سبد خرید 0

ایده های جذاب و متنوع ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 21 دی 1399 در ساعت 13 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ایده های دکوراسیون اتاق پذیرایی می تواند بسیار خلاقانه و متنوع باشد. در واقع برای دیوارپوش یا کفپوش محیطی می توان از متریال و سبک های گوناگون کمک گرفت. دیوارها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی دیوار اتاق پذیرایی می تواند با ایده های مختلف دکوراسیون صورت بگیرد. یکی از ایده های جالب و جذاب استفاده از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی می باشد.

بسیاری از افراد در انتخاب کاغذ دیواری یا نقاشی کردن دیوار دچار تردید می شوند. در واقع آن ها تمایل دارند ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی مورد استفاده قرار دهند. ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی به عنوان یکی از الگوهای خاص و متفاوت مطرح می گردد.

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری در اتاق خواب

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری در اتاق خواب کارایی بسیاری دارد. در چنین حالتی قسمتی از اتاق به عنوان یک دیوار تاکیدی انتخاب می گردد. این دیوار تاکیدی معمولاً فضای پشت تخت را به خود اختصاص می دهد. دیوار پشت تخت با کاغذ دیواری پوشش داده می شود. برای دیگر نواحی اتاق از رنگ استفاده می شود.

گاهی تضاد بین دیوار تاکیدی و سایر دیوارها به مراتب بیشتر می شود. در چنین شرایطی دیوار تاکیدی با رنگ سیاه از دیگر دیوارها متمایز می گردد. مابقی دیوارها با یک رنگ خنثی نمایان می گردند.

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی چگونه انجام می شود؟

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی در بعد وسیع تری انجام می شود. پذیرایی فضای بزرگ تری از اتاق خواب دارد. بنابراین هر گونه دیزاین و الگویی در دکوراسیون پذیرایی جلوه بیشتری می یابد. در واقع کلیه عناصر در فضای اتاق پذیرایی موقعیت بازتری برای حضور دارند و به شکل خاص تری نمایان می شوند.  

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی از دیزاین اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری متنوع تر می باشد. از الگوی ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی بیشتر استفاده می شود. برای استفاده از ترکیب و کاغذ دیواری از شاخص کردن یک دیوار اتاق بهره مند می گردیم. البته دیوار تاکیدی می تواند به چند بخش مجزا در منزل تقسیم گردد. این دیوارها دارای یک طرح واحد در انتخاب کاغذ دیواری هستند و از این طریق به یکدیگر مرتبط می شوند.

دیوار تاکیدی در اتاق پذیرایی می تواند با کاغذ دیواری پشت تلویزیون، کاغذ دیواری پشت بزرگترین مبل، دیواری که به عنوان زمینه برای قرار دادن تابلوهای هنری استفاده می شود  و دیوار قسمت فوقانی شومینه نمایان شود. در واقع دیوار تاکیدی از سایر دیوارها متمایز می گردد. در محیط هر منزل و اتاقی از دیوار تاکیدی استفاده می شود. این دیوار با عناصر تزیینی و دیزاین خاص در بین تمامی نواحی منزل خودنمایی می کند.

متمایز کردن دیوار تاکیدی با ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی

 قسمت فوقانی دیوار شومینه را می توان با رنگی متمایز از سایر نواحی منزل مشخص کرد. در واقع در چنین شرایطی رنگ بقیه دیوارها سفید یا خنثی بوده و رنگ قسمت فوقانی شومینه به شکل متفاوتی نمایان می شود. برای ساخت و دیزاین دیوار تاکیدی از طرح های جذاب کمک گرفته می شود. این طرح ها می توانند الهام گرفته از طبیعت، اشکال هندسی، ترکیب رنگ ها، ایده های هنری و ... باشند.

فضای پشت مبل بزرگ نیز می تواند با دیوار تاکیدی مشخص شود. قطعاً مبل بزرگ در اتاق پذیرایی جایگاه مهمی دارد. از این رو می تواند به عنوان عنصر تاکیدی در محیط منزل مورد توجه قرار بگیرد. برای دیوار پشت مبل می توان از ایده های کلاسیک بهره مند شد. کاغذ دیواری های به کار رفته در پوشش دیوار تاکیدی باید بتوانند فضای مناسبی را در محیط منزل ایجاد کنند. در واقع این دیوار پوشش دهنده خوبی برای شاخص کردن مبل بزرگ در اتاق پذیرایی است.

برای شاخص شدن کاغذ دیواری پشت مبل، پشت تلویزیون و ... از رنگ های بسیار خاص نظیر مشکی، قرمز، متالیک، زرد طلایی و ... استفاده می شود. اگر قرار است برای دیزاین دیوار تاکیدی از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنیم، این طرح ها باید در نوع خود بسیار خاص و متفاوت باشند. در این صورت می توانند فضای شاخص را در ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی ایجاد نمایند.

ایده های تضاد رنگی در دکوراسیون

برای شاخص کردن دیوار تاکیدی و بهره مندی از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی نیاز به تضاد رنگی در محیط داریم. رنگ مبلمان نیز تاثیر زیادی در دیزاین اتاق پذیرایی دارد. مبلمان شما باید در تناژ متفاوت از دیوارها انتخاب شود.

