سبد خرید 0

9روش سریع برای بازسازی منازل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 28 آبان 1400 در ساعت 18 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی منازل جزو مهم ترین و بااهمیت ترین مواردی است که باید با آن در حدی آشنا باشید. اگر قصد بازسازی خانه خود را دارید باید موارد زیادی را مدنظر قرار دهید. باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید هم هزینه ها را مدیریت کرده و هم سریع تر منزل خود را بازسازی کنید. با توجه به تغییر جمعیت خانواده، بالا رفتن سن بچه ها و تغییر نیاز خانواده خانه به تغییراتی نیاز دارد که هر چه سریعتر باید انجام شود. در این صورت است که به روال عادی زندگی خود برمی‌گردید و هزینه های مربوط به کارگر و ... کاهش می یابد.

بازسازی منازل

در مورد تغییراتی که می خواهید کاملا مطمئن باشید از ابتدای کار لیستی از آن ها تهیه کنید. از خود بپرسید که این خانه به چه چیزهایی نیاز دارد؟ چه قسمت هایی قابل حذف است؟ در آخر مقاله نیز به چند سوال مهم می پردازیم که هنگام بازسازی منزل باید از خودتان بپرسید، باید تصمیم بگیرید چقدر می خواهید خرج کنید؟ در و پنجره ها قرار است چه تغییری کنند؟ چه نوع دکوری دوست دارید؟

طراحی داخلی در بازسازی منازل

قبل از بازسازی منازل باید برای طراحی فضای داخلی خانه خود اصول طراحی داخلی را در نظر بگیرید.  همچنین باید موارد مختلف را به دقت بررسی کنید. بهتر است با یک طراح مشورت کنید تا گزینه های مختلف را با توجه به فضا و متراژ منزل شما پیشنهاد دهد. با کمک گرفتن از یک متخصص با آرامش خاطر بیشتر می توانید موارد دیگر را در نظر بگیرید. استفاده از متخصص نیاز به کمی هزینه دارد اما داشتن خانه ای زییا ارزش کمی هزینه را دارد. شما باید سبک موردنظر فضاهای دلخواه خود را نیز تفکیک کنید. سبک های مدرن، مینیمال، روستیک، کلاسیم و نئوکلاسیک ازجمله سبک های پرطرفدار هستند.

طراحی داخلی در بازسازی منازل

بررسی دقیق هزینه های بازسازی منازل

باید در مورد هزینه های مربوط به رنگ، کاشی یا پارکت و .... را جستجو کنید. سپس دقیقا دستمزد ها را بررسی کنید.درضمن لازم است که کیفیت کار را در کنار قیمت مناسب در نظر بگیرید تا هزینه ها از بودجه ای که در نظر گرفته اید بیشتر نشود. درحالت کلی برآورد هزینه قبل از انجام بازسازی بسیار مهم است. اگر برآوردها انجام نشود ممکن است کارهایتان به خاطر هزینه ها نیمه کاره رها شود. پس این مساله را نیز جدی بگیرید و قبل از ایجاد بازسازی منازل خود در مورد کارهایی که قصد انجامش را دارید، تحقیق کنید.

تخصیص زمانبندی در بازسازی منازل به هر مرحله

برای یک بازسازی سریع  نیاز به یک لیست زمانبندی تخصیص داده به هر فعالیت دارد .در این صورت است که زمان کل پروژه شما محاسبه می‌شود. پس با اولویت بندی کارها و در نظر گرفتن یک زمان اضافی برای تاخیرهای احتمالی برنامه بازسازی منزل شما آماده می شود. همچنین ناگفته نماند که در هر پروژه ای امکان ناهماهنگی و تاخیر وجود دارد. شما باید آن را در برنامه ریزی خود بگنجانید. پس انجام این مرحله را نیز قبل از انجام بازسازی منازل خود فراموش نکنید.

ایجاد تغییر در دیوارها در بازسازی منازل

باید در مورد پوشش دیوارها تصمیم گیری کنید می توانید دیوارها را رنگ بزنید یا موارد دیگری مثل کاغذ دیواری، سنگ دکوراتیو، پوستر سه بعدی و .... را انتخاب کنید البته سعی کنید این انتخاب با وسایل منزلتان همخوانی داشته باشد. می توانید خودتان خانه را رنگ آمیزی کنید. اما توصیه می‌کنیم برای سریعتر انجام شدن کارها و کیفیت بهتر کار از یک نقاش کمک بگیرید.

ایجاد تغییر در دیوارها در بازسازی منازل

رنگ سفید و کرم در ایران طرفداران زیادی دارد. اما برای داشتن فضایی متفاوت می توانید جسارت به خرج داده و به سراغ رنگ های دیگری بروید. رنگ های مورد علاقه خود را به فضای خانه بیاورید. امروزه رنگ های آبی و سبز و طوسی ... هم مورد استفاده کارفرمایان قرار می گیرند. همچنین علاوه بر رنگ آمیزی تمام دیوارها، می‌توانید از  انواع کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری و یا حتی دیوارپوش های مختلف نیز برای یکی از دیوارهایتان استفاده کنید.

