سبد خرید 0

معرفی انواع پارکت لمینت ایرانی و خصوصیات هر کدام از آن ها

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 2 بهمن 1400 در ساعت 19 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت لمینت ایرانی با قیمت مناسبی در بازار ایران عرضه می گردد. شرایط اقتصادی ایران و نوسانات بازار بر تمامی تولیدات داخلی تاثیرگذار بوده است. با انتخاب پارکت های ایرانی می توانید از قیمت های مقرون به صرفه تری برخوردار شوید و کمتر تحت تاثیر نوسان های قیمت قرار بگیرید. همچنین شرکت های بسیاری در جهان و ایران مشغول تولید و عرضه پارکت لمینت می باشند. بیشتر افراد تمایل دارند اطلاعات کافی در مورد برندهای مختلف پارکت داشته باشند. ترکیه، آلمان و چین به عنوان مهم ترین کشورها در تولید پارکت لمینت معرفی می شوند.

کشور ایران امروزه با محدودیت های بسیاری در واردات و حتی صادرات مواجه است. بنابراین خرید پارکت لمینت خارجی برای ایرانیان چندان میسر نخواهد شد. در واقع خرید پارکت لمینت خارجی با صرف هزینه بالا همراه می باشد. در واقع تعیین بهترین مارک پارکت لمینت ایرانی کار بسیار دشواری است. این موضوع به شکل کاملاً اختصاصی معنا پیدا می کند. برند برتر لمینت با توجه به بودجه فردی، میزان استحکام و مقاومت مورد نیاز، سلیقه شخصی، طرح انتخابی و ... متفاوت خواهد بود. در ادامه ما شما را با این مبحث مهم آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

معرفی انواع پارکت لمینت ایرانی

پارکت لمینت ایرانی با برندهای مختلفی به بازار عرضه می شود. برندهای ایرانی بسیاری در زمینه تولید پارکت فعالیت می کنند. آیدا، امپریال، آرتا و آلتون، هوگر، استارلند و رولکس ... جزء برترین پارکت لمینت های ایرانی می باشند. برند پارکت آلتون در میان سایر پارکت های ایرانی بسیار مطرح و شناخته شده می باشد.

پارکت لمینت ایرانی آلتون

آلتون از برندهای معتبر و عالی ایرانی در زمینه تولید پارکت می باشد. این برند از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. پارکت های ایرانی در گذشته با مشکلاتی همچون انقباض و انبساط، فاصله افتادن بین قطعات پارکت، متورم شدن و برجستگی، تاب برداشتن، ناخن گیر شدن، ترک و ... مواجه بودند. خوشبختانه خبری از هیچ کدام از ایرادات در پارکت آلتون نیست. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از ایرانی ها به برند آلتون برای خرید پارکت اعتماد کنند و برای فضاسازی منزل از آن بهره مند شوند.

پارکت لمینت ایرانی آلتون

کلیک های در نظر گرفته شده برای دکور فلور مانند پارکت AGT می باشد. همان طور که می دانید برند AGT یک برند معروف و معتبر مربوط به کشور ترکیه است. برند AGT از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. این الهام گیری نشان می دهد که برند آلتون از کیفیت قابل توجهی برای عرضه به بازار برخوردار می باشد.

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید پارکت مقاله در هنگام خرید پارکت از کارخانه به چه نکاتی توجه کنیم؟ را مطالعه کنید.

پارکت لمینت ایرانی لیزارد

لیزارد از دیگر برندهای پارکت لمینت ایرانی می باشد. لیزارد با ویژگی های برجسته و قابل توجهی عرضه می گردد. رویه به کار رفته در پارکت لیزارد از نوع مقاوم بوده و در درجه AC4 قرار می گیرد. برای پارکت لیزارد از رنگ بندی متنوع و جذابی استفاده شده و مغزی اصلی آن نیز از نوع HDF می باشد. خصوصیات برند لیزارد نشان می دهد که این برند قابلیت تبدیل شدن به برند برتر لمینت را دارد. پارکت لیزارد با استفاده از دستگاه های آلمانی تولید شده و در ایران با حفظ کیفیت مونتاژ شده است.

پارکت لمینت ایرانی لیزارد

نمونه پارکت های مناسب برای فضای اداری با ضمانت 5 ساله و پارکت های منازل مسکونی با 10 سال گارانتی عرضه می گردند. برای اتصال پارکت آلتون از کلیک پارافین دار کمک گرفته می شود. این کلیک مقاومت و استحکام پارکت را در مقابل رطوبت و آب افزایش می دهد. پارکت آلتون با رنگ بندی بسیار متنوع عرضه می شود.

پارکت لمینت ایرانی رولکس

پارکت رولکس از جمله پارکت لمینت ایرانی و تحت لیسانس آلمان فعالیت است. کیفیت این برند از پارکت تولید شده در سطح کیفیت محصولات خارجی قرار دارد. این محصول مونتاژ شده در ایران بوده و دارای قیمت مناسبی نیز است. همچنین شرکت پارکت رولکس توانسته سهم قابل توجهی در بازار خاورمیانه به دست آورد. همچنین این شرکت برای تولید محصولات خود از گارانتی بهره مند می شود.