به عنوان مثال اگر دیوار شما خاکستری است، مبلمان ها به رنگ روشن تری انتخاب شوند. در این صورت مبلمان در دکوراسیون به خوبی دیده می شود. فضاسازی پشت مبلمان نیز باید با اختلاف رنگی شدید نسبت به دیوارهای دیگر و مبلمان انجام شود. این موضوع موفقیت در ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی را نشان می دهد.

زمانی که از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی استفاده می کنیم، از ایده های نقاشی و کاغذ دیواری با هم در محیط استقبال می کنیم. البته این ترکیب زمانی موفق خواهد بود که قواعد دکوراسیون در آن به خوبی ادغام شود.  

به عنوان مثال اگر مبلمان شما چرمی است، بهتر است دیوار تاکیدی را با رنگ سیاه نمایان کنید. برای ساخت دیوار تاکیدی می توانید از سایر تزیینات بر روی کاغذ دیواری استفاده کنید. در دیزاین پشت تلویزیون از کاغذ دیواری با رنگ متالیک استفاده می شود. این رنگ می تواند تضاد مناسبی بین تلویزیون و فضای پشت آن ایجاد نماید. تلویزیون های سیاه رنگ بر روی کاغذ دیواری های لوکس متالیک یا طلایی به خوبی جلوه می یابند.  

قاب بندی دیوار

در دکوراسیون اتاق پذیرایی از دیوارهای قاب بندی شده استفاده می شود. این قاب ها از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی بهره مند می شوند. بخشی از قاب ها با کاغذ دیواری خاص و بقیه دیوارها با نقاشی طراحی می شوند. تضاد رنگی در ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی اهمیت زیادی دارد.

این تضاد رنگی می تواند در رنگ های تیره و روشن به خوبی مشخص شود. همچنین از رنگ های گرم و سرد نیز در ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی استفاده می شود. در واقع این رنگ ها می توانند چشم انداز مناسبی در اتاق پذیرایی ایجاد کنند.

دیوارهای تاکیدی برای زیبایی بیشتر در فضای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. در دیوارهای تاکیدی از رنگ گرم برای انتخاب کاغذ دیواری استفاده می شود و رنگ های سرد در بقیه دیوارها به کار گرفته می شود. گاهی برای استفاده از رنگ ها، دیوار در جهت عمودی به دو قسمت رنگی و ساده تقسیم می شود. با این ایده نیز می توان زیبایی خاص و بی نظیری را در محیط منزل ایجاد کرد.

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی می تواند با ایده های نورپردازی همراه باشد. نورپردازی برای ساخت دیواری تاکیدی اهمیت دارد.

حفظ یکپارچگی محیط

کاغذ دیواری به کار گرفته شده در اتاق پذیرایی می تواند در طرح های گلدار باشد. با ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی می توان بافت یکپارچه و جذابی در محیط ایجاد کرد. اگر چه دیوار تاکیدی به عنوان یک تضاد محیطی مدنظر قرار می گیرد اما در نهایت یکپارچگی محیط به خوبی حفظ می شود.

نکات مهم در ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی

برای ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ های تیره بعد از مدتی می توانند بسیار کسل کننده و یکنواخت باشند.

جهت استفاده ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی می توانید از ایده های ست شده در محیط کمک بگیرید. در چنین شرایطی رنگ به کار رفته در کاغذ دیواری به شکل ست شده با دیوار اتاق نمایان می شود. در واقع این ست شدن بین زمینه کاغذ دیواری و رنگ دیوار انجام می شود. برای پس زمینه کاغذ دیواری از رنگ های خنثی کمک گرفته می شود. این رنگ ها با رنگ های نقاشی روی دیوار به خوبی هماهنگ می شوند.

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی باید با اصول و قواعد خاصی همراه باشد. در این صورت می تواند زیبایی و جذابیت بی نظیری به محیط منزل هدیه کند.

رنگ های مکمل در ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی

اگرچه رنگ های متضاد برای ساخت دیوار تاکیدی یا ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی بیشتر توصیه می شوند اما در صورت تمایل می توانید از رنگ های مکمل برای ترکیب رنگ و کاغذ دیواری بهره مند شوید. رنگ

های مکمل تکمیل کننده خوبی برای یکدیگر می باشند و به شکل دنباله دار در دکوراسیون پیاده سازی می شوند. ایده رنگ های مکمل در هر بافت و دیزاینی به شکل دلنشین عمل می کند.

چشم ها همواره از ایده های ست یا رنگ های هم خانواده در محیط استقبال می کنند. بنابراین ترکیب رنگ های هم خانواده با کاغذ دیواری به آسانی در فضای اتاق پذیرایی جلوه می یابد. رنگ های هم خانواده به شکل تند و زننده در اتاق پذیرایی دیده نمی شوند. آن ها می توانند بافت ملایم و جذابی را در محیط اتاق پذیرایی ایجاد کنند.

رنگ های مکمل می توانند در شدت بیشتری برای کاغذ دیواری و در شدت ملایم تری بر روی دیوار استفاده شوند. این رنگ ها تکمیل کننده خوبی برای فضای اتاق پذیرایی هستند.

خرید کاغذ دیواری از شرکت رونیا

شرکت رونیا در زمینه عرضه و تولید کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف منزل فعالیت دارد. شرکت رونیا جهت ترکیب رنگ و کاغذ دیواری برای پذیرایی نیز ایده های مختلفی از کاغذ دیواری را پیشنهاد می کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()