سبد خرید 0

ایده های مدرن و جذاب طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 1 دی 1399 در ساعت 18 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همه ما به دنبال زیبایی محیط پیرامون هستیم. برای به دست آوردن زیبایی در محیط از پیشنهادهای مختلفی کمک می گیریم. بسیاری از ایده های دکوراسیون برای به دست آوردن بافت منسجم و زیبا در محیط منزل پیاده سازی می شوند. ایده های طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری از جمله پیشنهادهای زیبایی فضا می باشد.

روش های متعددی برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون مد نظر قرار می گیرد. کاغذهای دیواری با طرح و الگوهای متفاوتی در محیط منزل به کار بسته می شوند. الگوهای حرفه ای همواره برای دیزاین سالن پذیرایی مورد توجه قرار می گیرند. بخشی از الگوهای حرفه ای را می توان در طرح های کاغذ دیواری مشاهده کرد.

خانم ها به دنبال به کارگیری عناصر زیبایی در محیط منزل هستند. برای اینکه دکوراسیون محیط منزل ار نظر زیبایی در بهترین وضعیت قرار بگیرد، باید در انتخاب دیوارپوش ها دقت و حوصله زیادی به خرج دهید. امروزه از دیوارهای ساده و بدون تزیین برای دکوراسیون سالن پذیرایی استفاده نمی شود. به همین خاطر ایده طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری مطرح می شود.

طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری و همخوانی با سایر دکوراسیون

طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری می تواند با سایر عناصر به کار گرفته شده در کوراسیون همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال کاغذ دیواری با کفپوش پارکت یا لمینت به خوبی ارتباط برقرار می کند. پیش از شروع بخش طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری، بهتر است ابتدا درباره همخوانی کاغذ دیواری با سایر عناصر صحبت کنیم.

ضمن اینکه به هماهنگی بین کاغذ دیواری و کفپوش نیز اشاره نماییم. به طور کلی کفپوش ها به شکل ویژه ای در محیط منزل نمایان می شوند و به عنوان جزئی از دکوراسیون منزل قرار می گیرند. بنابراین حضور و اهمیت کفپوش ها را در دیزاین های مختلف به ویژه سالن پذیرایی نمی توان منکر شد. زیبایی و هماهنگی به عنوان دو پارامتر مهم در محیط منزل مورد توجه قرار می گیرند.

ارتباط میان کفپوش و دیوارپوش

اگر چه کفپوش ها و دیوارپوش ها به صورت دو عنصر مجزا وارد محیط منزل می شوند اما هر کدام از این عناصر نقش مهمی در دکوراسیون کلی منزل دارند. به همین خاطر وضعیت عملکرد آن ها به هم مرتبط می گردد. ایده های ست شده در دیوارپوش و کفپوش علیرغم به وجود آوردن هماهنگی، چندان زیبا و مطلوب به نظر نمی رسند.

در طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری باید به این موضوع دقت شود که عناصر به کار رفته در کاغذ دیواری در تضاد با کفپوش منزل قرار بگیرند. در این صورت می توان از طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری لذت برد. طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری با ایده های مختلفی انجام می شود. این ایده ها ممکن است با کفپوش اتاق هماهنگی داشته باشند.

ایده های ست شده برای طراحی سالن پذیرایی مطلوب نیستند. بافت های یکسان در دکوراسیون پذیرایی چشم نواز نیستند. چشم ها همواره  به دنبال زیبایی هستند. در قاعده کلی چشم ها به دنبال ارتباط و هماهنگی عناصر  محیطی می باشند.  

اهمیت تضاد در دکوراسیون

تضادهای محیطی بافت بصری خوبی را برای چشم ها به وجود می آورند. به همین خاطر ایده پردازان دکوراسیون از ایده های تضاد در طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری یا سایر دیزاین های استقبال می کنند. با تشکیل تضاد در محیط می توان جلوه سایر عناصر را در محیط منزل افزایش داد. به عنوان مثال دو عنصر کفپوش یا دیوارپوش به راحتی بافت بصری متضاد را در محیط ایجاد می کنند.

در چنین حالتی هم تاثیر بصری دیوارپوش در محیط بیشتر می شود و هم کفپوش به عنوان یک عامل مهم در دکوراسیون مطرح می گردد. با ایده های تضاد می توان بسیاری از نواقص و معایب دکوراسیون را پوشش داد. در واقع این نواقص یا دقت و تمرکز بر محیط قابل شناسایی هستند.  

مزیت طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری

بسیاری از طراحان دکوراسیون دیگر تمایلی به بهره مندی از رنگ روغن ها یا نقاشی ها بر روی دیوار ندارند. قطعاً طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری ایده های زیباتر و جامع تری در اختیار آن ها قرار می دهد. بنابراین با قدرت انتخاب بیشتری می توانند عناصر زیبایی را به دکوراسیون سالن پذیرایی وارد کنند.   

طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری فضای بازتری برای یک انتخاب موفق به شما می دهد. کاغذ دیواری ها تنوع شکل، الگو، رنگ و طرح دارند. رنگ روغن ها از دیرباز به عنوان یک پوشش بصری مناسب برای دیوارها مورد استفاده قرار می گرفتند. طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری نشان داد که گزینه های بهتر از رنگ روغن نیز وجود دارد. برای به کار گیری رنگ روغن در محیط اتاق ناگزیر به تحمل بوی رنگ بودیم.