تغییرات درکفپوش در بازسازی منازل

 در بازسازی منازل نیز حتماً لازم است که نگاهی به کفپوش منزلمان نیز بیاندازیم. اگر لازم باشد می‌توانید براساس سلیقه خود از انواع مختلف سرامیک، کاشی، انواع کفپوش طرح چوب و یا پارکت های مختلف استفاده کنید. در حالت کلی  باید کفپوش مناسب برای منزل خود را انتخاب کنید. همانطور که بیان کردیم گزینه های مختلفی پیش روی شماست. باید با توجه به بودجه و رنگی که برای دیوارها انتخاب کرده اید و سبک استفاده شده در منزلتان برای آن تصمیم گیری کنید. در بازسازی منازل نیز تغییرکفپوش تاثیر بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی منزل شما ایفا خواهد کرد.

بازسازی منازل و ایجاد تغییرات در آشپزخانه

تغییر در آشپزخانه اغلب با تعویض کابینت ها و برداشتن دیوارها همراه بوده و پر هزینه است. اما می توانید تغییرات جزیی تر با هزینه کمتری در بازسازی منازل و آشپزخانه خود ایجاد کنید. در آشپزخانه می توانید با نوسازی درب های کابینت یا کف آشپزخانه تغییرات زیادی ایجاد کنید. همچنین باید ارتفاع کابینت ها را در نظر گرفته و از ابزار ها و وسایل مدرن برای تغییرات زیبا استفاده کرد. امروزه  ساختار جزیره ای در آشپزخانه ها متداول است. ولی به خاطر داشته باشید که آشپزخانه شما باید با سایر اجزای منزلتان هماهنگی داشته باشد.

بازسازی منازل و ایجاد تغییرات در آشپزخانه

تغییرات اتاق خواب در بازسازی منازل

 دربازسازی منازل، بازسازی اتاق خواب نیز مهم است. باید با توجه به نیازهای شخصی هر فرد این بازسازی انجام شود. برای مثال قفسه بندی کمد ها و رنگ هر اتاق باید مطابق با سلیقه و نیاز هر شخص انجام گیرد. همچنین سایز تخت‌خواب نیز مهم است. هر چه تختخواب کوچکتر باشد می توانید از کمد بزرگتری استفاده کنید. پیشنهاد می‌‎کنیم که از پوستر دیواری اتاق خواب و یا کاغذ دیواری گلدار و کاغذ دیواری مدرن موجود در سایت ما برای آراستگی دیوارهای خود استفاه کنید. همچنین می‌توانید از انواع مختلف پرده زبرا و پرده دومکانیزم روز و شب نیز برای اتاق های پنجره دار استفاده کنید.

تغییرات سرویس بهداشتی و حمام در بازسازی منازل

 در بازسازی منازل و قسمت سرویس بهداشتی و حمام باید نظر کارشناسان را جویا شوید. اگر لوله ها و شیرآلات نیاز به تعویض داشته باشند هزینه زیادی برای شما دارد. برای بازسازی حمام و توالت اولویت با تعمیر لوله کشی است. بعد از آن تعویض کاشی، تهویه و شیرآلات  را می‌توانید به ترتیب انجام دهید و از اکسسوری ها و دیزاینی متفاوت برای آن استفاده کنید.

چند سوال مهم  را باید هنگام بازسازی منزل از خودتان بپرسید.

چه نوع دکوری را دوست دارید؟

سنتی را بیشتر ترجیح می دهید یا مدرن، باید با اعضای خانواده به تفاهم برسید. تا بتوانید موارد مختلف را انتخاب کنید. همچنین می توانید از سبک تلفیقی بهره ببرید. مثلا می توانید در خانه مدرنتان یک گلیم یا یک دست مبل قدیمی آنتیک نیز داشته باشید. همواره در ایران سبک تلفیقی در اکثر منازل به چشم می‌خورد و دارای طرفداران زیادی است.

تغییرات سرویس بهداشتی و حمام در بازسازی منازل

 در بازسازی منازل چه قسمت هایی حذف و چه قسمت هایی باقی می مانند؟

وقتی می خواهیم خانه خود را بازسازی کنیم، باید در مورد تصمیمات مربوط به حذف برخی قسمت ها مثل دیوارها دقت زیادی بکنیم. سپس تاثیر حذف آن ها را در بقیه قسمت های منزل را در نظر بگیریم. در یک خانه قدیمی قسمت های زائد زیادی وجود دارد که قابل حذف است. شما می توانید طاقچه های کمتری داشته باشید. اتاق نشیمن بزرگتان را کوچکتر و اتاق خواب به خانه اضافه کنید. یا حتی می توانید طاقچه ها را به کتابخانه تبدیل کنید.

در بازسازی منازل در و پنجره ها چه تغییری باید بکنند؟

می توانید یک پنجره بزرگ از چندین پنجره کوچک بسازید. همچنین می‌توانید درهای اضافی را حذف کنید. در خانه های قدیمی پنجره های کوچکی بین اتاق ها مثلا بین آشپزخانه و نشیمن وجود داشته که شما می توانید آن ها را حذف یا به خانه خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید برای ارتباط و جا به جایی وسایل از آن ها استفاده کنید.

در بازسازی منازل در و پنجره ها چه تغییری باید بکنند؟

آیا بودجه ای برای خرید مبلمان یا فرش جدید در نظر گرفته اید؟

با کوچک و بزرگ شدن اتاق ها و تغییر در طراحی داخلی ممکن است به فرش و قالیچه های کوچکتر یا بزرگتر نیاز پیدا کنید. با تغییر رنگ دیوارها باید مبلمان خود را عوض کنید. می توانید از رنگ های کرم و سفید استفاده کنید که ناچار به تغییر لوازم منزل خود نشوید.

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات را بیان کنیم اما سعی کنید لیستی جداگانه تهیه کنید. تمام مواردی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا چیزی از قلم نیفتد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()