سبد خرید 0

برند پارکت آرتا نظرات مثبت و رضایت بخش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 آذر 1401 در ساعت 13 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت آرتا نظرات زیادی را به خود جلب می کند. این پارکت از طراحی ویژه و جذابی برخوردار است و به همین خاطر می تواند برای فضاسازی محیط منزل گزینه ای ایده آل باشد.

پارکت آرتا برای فضاهای مختلف همچون مسکونی، اداری، فروشگاهی و تجاری کاربرد دارد. بسیاری از افراد پارکت آرتا را به عنوان برند برتر لمینت ایرانی می شناسند.

برند پارکت آرتا نظرات مهم

در مورد کاربرد پارکت آرتا نظرات متفاوتی وجود دارد. برای انتخاب هوشمندانه باید  نظر مصرف کنندگان پارکت آرتا را جویا شوید.

برای انتخاب کفپوش مناسب باید درک درستی از تفاوت های میان پارکت و لمینت داشته باشید. در واقع برخی از فضاها نیاز به استفاده از پارکت لمینت دارند. این در حالی است که در برخی از فضاها پارکت چوبی بهتر عمل خواهد کرد.

پارکت کف خانه

پارکت کف خانه به دو گروه کلی تقسیم بندی می شود.

پارکت چوبی

پارکت چوبی به عنوان یکی از ساده ترین کفپوش ها معرفی می گردد. در واقع این کفپوش از چوب خالص شکل گرفته و در فرآیند ساخت با ساختار پیچیده ای مواجه نیست.

پارکت های چوبی از الوار درختان تولید می شوند. در فرآیند تولید پارکت چوبی، الوار درخت با قطعات مساوی و مسطح برش داده می شود. برای اتصال پارکت چوبی به زمین از چسب مخصوص کمک گرفته می شود.

زمانی که پارکت بر روی زمین به خوبی محکم شد، عملیات مربوط به سایش و لاک زنی را انجام می دهند. عملیات لاک زنی و سایش در مورد پارکت های چوبی اهمیت زیادی دارد. این پارکت ها نیاز به شفاف سازی و تسطیح بیشتری دارند. در واقع این امور برای زیباسازی بیشتر فضا مورد توجه قرار می گیرد.

پارکت های چوبی از نظر ابعاد، شکل و اندازه با هم کمی تفاوت دارند. تفاوت اصلی میان پارکت های چوبی مربوط به جنس چوب هایی است که آن ها را مورد استفاده قرار می دهند. چوب ها هر کدام می توانند ویژگی های مقاومتی متفاوتی را برای پارکت به وجود آورند. به عنوان مثال چوب های گردو با استحکام و مقاومت بیشتری عرضه می گردند و قیمت بیشتری نیز دارند.

پارکت لمینت

 پارکت لمینت از الیاف چوب شکل می گیرد. این الیاف به شکل فشرده با سایر مواد ترکیب می شوند و در ساختار پارکت لمینت به کار می روند. رزین ملامین از دیگر اجزای ساختار پارکت لمینت می باشد. لمینت ها نیاز به روکش دارند. پوشش دهی روکش پارکت لمینت به وسیله اکسید آلومینیوم انجام می شود.

تفاوت پارکت و لمینت

روش نصب پارکت و لمینت با هم تفاوت دارد. تنوع و شکل ظاهری دو کفپوش پارکت و لمینت با هم متفاوت می باشد. پارکت لمینت می تواند به عنوان عایق حرارتی یا صدا مورد استفاده قرار بگیرد اما متاسفانه این قابلیت در پارکت چوبی وجود ندارد. نگهداری لمینت نسبت به پارکت چوبی ساده تر است. پارکت چوبی عمر بسیار زیادی دارد اما مقاومت لمینت ها در مقابل آب بیشتر می باشد.

