سبد خرید 0

مزایا و معایب دیوارپوش در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 28 بهمن 1402 در ساعت 10 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 31 )

دیوارپوش با توجه به نوع دیوارپوش و کاربرد آن در قسمت های مختلف از ساختمان هایی که کاربری متفاوتی دارند تعیین می گردد. در واقع استفاده از انواع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی مدرن با کاربردی گسترده سبب بهره مندی از مزایای متعدد آن می شود که گاهی می تواند معایب آن را تحت پوشش قرار دهد و با انتخاب نوع درست دیوارپوش، معایب آن قابل اغماض خواهد بود. دیوارپوش مانند کفپوش در فضای خانه بسیار مؤثر است و هر دیوارپوش با یک نوع کفپوش تطابق دارد، مثلاً بهتر است، دیوارپوش سنتی و کلاسیک با کفپوش جناقی هماهنگ شوند که ما در سایت مان انواع آن را معرفی کرده ایم.

ترمووال رنگ چام pvc دیوارپوش سه بعدی طرح آجری دیوارپوش طرح ماربل
خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش

 

دیوارپوش چیست؟ مزایا و معایب آن !

در واقع دیوارپوش به عنوان یکی از عناصر متفاوت در پوشاندن دیوارها و جلوه دهی به دکوراسیون داخلی ساختمان ها  اهمیت دارد. این نوع پوشش دیواری با عنوان دیوارکوب هم شناخته می شود و می توان از آن برای انواع فضای مسکونی، تجاری، اداری استفاده کرد. اگر کاربرد انواع مختلف از این محصول با بررسی تخصصی مزایا و معایب دیوارپوش بر اساس اصول درست دکوراسیون داخلی انتخاب شوند می توانند فضای بی روح دیوارها را به شکل مناسبی روح بخشیده.


انواع دیوارپوش را می توان به لحاظ جنس ساختاری و کاربردی که دارند طبقه بندی کرد. دیوارپوش ها در انواع مختلف شامل نوع ام دی اف و پی وی سی می باشند. انواع دیوارپوش های دیگر شامل دیوارپوش چرمی، دیوارپوش چوبی، دیوارپوش سه بعدی، سنگی، آلومینیومی، شیشه ای نیز هستند. مزایا و معایب دیوارپوش در انواع مختلف متفاوت می باشد که می توان آنها را دسته بندی کرده و برای محیط های مختلف انواع پرکاربردتر و مناسب تر را انتخاب و نصب کرد.

دیوارپوش پی وی سی ICE کد SW063 

انواع دیوارپوش طرح چوب پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی از انواع رایج دیوارپوش می باشند که دارای مزایای زیادی به هنگام استفاده و پس از نصب هستند. مزایا و معایب دیوارپوش پی وی سی شامل:

کاربرد گسترده ای برای این نوع دیوراپوش ها وجود دارد به گونه ای که در حمام، اتاق ها و یا هر مکانی قابل استفاده می باشند زیرا دارای مقاومت بالایی در برابر آب و آتش بوده وهمین طور در برابر رطوبت نیز استحکام مطلوبی از خود نشان می دهند. مقاومت بالا در برابر حرارت و همچنین طور طول عمر بالایی که به عنوان مزایای دیوارپوش پی وی سی دیده می شود سبب شده که پس از استفاده طولانی مدت از این دیوارپوش شکل ظاهری و استحکام آنها حفظ شده و تازگی و زیبایی خود را همیشه داشته باشند. در ضمن این نوع از دیوارپوش دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد که در تعداد کمی از دیوارپوش ها قابل مشاهده است از این رو با در نظر گرفتن مزایای زیاد این نوع دیوارپوش قابلیت استفاده از آن گستره زیادی دارد.

