معرفی انواع مدل کاغذ دیواری هتلی برای نواحی مختلف هتل

معرفی انواع مدل کاغذ دیواری هتلی برای نواحی مختلف هتل | دکوراسیون داخلی رونیا

معرفی انواع مدل کاغذ دیواری هتلی برای نواحی مختلف هتل: کاغذ دیواری ها با تنوع زیادی در بازار موجود هستند. در واقع بخشی از انواع مدل کاغذ دیواری برای محیط منزل همچون اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و … به کار برده می شوند. این در حالی است که بخشی از کاغذ دیواری ها برای محیط های اداری، هتل ها، مراکز فروشگاهی و … قابل استفاده هستند. کاغذ دیواری هتلی در شکل و فرم متفاوتی طراحی می شود. با ما همراه باشید تا شما را با انواع مختلف کاغذ دیواری هتلی آشنا کنیم.

چرا از کاغذ دیواری هتلی استفاده کنیم؟ | دکوراسیون داخلی رونیا
چرا از کاغذ دیواری هتلی استفاده کنیم؟

با افزایش طرح های کاغذ دیواری، امکان بهره مندی از آن در فضاهای مختلف فراهم شده است. طرح های کاغذ دیواری نشان می دهند که این مدل ها برای چه فضایی تولید شده و چه کاربردی دارند. طرح های متفاوت کاغذ دیواری امکان انتخاب های بیشتری را برای مشتریان فراهم می کند.
کاغذ دیواری برای استفاده در مکان های مختلف پیشنهاد می شود. کاغذ دیواری ها از تنوع طرح زیادی برخوردار هستند. در واقع با مراجعه به آلبوم انواع کاغذ دیواری در رونیا، حتماً طرح مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. کاغذ دیواری های هتلی با قیمت مقرون به صرفه ای تولید می شوند. بنابراین در کاهش هزینه های دکوراسیون هتل شما تاثیر زیادی دارند.

مزیت های استفاده از کاغذ دیواری هتلی

با استفاده از کاغذ دیواری هتلی می توان تنوع لازم را برای محیط های مختلف فراهم کرد. همچنین می توان در مواقع لزوم اقدام به تمیزکاری کاغذ دیواری هتلی کرد. کاغذ دیواری هتلی از انواع کاغذ دیواری در شرکت رونیا می تواند انتخاب شود. کاغذ دیواری هتلی با کیفیت بالا تولید می شود و دارای زیبایی بی نظیری است. برای تولید کاغذ دیواری های هتلی از طرح های متفاوت کمک گرفته می شود. کاغذ دیواری های هتلی می توانند با توجه به دکوراسیون های مختلف هتل شما مورد استفاده قرار گیرد معرفی انواع مدل کاغذ دیواری هتلی برای نواحی مختلف هتل.

 مزیت های استفاده از کاغذ دیواری هتلی | دکوراسیون داخلی رونیا

کاغذ دیواری هتلی به راحتی نصب می شود. در هنگام نصب کاغذ دیواری هتلی نیازی به جا به جایی دکوراسیون نیست. نصب آن ها با تولید بوی نامطبوع همراه نیست. درواقع امکان تعویض و کندن کاغذ دیواری از روی دیوار به راحتی فراهم می شود.

فروشگاه رونیا با اجرای تخصصی کاغذ دیواری هتلی در تمام شهر‌های ایران و شناسایی دقیق سبک معماری هتل میتواند گزینه‌ای مناسب جهت تغییرات و در پوشش دیوارهای هتل می‌باشد. اجرا و نصب کاغذ دیواری توسط نیروهای زبده و ماهر به خصوص در فضای پر‌تردد هتل بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند رضایت بالاتری برای مراجغین و مسافران هتل به همراه داشته باشد. کاغذ دواری‌های هتلی معمولا از درجه کیفی و مقاومت بالاتری نسبت به مدل های معمول موجود در بازار دارند اما با توجه به شرایط اقتصادی و محدودیت واردات محصولات لوکس، پیدا کردن کاغذ دیواری هتلی کار دشواری است که این مشکل با تنوع محصولات رونیا قابل حل است. مشاورین فروشگاه آماده ارائه خدمات تخصصی به هتل‌داران عزیز می‌باشند.

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری هتلی

  • هنگام انتخاب کاغذ دیواری در هتل به سبک به کار رفته در اتاق های هتل توجه کنید.
  • برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری هتل از رنگ های متناسب با فرش و دکوراسیون اتاق های هتل کمک بگیرید.
  • الگوهای تک رنگ برای منازل و هتل ها بسیار مورد توجه می باشند. کاغذ دیواری تک رنگ در رنگ هایی نظیر آبی، سفید، طوسی، بنفش، سبز، طلایی، زرد، زرشکی، قرمز، نارنجی، صورتی و کرم برای فضاهای هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • مدیران هتل همواره به دنبال بهترین دیزاین برای هتل خود هستند. به همین خاطر بهتر است از بهترین دکوراتورها جهت دیزاین هتل خود استفاده کنند. دکوراتورهای حرفه ای برای چیدمان جذاب و زیبا ایده بهره مندی از کاغذ دیواری هتلی را پیشنهاد می کنند.
  • کاغذ دیواری های به کار رفته برای هتل می توانند در تمام قسمت ها یکسان یا گوناگون باشند. این موضوع به نظر دکوراتورهای هتل بستگی دارد.

