سبد خرید 0

مرکز فروش عمده کاغذ دیواری در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 25 بهمن 1402 در ساعت 17 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 13 )

پخش عمده کاغذ دیواری توسط فروشگاه کاغذ دیواری رونیا برای شما همراهان عزیز انجام می شود. شما می توانید با خیالی آسوده به صورت عمده از کاغذ دیواری های با کیفیت فروشگاه رونیا خریداری کرده و به صورت خرده فروشی به دست مصرف کننده برسانید. در این مقاله قصد داریم که شما را با رونیا مرکز فروش عمده کاغذ دیواری در تهران آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل اطلاعات لازم را در مورد فروش و پخش عمده کاغذ دیواری کسب کنید.

جهت خرید کاغذ دیواری عمده و اکاریون با شماره 09123268824 تماس بگیرید.

مرکز فروش عمده کاغذ دیواری در تهران
 پخش عمده کاغذ دیواری در تهران

رونیا مرکز مطمئنی برای خرید کاغذ دیواری عمده هستید که بتوانید به صورت خرده آن را به فروش برسانید، به راحتی می توانید مرکز فروش کاغذ دیواری صادقیه و کاغذ دیواری شهرک راه آهن را برگزینید. هر دوی این شعبه ها متعلق به رونیا بوده و شما متنوع‌ترین آرشیو را می‌توانید در دسته کاغذ دیواری عمده سایت این فروشگاه مشاهده کنید. پخش عمده کاغذ دیواری در تهران نسبت به شهرهای دیگر توسط مجموعه های بزرگ همچون رونیا بیشتر می‌باشد. شما می توانید از هر کجای ایران که هستید، از شهر تهران به صورت عمده و یک جا کاغذ دیواری های متنوع و به روز را خریداری کرده و به فروش برسانید.

برای مشاهده هزاران مدل کاغذ دیواری جدید با قیمت های اکازیون از اینجا شروع کنید:

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری کودک

کاغذ دیواری آمریکایی

ویژگی های پخش عمده کاغذ دیواری فروشگاه رونیا

 رونیا علاوه بر خرده فروشی فرصتی طلایی برای پخش کننده ها و مغازه داران محصولات و ملزومات دکوراسیون داخلی فراهم کرده است. از ویژگی های پخش عمده کاغذ دیواری فروشگاه رونیا می توان به تیم مشاوره حرفه ای جهت خرید آنلاین و حضوری و پک های متنوع از برندهای مختلف اشاره کرد. خرید کاغذ دیواری عمده ارزان خود را به راحتی می توانید از این مجموعه طلب کنید. زیرا که با سودی بسیار کم و قیمتی فوق العاده مناسب برای خریداران عمده توسط این مجموعه در نظر گرفته شده است. شما می توانید برای هر نوع مکانی و مطابق با هر سنینی اقدام به تهیه کاغذ دیواری عمده از فروشگاه کاغذ دیواری رونیا کنید.

 ویژگی های پخش عمده کاغذ دیواری فروشگاه رونیا
 در پخش عمده کاغذ دیواری رونیا چه مدل هایی عرضه می شود؟

 در این مجموعه انواع مدل های کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک، ساده و پتینه و همچنین کاغذ دیواری اشکال هندسی و کاغذ دیواری کودک به صورت عمده عرضه می شود. شما می توانید از بین انواع پک های عمده کاغذ دیواری رونیا با توجه به مشاوره های لازم توسط کارشناسان ما تعداد کارتن های مورد نیاز خود را اعلام کنید تا کارشناسان ما بر اساس مقدار درخواستی شما به شما اعلام قیمت کنند. همچنین همانطور که میدانید کاغذ دیواری ها جزو محصولاتی پر کاربرد هم برای منازل و هم فضاهای اداری و تجاری می باشد.

