سبد خرید 0

معرفی 10 مدل کاغذ دیواری بنفش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 8 فروردین 1403 در ساعت 12 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

کاغذ دیواری بنفش یکی از خاص ترین و زیباترین کاغذ دیواری هایی است که در دکوراسیون داخلی با سبک های مختلف استفاده می شود. شما می توانید از طیف های مختلف کاغذ دیواری بنفش استفاده کنید. همچنین می توانید کاغذ دیواری ارزان بنفش ساده و یا طرح دار را برای زیباسازی فضای خود به کار گیرید. بنفش تیپ های مختلفی دارد که از قبیل: یاسی، پوست پیازی، بنفش مایل به آبی، ارغوانی،  بادمجانی و بنفش روشن و تیره می باشد.

کاغذ دیواری بنفش

بر اساس هارمونی ساکن در فضای خود می توانید یکی از این طیف ها را انتخاب کنید. سپس برای پوشش دیوار خود از کاغذ دیواری بنفش ساده و یا کاغذ دیواری بنفش تیره استفاده کنید. در ادامه ما قصد داریم شما را با 10 مدل از کاغذ دیواری بنفش آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری بنفش روشن یاسی رنگ

 کاغذ دیواری بنفش روشن یکی از پرطرفدارترین کاغذدیواری ها است که در سبک مدرن و مینیمال و نئوکلاسیک قابل استفاده است. استفاده از رنگ بنفش روشن که به آن رنگ یاسی نیز می‌گویند،  به دلیل روشن بودن، فضای شما را بزرگتر از آنچه که هست جلوه خواهد داد. همچنین انعکاس نور بر روی کاغذ دیواری بنفش روشن بسیار زیبا و جذاب جلوه خواهد داد. برای مشاهده جدیدترین کاغذ دیواری بنفش روشن به صورت ساده و طرح دار کلیک کنید.

کاغذ دیواری بنفش تیره بادمجانی رنگ

 کاغذ دیواری بنفش تیره یا همان کاغذ دیواری بادمجانی رنگ جزو رنگهای تیره محسوب می شود که در دکوراسیون داخلی شما تاثیرات چشمگیری خواهد داشت. استفاده از رنگهای تیره در دکوراسیون داخلی فضای شما را موقر و سنگین و رمانتیک جلوه خواهد داد..شما می توانید در کنار استفاده از کاغذ دیواری بنفش تیره و یا همان بادمجانی رنگ از نورپردازی مناسبی نیز  استفاده کنید. زیرا که در استفاده از کاغذ دیواری های رنگ تیره انتخاب یک نورپردازی درست بسیار مهم است. برای مشاهده ارزانترین کاغذ دیواری بادمجانی به صورت ساده و طرح دار کلیک کنید.

کاغذ دیواری بنفش تیره بادمجانی رنگ

کاغذ دیواری بنفش ساده

کاغذ دیواری بنفش ساده یکی از کاغذ دیواری های ساده و در عین حال شیک محسوب می شود. افرادی که به کاغذدیواری های بنفش تک رنگ علاقمند هستند، به،راحتی می‌توانند در دسته کاغذ دیواری ساده رنگ بنفش را انتخاب کنند و  کاغذ دیواری های بنفش خود را در طیف های مختلف از قبیل: بنفش، بادمجانی و یاسی جستجو کنند.  ما در فروشگاه دنیا انواع کاغذ دیواری بنفش ساده از قبیل: کاغذ دیواری بافتدار، کاغذ دیواری ابر و باد، کاغذ دیواری ساده رنگی و پتینه را به شما عزیزان ارائه می کنیم. شما می توانید جهت مشاهده انواع مدل های جدید کاغذ دیواری بنفش ساده کلیک کنید.

کاغذ دیواری بنفش کلاسیک

کاغذ دیواری بنفش کلاسیک یا همان کاغذ دیواری کلاسیک شامل انواع مختلفی می باشد. شما می توانید از بین زیر دسته‌های کاغذ دیواری کلاسیک،  کاغذ دیواری لوکس اقتصادی، کاغذ دیواری داماسک، کاغذ دیواری طرح های محو و کاغذ دیواری لاکچری بنفش رنگ را برگزینید. ناگفته نماند که عموما از کاغذ دیواری بنفش کلاسیک برای خلق سبک کلاسیک و یا حتی نئوکلاسیک استفاده می شود. کاغذ دیواری بنفش کلاسیک دارای تنوع و طرح‌های مختلف لاکچری و لوکس بسیاری می باشد. توصیه می کنیم که حتما از این دسته نیز دیدن کنید.

کاغذ دیواری بنفش کلاسیک

 کاغذ دیواری بنفش مدرن

کاغذ دیواری بنفش مدرن به عنوان المانی برای استفاده در سبک مدرن و مینیمال بسیار گزینه مناسبی می باشد.  مدرن دوستانی که علاقمند هستند از رنگ بنفش برای پوشش دیوارهای خود استفاده کنند، پیشنهاد می کنیم که حتما از کاغذ دیواری مدرن بنفش رنگ در طیف های مختلف دیدن کنند.  جهت مشاهده جدیدترین کاغذ دیواری مدرن بنفش، بادمجانی و یاسی کلیک کنید.

