سبد خرید 0

مزایای استفاده از پوستر دیواری به جای رنگ و گچ

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

پوستر سه بعدی اتاق خواب طوسی AB-65 پوستر سه بعدی اتاق خواب طوسی AB-65 139,000 تومان پوستر دیواری آبی فیروزه ای کد AB-64 پوستر دیواری آبی فیروزه ای کد AB-64 139,000 تومان پوستر دیواری اتاق خواب گل صورتی 3DF-232 پوستر دیواری اتاق خواب گل صورتی 3DF-232 139,000 تومان پوستر اتاق خواب دخترانه 3DF-231 پوستر اتاق خواب دخترانه 3DF-231 139,000 تومان پوستر دیواری طرح گل سفید 3DF-230 پوستر دیواری طرح گل سفید 3DF-230 139,000 تومان پوستر سه بعدی گل کد 3df-228 پوستر سه بعدی گل کد 3df-228 139,000 تومان پوستر سه بعدی گل کد 3df-227 پوستر سه بعدی گل کد 3df-227 139,000 تومان پوستر دیواری پذیرایی لوکس کد LX-74 پوستر دیواری پذیرایی لوکس کد LX-74 139,000 تومان پوستر دیواری فرش فروشیCode-S-166 پوستر دیواری فرش فروشیCode-S-166 139,000 تومان پوستر دیواری مرلین مونروCode-S-165 پوستر دیواری مرلین مونروCode-S-165 139,000 تومان پوستر دیواری قاصدکCode-DA-101 پوستر دیواری قاصدکCode-DA-101 139,000 تومان پوستر دیواری گل سه بعدی سفید طلاییCode-3DF-392 پوستر دیواری گل سه بعدی سفید طلاییCode-3DF-392 139,000 تومان پوستر دیواری گل برجستهCode-3DF-390 پوستر دیواری گل برجستهCode-3DF-390 139,000 تومان پوستر دیواری نقاشی منظرهCode-LS-123 پوستر دیواری نقاشی منظرهCode-LS-123 139,000 تومان پوستر دیواری وینتیج خاصCode-S-151 پوستر دیواری وینتیج خاصCode-S-151 139,000 تومان پوستر دیواری راه و داماسک فیروزه‌ای سرمه‌ایCode-D-116 پوستر دیواری راه و داماسک فیروزه‌ای سرمه‌ایCode-D-116 139,000 تومان پوستر دیواری لاکچری پذیراییCode-3DF-601 پوستر دیواری لاکچری پذیراییCode-3DF-601 139,000 تومان پوستر خطاطی کرم قهوه ای Code-S-141 پوستر خطاطی کرم قهوه ای Code-S-141 139,000 تومان پوستر سه بعدی طوسیCode-3DF-637 پوستر سه بعدی طوسیCode-3DF-637 139,000 تومان پوستر سه بعدی طوسی با گلهای طلاییCode-3DF-636 پوستر سه بعدی طوسی با گلهای طلاییCode-3DF-636 139,000 تومان پوستر دیواری سه بعدی جدیدCode-3DF-631 پوستر دیواری سه بعدی جدیدCode-3DF-631 139,000 تومان پوستر دیواری پتینه طلایی خاصCode-P-116 پوستر دیواری پتینه طلایی خاصCode-P-116 139,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1402 در ساعت 15 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 8 )

پوستر دیواری امروزه یکی از پرکاربردترین المان ها در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف است. یکی از سوالاتی که امروزه در طراحی داخلی ساختمان ها به میزان بسیار زیادی پرسیده می شود، این است که برای پوشاندن دیوارها استفاده از پوستر دیواری بهتر است یا رنگ و گچ؟ ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم. ما شما را با مزایای پوستر دیواری نسبت به رنگ و گچ بیشتر آشنا خواهیم کرد. اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد دیگر در این دوراهی گیر کرده اید، به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

مزایای استفاده از پوستر دیواری به جای رنگ و گچ

پوستر دیواری ها متنوع تر از گچ و رنگ

معمولا زمانی که شما برای پوشاندن دیوارهای منزل و یا محل کار خود از رنگ و یا گچ استفاده می کنید، نمی توانید طرح های متنوعی را پیاده سازی کنید. به همین دلیل است که انتخاب های شما بسیار محدود هستند. ولی امروزه با افزایش بسیار زیاد تعداد پوستر دیواری های متنوع شما می توانید به راحتی هر طرحی که مد نظر خود دارید را پیدا کرده و از آن در فضای خود استفاده کنید. ما به شما عزیزان پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری هنری و سه بعدی را در طرح و رنگ های مختلف ارائه می‌کنیم.