  در پخش عمده کاغذ دیواری رونیا چه مدل هایی عرضه می شود

پس بهتر است که شما از پک های چند منظوره کاغذ دیواری های عمده موجود در فروشگاه ما دیدن کنید. در این صورت است که در فروش کاغذ دیواری موفق خواهید بود. پرفروش ترین کاغذ دیواری با مدل ها و طرح های ساده، مدرن، گلدار و کلاسیک می باشد. زیرا که این چهار نوع جزوه کاربردی ترین و متداول ترین طرح هایی می باشد که در دکوراسیون داخلی اکثر فضاها استفاده می شود. شما می توانید از بین این پرفروش ترین ها  بر اساس نیازهای مشتریان خود اقدام به خرید از پک های عمده رونیاشاپ کنید. فقط باید بدانید که در فروش و پخش عمده کاغذ دیواری توسط رونیا به تنهایی نمی توانید از یک کد سفارش دهید.

خرید کاغذ دیواری به صورت آنلاین

در صورتی که شما رنگ و طرح کاغذ دیواری خود را از قبل انتخاب کرده باشید، خرید آن به صورت آنلاین، راحت ترین و سریع ترین راه می باشد. اگرچه تعداد کمی از افراد به صورت آنلاین کاغذ دیواری می خرند اما در مقابل افراد زیادی برای دریافت مشاوره و اطلاع از نظر باقی افراد نسبت به برند مورد نظرشان به سایت ها مراجعه می کنند و به تحقیق آنلاین می پردازند.

مزایای خرید کاغذ دیواری به صورت آنلاین

خرید کاغذ دیواری به صورت آنلاین مزایایی دارد که در موارد زیر به آن اشاره شده است:

  • دسترسی راحت تر به تمام طرح و رنگ ها
  • آشنایی با انواع برندهای کاغذ دیواری
  • مشاهده کردن طرح ها در فضاهای متفاوت
  • آشنا شدن با سبک های متنوع

 نگاهی به قیمت ها در پخش عمده کاغذ دیواری رونیا

 در پخش عمده کاغذ دیواری قیمت ها بر اساس تعداد کارتن های درخواستی شما متفاوت خواهد بود. در واقع هر چه میزان سفارش شما بالاتر بوده قیمت ها نیز با توجه به آن پایین تر خواهد شد. در حالت کلی این شرکت با سود بسیار کم اقدام به فروش عمده کاغذ دیواری کرده است تا شما مغازه داران و پخش کننده های گرامی بتوانید با پایین ترین قیمت آن را خریداری کرده و با سودی مناسب آن را به دست مشتریان خود برسانید.

شما می‌توانید قیمت‌های اعلام شده کارشناسان ما به صورت عمده را با کاغذ دیواری ارزان ارائه شده به صورت تک فروشی این فروشگاه را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید. این مقایسه به شما نشان خواهد داد که کاغذ دیواری عمده خریداری شده حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد ارزانتر از  کاغذ دیواریهای تک فروشی خواهد بود. سپس می توانید با توجه به این موضوع برآوردهای دقیقی از میزان سود خود انجام دهید.

 چرا پخش عمده کاغذ دیواری؟

 مدیریت فروشگاه رونیا بر اساس شرایط اقتصادی حاکم و یک سری خط و مشی های شرکت تصمیم به فروش عمده کاغذ دیواری های خود در کنار فروش به صورت تک فروشی گرفته است. از این جهت که علاوه بر مصرف کنندگان با پخش کننده ها و مغازه ها نیز در ارتباط باشد تا بتواند به صورت گسترده به فروش خود وسعت دهد.

بسیاری از ساکنین شهرستان تمایل به خرید از یک واسطه که به صورت حضوری بتوانند به آن مراجعه کنند را دارند. از همین رو رونیاشاپ اقدام به پخش عمده کاغذ دیواری برای آن دسته از فروشندگان و پخش کننده هایی می کند که مشتریان خود را دارند. در نهایت پخش عمده کاغذ دیواری توسط هر دو شعبه فروشگاه ما برای شما در هر کجایی که هستید انجام خواهد شد.

