سبد خرید 0

معرفی انواع دیوارپوش لاکچری برای فضاهای مختلف

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 2 بهمن 1400 در ساعت 18 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دیوارپوش لاکچری یکی از محصولات کاربردی می‌باشد که می‌تواند به عنوان ایده مهم و خاص برای دیزاین محیط های مختلف باشد. شما باید بدانید که دیوارپوش های مجلل و شیک تنها برای فضای رستوران، هتل های چند ستاره، آمفی تئاتر، سالن همایش، سینما و ... مورد استفاده قرار نمی گیرند. هر فضایی می تواند برحسب موقعیت و اهمیت دارای دیوارپوش های خاص و لاکچری باشد. دیوارپوش لاکچری با تنوع متریال به بازار عرضه می شود.

سبک های گوناگون در محیط منزل، امکان بهره مندی از دیوارپوش های متنوع را فراهم می کند. نوع کاربری فضا نیز تاثیر زیادی در انتخاب دیوارپوش دارد. به عنوان مثال بعضی از دیوارپوش ها علاوه بر جنبه تزیینی باید از خواص ضد آب یا استحکام قابل توجهی برخوردار باشند. در ذیل شما را با چند نوع از دیواپوش لاکچری پرطرفدار موجود در رونیاشاپ آشنا می‌کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع دیوارپوش لاکچری آشنا کنیم.

اهمیت استفاده از دیوارپوش لاکچری در دکوراسیون

دیوارپوش لاکچری برای شاخص کردن یک محدوده یا دیوار از سایر بخش ها به کار می رود. این نقش جذاب می تواند در بسیاری از دکوراسیون ها مورد توجه قرار بگیرد. برای انتخاب دیوارپوش های خاص باید به دیزاین محیط توجه کنید. دیوارپوش های لاکچری می توانند با طرح های گوناگون به دکوراسیون وارد شوند.

اهمیت استفاده از دیوارپوش لاکچری در دکوراسیون

این دیوارها با متریال گوناگون طراحی می شوند. این متریال ها به گونه ای مورد استفاده قرار می گیرند که سبب تفاوت در سبک چیدمان شوند و به وجود آورنده دیوار تاکیدی باشند. همچنین برای شاخص کردن و تزیین دیوار از سایر مواد و متریال کمک گرفته می شود. دیوارپوش لاکچری می توانند به شکل ست شده با مبلمان، کفپوش، پرده اتاق و ... انتخاب شود. زمانی که دیوارپوش ها به شکل ست شده در فضا نمایان می شوند، شکوه و جلوه بسیاری را به فضای شما می‌بخشند.

استفاده از دیوارپوش لاکچری برای پشت تلویزیون

دیوارپوش شیک می تواند برای فضاسازی پشت تلویزیون کارایی زیادی داشته باشد. دیوارپوش های لاکچری دیزاین مطلوبی را برای فضای پشت تلویزیون ایجاد می کنند و آن را به شکل مطلوبی از سایر دیوارها شاخص می کنند. در نتیجه دیوار آراسته شده با دیوارپوش لاکچری با طراحی خاص معرفی می گردد. دیوارپوش لاکچری می تواند در متریال مختلف همچون کاغذ دیواری، پتینه، پنل سه بعدی، فوم، پی وی سی و ... تهیه شود.

هر کدام از این متریال ها می توانند فضاسازی خاص و جذابی را در دکوراسیون ایجاد کنند. در نتیجه بسته به نوع دکوراسیون می توانید از متریال مختلف کمک بگیرید. برای مثال برای دیزاین نواحی پشت تلویزیون از دیوارپوش چرمی یا مخملی کمک گرفته می شود.

به طورکلی برای شاخص کردن دیوار از الگوهای سه بعدی استفاده می کنند. الگوهای سه بعدی جذابیت خاصی را در منزل ایجاد می نمایند و برای فضاسازی پشت تلویزیون به عنوان دیوارپوش لاکچری تاثیرگذارند. همچنین ناگفته نماند که دیوارپوش پشت تلویزیون می تواند با عناصر تزیینی همراه شود. در این صورت جلوه و شکوه دیوارپوش به مراتب بیشتر خواهد شد. نورپردازی در فضاسازی لاکچری منزل نقش مهمی دارد. با ایده نورپردازی می توانید فضای پشت تلویزیون را جذاب تر نمایید.