پوستر دیواری ها متنوع تر از گچ و رنگ

شما می توانید از انواع پوستر دیواری مختلف برای نقاط مختلف منزل و یا حتی محل کار خود استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید طراحی های بسیار جذاب تری را داشته باشید. تنوع در رنگ و در طرح، سبب شده که این پوسترها امروزه بسیار پرکاربرد و پرطرفدار باشند. افراد بسیار زیادی به جای استفاده از رنگ و گچ برای پوشاندن دیوارها از پوسترهای دیواری استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که این تنها یکی از مزایای پوستر دیواری نسبت به رنگ و گچ است. سایر مزایای آن را نیز در ادامه بیان خواهیم کرد.

پوستر دیواری به راحتی قابل شستشو است.

یکی از مهم ترین مزایای پوستر دیواری نسبت به رنگ و گچ این است که شما به راحتی می توانید این پوسترهای دیواری را شست و شو دهید. پس در صورت کثیف شدن نیازی نیست که زحمت زیادی را برای تمیز کردن آنها بکشید.

این مورد را شاید بتوان جزو بهترین مزایای پوستر دیواری دانست. چرا که امروزه در صورتی که رنگ و یا گچ دیوار شما لکه دار و یا کثیف شوند، احتمالا سختی زیادی را برای تمیز کردن آن تحمل خواهید کرد. ولی با استفاده از پوستردیواری شما می توانید به راحتی از روی آن این لکه ها را شست و شو دهید و آنها را تمیز کنید.

 پوستر دیواری به راحتی قابل شستشو است.

ایرادات منزل خود را با پوستر دیواری بپوشانید.

شاید یکی از جذاب ترین مزایای پوستر دیواری این است که شما با استفاده از آن می توانید ایراداتی که در نقاط مختلف منزلتان وجود دارد را به راحتی هر چه تمام برطرف کنید. این امکان با استفاده از رنگ و گچ به این راحتی برای شما وجود ندارد. شما در صورتی که قصد داشته باشید با استفاده از گچ و رنگ این کار را انجام دهید، باید هزینه و زمان زیادی را صرف این کار کنید.

یکی از نکات بسیار جالبی که باید بدانید این است که شما با استفاده از برخی از طرح های خاص مانند طرح های عمودی می توانید ارتفاع ساختمان خود را افزایش دهید. این موضوع نیز یکی دیگر از جذابیت ها و مزایای پوستر دیواری به شمار می آید. همچنین استفاده از پوستر دیواری سه بعدی می‌تواند فضای کوچک شما را وسیع تر نشان دهد.

نصب سریع و راحت یکی دیگر از مزایای پوستر دیواری

اگر شما قصد داشته باشید که دیوارهای منزل خود را گچ کاری کرده و رنگ بزنید، احتمالا باید چند روز و یا حتی چند هفته را صرف این کار کنید. همین موضوع می تواند برای شما اذیت کننده باشد. ولی شما با استفاده از پوستر دیواری می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن دیوارهای خود را به زیباترین شکل ممکن بپوشانید.

نصب سریع و راحت یکی دیگر از مزایای پوستر دیواری

توجه داشته باشید که این تنها مزیت پوستر دیواری نیست. بلکه شما زمانی که اقدام به رنگ آمیزی و یا گچ کاری منزل خود می کنید، باید زمان زیادی را نیز منتظر خشک شدن آن بمانید. در حالی که نیازی نیست این زمان را با استفاده کردن از پوسترهای دیواری به جای رنگ و گچ صرف کنید. شما می توانید با نصب پوستر دیواری در زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

پوستر دیواری از مقاومت بالایی در شرایط مختلف برخوردار است.

ویژگی دیگری که پوستر دیواری دارد و باعث می شود تا گزینه بهتری نسبت به گچ و یا رنگ باشد این است که با نصب آن دیگر نیازی نیست که نگران از بین رفتن آن باشید. انواع مختلف پوستر دیواری در برابر شرایط مختلف مانند رطوبت بالا، گرمای شدید و ضربه بسیار مقاوم هستند. در صورت بروز هر یک از این شرایط شما می توانید مطمئن باشید که کمترین آسیب به پوسترهای دیواری می رسد. این موضوع نیز یکی از مهم ترین مزایای پوستر دیواری به شمار می آید. این مزیت باعث می شود تا بسیاری از افراد علاقمند به خرید پوستر دیواری به جای استفاده کردن از گچ و رنگ باشند.

پوستر دیواری از مقاومت بالایی در شرایط مختلف برخوردار است.

پوستر دیواری دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی است.

عامل جذاب دیگری که می تواند باعث شود تا شما هم به آن دسته از افرادی که علاقه مند هستند تا به جای استفاده از رنگ و گچ در دیوارهای منزل خود از پوستر دیواری استفاده کنند بپیوندید، این است که این پوسترها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. شما می توانید با یک بار خرید آنها برای سالیان طولانی از آن استفاده کنید.

پوستر دیواری دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی است.