ضمن اینکه به طور کلی بهره مندی از رنگ روغن با صرف هزینه بالایی همراه است. در واقع طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود. ضمن اینکه نصب کاغذ دیواری به راحتی در ابعاد مختلف میسر می گردد. نصب کاغذ دیواری نیاز به طی کردن زمان طولانی ندارد.

ایده های طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری

طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری می تواند در ایده های تک رنگ، رنگارنگ، ساده، ترکیبی و ... باشد. دیزاین سالن پذیرایی با کاغذ دیواری تک رنگ می تواند در رنگ هایی نظیر مشکی، سفید، طلایی، قهوه ای، زرد، سبز، بنفش، آبی، سرمه ای، طوسی و ... باشد.  

برای دیزاین سالن پذیرایی با کاغذ دیواری از ایده های رنگ های ترکیبی نیز بسیار استقبال می شود. این رنگ ها شکوه زیادی را به منزل هدیه می کنند و با سایر اجزای دکوراسیون به خوبی هماهنگ می شوند. دیزاین سالن پذیرایی با کاغذ دیواری می تواند با الگوهای برجسته مورد استفاده قرار بگیرد. الگوهای برجسته جذابیت بی نظیری به محیط منزل می بخشند. طرح های گل بیشتر به عنوان الگوهای برجسته در محیط منزل به کار بسته می شوند.

اهمیت سبک دکوراسیون در انتخاب کاغذ دیواری

زمانی که برای خرید کاغذ دیواری به فروشگاه های معتبر آنلاین مراجعه می کنید، با آلبوم کاملی از طرح ها و الگوهای کاغذ دیواری مواجه می شوید. برای خرید کاغذ دیواری باید به سبک دکوراسیون به کار رفته در منزل توجه کنید. طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری باید به شکل هماهنگ با دکوراسیون منزل استفاده شود.

طرح داماسک به عنوان یکی از طرح های پرطرفدار و محبوب در میان انواع کاغذ دیواری معرفی می شود. طرح داماسک را به عنوان طرح کلاسیک کاغذ دیواری می شناسند. طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری داماسک برای منازلی مناسب است که پیرو سبک کلاسیک هستند. طرح داماسک معمولاً به شکل برجسته بر روی کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گیرد.

تمام عناصر دکوراسیون برای زیبایی منزل مورد اهمیت هستند. بنابراین با ورود هر عنصری به محیط منزل باید قاعده کلی زیبایی در فضاهای مختلف حفظ شود. طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری در درجه اول برای زیبایی محیط به کار بسته می شود. از این رو انتخاب الگوهای صحیح و درخور برای فضای پذیرایی اهمیت زیادی دارد. این الگوها باید با دکوراسیون هماهنگ باشند و از جذابیت و زیبایی کافی برای محیط منزل برخوردار باشند.  

دیوار تاکیدی در دکوراسیون

به وجود آوردن دیوار تاکیدی در سالن پذیرایی و منزل اهمیت زیادی دارد. این ناحیه می تواند کاغذ دیواری پشت تلویزیون را شامل شود. همچنین ممکن است نواحی مربوط به شومینه یا شلف دیواری را در بر بگیرد.

دیوار تاکیدی می تواند با طرح متفاوت تری از سایر نواحی مشخص شود. به عنوان مثال گاهی طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری فقط مربوط به یک دیوار خاص می شود و مابقی دیوارها به شکل بدون رنگ یا در رنگ سفید نمایان می گردند. گاهی نیز طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری برای تمام دیوارهای پذیرایی مورد توجه قرار می گیرد. در نهایت یک دیوار به عنوان دیوار تاکیدی طراحی می شود.

این دیوار با تزیینات خاصی جلوه می یابد. به عنوان مثال از شلف های دیواری بر روی دیوار استفاده می کنند. همچنین  می توان از ایده های نورپردازی برای ساخت دیوار تاکیدی کمک گرفت. کاغذ دیواری پشت تلویزیون معمولاً با حساسیت بیشتری انتخاب می گردد. این کاغذ دیواری ها به شکل متفاوتی انتخاب می شوند.  

برای طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری می توان از تم های روشن یا تیره کمک گرفت. در صورت تیره بودن بیش از اندازه کاغذ دیواری می توان از نورهای تاکیدی بر روی دیوار استفاده کرد.  

نحوه دیزاین سالن پذیرایی با کاغذ دیواری

طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری می تواند برای محیط های کوچک یا بزرگ کاربرد داشته باشد. بسیاری از افراد گمان می کنند دیزاین پذیرایی با کاغذ دیواری در محیط های کوچک امکان پذیر نیست. این تصور کاملاً اشتباه است. محیط های کوچک نیز به اندازه محیط های بزرگ می توانند پذیرای کاغذهای دیواری باشند.

در واقع در این محیط ها باید کاغذ دیواری با قواعد و اصول خاصی مورد استفاده قرار بگیرد. در چنین شرایطی امکان پیاده سازی هر گونه دکور یا تزیینی در محیط به راحتی برقرار نمی شود. بنابراین بهتر است برای طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری وسواس به خرج دهید.

ایده های کاغذ دیواری می توانند محیط های کم نور را دلبازتر و محیط های کوچک را بزرگ تر نشان دهند.  البته طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری با به کارگیری طرح های مختلف امکان پذیر است. سالن پذیرایی فضای کافی برای نمود و جلوه کاغذ دیواری را دارا می باشد. بنابراین می توان هر نوع الگو و طرحی را در فضای سالن پذیرایی پیاده سازی کرد. در حین به کار گیری ایده های طراحی سالن پذیرایی با کاغذ دیواری باید به ظرافت و زیبایی الگوهای دکوراسیون نیز توجه کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()