 دیوارپوش پی وی سی طرح چوب  دیوارپوش پی وی سی تو پر طرح چوب  ترمووال طوسی PVC
خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش

مزایای دیوارپوش پی وی سی

اهمیت و محبوب بودن دیوارپوش پی وی سی بدون علت نیست . علاوه بر اینکه این دیوارپوش ظاهر زیبا و شیکی دارد مزیت های بیشماری نیز دارد که از جمله ان ها میتوان به این اشاره کرد که این دیوارپوش ها قابل شستشو هستند و به راحتی تمیز میشوند. علاوه بر این میتوانند به عنوان عایق حراراتی نیز استفاده شوند . البته خالی بودن پشت دیوارپوش پی وی سی موجب میشود که با ضربه و فشار دچار خسارت شود.

خرید دیوارپوش پی وی سی

از آنجایی که خرید دیوارپوش های پی وی سی دارای تنوع در طرح و رنگ می باشند از این رو می توان آنها را در دکوراسیون های داخلی متفاوتی استفاده کرد و با توجه به سلیقه افراد قابلیت انتخاب دارند. نصب سریع و ساده این نوع دیوارپوش سبب می شود که انتخاب آن از بین سایر دیوارپوش ها راحت تر باشد. در ضمن این نوع دیوارپوش مراقبت خاصی نمی خواهد و در صورتی که قسمتی از آن آسیب ببیند به راحتی می توان آن قسمت را تعویض نمود. این نوع دیوارپوش دارای انواع سه بعدی و چاپی می باشد و قابلیت رنگ کردن و هماهنگی با هر نوع فضایی را در دکوراسیون داخلی دارد. دیوارپوش‌ها باید با کفپوش‌ها تناسب داشته باشند، مثلاً یکی از پارکت هایی که مناسب دیوارپوش های پی وی سی هستند، پارکت لمینت یشیل است. 

 دیوارپوش طرح سنگ کد 009-  دیوارپوش طرح سنگ کد 010-  دیوارپوش طرح سنگ کد 002-
خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش

 نصب دیوارپوش پی وی سی

با بررسی مزایا و معایب دیوارپوش پی وی سی می توان گفت علاوه بر مزایای فراوان دارای معایبی نیز می باشد که عبارتند از:

ورق های پی وی سی به هنگام آتش سوزی موچب انتشار موادی می شوند که ممکن است افزایش حساسیت تنفسی را به دنبال داشته باشند.

به دلیل ترکیباتی که در ساختار پی وی سی وجود دارد و ممکن است به محیط زیست آسیب برساند این امر سبب شده که بسیار افراد از کاربرد آن دست بکشند.

پی وی سی به نور فرابنفش حساس می باشد و در صورتی که در طولانی مدت در معرض نور خورشید قرار بگیرد ممکن است که ظاهر زیبایی آن کمی تغییر رنگ داده و محو به نظر برسد.

 دیوارپوش طرح سنگ کد 2222-  دیوارپوش چرمی آلفا  دیوارپوش بین کابینتی
خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش

انواع دیوار پوش ام دی اف

یکی دیگر از انواع دیوارپوش نوع ام دی اف می باشد که مزایا و معایب دیوارپوش ام دی اف را نیز می توان بررسی کرده و با در نظر گرفتن عوامل مختلف اقدام به انتخاب و نصب آنها در دکوراسیون های داخلی متفاوت نمود.

از جمله مزایای دیوارپوش ام دی اف می توان گفت که دارای طرح و نقش های متنوعی بوده و برای آنها از روکش های زیبایی استفاده شده است تا قابلیت استفاده از آن گسترده شود. این نوع از دیوارپوش ها در مقابل نور خورشد دارای دوام بالایی هستند و تغییر رنگ در آنها به مرور زمان مشاهده نمی شود.

این نوع دیوارپوش های ام دی اف در برابر انقباض و انبساط می توانند مقاومت مناسبی را از خود نشان دهند.

از جمله معایب انواع دیوارپوش های ام دی اف می توان گفت که در برابر حرارت تاب مقاومت نداشته و و نسبت به عامل حرارت بسیار حساس می باشند.

