سبد خرید 0

هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 16 خرداد 1403 در ساعت 10 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری موضوعی است که در این محتوا به بررسی آن خواهیم پرداخت؛ باید بدانید که یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد در زمان بازسازی یک خانه 50 متری ، هزینه کاغذ دیواری آن است؛ چرا که قیمت این المان ها با توجه به عوامل مختلفی به طور روزمره دچار تغییر می باشد؛ متراژ و مدل کاغذ دیواری در تعیین هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری بسیار اثر گذار می باشد به این صورت که هر چه متراژ بیشتر و جنس کاغذ دیواری بهتر باشد مسلما هزینه های بیشتری را باید صرف بازسازی خانه نمود؛ تا انتهای این محتوا همراه ما باشید تا شما را به طور جامع تر با هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری آشنا کنیم.

یک خانه 50 متری به چند متر کاغذ دیواری نیاز دارد؟

 یک خانه 50 متری به چند متر کاغذ دیواری نیاز دارد؟ اگر توجه کرده باشید، کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی از رول ها با عرض های متفاوت به تولید می رسند که می توانند سایزهای مختلفی داشته باشند و در اصل برآورد هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری تا حدود زیادی به متراژ و ابعاد رول ها بستگی دارد؛ با توجه به این که اغلب رول های کاغذ دیواری موجود در بازار با عرض 53 سانتی متر به فروش می رسند طولی به اندازه 12 یا 13 سانتی متر دارند که اگر بخواهیم یک خانه 50 متری را با این دیوارپوش ها پوشش دهیم به 5 تا 10 رول کاغذ دیواری نیاز داریم.

فرمول محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری برای یک خانه 50 متری

 برای به دست آوردن تعداد رول کاغذ دیواری برای یک خانه 50 متری اولین کاری که باید انجام دهید این است که طول دیوارهای خود را به دست آورید و سپس عدد به دست آمده را بر طول رول تقسیم نمایید تا تعداد رول مورد نیاز به دست آید؛ به عنوان مثال فرض کنید که رول کاغذ دیواری تان عرضی به اندازه 53 سانتی متر در طول در 10 طولی به اندازه 1.59 دارد؛ حالا تصور کنید که ارتفاع دیوارتان 8 است؛ شما باید برای به دست آوردن تعداد رول کاغذ دیواری برای خانه 50 متری طول دیوار را تقسیم بر طول رول کنید تا تعداد رول به دست آید.


8/1.59=6.6 عدد به دست امده برای محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری برای یک خانه 50 متری بر حسب فرمول گفته شده 6.6 است که آن را گرد می کنیم و به 7 تبدیل می نماییم، پس نیاز است که مطابق با این فرمول 7 رول کاغذ دیواری را برای پوشش دیوارهای منزل خود خریداری نمایید.

هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری

 درباره هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری باید به شما بگوییم که هزینه این کار با توجه به تعداد رول ها و جنس رولی که انتخاب می کنید تعیین می گردد؛ مثلا به هر اندازه که تعداد رول تان بیشتر و جنس آن با کیفیت تر باشد هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری نیز برایتان افزایش می یابد؛ با فرض این که قیمت هر رول کاغذ دیواری در بازار با توجه به جنس آن چیزی بین 400000 تا 700000 تومان است اگر برای یک خانه 50 متری 13 رول کاغذ دیواری نیاز داشته باشیم، هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری چیزی بین 5200000 تا 9100000  تومان برآورد می شود که این قیمت ها بدون احتساب هزینه دستمزد نصب هستند.

 

متراژ خانه

تعداد رول مورد نیاز

هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری

50 متر

13

با توجه به جنس حدود 5200000 تا 9100000 تومان

 

هزینه نصب کاغذ دیواری برای خانه 50 متری چقدر است؟

 هزینه نصب کاغذ دیواری برای خانه 50 متری چقدر است؟ در این باره باید به شما بگوییم که هزینه نصب کاغذ دیواری برای یک منزل 50 متری با توجه به عرض رول تعیین می گردد؛ همچنین هزینه کندن کاغذ دیواری های قبلی نیز بی تاثیر در برآورد قیمت نصب کاغذ دیواری برای خانه 50 متری نیست و ما در ادامه این هزینه ها را در قالب یک جذول برایتان شرح می دهیم.

عرض رول

دستمزد نصب کاغذ دیواری

رول با عرض 53 سانتی متر

به ازای هر رول حدود 70000 تا 90000 تومان

رول با عرض 70 سانتی متر

به ازای هر رول حدود 100000 تا 130000 تومان

رول با عرض 100 سانتی متر

به ازای هر رول حدود 110000 تا 180000 تومان به بالا

 

مزیت استفاده از کاغذ دیواری برای یک خانه 50 متری

 امروزه کاغذ دیواری ها از اصلی ترین المان ها در طراحی دکوراسیون داخلی هستند که برای پوشش دیوارها مورد استفاده قرار می گیرند و متنوع ترین طرح و رنگ ها را دارند که از مزیت استفاده از آن ها برای پوشش دیوارهای یک خانه می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • به دلیل این که کاغذ دیواری ها نسبت به امان های مشابه دیگر قیمت به صرفه تری دارند با صرف حداقل هزینه می توان فضایی زیبا را برای محیط یک خانه به وجود آورد.
  • انواع کاغذ دیواری در طیف گسترده ای از طرح و رنگ ها وجود دارند که شما با توجه به سلیقه خود می توانید به انتخاب هر یک بپردازید.
  • بیشتر کاغذ دیواری ها قابل شست و شو هستند و شما دیگر دغدغه ای بابت کثیفی بیش از حد یا خراب شدنشان در زمان شست و شو نخواهید داشت.