پارکت لمینت ایرانی رولکس

پارکت لمینت ایرانی استارلند

استارلند از دیگر برندهای مناسب ایرانی در تولید پارکت است. این برند با مقاومت AC4 تولید شده و برای مراکز اداری گزینه ای ایده آل می باشد. پارکت لمینت ایرانی استارلند با قیمت ارزانی عرضه می گردد. لایه مقاومتی بر روی پارکت استارلند نشان می دهد که این پارکت برای فضاهای اداری مناسب تر است.

تنوع رنگ بندی این پارکت زیاد بوده و ساخته شده از مصنوعات چوبی است. دارای تعادل در کنترل دما بوده و  همچنین عایق صداست. این کفپوش دارای ظاهری بسیار مشابه چوب طبیعی بوده که آنتی باکتریال و ضد حشره است. همچنین این مدل از پارکت لمینت ایرانی دارای مقاومت خوبی در برابر آب است.

پارکت لمینت ایرانی آیدا

پارکت آیدا از دیگر برندهای پارکت لمینت ایرانی می باشد. برای نصب پارکت آیدا از روش کلیکی استفاده می شود. نصب کلیکی باعث شده که پارکت آیدا به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد. پارکت آیدا در مقابل آلاینده ها، لکه، گرمای زغال، اشعه خورشید، رشد کپک و ... مقاوم می باشد.

 این پارکت نیز از رنگبندی و تنوع خوبی برخوردار است و به راحتی قابل شستشو بوده ولی ضدآب نیست. این برند محصولات خود را با گارانتی 10 ساله وارد بازار می کند. مقاومت AC3 برای برند آیدا در نظر گرفته شده است. این برند به عنوان کفپوش فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پارکت لمینت ایرانی ایزوفام

ایزوفام به عنوان یکی از مارک های پارکت لمینت ایرانی می باشد. این برند از سال 1362 شروع به فعالیت کرده و بیشتر مواد اولیه خود را وارد می کند. ایزوفام در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با احداث کارخانه نئوپان ملامینه و ام دی اف شروع به فعالیت نمود. اگر چه ابتدا تولید شرکت ایزوفام مربوط به نئوپان و ام دی اف بود اما با گذشت زمان این شرکت به تولید پارکت لمینت روی آورد. در واقع شرکت ایزوفام توانست ظرفیت کاری خود را افزایش دهد. همچنین توانست مطابق با تکنولوژی پیشرفت نماید. پارکت لمینت ایزوفام با ضخامت 8 میلی متری تولید می گردد و دارای هسته مرکزی HDF می باشد.

پارکت لمینت ایرانی استارلند

برای پارکت های ایزوفام از رویه های شات دکور استفاده می شود. قطعاً شکل ظاهری پارکت تاثیر زیادی بر تصمیم گیری خریدار دارد. در برند ایزوفام به شکل ظاهری پارکت لمینت توجه شده است. البته همان طور که می دانید ظاهر پارکت لمینت بعد از دوام و استحکام آن اهمیت دارد. پارکت ایزوفام با استحکام قابل توجهی تولید می شود. مغزی HDF در ساختار پارکت لمینت باعث استحکام و مقاومت قابل توجه آن شده است. برای پارکت لمینت ایزوفام از استانداردهای مهم استفاده شده است. این پارکت ها با درجه مقاومت AC4 و AC3 عرضه می گردند. از پارکت لمینت های ایزوفام می توان در محیط های اداری و خانگی استفاده کرد. این تفاوت کاربرد مربوط به میزان مقاومت متفاوت پارکت ایزوفام می باشد.

پارکت لمینت ایرانی هوگر

هوگر یکی دیگر از انواع پارکت لمینت ایرانی می باشد. رنگ بندی هوگر همانند پارکت هوگر از تنوع زیادی برخوردار است. رنگ بندی متنوع می تواند زیبایی بی نظیری برای محیط منزل ایجاد کند. ضمن اینکه شرایط لازم برای تطبیق با محیط را به وجود آورد. با رنگ بندی پارکت هوگر می توان ست زیبا و جذابی در محیط منزل بین کفپوش و دیوارپوش یا کفپوش و مبلمان و ... ایجاد کرد. در واقع رنگ بندی متنوع شما را با هیچ گونه محدودیتی در انتخاب پارکت لمینت هوگر مواجه نمی کند.

شما می توانید رنگ های پارکت را بر مبنای دیزاین منزل مورد استفاده قرار دهید. مقاومت در نظر گرفته شده برای پارکت هوگر برابر با AC4 می باشد. برای پارکت لمینت هوگر از هسته اصلی HDF کمک گرفته می شود. پارکت لمینت هوگر با تکنولوژی به کار رفته در اروپا و استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد. پارکت هوگر با بسیاری از برندهای مطرح دنیا همچون برند فورمیکا، ایشیک(برند ترک)، واریو، آیدا و ... مطابقت دارد.

خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی از رونیا

قیمت پارکت ارزان ایرانی با توجه به برند آن متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید بهترین مارک پارکت لمینت در ایران پارکت آلتون می باشد. این پارکت از نظر رنگ بندی، تنوع طرح، مقاومت، گارانتی، تطبیق با استانداردهای روز دنیا و تکنولوژی در سطح بالایی قرار گرفته است. البته در مورد این موضوع قطعیت وجود ندارد. برند هوگر نیز از قابلیت های ممتازی برای حضور در بازار برخوردار است.

 شما می‌توانید از برند های محبوب و پرفروش پارکت در فروشگاه ما دیدن کنید. سپس به راحتی می‌توانید پارکت لمینت ایرانی موردنظر خود را از بین محصولات مت بیابید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()