شرکت آرتا نظرات مثبت

شرکت آرتا بیش از چهار دهه سابقه در زمینه تولید و تهیه کفپوش های چوبی، پارکت لمینت، موکت و ... دارد. گروه صنعتی آرتا با یک تیم متخصص و حرفه ای شکل گرفته است. این مجموعه با جدیدترین متدهای روز دنیا پیش می رود. فعالیت گروه صنعتی آرتا تحت لیسانس شرکت یونیلین کشور بلژیک قرار دارد.

پارکت آرتا نظرات مثبتی را به همراه داشته است. در واقع این برند بسیار محبوب و شناخته شده می باشد. تولید پارکت لمینت برای اولین بار توسط گروه صنعتی آرتا در ایران انجام شد. به همین خاطر بیشتر مردم درباره برند پارکت آرتا نظرات خوبی دارند و آن را به یکدیگر پیشنهاد می کنند.

قیمت پارکت آرتا

قیمت پارکت آرتا با توجه به اینکه تولید داخلی محسوب می شود، مقرون به صرفه خواهد بود. مردم ایران درباره قیمت پارکت آرتا نظرات قابل قبولی می دهند.

در واقع این پارکت علیرغم کیفیت بالا با قیمت مناسب عرضه می شود. پارکت های مختلفی در گروه صنعتی آرتا تولید می گردند. هر کدام از پارکت ها با توجه به جنس، میزان مقاومت، درجه سایش و ... متفاوت خواهند بود.

نظر مردم درباره پارکت آرتا

پارکت های تولید شده در شرکت آرتا با گارانتی های متفاوت عرضه می شود. در واقع پارکت های محیط مسکونی با گارانتی 10 ساله و پارکت های فضای اداری با گارانتی 5 ساله ارائه می گردند. مصرف کننده های پارکت آرتا نظرات گوناگونی درباره آن دارند. نتایج بررسی نشان می دهد که بیشتر افراد و مصرف کنندگان درباره پارکت آرتا نظرات مثبت دارند و از کیفیت آن راضی هستند.

برای مشاوره خرید بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی با کارشناسان رونیا تماس بگیرید

بهترین نوع پارکت در ایران

شرکت آرتا برای محصولات خود قیمت مناسبی تعیین کرده و کیفیت را در روند تولید همچنان حفظ کرده است. محصولات شرکت آرتا با استاندارد های روز دنیا همگام است و تکنولوژی های به روز در آن ها به کار گرفته می شود. گارانتی 10 ساله نیز باعث مثبت شدن نظر مردم درباره پارکت آرتا شد.

در واقع مردم از اجناس و محصولاتی که با ضمانت به مشتری عرضه می شوند، استقبال می کنند. علت این موضوع نیز کاملاً مشخص است.

محصولات ضمانت شده نشان می دهند که شرکت تولید کننده تمام تلاش خود را برای تولید با کیفیت صرف کرده و به همین خاطر محصول خود را با گارانتی به مشتریان ارائه می کند.

همچنین نشان می دهد که شرکت تولید کننده به رضایت مشتری اهمیت زیادی می دهد. ارائه این ویژگی ها از سوی شرکت پارکت آرتا نظرات مثبت و رضایت بخش مردم را به دنبال داشت.  

مزیت خرید پارکت آرتا

  • مصرف کننده پارکت آرتا نظرات رضایت مندانه ای درباره مقاومت پارکت در برابر خراش، گرما، سایش، مواد شوینده و ... می دهند.
  • به طور کلی پارکت آرتا با مقاومت قابل توجهی در برابر خراش عرضه می گردد. اشیاء تیز نمی توانند به بافت پارکت آرتا آسیب برسانند.
  • پارکت آرتا امکان شست و شو دارد و با خواص آنتی باکتریال مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در مقابل آتش سوزی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و می تواند به عنوان عایق صدا و حرارت مورد استفاده قرار بگیرد.
  • شوینده های قوی نمی توانند بر روی پارکت آرتا تاثیری داشته باشند.
  • پارکت آرتا از مقاومت خوبی در مقابل عوامل محیطی و سایش برخوردار می باشد.
  • عایق بودن پارکت آرتا نظرات بسیاری را به خود جلب می کند. در واقع این پارکت به عنوان یک عایق حرارتی عمل می نماید. در نتیجه از رد و بدل حرارت و گرما ممانعت می کند. از این رو برای مصرف بهینه در فصول سرد بسیار کارایی دارد.
  • پارکت آرتا با ضخامت 8 میلی متر عرضه می شود. درجه سایشی تعریف شده برای پارکت آرتا برابر با AC4 می باشد. از پارکت آرتا برای مکان های کم رفت و آمد همچون محیط اداری، نواحی مسکونی و ... استفاده می شود.  