توجه داشته باشید که این شرایط در زمانی که شما از رنگ و گچ استفاده کنید برقرار نخواهد بود. چرا که به هر دلیل ممکن است گچ و یا رنگ کیفیت خود را از دست بدهند. پایین بودن قیمت یکی دیگر از مزایای پوستر دیواری به شمار می آید. این مزیت ها باعث فروش بسیار زیاد آن شده است. پوسترهای دیواری متناسب با کیفیت و مقاومت و همینطور زیبایی که دارند، قیمت بسیار مناسبی را نیز دارند. در واقع امکان خرید آنها تقریبا برای تمامی افراد وجود دارد.

کلام پایانی

با توجه به نکات بیان شده احتمالا شما هم جزو آن دسته از افرادی خواهید بود که تصمیم گرفته اید به جای استفاده از گچ و رنگ از پوسترهای دیواری استفاده کنید. توجه داشته باشید که امروزه فروشگاه های بسیار زیادی هستند که اقدام به فروش پوسترهای دیواری کرده اند. شما با مراجعه به این فروشگاه های اینترنتی می توانید به راحتی اقدام به خرید پوستر دیواری با طرح مد نظر خود کنید.

فروشگاه رونیا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه است که خرید از آن مزایای بسیار زیادی را برای شما در پی خواهد داشت. بنابراین به شما توصیه می کنیم حتما از محصولات و مدل های مختلف پوستر دیواری وب سایت ما دیدن کنید.

 

ارسال نظر

صابر :
0 0
درود بر شما جهت ديوار پاركينگ پيشنهاد شما با ارزانتين قيمت كدام گزينه ميباشد. صابر
مدیریت :
0 0
سلام و وقت بخیر خدمت کاربر گرامی. کارشناسان فروش رونیا در اسرع وقت با شما جهت راهنمایی و ارائه توضیحات تماس خواهند گرفت.
کیومرث میره وند ... :
1 0
سلام. دیوارها و سقف منزل مسکونی اینجانب در سنندج با استفاده از روپا د پوشش داده شده و اخیرا بدلیل تیرگی رنگ و..مایل به استفاده از پوسترهای ارایه شده می باشم لطفا راهنمایی لازم در خصوص قیمت ،استحکام و.. را اعلام فرمایید.باتشکر
مدیریت :
0 0
سلام روز بخیر نماینده فروش شرکت برای مشاوره و خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری در سنندج با شما تماس خواهند گرفت.
هادی :
0 0
باسلام می خوام حال و اتاق خواب رو کاغذ دیواری کنم شما چه پیشنهادی دارید؟ ممنونم
مدیریت :
0 0
با سلام و احترام برای خرید کاغذ دیواری می توانید از مشاوره همکاران ما در واحد فروش استفاده نمایید. مهمترین رکن خرید کاغذ دیواری مشاوره و طراحی مناسب است که در مجموعه رونیا به صورت رایگان انجام می شود.
وحید نورمحمدیان :
0 0
سلام و خسته نباشید.من از مراغه مزاحم میشم .من خودم سفید کار هستم.میخواستم بدونم خودم میتونم این پوستر ها رو نصب کنم . مطلب دیگه اینکا به اندازه دلخواه میشه سفارش داد؟با سپاس
مدیریت :
0 0
درود بر شما نه متاسفانه نمیتوانید. نصاب کاغذ دیواری یا پوستر دیواری میتواند یک نصب با کیفیت انجام دهد. ابعاد بر اساس متراژ دیوار شما تولید میشود.
فرهاد :
0 0
سلام و خسته نباشید .خونه من دیوارش گچ سیاه هستش میخاستم بدونم با کاغذ دیواری میشه کاری کرد
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر برای راهنمایی بهتر جهت نصب کاغذ دیواری باید از دیوارها فیلم و عکس ارسال بفرمایید.
:
0 0
من جهت دیوار راه پله نیاز به پوستر دارم قیمت آن را
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر قیمت پوستر دیواری های درج شده در سایت بروز است. لطفا ابعاد را در باکس زیر محصول وارد نمایید تا قیمت دقیق را ملاحظه نمایید.
حسین :
0 0
سلام وقت بخیر. من میخوام بعد از اینکه دیوار منزلم را با گچ و خاک تعمیرکردم از رویه کاغذ دیواری استفاده کنم. آیا امکانپذیر است. ممنون میشم راهنمایی ام کنید
مدیریت :
0 0
با سلام کاغذ دیواری بر روی سفید کاری قابل اجرا است. اول سفید کاری کنید بعد کاغذ دیواری که کیفیت کار مناسب باشد.
اقایی :
0 0
سلام. برای نصب کاغذ دیواری نیاز به مرحله سفیدکاری با گچ است یا همون مرحله گچ و خاک کافیه؟ ضمنا هزینه سفیدکاری با گچ و کاغذ دیواری چگونه است
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()