دیوارپوش های ام دی اف نسبت به حرارت حساس هستند از این رو امکان استفاده از آنها در اماکنی که دارای رطوبت هستند مناسب نبوده و محدود می شود.

برای این که بتوان دیوارپوش های ام دی اف را نصب کرد نیاز به صرف زمان و انرژی بیشتری نسبت به برخی از انواع دیوارپوش از جمله نوع پی پی سی می باشد.

از جمله مزایای دیوارپوش پی وی سی نسبت به نوع ام دی اف بیان می شود که نوع پی وی سی قابلیت تمیز کردن و شستشو با آب را دارد اما در نوع ام دی اف این امکان وجود ندارد و شستشو با آب امکان پوسیدگی را در این نوع دیوارپوش افزایش خواهد داد.

از جمله مزایای دیوارپوش های ام دی اف نسبت به دیوارپوش های پی وی سی می توان که مقاومت بیشتری دارند در نتیجه پیشنهاد می شود در اماکنی که در آنها تردد بیشتر صورت می گیرد از دیوارپوش نوع ام دی اف استفاده شود.

 

 دیوارپوش ام دی اف کد180  دیوارپوش ام دی اف کد150  دیوارپوش ام دی اف کد135
خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش خرید دیوارپوش

قیمت دیوارپوش

قیمت دیوارپوش و نوع ام دی اف از دیوارپوش ها هزینه بالاتری دارد در نتیجه ممکن است به دلیل صرفه اقتصادی برای پوشاندن دیوارها از نوع پی وی سی و یا انواع دیگری از دیوارپوش استفاده شود.

مزایا و معایب دیوارپوش های مختلف از جمله انواع سه بعدی با توجه به فضای انتخابی و نوع دکوراسیونی که مورد نظر است به شکلی متفاوت در نظر گرفته می شود و با بررسی هزینه هایی که قرار است در خرید و انتخاب آن صورت بگیرد می توان بهترین را انتخاب کرد. مثلا دیوارپوش های سه بعدی فضایی روح بخش خلق می کنند و دارای وزن پایینی می باشند یا انواع دیوارپوش های سنگی جلوه ای شیک داشته و برای محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی نیز کاربرد دارند.

 خرید دیوارپوش از رونیا

در صورتی که مایل هستید تا از آخرین طرح های دیوارپوش ارائه شده توسط وب سایت رونیا دیدن نمایید می توانید با کلیک بر روی دیوارپوش به صفحه محصولات دیوارپوش رفته و پس از بررسی و انتخاب دیوارپوش مورد نظر خود نسبت به خرید دیوارپوش مد نظر خود اقدام نمایید.