نصب راحت پارکت آرتا

برای نصب پارکت آرتا نظرات خاصی ارائه می شود. پارکت لمینت آرتا به روش کلیکی نصب می گردد. این شیوه نصب امکان جای گذاری راحت پارکت را فراهم می کند و در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد کرد. در واقع با نصب کلیکی احتیاجی به ضربه زدن بر روی پارکت یا اتصال کشویی نیست.

در نتیجه صدمه ای به بافت پارکت وارد نخواهد شد. اتصال کلیکی به کار رفته در پارکت آرتا به گونه ای انجام می شود که پارکت از هم گسیخته نخواهند شد. پرس کاری لایه های پارکت آرتا با دقت و به شکل مستحکم انجام می گیرد. در واقع این پارکت ها تا سال های سال بدون نقص مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

پارکت لمینت آرتا با شیار U شکل عرضه می گردد. همین موضوع باعث شده تا میزان کشش در این پارکت به شکل یکسان توزیع شود.

 بسیاری از پارکت ها با تاب خوردگی همراه هستند. در پارکت آرتا تاب خوردگی وجود ندارد. زبانه های پارکت با شیارهایی مانند الوار پارکت شکل می گیرند.  

برای شرکت پارکت آرتا نظرات مردم اهمیت زیادی دارد. در واقع این شرکت از کلیک چهار طرفه برای پارکت استفاده می کند. این موضوع برای بافت یک دست و همگون مورد استفاده خواهد بود.

رنگ بندی پارکت آرتا

 رنگ بندی پارکت آرتا نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. بیشتر افراد به رنگ بندی پارکت آرتا علاقه مند می شوند و به همین خاطر این مارک را برای خرید پارکت لمینت انتخاب می کنند. تنوع رنگ ترتیب فضا سازی بکر و ایده آل را در محیط منزل فراهم می کند.

بخشی از زیبایی محیط منزل با رنگ بندی متنوع کفپوش، دیوارپوش و ... ایجاد می شود. رنگ بندی پارکت آرتا از تنوع خوبی برخوردار است و می تواند پاسخ گوی سلیقه های گوناگون باشد.

معایب پارکت آرتا

  • از معایب پارکت آرتا باید به عدم تحمیل وزن آن اشاره کرد. بهتر است بر روی پارکت آرتا وسایل سنگین و حجیم قرار ندهید. این موضوع می تواند شکستگی پارکت را به دنبال داشته باشد. همچنین می تواند آسیب جدی به کلیک های تایل پارکت وارد نماید و در نتیجه فواصل ناخواسته‌ی میان پارکت ها را به دکوراسیون وارد نماید.
  • پارکت آرتا عایق گرما، صدا و رطوبت است. از این رو ممکن است از جا به جایی راحت حرارت در سایر نقاط جلوگیری به عمل آورد.
  • پارکت آرتا می تواند بعد از گذشت مدتی کدر و تیره شود. برای براق کردن پارکت آرتا می توانید از واکس کمک بگیرید. واکس های مخصوصی برای براق کردن پارکت آرتا در بازار وجود دارند.

تمیزکاری می تواند از اقدامات مهم برای نگهداری پارکت ها باشد. شما باید همواره پارکت ها را تمیزکاری نمایید و از نفوذ مواد ریز به درون بافت آن ها جلوگیری کنید. چون در این صورت امکان تمیزکاری و بیرون کشیدن مواد ریز از درون بافت های پارکت سخت خواهد شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()