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری هتلی | دکوراسیون داخلی رونیا

آشنایی با انواع مدل های کاغذ دیواری هتلی

مدیران هتل تمایل دارند هتل آن ها همواره به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر انتخاب شود. همچنین خواهان آن هستند که دیزاین و زیبایی هتل مورد توجه مهمانان قرار بگیرد. از این رو کاغذ دیواری هتلی با تنوع طرح زیادی در اختیار این مدیران قرار می گیرد. مشتریان بر مبنای سلیقه، سبک چیدمان و سایر اجزای دکوراسیون انتخاب کاغذ دیواری هتلی را انجام می دهند.

آشنایی با انواع مدل های کاغذ دیواری هتلی | دکوراسیون داخلی رونیا

استفاده از کاغذ دیواری لاکچری به عنوان کاغذ دیواری هتلی

از طرح های لاکچری برای فضاهای هتل بسیار استقبال می شود. این طرح ها فضای هتل را بسیار زیبا و مدرن نشان می دهند. در واقع با انتخاب کاغذ دیواری لاکچری نیمی از خواسته مدیران هتل برآورده می شود. البته استفاده از کاغذ دیواری هتلی در نوع بسیار شیک و لاکچری برای بعضی از فضاهای هتل همچون سالن همایش، لابی هتل، رستوران هتل و … مورد استفاده خواهد بود.

کاغذ دیواری لاکرچی هتلی | دکوراسیون داخلی رونیا
ایده های لاکچری در انتخاب کاغذ دیواری بسیار چشم نواز هستند. به گونه ای که می توانند فضایی شبیه به قصر سلطنتی را در نظر مخاطبان ایجاد کنند. طرح های لاکچری برای اتاق مهمان هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته این طرح ها فقط برای اتاق های VIP به کار برده می شود. درواقع از کاغذ دیواری هتلی لاکچری برای شاخص کردن فضاهای خاص از سایر قسمت های هتل استفاده می شود.

معرفی کاغذ دیواری هتلی تک رنگ

کاغذ دیواری هتلی تک رنگ هم به خاطر ساده بودن بسیار مورد توجه قرار می گیرد. الگوهای ساده به راحتی با سایر بخش های دکوراسیون هماهنگ می شوند. درنهایت این کاغذ دیواری ها می توانند ظاهر زیبایی را در فضای هتل به وجود آورند. پیشنهاد می کنیم از انواع کاغذ دیواری ساده رنگی رونیا که به صورت تک رنگ می باشند، دیدن کنید.

آشنایی با کاغذ دیواری هتلی داماسک

کاغذ دیواری داماسک به عنوان یکی از طرح های عمومی در فضای هتل مورد استفاده است. این طرح از جذابیت خوبی برخوردار بوده و می تواند برای دیزاین هتل کارایی داشته باشد. طرح داماسک می تواند با طرح روتختی، روبالشتی، پرده اتاق و … هماهنگی داشته باشد.
رنگ های به کار رفته در طرح داماسک باید در دیگر نواحی دکوراسیون اتاق استفاده شوند. در اتاق های هتل از ایده ساخت دیوار تاکیدی بسیار استقبال می شود. در واقع این دیوارها با پوشش کاغذ دیواری هتلی از سایر بخش ها متمایز می شوند. دیوار تاکیدی می تواند فضای پشت تخت خواب را به خود اختصاص دهد.

کاغذ دیواری هتلی گلدار یکی از پرکاربردترین ها

کاغذ دیواری هتلی گلدار به عنوان یکی از  پرکاربردترین ها از زیبایی بی نظیری برخوردار است. این طرح های گل در شرکت رونیا بسیار طرفدار دارند. طبیعت دوستان از طرح های گل برای دکوراسیون اتاق خواب استقبال می کنند. شما می توانید از کاغذ دیواری گلدار برای دیزاین اتاق استراحت مهمان بهره مند شوید.

کاغذ دیواری هتلی گلدار | دکوراسیون داخلی رونیا
کاغذ دیواری هتلی راه راه

ایده های کاغذ دیواری راه راه برای انتخاب کاغذ دیواری هتلی مورد استفاده قرار می گیرند. برای طرح های راه راه می توانید دو رنگ متضاد همچون قرمز و مشکی، طوسی و صورتی، سفید و مشکی، کرم و صورتی و … را انتخاب کنید. با انتخاب دو رنگ متضاد می توانید اجزای دکوراسیون اتاق های هتل را در دو رنگ آماده کنید.