 نگاهی به مراحل فروش و پخش عمده کاغذ دیواری در رونیا

 پخش عمده کاغذ دیواری توسط فروشگاه رونیا برای خرده فروشان نیاز به طی کردن مراحل سختی ندارد. بسیار ساده و بدون طی کردن سلسله مراتب خاصی می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش ارتباط برقرار کنید و سپس مدل های مختلف کاغذ دیواری های مورد نیاز خود را در اختیار آنها بگذارید. کارشناسان فروش ما دولت کاملاً شفاف و واضح شما را با انواع آلبوم هایی که در پک پخش عمده کاغذ دیواری قرار دارند، آشنا خواهند کرد. سپس به راحتی می توانید اقدام به خرید کاغذ دیواری دلخواه خود از بین انواع پک های عمده از قبل آماده شده کنید.

 نگاهی به مراحل فروش و پخش عمده کاغذ دیواری در رونیا

جهت انجام هماهنگی های لازم با کارشناسان ما میتوانید هم از طریق تلگرام و هم واتساپ و اینستاگرام در ارتباط باشید. به راه های ارتباطی زیر توجه کنید تا به سوالات شما در خصوص پخش عمده کاغذ دیواری توسط این فروشگاه کارشناسان ما پاسخ دهند.

 تلفن   »»» تلفن های تماس:    2- 44288700-021        44288395-021

 موبایل   »»» تلفن همراه:   09121996816    نظرات و پیشنهادات:   09123268824

ارسال نظر

معمار۰ :
0 0
سلام مغازه دار هستم نمایندگی شما شرایط دارد اصفهان
رضا احمدی :
3 2
درود بر شما ،قصد راه اندازی نمایشگاه و فروشگاه کاغذ دیواری را دارم شرایط خرید چگونه است آیا بصورت امانی هم جنس در اختیار ما قرار میدهید ،بصورت چکی چطور ،ممکنه شرایط را بفرمایید ،،
شکوهی :
3 1
سلام شکوهی هستم از دکوراسیون ایساتیس کرج بابت دریافت آلبوم کاغذ
بیرانوند :
0 0
سلام وقت بخیر ،من می‌خوام مغازه بزنم،برایذسفارش آلبوم کاغذ دیواری ،وسه بعدی از شما باید وجه پرداخت کرد ؟اگه میشه لطفاً راهنمایی کنید
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر لطفا در ساعات کاری با همکاران واحد نمایندگی رونیا تماس بگیرید. با تشکر
شایان یلمه :
0 2
سلام مغازه دارم میخوام نمایندگی یا کاتینگ شما رامیخوام باهاتون کار کنم
زارع مقدم :
0 0
سلام.کارم درپرده فروش وتزیینات پرده است .میتونم نمایندگی کاغذ دیواری از شما بگیرم در چهارمحال بختیاری شهرستان بروجن؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر لطفا با همکاران شرکت تماس بگیرید.
ذبیحی :
0 0
درود به شما ، برای خرید و اخذ نمایندگی راهنمایی بفرمایید
مدیریت :
0 0
با درود لطفا در ساعات اداری با شرکت تماس بگیرید.
میثم :
0 0
سلام،ما یک شرکت بازرگانی هستیم خوشحال میشم جهت واردات کاغذ دیواری بتونیم همکاری کنیم
نگین :
0 0
سلام درخواست البوم کاغذ دیواری دارمبرمغازه شرایط همکاری چگونه است
میلاد رشیدی :
0 0
سلام شرایط آلبوم گرفتن برا همکار چجوریه
مدیریت :
0 0
با سلام لطفا جهت دریافت آلبوم کاغذر دیواری و دیگر محصولات با دفتر فروش رونیا تماس بگیرید.
محسن کریمی پور ... :
0 0
سلام نصاب هستم آلبوم کاغذدیواری و دیگر محصولات رو می خواستم
مجیدی :
0 0
سلام وقتتان بخیر شعبات شما در کدام شهر ها هست؟ امکان همکاری و شراکت وجود دارد؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر شعب فروشگاه رونیا در قسمت تماس با ما معرفی شده اند و در صورت تمایل میتوانید درخواست همکاری خود را در فرم درخواست نمایندگی تکمیل نمایید.
داریوش حسن زاده ... :
0 0
سلام وقت بخیر. آیا به شهرستان هم نمایندگی میدید؟
مدیریت :
0 0
درود بر شما فعلا برای دریافت نمایندگی با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()