ارسال نظر

خلیل سحری :
0 0
خرید پلمیری.
مدیریت :
3 1
سلام. خرید دیوارپوش پلیمیری مد نظرتان است؟
عای اکبر :
2 0
سلام‌ درسبدخرید تعداد منظور متر هست یا صفحه وهرصفحه چندسانتی متر است؟
مدیریت :
0 1
درود وقت شما بخیر مبنای محاسبه هر متر مربع لحاظ شده است. تعداد پنل برای هر کدام از محصولات دیوارپوش متفاوت است. در قسمت مشخصات فنی محصول میتوانید ابعاد هر پنل را مشاهده نمایید.
مینا :
1 4
سلام این دیوار پوش ها برای دیوارهایی که رطوبت دارن هم خوب هستند خودشان چسب دارن یا که نه باید با چسب مخصوص بچسبانیم و امکان دارد خودمان انجام دهیم یا که نه
مدیریت :
2 2
سلام وقت شما بخیر این دیوارپوش ها بر روی دیوارهایی که رطوبت دارند نیز قابل اجرا هستند و با چسب مخصوص نصب میگردند. البته بر روی سطوحی که رطوبت ندارند با چسب سلیکونی (آکواریوم) معمولی نیز قابل نصب می باشد. نصب دیوارپوش هایی که در سایت ارائه شده است بسیار آسان است و توسط خود شما قابل انجام است.
علی :
2 1
با سلام دیوار حال ما چسبیده به سرویس بهداشتی و حمام است و مقداری رطوبت همیشه در این دیوار هست هر چند ناچیز ولی همیشه گچ و رنگ و خراب میکنه. میخوام بدونم میتونم از این اجر فانتزی ها یا جنسی که مانع عبور این رطوبت بشه استفاده کنم؟ چون واقعا این دیوار من و کلافه کرده؟ پیشنهاد شما چی هست ؟
مدیریت :
0 1
با سلام و احترام دیوارپوش های ما کاملا عایق هستند و مشکل شما از نظر رطوبت دیوار کاملا برطرف خواهد کرد. البته روش نصب ما کاملا متفاوت است.
سپیده :
1 1
سلام خسته نباشید من شنیدم که دیوارپوش سوسک میاره و بعد از مدتي زیرش سوسک میوفته صحت داره؟
مدیریت :
1 0
سلام وقت شما بخیر معمولا حشرات در جاهای نمناک و تاریک زندگی میکنند ولی در صورت نصب استاندارد دیوارپوش، فضایی برای تردد حشرات وجود ندارد. اجرای غیر استاندارد و بر روی سطوح نا مناسب و مرطوب احتمال وجود حشرات را بیشتر میکند. البته نیروهای اجرایی حرفه ای فروشگاه رونیا برای تمامی موارد راهکار های مناسب آن را ارائه میدهند.
فاطمه :
1 0
سلام این دیوار پوش ها بروی دیوار اجرهم قابل اجراست متری چنده.
مدیریت :
0 0
با سلام خیر متاسفانه فقط بر روی سطح صاف قابل اجراست.
زهرا :
0 0
باسلام دیوارپوش های پی وی سی بعد ازچندوقت باعث مشکل تنفسی نمیشه؟؟من شنیدم که یه جوری سمی داره که تنفس رو به خطرمیندازه
مدیریت :
1 0
سلام وقت بخیر تمام متریال هایی که از جنس پی وی سی و مواد نفتی دیگر ساخته می شوند برای انسان مضر است ولی متاسفانه در جوامع با فرهنگ هایی که سلامتی در اولویت قرار ندارد، در انتخاب و تولید متریال ها به سلامت کمتر توجه میشود. در نتیجه برای اینکه زندگی سالم تری داشته باشیم بهتر است از دیوارپوش با متریال های طبیعی مثل چوب، چرم و ... استفاده نماییم. البته مواد پی وی سی هم دارای درجه بندی هستند و تعداد معدودی از انواع آنها قابل استفاده در فضای داخل منزل می باشند.
مقدم :
1 0
من برای فضای بین کابینتا میخوام استفاده کنم..باز برای سلامتی ضرر داره
مدیریت :
1 0
با سلام متاسفانه دیوارپوش هایی که از جنس پی وی سی ، چرم و متریال های اینگونه نولید می شوند قابلیت استفاده برای دیوارپوش بین کابینت را ندارند و معمولا از دیوارپوش های مخصوص بین کابینت یا کاشی استفاده می شود.
محدین دیناد :
0 0
با سلام برای عایق صدا نیز مفید است تا چه مقدار صدا را کاهش می دهد
مدیریت :
2 1