دیوارپوش لاکچری برای پذیرایی

برای اتاق پذیرایی نیاز به دیوارپوش لاکچری دارید. دیوارپوش های لاکچری می توانند دیوار تاکیدی و نقطه کانونی در محیط اتاق پذیرایی ایجاد کنند. دیوار تاکیدی در رنگ های متضاد با دیگر نواحی طراحی می شود. به طور کلی  مرسیوم است که رنگ دیوارپوش لاکچری از بین رنگ های طلایی یا نقره ای انتخاب ‌شود.

دیوارپوش لاکچری برای پذیرایی

در واقع این رنگ ها در دیزاین های لاکچری بسیار کاربردی شناخته می شوند. برای دیزاین اتاق پذیرایی می توانید از طرح های مختلف دیوارپوش کمک بگیرید. این طرح ها می توانند برای دیوارپوش بالای شومینه، دیوار پشت تلویزیون، دیوار پشت مبل بزرگ و ... مورد استفاده قرار بگیرند.

معرفی دیوارپوش لاکچری چرمی

دیوارپوش چرمی به عنوان یکی از دیوارپوش لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارپوش چرمی تنوع بسیار خوبی دارد. پوشش چرمی تواند به شکل تایل، پنل یا رول به کار رود. تنوع اشکال چرمی امکان بهره مندی از آن را ساده تر می کند و سرعت نصب را بالا می برد. در واقع طرح های چرمی تنوع خوبی دارند و برای دکوراسیون های مختلف ارزشمند می باشند. 

معرفی دیوارپوش لاکچری چرمی

مدل های رولی دیوارپوش چرمی به شکل کاغذ دیواری بوده که آماده و  به راحتی قابل نصب هستند. در برخی از دکوراسیون ها همچون سالن همایش، هتل ها، لابی مسکونی و ... نیاز به  استفاده از دیوارپوش لاکچری چرمی رولی داریم. این دیوارپوش لاکچری رولی برای چنین دیزاینی اهمیت دارد و کاربردی شناخته می شود. پس در نهایت برای دیوارپوش های تاکیدی می توانید از نمونه تایل یا پنل دیوارپوش چرمی بهره مند شوید.

کاربرد ها و مزیت های استفاده از دیوارپوش چرمی

توجه داشته باشید که فضاهای چرمی پوشش مناسبی برای محیط های تجاری و اداری هستند. در واقع پوشش سراسری چرم برای محیط های مسکونی چندان مطلوب نیست. چرم ها چشم اندازی سنگین و پرحجم در محیط ایجاد می کنند. این دیوارپوش ها بهتر است تنها برای یک یا دو دیوار از محیط منزل مورد استفاده قرار بگیرند. بیشترین کاربرد دیوارپوش چرمی مربوط به فضای پشت تلویزیون، پشت اتاق خواب، بالای شومینه و ... می باشد. چرم ها با اشکال متنوعی تولید می شوند. این تنوع به قدری بالاست که گاهی اوقات افراد در تشخیص دیوارپوش های ترکیبی و چرمی از یکدیگر دچار مشکل می شوند.

طرح های سه بعدی با دیوارپوش لاکچری چرمی هماهنگی زیادی دارد. گاهی برای جذابیت بیشتر دیوارپوش چرمی از سنگ یا نگین های زیبا استفاده می شود. همچنین برای دیوارپوش چرمی توان از ایده های نورپردازی کمک گرفت. انعکاس نور در دیوارپوش چرمی بسیار کم بوده و همین موضوع کمک می کند تا محیط از حالت بی روحی و یکنواختی خارج شود. دیوارپوش های چرمی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این دیوارها عایق گرما، صدا و سرما هستند. برای حبس گرما و سرما و ممانعت از تبادل انرژی می توان از  این دیوارپوش لاکچری کمک گرفت. بسیاری از اتاق های ضبط یا پخش برنامه نیاز به دیوارهای عایق صدا دارند. دیوارپوش لاکچری چرمی می تواند عایق مناسبی برای صدا ایجاد کند.

برای مشاهده جدیدترین دیوارپوش چرمی موجود در رونیاشاپ کلیک کنید.

نحوه نصب دیوارپوش لاکچری چرمی

برای اینکه بتوانید دیوارپوش لاکچری چرمی را بر روی دیوار نصب کنید، باید یک دیوار صاف و مناسب داشته باشید. در صورت ناهمواری دیوار، باید بسترسازی لازم برای دیوارپوش انجام شود. نصب دیوارپوش چرمی در نوع تایل و پنل مانند دیوارپوش های کامپوزیتی نیاز به رول پلاک و پیچ دارد. دیوارپوش چرمی رولی نیز مانند کاغذ دیواری ها نصب خواهند شد. برای نصب دیوارپوش چرمی نیاز به افراد متخصص و حرفه ای دارید. نصب دیوارپوش چرمی به راحتی برای شما فراهم می شود. سرعت نصب این دیوارپوش بالاست و کثیف کاری محیطی به همراه ندارد.