آشنایی با کاغذ دیواری هتلی چرمی

یکی دیگر از انواع مدل کاغذ دیواری که برای فضای هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاغذ دیواری چرمی می باشد. این نوع کاغذ دیواری ها به شکل برجسته تولید می شوند و جزء شیک ترین طرح ها برای کاغذ دیواری هتلی معرفی می شوند.
قیمت در نظر گرفته شده برای کاغذ دیواری هتلی چرمی بسیار بالاست. این نوع کاغذ دیواری ها  که همان دیوارپوش چرمی هستند علاوه بر زیبایی، از ویژگی های خاصی همچون کیفیت بالا و خواص ضد آب برخوردار هستند. از کاغذ دیواری هتلی چرمی برای ترتیب و دکوراسیون اتاق های VIP و مهمانان ویژه استفاده می شود. اجاره اتاق های VIP از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و به افراد خاص تعلق می گیرد.

کاغذ دیواری سه بعدی هتلی

کاغذ دیواری هتلی می تواند در اشکال سه بعدی مورد استفاده قرار بگیرد. اشکال سه بعدی برای کاغذ دیواری هتل کاربرد زیادی دارند. این اشکال خاص در دیزاین هتل بسیار خودنمایی می کنند و انرژی بالایی را در فضای اتاق برقرار می سازند.

کاغذ دیواری هتلی آبرنگی

کاغذ دیواری هتلی منتخب شما می تواند در نمونه کاغذ دیواری آبرنگی باشد. کاغذ دیواری آبرنگی طرح های بسیار ساده ای را به تصویر می کشد. از کاغذ دیواری های آبرنگی در هتل های مجاور دریا به وفور استفاده می شود و در نهایت سبب ایجاد دکوری منحصربه فرد خواهد شد.

کاغذ دیواری مناسب برای لابی و راهروی هتل

لابی هتل یکی از فضاهای خاص هتل است که باید به شکل جذابی دیزاین شود. قطعاً لابی هتل در انتخاب مهمانان هتل اهمیت زیادی دارد. مدیران هتل همواره بر روی دیزاین لابی هتل متمرکز می شوند. لابی را با جذاب ترین، شیک ترین و جدیدترین عناصر تزیینی طراحی می کنند. تمام این نکات برای جذابیت هتل در نظر مشتریان مورد توجه می باشد. برای کاغذ دیواری هتل در قسمت لابی از طرح های قرمز، کاغذ دیواری چرمی، طرح های لاکچری، طرح های کریستالی و … کمک می گیرند.

کاغذ دیواری مناسب لابی هتل | دکوراسیون داخلی رونیا
کاغذ دیواری گلدار نیز می تواند ایده دیوارپوش مناسب لابی هتل باشد. برای طراحی راهروهای هتل از کاغذ دیواری هتلی طلایی یا زرد رنگ استفاده می شود. در واقع اگر از طبقات بالای هتل به قسمت لابی و راهروها نگاه کنید، متوجه جلوه و شکوه رنگ زرد یا طلایی در فضاهای هتل می شوید.

عرضه کاغذ دیواری هتلی توسط رونیا

کاغذ دیواری هتلی با قیمت های گوناگون عرضه می شود. تنوع طرح در کاغذ دیواری هتلی می تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد. شرکت رونیا برای عرضه کاغذ دیواری های هتلی از طرح های مختلف کمک می گیرد. این طرح ها با تنوع رنگی گسترده ای عرضه می شوند. الگوهای ساده کاغذ دیواری هتلی برای اتاق استراحت مهمانان عادی و الگوهای لاکچری، شیک، جذاب و چرمی برای اتاق مهمانان ویژه، لابی، رستوران و … مورد استفاده قرار می گیرند. مشاوران شرکت رونیا می توانند شما را در خرید کاغذ دیواری هتلی راهنمایی کنند و انتخاب های متناسب با فضای هتل در اختیار شما قرار دهند.

عرضه کاغذ دیواری هتلی توسط رونیا | دکوراسیون داخلی رونیا
نتیجه گیری

رنگ های به کار رفته در کاغذ دیواری هتلی باید با دیگر عناصر دکوراسیون همخوانی داشته باشد. در این صورت انسجام و پیوستگی برای دکوراسیون اتاق های هتل رعایت می شود. کاغذ دیواری های هتلی در رونیا با کیفیت قابل توجهی عرضه می شوند و از تنوع لازم برای فضاهای مختلف برخوردار هستند.

کاغذ دیواری سه بعدی هتلی | دکوراسیون داخلی رونیا

از دیرباز تاکنون رنگ طلایی را به عنوان یک رنگ لاکچری و اشرافی می شناسند. رنگ طلایی و زرد در بیشتر دیزاین های سلطنتی خودنمایی می کنند. نورپردازی هتل می تواند تاثیر زیادی در جذابیت کاغذ دیواری هتلی داشته باشد. کاغذ دیواری های هتلی با استفاده از نورهای تاکیدی، بسیار خاص و جذاب به نظر می رسند و جلوه بیشتری می یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =

سبد خرید
ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من