سلام.خسته نباشید‌ دیوارپوش های مختلف از نظر عایق بودن صدا با هم متفاوت هستند. دیوارپوش های چرمی و آجری بالاترین میزان عایق بودن را دارند که تقریبا بین 40 تا 60 درصد از انتقال و جذب صدا جلوگیری میکنند.
علی محمدی :
0 0
سلام شرمنده جنس پی وی سی همان سقف است
مدیریت :
0 0
با سلام و عرض ارادت از دیوارپوش های پی وی سی برای سقف هم میتوان استفاده نمود.
رویا :
0 0
سلام ایا روی دیوار سیمانی هم نصب میشود
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر بله تقریبا تمام دیوارپوش ها قابل اجرا بر روی سیمان میباشند.
:
0 0
سلام برروی دیوارسیمان کاری به جای گچکاری میشه استفاده کردوآیانسبت به گچ هزینه کمتری میبره یانه
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر بهترین حالت اجرای گچکاری بعد دیوارپوش است ولی بر روی سیمان مسطح نیز قابل انجام است هم به صورت مستقیم و هم با استفاده از چوب زیرسازی.
مریم :
0 0
ایا روی ام دی اف قابل اجراست؟ دیواری که میخوام کار کنم حدود نیم متر از کابینت اشپزخانه هم هست که میخوام یکدست بشه امکانش هست؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر بله تمام مدل های دیوارپوش بر روی ام دی اف قابل اجرا هستند.
مامک :
0 0
با عرض سلام برای نصب دیوارپوش رو بلکا برای اینکه بلکا رو نخواهیم از دیوار بکنیم چه نوع دیوار پوشی رو معرفی میکنید؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر برای نصب اغلب دیوارپوش ها نیازی به کندن بلکا نیست و مستقیم بر روی بلکا اجرا میگردد. ولی برای پوشش های نازک و ظریف تر مثل کاغذ دیواری باید بلکا از روی دیوار جدا و سطح کاملا صاف و تمیز گردد. لطفا دسته محصولات دیوارپوش را ملاحظه کنید.
:
0 0
سلام ما دو اتاق خواب داریم ک زیر پارکینگ قرار گرفته ما دوسال قبل سقف دیوارهای اوجارو پی وی سی انجام دادیم الان اسقف اب چکه میکنه کارشناس امدن نظر دادن چون به سقف هیچ فاصله نداره باعث شده ک هوار ردو بدل نشه نم دار شده ایا باید از جاشون برداریم
مدیریت :
0 0
عرض درود و وقت بخیر احتمال زیاد به دلیل تبادل هوای سرد و گرم این اتفاق می افتد که همکار عزیزی که به شما مشاوره داده اند درست اعلام کرده اند. ولی اگر سقف کوتاه است و برای پایین تر آوردن سقف با دیوارپوش مشکل دارید حتما به جای فاصله دادن دیوارپوش از سقف، از فوم نیم سانت بین سقف و دیوارپوش پی وی سی سقف استفاده نمایید تا باعث جلوگیری از تبادل حرارت و برودت گردد.
شهاب :
0 0
سلام در جاي كه بخاري هست مي توان اجرا كرد
مدیریت :
0 0
سلام لطفا پیام را در زیر محصولی که مد نظرتون هست بفرستید.
حسینی :
0 0
سلام اگه دیوارپوشی که جنسش سبک تره فقط برای سقف استفاده کردم آخه سقف شستشو نداره آیا بازهم ممکنه باعث تجمع حشرات بشه نمیشه وبرای تنفسی که ضرر نداره
مدیریت :
0 0
سلام دیوارپوش های پی وی سی تو خالی که سبک است را میتوان روی سقف نصب نمود. هیچ دلیلی برای تجمع حشرات هم وجود نداره.
میثم :
0 0
سلام آیا در برابر موش مقاوم هست ؟
مدیریت :
0 0
درود بر شما. نه متاسفانه این دیوارپوش ها در اصل کاذب هستند و سختی برای دیوار ایجاد نمی‌کنند ولی در صورت نیاز می‌توانید قبل از اجرای دیوارپوش سطح مورد نظر را با موادی که قابل سوراخ کردن نباشد عایق نمایید.
:
0 0
سلام آیا دیوارپوش دربگوشه دیوار که
:
0 0