کاغذ دیواری به عنوان یکی از محبوب ترین دیوارپوش لاکچری

کاغذ دیواری می تواند به عنوان دیوارپوش لاکچری کاربرد داشته باشد. کاغذ دیواری های سه بعدی با ویژگی های خاصی معرفی می شوند. این کاغذ دیواری ها در کاغذهایی گران قیمت و ضد آب تولید می گردند. برای کاغذ دیواری لاکچری از طرح های سه بعدی و لاکچری کمک گرفته می شود.

در الگوهای کاغذ دیواری تناسب رنگ ها به خوبی رعایت می شود. دیوارپوش کاغذ دیواری را می توان به شکل پوستری برای دیزاین یک محدوده به کار برد. همچنین می توان از کاغذ دیواری رولی برای پوشش سایر دیوارهای منزل بهره مند شد.

دیوار پوش لاکچری از جنس فلزات و پنل سه بعدی

دیوارپوش لاکچری می تواند از فلزات تشکیل شده باشد. فلز آلومینیوم از فلزهای سبک و منعطف در صنایع مختلف است. این فلز یکی از فلزهای پر استفاده در معماری و دکوراسیون می باشد. آلومینیوم می تواند با تنوع رنگی در فضا همراه باشد و در طرح های مختلف نمایان گردد.

همچنین پنل سه بعدی با متریال پی وی سی، ام دی اف، پلاستیک و ... می تواند دیوار تاکیدی جذاب را در منزل ایجاد کند. پنل سه بعدی ام دی اف از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. امکان رنگ آمیزی و طرح زنی بر روی این پنل ام دی اف به راحتی فراهم می شود. این پنل ها با توجه به طرح و رنگ می توانند با سایر اجزای دکوراسیون هماهنگ شوند.

 معرفی دیوارپوش لاکچری سنگی

دیوارپوش سنگی برای خلق زیبایی و جذابیت در دکوراسیون کاربرد دارد. پوشش های سنگی برحسب رنگ و جلوه می توانند فضاسازی خاصی را در محیط منزل ایجاد کنند. برای دیوارپوش های سنگی از سنگ اونیکس، گرانیت، مرمر و ... استفاده می شود. برخی از سنگ ها همچون مرمر می توانند زیبایی خیره کننده را در قالب دیوارپوش لاکچری ایجاد کنند. این سنگ ها با بازتاب قابل توجهی عرضه می شوند. سنگ ها با طرح و رنگ های جذاب در محیط مورد استفاده قرار می گیرند. این طرح ها برای اتاق پذیرایی کاربرد زیادی دارند. با دیوارپوش سنگی می توان محیط منزل را مرکز توجهات قرار داد.

جهت مشاهده جدیدترین دیوارپوش طرح سنگ کلیک کنید.

آشنایی با دیوارپوش لاکچری پتینه و بلکا

پتینه و بلکا نیز گزینه خوبی به عنوان دیوارپوش لاکچری و مجلل هستند. طرح های در نظر گرفته شده برای پوشش های سلولزی باید به شکل خاص انتخاب شوند. طرح های سه بعدی قابلیت طراحی با پوشش های سلولزی را دارند. در صورت تمایل می توانید این طرح ها را با دیزاین خاص برای محیط منزل به کار ببرید.

جهت مشاهده ارزانترین دیوارپوش توپر طرح سنگ کلیک کنید.

برای دیوارپوش های لاکچری از رنگ، الگو، متریال، طرح، فرم، ابعاد و ... گوناگون استفاده می شود. انتخاب طرح های لاکچری با توجه به بودجه و سلیقه افراد متفاوت خواهد بود. شرکت رونیا دیوارپوش لاکچری زیادی با تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ به مشتریان عرضه می کند. این طرح ها از زیبایی بی نظیری برخوردار بوده و متناسب با سلیقه افراد گوناگون عرضه می شوند. پس قبل از خرید دیوارپوش لاکچری موردنظر خود حتماً به دسته دیوارپوش فروشگاه ما سری بزنید و تمامی مدل های جدید و به روز را مشاهده کنید. سپس کاملاً آسوده خاطر اقدام به خرید دیوارپوش لاکچری دلخواه خود کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()