کاغذ دیواری بنفش مدرن

کاغذ دیواری بنفش گلدار

کاغذ دیواری بنفش گلدار همانگونه که از اسمش پیداست یکی از کاغذ دیواری های طرح دار بسیار جذاب است. شما می توانید از کاغذ دیواری بنفش و گلدار در سبک نئوکلاسیک و یا حتی کلاسیک استفاده کنید. رنگ بنفش در طیف های مختلف به صورت گل و یا زمینه در این کاغذ دیواری ها نقش بسته است. شما کاملاً سلیقه‌ای و مطابق با دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید از بین کاغذ دیواری گلدار بنفش رنگ در طیف های مختلف استفاده کنید.

کاغذ دیواری بنفش گلدار

کاغذ دیواری بنفش راه راه

کاغذ دیواری بنفش راه راه یکی دیگر از کاغذدیواری‌های است که در سبک مدرن و مینیمال به کرات استفاده می شود. همچنین درد سبک نئوکلاسیک نیز از برخی از مدل‌های ترکیبی کاغذ دیواری راه راه استفاده می گردد. شما بر اساس هارمونی رنگ فضای خود می توانید یکی از طیف های رنگ بنفش را انتخاب نمایید و برای پوشش دیوارهای خود از کاغذ دیواری بنفش راه راه استفاده کنید.

کاغذ دیواری بنفش راه راه

کاغذ دیواری بنفش اشکال هندسی

کاغذ دیواری بنفش اشکال هندسی یکی دیگر از کاغذ دیواری های طرح دار بنفش موجود در فروشگاه ما می باشد. شما می توانید با اعمال فیلتر رنگ بنفش بادمجانی و یاسی  طیف های مختلف  رنگ بنفش را در دسته کاغذ دیواری اشکال هندسی مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم که در سبک مدرن و مینیمال منزل و یا محل کار خود حتماً از  جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اشکال هندسی دیدن کنید.

کاغذ دیواری بنفش اشکال هندسی

کاغذ دیواری بنفش برجسته

کاغذ دیواری بنفش برجسته یکی دیگر از کاغذ دیواری هایی است که در سبک کلاسیک و نئوکلاسیک از آن به کرات استفاده می شود. کاغذ دیواری های ایتالیایی دارای طرح های برجسته بسیار لاکچری و فاخری می‌باشند. به دنبال کاغذ دیواری های لاکچری و گران قیمت هستند پس بر روی دسته کاغذ دیواری برجسته کلیک کنند و با انتخاب فیلتر رنگ بنفش در طیف های مختلف کاغذ دیواری مورد نظر خود را بیابند.

کاغذ دیواری بنفش برجسته

کاغذ دیواری بنفش آمریکایی

کاغذ دیواری بنفش آمریکایی یکی دیگر از کاغذ دیواری هایی است که طرفداران خاص خود را دارد. کاغذ دیواری ها بسیار لاکچری و لوکس است و دارای قیمت های بالاتری به نسبت سایر کاغذ دیواری ها می باشد.  کسانی که علاقه مند به استفاده از کاغذ دیواری آمریکایی بنفش رنگ لوکس و لاکچری در دکوراسیون داخلی خود می باشند، به راحتی می توانند با اعمال فیلتر طیف های مختلف رنگ بنفش کاغذ دیواری آمریکایی بنفش رنگ خود را پیدا کنند. در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک به وفور از این مدل از کاغذ دیواری بنفش رنگ استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری بنفش آمریکایی

معرفی کاربردهای کاغذ دیواری سبز یشمی

قبل هم به این موضوع اشاره کردیم که رنگ سبز یکی از جذاب ترین رنگ ها است که نماد آرامش، راحتی و آسایش می باشد، پس می توان نتیجه گرفت که این رنگ از کاغذ دیواری ها با پالت رنگی جذابی که دارند در هر محیطی که استفاده شوند آرامش آن را چند برابر می کنند  و فرقی ندارد که شما این رنگ از کاغذ دیواری ها را در چه مکانی استفاده می کنید و چیزی که در این میان مهم است زیبایی محیط و آرامشی است که از آن می گیرید؛ در ادامه به چند نمونه از کاربردهای کاغذ دیواری رنگ سبز توجه داشته باشید.

  • کاغذ دیواری های رنگ سبز اگر تا به حال توجهکرده باشید، بیشتر در مراکز درمانی و کلینیک ها به کار گرفته می شوند.
  • این دسته از رنگ های کاغذ دیواری می توانند یک انتخاب خوب برای پوشش دیوار اتاق خواب باشند.
  • برای پوشش دیوار آشپزخانه و اتاق کودک نیز می توانید از این رنگ کاغذ دیواری ها استفاده کنید.

روانشناسی رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

با توجه به این که رنگ بنفش ترکیبی از دو رنگ آبی و قرمز است انرژی زیاد و احساسات عمیق را بیان می کند؛ از لحاظ روانشناسی کاغذ دیواری هایی که به رنگ بنفش هستند در هر فضایی که برای پوشش دیوارها استفاده شوند موجب بالا رفتن خلاقیت می شوند و سرزندگی و شادابی را به وجود می آورند.

شایان به ذکر بوده که رنگ بنفش رابطه تنگاتنگی با ثروت دارد و از این رو می تواند به تفکر عمیق و ایده پردازی های کمک زیادی کند؛ همچنین این رنگ در دین و مذهب های دیگر با افکار معنوی و روحانی رابطه مستقیم دارد و آرامش عمیق را در افراد ایجاد می کند.

ارسال نظر

حسین نوذری :
0 0
کاغذ دیواری بنفش امریکایی چند؟
مدیریت :
0 0
درود بر شما قیمت های سایت بر اساس رول درج شده و بروز است.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()