سلام آیا دیوارپوش درگوشه اتاق که حالت هلالی دارد میتوان نصب کرد؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر بله قابل نصب بر روی دیوار منحنی است
م.م :
0 0
ما خونه موم دیوارهاش از دیوار پوش ولی نمی دونم پی وی سی و یا ام دی اف.طرح چوب و پانل های عمودی برای 10 سال پیش.ایا می شه رنگش کرد.؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر بله دیوارپوش با رنگ قابل رنگ کردن است ولی مطمئنا خیلی با کیفیت نخواهد شد.
محمدرضا :
0 0
باسلام وعرض ادب واحترام، آیادیوارپوش بین کابینتی پی وی سی دربرابرشعله گازصفحه ای مقاوم است یاخیروحرارت شعله به آن آسیب می رساند؟ باتشکر
مدیریت :
0 0
با سلام و احترام متاسفانه هیچ کدام از دیوارپوش ها در برابر شعله مستقیم مقاومت لازم را ندارند ولی در صورت نصب استاندارد گاز و رعایت نوع استفاده معمولا مشکلی برای دیوارپوش های بین کابینتی ایجاد نمی‌شود. البته بهترین دیوارپوش ها از جنس استیل شیشه و کامپوزیت در سایت ما معرفی شده است که کاملا مقاوم در مقابل شعله مستقیم هستند.
رحمان :
0 0
در سوال و جواب بالا فرمودید اگر از جنس چرم چوب آجرباشد حشره درنمی آورد .جنس این دیوارکوب ها از چیست.؟و از مرجع و منبعی می توانم مطمئن بشوم که این دیوارپوش ها سمی و خطرناک و یا باعث تجمع حشره نمی شوند.با قید اطمینان صددرصدی و تضمین صددرصدی که باعث سمی نشدن فضا و عدم تجمع حشرات میشوند .متشکرم
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر در درجه نخست باید مدل مد نظرتان را دقیقا انتخاب نمایید تا خصوصیات آن دقیق تر شرح داده شود. از قسمت محصولات مدل های مختلف دیوارپوش را ملاحظه بفرمایید.
قدیر :
0 0
سلام.میخام در دیواری که پوششpvcطرح چوب داره لوله بخاری نصب کنم آیا مشکلی لیجاد میشه؟ ممنون
مدیریت :
1 0
با سلام در صورت رعایت کردن فاصله مناسب از دیوار و استفاده از دریچه استاندارد مشکلی پیش نخواهد آمد. با این حال بهتر است از نیروی متخصص در محل مشورت گرفته شود.
:
0 0
سلام آیا دیوار پوش را می توان روی کاشی های قدیمی زد
مدیریت :
0 0
سلام. وقت بخیرِ بله قابلیت نصب بر روی کاشی را دارد
مرضیه :
0 0
آیا امکانش هست که دیوارکوب که نصب کردیم رنگ بزنیم
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر بله امکان پذیر است
:
0 1
سلام میشه روپی وی سی پلاستیکی کاغذ دیواری زد
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر نمیشه متاسفانه.
زهرا :
0 0
عمر مفید این دیوارپوشها چند ساله
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر عمر مفید دیوارپوش ها با هم متفاوت است و بین 5 تا 20 سال میتوان در نظر گرفت.
آتنا :
0 0
سلام.آیا دیوار پوش باعث تجمع سوسک میشود تابستان کولر روشن می کنیم خونم نم دار میشود؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر اصلا همچین اتفاقی امکان پذیر نیست. در صورت نصب صحیح دیوارپوش هیچ کدام از موارد فوق اتفاق نمی افتد.
ایمان :
0 0
سلام حدود دوماه هست که بین کابینتهای آشپزخانه وپشت گاز تاپ شیت نصب کردم که بعدازدوماه روکش تاپشیتها پوسته کرده و باکشیدن ناخن روکش بلند میشه اگه امکانش هست علتش رو بفرمایید
جواد :
0 0
سلام دیوار پوش چسبی برروی دیوار کچ و خاک قابل نسب هست.، ؟ دیوار پوش پی وی سی دوامش بیشتر یا چسبی؟
مدیریت :
0 0
درود بر شما دیوارپوش پی وی سی برای نصب روی گچ و خاک مناسب تر است
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()