سبد خرید 0

کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 23 دی 1402 در ساعت 10 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون داخلی منازل همیشه یکی از دغدغه های نسل جوان امروز بوده است. زیبایی منحصر به فرد خانه ها، منازل و بخش های مختلف خانه از طرف دیگر می تواند باعث بهبود روحیه ساکنین یک خانه شود. سرویس بهداشتی و حمام، جزء دو مکان در خانه به شمار می روند که معمولا توجه زیادی به آن ها نمی شود. استفاده از کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و کفپوش مناسب حمام، یکی از دغدغه هایی است که افراد با آن مواجه هستند.

به طور کلی، چون حمام و سرویس بهداشتی جزء مکان هایی هستند که رطوبت زیادی را به دنبال دارند، لازم است که برای انتخاب کفپوش آن ها به یک سری از موضوعات دقت شود. در ادامه این مقاله بیشتر در رابطه با کفپوش های مناسب سرویس بهداشتی و حمام صحبت می کنیم.

 کفپوش مناسب حمام

در این قسمت میخوانید : قیمت کاغذ دیواری برای اتاق 12 متری چقدر است

چرا باید در انتخاب کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام دقت کنیم؟

دکوراسیون داخلی منازل، همیشه باید بر اساس سلیقه و نظر اعضای خانواده تعیین شود. حتما شما هم تا به حال به دنبال خرید کاغذ دیواری مدرن برای سالن پذیرایی و یا کاغذ دیواری کودک بوده اید تا بتوانید منزل خود را زیباتر کنید. اما شاید کمتر کسی به فکر طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام باشد.

سرویس بهداشتی و حمام، در معرض آب و رطوبت زیادی قرار دارند. از طرف دیگر، می توانند یک منبع بسیار بد برای رشد باکتری ها و بیماری ها باشند. به همین خاطر، انتخاب کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام، بسیار حائز اهمیت است.

کفپوش هایی که برای حمام و یا سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند، باید ضد آب و ضد رطوبت باشند. در صورتی که این کفپوش ها بتوانند ضد باکتری و ضد میکروب هم باشند، جزء بهترین انتخاب ها برای کفپوش های حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شوند.

بهترین کفپوش های مناسب حمام و دستشویی

به طور کلی، کفپوش ها به چند دسته کلی تقسیم بندی می شوند. تنوع بسیار زیادی در کفپوش های موجود در بازار مانند مدل های مختلف کاغذ دیواری عمده وجود دارد. اما هر نوع کفپوشی برای حمام و دستشویی مناسب نیست. کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام، باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد. در ادامه به چند نمونه از کفپوش های مناسب سرویس بهداشتی و حمام اشاره می کنیم.

 

کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام

1) کفپوش های سنگی

یکی از انواع کفپوش های مناسب سرویس بهداشتی و حمام، کفپوش های سنگی هستند. در واقع، این نوع کفپوش ها بهترین گزینه برای نصب در حمام و دستشویی محسوب می شوند. کفپوش های سنگینی دارای تنوع رنگ و طرح هستند.

برخی از کفپوش های سنگی واقعا از سنگ و برخی از آن ها به صورت طرح سنگ به تولید رسیده اند. مهم این است که این کفپوش ها ضد آب هستند و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند. به همین خاطر، می توانند تا سال های سال در حمام و سرویس بهداشتی بمانند، بدون اینکه آسیب ببینند.

برخی از کفپوش های سنگی دارای خاصیت ضد باکتری و ضد میکروب هم می باشند. به همین خاطر، می توانند از تجمع باکتری ها و عوامل بیماری زا در سرویس های بهداشتی و حمام جلوگیری کنند.

2) کفپوش های سه بعدی

یکی دیگر از انواع کفپوش های موجود در بازار، کفپوش های سه بعدی هستند. این نوع کفپوش ها چند سالی است که مورد توجه افراد بسیار زیادی به ویژه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته اند. کفپوش های سه بعدی در طرح ها و مدل های مختلفی به تولید می رسند.

شاید برخی از کفپوش های سه بعدی به دلیل اینکه ضد آب و رطوبت نمی باشند، مناسب سرویس بهداشتی یا حمام نباشند. ولی برای انتخاب کفپوش مناسب سرویس بهداشتی، آن هم از نوع سه بعدی، می توانید به متریال ها و نوع کفپوش دقت کنید. در صورتی که کفپوش ضد آب باشد، می توانید با خیالی راحت آن را خریداری کنید.

 کفپوش مناسب سرویس بهداشتی

برای خرید کاغذ دیواری باید بدانید هر رول کاغذ دیواری چند متر است 

3) کفپوش های چوبی ضد آب

برخی از کفپوش های چوبی به صورت ضد آب به تولید می رسند. این کفپوش ها هم زیبایی منحصر به فردی را به سرویس بهداشتی و حمام می دهند، هم از لحاظ کیفیت بسیار بالا هستند. کفپوش های چوبی ضد آب تا سال های سال به شما کار می دهند و کمترین آسیب را ایجاد می کنند.

