمانی

شرکت های آلمانی در زمینه تولید و عرضه برند پارکت لمینت بسیار فعال می باشند. کشور آلمان به عنوان تولید کننده ای با سابقه در سراسر جهان مطرح می باشد. بسیاری از ایرانی ها و مردم جهان برندهای آلمانی را به عنوان بهترین مارک پارکت لمینت می شناسند. پارکت آلمانی با مواد درجه یک تولید می شود و با بهترین کیفیت به بازار عرضه می گردد.  

بهترین پارکت آلمانی

وروکس فلور به عنوان یک برند آلمانی معرفی می شود. این برند در میان سایر مردم آسیا، ایران و جهان شناخته شده می باشد. وروکس فلور را می توان به عنوان بهترین مارک پارکت لمینت معرفی کرد.

بیشتر پارکت های تولیدی آلمانی قابلیت تبدیل شدن به بهترین مارک پارکت لمینت را دارند. وروکس فلور در کشورهای لهستان و چک تولید شده و به سایر کشورها صادر می گردد. 

وی از دیگر برندهای آلمانی با کیفیت می باشد که از نظر سایشی در مقاومت های مختلف AC3، AC4 و AC5 عرضه می گردد. از برند وی به عنوان کفپوش در مکان های مختلف استفاده می شود.

وینئو از دیگر برندهای معروف آلمانی است که از نظر مقاومتی در وضعیت CA4 قرار می گیرد. بهتر است از برند وینئو در فروشگاه و خانه استفاده کنید.

ایگر نیز از برندهای مناسب آلمانی است. این برند از تکنولوژی مدرنی برخوردار بوده و با ویژگی هایی مانند استفاده مجدد، مراقبت راحت، استحکام در مقابل آب و ... معرفی می شود. ایگر نیز می تواند به عنوان بهترین مارک پارکت لمینت معرفی گردد.

پارکت چینی

چین نیز در زمینه عناصر دکوراسیون به ویژه کفپوش بسیار فعال است. این محصولات با کیفیت قابل توجه عرضه می گردند و با تکیه بر عناصر زیبایی طراحی شده اند. پارکت های چینی در ابتدا بسیار بی کیفیت تولید می شدند اما در حال حاضر چینی ها از فناوری اروپاییان برای تولید کفپوش کمک می گیرند و با آن ها مشارکت دارند. به همین خاطر برندهای چینی نیز با کیفیت شده اند.

برندهای چینی با تنوع قیمتی زیادی عرضه می شوند. تنوع قیمت باعث می شود هر فردی متناسب  با نوع نیاز و بودجه از خرید بهترین مارک پارکت لمینت بهره مند شود.

پارکت ترک

کشور ترکیه نیز در زمینه ساخت و تولید پارکت لمینت فعال می باشد. کشور ترکیه به تازگی به تولید پارکت لمینت روی آورده و بخشی از تولیدات خود را نیز به سایر نقاط جهان صادر می کند.

کشور ترکیه در ساخت پارکت لمینت از کشور آلمان الهام می گیرد و به همین خاطر توانسته در مدت زمان بسیار کمی بازار را در دست بگیرد. برندهای ترکیه در ساخت پارکت لمینت با نام های چامسان، ایشیک و ای جی تی معرفی می گردند. در ایران متاسفانه برندهای ترکیه چندان وجود ندارد. علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است. ایران با ممنوعیت و مشکلات وارداتی مواجه است.

بهترین پارکت ترکیه

برند ایشیک یکی از برندهای ترکیه است که در زمینه تولید بسیاری از عناصر دکوراسیون همچون کابینت، لمینت و ... فعال می باشد. ترک ها برای ساخت برند ایشیک از استانداردهای کشورهای اروپایی بهره مند می شوند.

این برند با دبل کلیک و درجه سایشی AC4 معرفی می گردد. مغزی اصلی در نظر گرفته شده برای برند ایشیک از نوع HDF می باشد. مقاومت قابل توجه و مغزی HDF پارکت لمینت ایشیک باعث شده که این برند در هنگام قدم زدن بر روی پارکت با تولید صدای کمتری همراه باشد.

آکوا فلور از دیگر برندهای مطرح کشور ترکیه می باشد. پارکت آکوا فلور را به عنوان برندهای ضد آب معرفی می کنند. این برند امکان شست و شو دارد و می تواند برای محیط هایی همچون آشپزخانه کاربرد داشته باشد.

آکوا فلور در مقابل آتش سوزی، خش، رطوبت، آلاینده ها و ... بسیار مقاوم است. آکوا فلور می تواند به عنوان یکی از بهترین برندهای پارکت ضد آب معرفی شود.

پارکت AGT را به عنوان یکی دیگر از پارکت های معتبر شرکت ترکیه معرفی می کنند. این پارکت از نظر سایش در درجه AC4  و AC3 قرار می گیرد. در مرکز با هسته اصلی HDF نمایان می شود. آنتی باکتریال بوده و به عنوان پارکت های دوستدار محیط زیست معرفی می شود.

برای مشاوره خرید بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی با کارشناسان رونیا تماس بگیرید

بهترین برند لمینت کف ایرانی

پارکت آرتا یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه پارکت لمینت است و می تواند به عنوان بهترین مارک پارکت لمینت ایرانی معرفی می شود. بسیاری از برندهای ایرانی با مشارکت کشور ترکیه تولید می گردند. بنابراین از استانداردها و تکنولوژی بهترین مارک پارکت لمینت برخوردار می باشند. 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()