در زمان خرید کاغذ دیواری برای خانه 50 متری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 در زمان خرید کاغذ دیواری برای یک خانه 50 متری باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند.

  • معمولا خانه های 50 متری خانه هایی با متراژ محدود و وسعت کوچک هستند و شما اگر بخواهید که دیوارهای آن را با کاغذ دیواری پوشش دهید، باید کاغذهایی را انتخاب کنید که با توجه به رنگ و طرحی که دارند فضای خانه را بزرگتر نشان می دهند.
  • اگر نور خانه تان زیاد است، با کاغذ دیواری رنگ تیره دیوارهای آن را پوشش دهید؛ در غیر این صورت پوشش دیوارها با رنگ روشن کاغذ دیواری برای محیط های کم نور بهترین گزینه است.
  • به جنس کاغذ دیواری ها توجه داشته باشید و اگر می خواهید برای یک مدت طولانی از آن ها استفاده کنید، با کیفیت ترین جنس آن ها را انتخاب نمایید.
  • بودجه ای که برای خرید کاغذ دیواری در نظر گرفته اید را مدنظر داشته باشید و متناسب با آن به انتخاب محصول بپردازید.
  • از فروشگاهی خرید کنید که محصولات آن تضمین اصالت و کیفیت دارند.

معرفی انواع کاغذ دیواری برای خانه 50 متری

 در انتخاب کاغذ دیواری برای خانه 50 متری هیچ محدودیتی ندارید و می توانید که از هر نوع کاغذ دیواری با هر سبکی برای این فضاها استفاده نمایید که در ادامه ما چند نمونه از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • کاغذ دیواری راه راه: کاغذ دیواری های راه راه یکی از بهترین نوع دیوارپوش ها برای پوشاندن دیوارهای یک منزل 50 متری هستند که با طرح های خود می توانند فضا را دلبازتر و بزرگتر نشان دهند؛ شما می توانید به جهت خرید کاغذ دیواری راه راه و مشاهده رنگ و مدل های مختلف این محصول بر روی لینک کلیک نمایید.
  • ·      کاغذ دیواری اسپرت: اگر سبک خانه تان اسپرت است، خرید کاغذ دیواری اسپرت را به شما پیشنهاد می دهیم؛ این دسته از کاغذ دیواری ها با طیف گسترده ای از طرح و رنگ ها که دارند می توانند بهترین و زیباترین نوع دیوارپوش ها برای خانه هایی که سبک مدرن و اسپرت دارند بهترین باشند.
  • ·      کاغذ دیواری گل دار: برای پوشش دیوارهای خانه 50 متری خود نیز می توانید از کاغذ دیواری های طرح گل استفاده کنید؛ این کاغذ دیواری ها با طرح و رنگ های مختلف مناسب با تمام سلیقه ها هستند که فضایی زیبا و جذاب را برای خانه به وجود می آورند و شما می توانید از طریق همین سایت به مشاهده و خرید انواع کاغذ دیواری گل دار بپردازید.

نتیجه گیری

 هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری موضوعی بود که در این محتوا به بررسی آن پرداختیم؛ در انتها باید به شما بگوییم که تعیین هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری با توجه به جنس کاغذی که انتخاب می کنید متغییر است به این صورت که هر چه جنس کاغذ دیواری تان با کیفیت تر باشد قیمت خرید آن بیشتر خواهد شد؛ ما در این محتوا به طور حدودی برایتان قیمت هایی را مشخص کردیم و همچنین نحوه به دست آوردن تعداد رول و هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری را نیز در اختیارتان قرار دادیم؛ در انتها اگر سوال یا ابهامی در این زمینه برایتان به وجود آمد، از طریق شماره تلفن های 44288929-021     6 – 02144288395 با کارشناسان فروش ما در رونیا در ارتباط باشید.

فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا با سابقه ای طولانی در زمینه فروش و عرضه انواع کاغذ دیواری و همچنین بازسازی خانه ها معتبرترین مجموعه ای است که می تواند بهترین المان ها را برای بازسازی خانه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید و شما می توانید از طریق همین مجموعه برای خانه خود به خرید انواع کاغذ دیواری، خرید انواع کفپوش ارزان، خرید انواع دیوارپوش و ... روی آورید و پل های ارتباطی زیر می توانند شما را به تیم و کارشناسان فروش ما وصل کنند.

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

خط مستقیم فروش: 44288929-021     6 - 02144288395

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
سایر مقالات
کاغذ دیواری مناسب کافه کاغذ دیواری مناسب کافه قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است قیمت کاغذ دیواری شاین دار چقدر است بازسازی خانه با کمترین هزینه بازسازی خانه با کمترین هزینه آیا پارکت حشره میزند آیا پارکت حشره میزند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 50 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 120 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 90 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 80 متری برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ برآورد هزینه کاغذ دیواری در سال ۱۴۰۳ هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری هزینه کاغذ دیواری خانه ۷۰ متری پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد پارکت فضای اداری چه ویژگی های دارد هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری هزینه کاغذ دیواری خانه 60 متری خرید پوستر دیواری در کرج خرید پوستر دیواری در کرج بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1403 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی
نمایش همه
علاقه مندی ها ()