تنوع کفپوش های چوبی در جنس و رنگ، از جمله مزیت های این کفپوش ها است. پس همه افراد با هر سلیقه و نظری می توانند کفپوش های چوبی ضد آب را انتخاب کنند.

4) کفپوش های وینیل

کفپوش وینیل یکی از بهترین و مناسب ترین کفپوش ها برای استفاده در محیط های مرطوب نظیر سرویس بهداشتی و حمام می باشد که در انواع و اقسام رنگ و طرح ها به تولید می رسد و با ظاهر زیبا و خاصیت ضد آبی که دارد می تواند گزینه ای ایده آل برای پوشش کف سرویس بهداشتی و حمام به شمار آید.

با توجه به جنس و ابعادی که این نمونه از کفپوش ها دارند هیچ گونه روزنه و درزی در آن ها مشاهده نمی شود و به طور کاملا یک تکه برای پوشش کف محیط های مرطوب می توان از آن ها استفاده کرد؛ ضد آب بودن، قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، سهولت در نصب و اجرا، امکان تعویض آسان و تنوع در طرح و رنگ از مزایای بسیار خوب کفپوش های وینیل به شمار می آید.

 

این کفپوش را برای سرویس بهداشتی و حمام نخرید!

تا به اینجای مقاله کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام را به شما معرفی کردیم. ولی شاید این سوال برای شما مطرح شود که کدام نوع کفپوش برای سرویس بهداشتی و حمام اصلا مناسب نیست؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که کفپوش های چوب طبیعی، بدترین گزینه برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی می باشند.

زیرا این کفپوش ها رطوبت بسیار زیادی را به خودشان جذب می کنند. در حمام و سرویس بهداشتی نیز رطوبت بسیار زیادی وجود دارد و بدیهی است که نمی توان این رطوبت را کنترل نمود. بنابراین، کفپوش های چوب طبیعی بدترین گزینه برای سرویس های بهداشتی و حمام ها محسوب می شوند.

 

چوب سخت بدترین گزینه برای کفپوش سرویس بهداشتی و حمام

انتخاب کفپوش مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد؛ همان طور که می دانید پوشش دهنده های کف در انواع و اقسام گوناگونی تولید می شوند که بیشتر افراد در زمان انتخاب این محصولات اغلب به زیبایی ظاهرشان اهمیت می دهند؛ اما این موضوع در انتخاب کفپوش سرویس بهداشتی و حمام کمی فرق دارد و نمی توان کفپوش هایی که برای این محیط می توان استفاده کرد را فقط به نمای شان توجه داشت.

 

آیا می دانید چگونه می توانید برای سرویس بهداشتی و حمام خود کفپوش انتخاب کنید؟ همان طور که همه شما هم می دانید، سرویس بهداشتی و حمام جزو محیط و فضاهای مرطوب به شمار می آیند؛ به همین منظور نمی توان از هر کفپوشی برای این محیط ها استفاده کرد.

کفپوش هایی بیشتر برای پوشش کف سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرند که در برابر رطوبت و آب از خود مقاومت نشان دهند؛ در این فضاها که رطوبت زیاد است امکان نفوذ آب و طوبت به کفپوش ها زیاد می باشد؛ به همبن منظور اگر کیفیت کفپوش در سطح بالایی قرار نگرفته باشد، در مدت زمان کمی آب آن را از بین می برد و دچار آسیب می کند.

در بین کفپوش ها، چوب سخت بدترین گزینه برای کفپوش سرویس بهداشتی و حمام است؛ چرا که بیشتر این چوب ها از لایه محافظتی فوقانی برخوردار نیستند و به هیچ عنوان در برابر آب و رطوبت مقاوم نمی باشند و در صورت استفاده خیلی زود آسیب می بینند و دچار صدمه می شوند؛ اگر تمایل دارید که کفپوش های حمام خود را از چوب های سخت انتخاب کنید در ابتدا اطمینان حاصل نمایید که کفپوش ها دارای لایه محافظتی هستند.

قیمت کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام

کفپوش های مناسب سرویس بهداشتی و حمام در طرح ها و مدل های مختلفی به تولید می رسند. قیمت کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام را می توانید از طریق سایت رونیا مشاهده کنید. در حال حاضر، انواع کفپوش های مناسب سرویس بهداشتی و حمام در این سایت موجود هستند و شما بر اساس سلیقه و نظر خود می توانید یکی از انواع این کفپوش ها را انتخاب کنید.

نتیجه گیری :

در این مقاله سعی کردیم بیشتر در رابطه با کفپوش مناسب سرویس بهداشتی و حمام صحبت کنیم. مهم ترین ویژگی کفپوش مناسب حمام این است که ضد آب و ضد رطوبت باشد. در غیر این صورت به سرعت آسیب می بیند و دیگر قابل استفاده نیست.

به همین خاطر، اصلا به سراغ کفپوش هایی که ضد آب نیستند و کیفیت پایینی هم دارند، نروید. زیرا آسیب بسیار زیادی می بینند و شما مجبور می شوید که به سرعت آن ها را تعویض کنید.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز
نمایش همه
علاقه مندی ها ()