سبد خرید 0

ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 26 آذر 1402 در ساعت 22 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

بهترین راه برای اجرای دکوراسیون ارزان: DIY

آیا می دانید که واژه DIY به چه معناست؟ کلمه نام برده به این معنی است که این کار را خودت انجام بده! از این کلمه می توان فهمید که شما بهتر است که کاری را که از عهده انجام آن بر می آیید را خودتان انجام دهید و به سراغ اشخاص متخصص دیگر نروید؛ مثلا برای تغییر دکوراسیون خود اگر قصد رنگ آمیزی دیوارهای خود را دارید، به جای این که به سراغ یک رنگ کار بروید می توانید این کار را خودتان انجام دهید.

در واقع این تکنیک شما را راغب می سازد که با مهارت ها و حرفه های گوناگون آشنا شوید و از هر یک از آن ها تجربه ای کسب کنید؛ مثلا به جای این که به یک لوله کش پول بدهید تا کار تعویض لوله های سیفون شما را انجام دهد می توانید این پول را نزد خود نگه دارید و خودتان این کار را انجام دهید.

بهترین راه برای اجرای دکوراسیون ارزان در واقع همین است که شما کارهایتان را خودتان انجام دهید؛ برای این که کار تغییر دکوراسیون برایتان ارزان تمام شود باید خودتان دست به کار شوید و با راهکارهایی که در اختیارتان قرار دادیم کار تغییر دکور خانه خود را خودتان انجام دهید بدون این که نیاز باشد از کسی کمک بگیرید، هزینه های زیادی را بپردازید یا این که وسایلتان را دور بریزید.

بهتر است که هر چند وقت یکبار جای وسایل تان را تغییر دهید یا این که اتاق خواب خود را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید؛ همیشه نیازی نیست که برای تغییر دکوراسیون حتما وسیله های جدید بخرید؛ بلکه شما می توانید با یک تغییر کوچک مانند رنگ آمیزی دکوراسیون جدید را برای محیط زندگی خود فراهم آورید و از تازگی آن لذت ببرید.

 

ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل

خانه جایی است که در آن احساس آرامش می کنیم و پس از یک روز کاری شلوغ و طولانی، به آن پناه می بریم. همه ما دوست داریم خانه ای با دکوراسیون داخلی زیبا داشته باشیم اما گاهی محدودیت های مالی و فضای موجود، موانعی را بر سر راهمان قرار می دهند. دکوراسیون داخلی با نبوغ و خلاقیت گره خورده است و این بدان معناست که همیشه راهی برای یافتن ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون وجود دارد. ما در این مقاله به سراغ طراحان مطرح دنیا رفته ایم و از آنها در خصوص ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون بخش های مختلف خانه، کمک خواسته ایم. در ادامه ایده هایی را مرور خواهیم کرد  اجرای آنها بدون هزینه های هنگفت در خانه امکان پذیر است!

 

ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون: آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است. یک آشپزخانه زیبا اهالی خانه را به سپری کردن زمان بیشتر در این محیط تشویق می کند و این امر می تواند در سلامت و روحیه خوب اعضای خانه نیز تاثیر بگذارد. برای خلق یک آشپزخانه زیبا، طراحان داخلی بر خلوت بودن فضا تاکید دارند. سعی کنید تا جایی که امکان دارد ظرف ها، قابلمه ها و حتی دستگاه های برقی آشپزخانه خود را در کابینت ها و محفظه های دربسته قرار دهید. از قرار دادن تعداد زیادی ظرف در معرض دید خودداری کنید.  تنها ظرف هایی که از نظر بصری زیبا هستند و جنبه تزیینی دارند را در قفسه های باز و ویترین های شیشه ای قرار دهید.

ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: آشپزخانه

 

دیوار های آشپزخانه، به خصوص دیوارهایی که در نزدیکی گاز، کابینت ها و سینک قرار دارند، همیشه در معرض آغشته شدن به روغن و لکه های غذا هستند. این در حالی است که نصب کاشی بر روی این دیوار ها می تواند هزینه های بازسازی را افزایش دهد. کاغذ دیواری های قابل شستشو در طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند و می توانند بهترین انتخاب برای این بخش از آشپزخانه باشند. معمولا برای آشپزخانه کاغذ دیواری ساده توصیه می شود تا از نظر بصری، آشپزخانه شلوغ به نظر نرسد. با این حال اگر فاصله بین کابینت های فوقانی و زیرین زیاد است، انتخاب کاغذ دیواری های طرح دار بلامانع می باشد. به طور خاص، شما می توانید از کاغذ دیواری های طرح دار برای دیوار پشت گاز و هود، مانند طرح فوق، استفاده کنید. با این کار یک دیوار کانونی در آشپزخانه خود خواهید داشت. این دیوار می تواند آشپزخانه شما را بزرگتر جلوه دهد.  

ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: آشپزخانه

 

در میان سایر ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه باید به استفاده از رنگ های شاد و جذاب، مانند زرد، سبز و قرمز اشاره کنیم. این تضاد رنگی به ویژه در آشپزخانه هایی که با رنگ های روشن و سرد (مانند سفید یا خاکستری) تزئین شده اند، می تواند تعادل بصری ایجاد کند. به عنوان مثال، شما می توانید مانند طرح فوق، یخچال، گاز و سایر لوازم برقی را با رنگ هایی شاد انتخاب کنید. همچنین در صورتی که در آشپزخانه خود جزیره دارید، طراحان استفاده از لوسترهای سقفی آویزان و بلند را برای تاکید بیشتر بر این بخش از آشپزخانه، توصیه می کنند.

ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: آشپزخانه

 

ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون: پذیرایی

 اکثر ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون پذیرایی، به دیوارهای این فضا تاکید دارند. دیوارها بخش بزرگی از فضا را پوشش می دهند و می توانند تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی آن داشته باشند. در اتاق پذیرایی، ایجاد یک الی دو دیوار کانونی، فضا را کاملا دگرگون می سازد. نکته جالب توجه این است که ایجاد چنین دیواری، معمولا هزینه زیادی در بر ندارد.

 شما می توانید با کمک کاغذ دیواری ها، یک دیوار خاص را پوشش دهید. برای این کار باید با توجه به رنگ بندی، سبک و موتیف های اتاق، از میان دنیای متنوعی از طرح ها و رنگ ها، کاغذ دیواری ایده آل خود را انتخاب کنید و یک الی دو دیوار را با آن بپوشانید. این کار هزینه چندانی برایتان در بر ندارد اما می تواند تاثیر بسیار زیادی بر فضای پذیرایی داشته باشد. شما می توانید برای این کار دیوار روبروی درب ورودی، دیوار پشت تلویزیون و یا یک دیوار کاملا خالی را انتخاب کنید. قرار دادن کنسول های پایه بلند، آینه و تابلوهای هنری در کنار کاغذ دیواری پذیرایی (مانند تصویر زیر) به خلق نقطه کانونی کمک می کند.  

 ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: ورودی خانه

 

مقاله: نحوه محاسبه قیمت کاغذ دیواری خانه 100 متری

زمانی که در خصوص ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون پذیرایی صحبت می کنیم، نباید اثر الگوها و بافت ها را نادیده بگیریم. شما با کمک موتیف ها، رنگ ها و بافت های مختلفی از پارچه ها، می توانید تغییر قابل توجهی در فضا ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک کاناپه رنگ روشن در کنار کوسن هایی با تنالیته رنگی مناسب با فضا، جلوه بسیار بهتری دارد تا کاناپه ای که کاملا خالی در گوشه ای از اتاق رها شده باشد. به شکل مشابه ترکیب کاغذ دیواری های طرح دار و کاغذ دیواری های ساده و شیک، با رنگ و الگوی کاملا مرتبط، می تواند پیوستگی دلنشینی در فضا ایجاد کند. نمونه ای از این طرح موفق را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

  ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: پذیرایی

جدا کردن فضای پذیرایی و ناهارخوری

یکی دیگر از ایده های خلاقانه و کم هزینه برای ایجاد فضایی متفاوت در پذیرایی استفاده از لوسترهای مناسب است. این موضوع به خصوص برای افرادی که مساحت خانه هایشان کم است و مایل هستند فضای پذیرایی و ناهارخوری را از هم جدا کنند، اهمیت دارد. برای آنکه فضای ناهارخوری را از سایر بخش های خانه مجزا کنید، می توانید از لوسترهای آویزان در بالای میز ناهارخوری استفاده کنید. هرچه این لوسترها به میز نزدیک تر باشند، اثر بصری فضای کانونی ایجاد شده بر روی میز متمرکز تر خواهد بود. نمونه ای از اجرای موفقیت آمیز چنین طرحی را در تصویر زیر مشاهده می کنید. علاوه بر انتخاب هوشمندانه لوستر، در این طرح به پیوستگی میان بافت و رنگ کاغذ دیواری ها با پرده ها و همچنین سایر المان های اتاق نیز توجه کنید. با این کار، شما می توانید یک گوشه از سالن پذیرایی را به ناهارخوری اختصاص دهید و فضایی کاملا متفاوت و دنج را برای خود و مهمانانتان خلق کنید.

مطالعه کنید: کاغذ دیواری پشت تلویزیون چه رنگی خوبه

 ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: ناهارخوری

 

31 روش تغییر دکوراسیون ارزان و رایگان خانه برای سال نو

مسلما شما هم می دانید که محیط خانه بعد از گذشت مدتی برای افراد تکراری و خسته کننده می شود و در این شرایط آن ها تلاش می کنند که با تغییر دکوراسیون داخلی فضای جدیدی را برای منزل خود به وجود آورند و از آن لذت ببرند.

به طور معمول به پایان سال و عید نوروز که نزدیک می شویم همه در تکاپو هستند که تغییری در خانه خود دهند و سال نو را در محیطی جدیدتر سپری کنند؛ باید بدانید که تغییر دکوراسیون نیازمند هزینه های گزاف است که هر کسی از عهده پرداخت آن ها بر نمی آید؛ به همین منظور ما در ادامه 31 روش تغییر دکوراسیون ارزان و رایگان خانه برای سال نو را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با صرف حداقل هزینه فضایی جدید را برای منزل خود به وجود آورید.

  1. اگر در خانه خود از پوستر و تصاویر زیاد استفاده می کنید، با تغییر دادن آن ها می توانید فضای جدیدی را به محیطی که در آن زندگی می کنید هدیه دهید و روح خود را تازه کنید.
  2. رویه های رومیزی هایتان را عوض کنید و جدیدتر آن ها را خریداری نمایید.
  3. اگر از صندلی استفاده می کنید، حتما رویه آن ها را عوض کنید  و فضایی جدید را برای دکوراسیون منزل خود به وجود آورید.
  4. همان طور که می دانید، برای خرید مبلمان به جهت تغییر دکوراسیون منزل باید هزینه زیادی را بپردازید؛ اما شما می توانید با عوض کردن رویه مبل های خود با کمترین هزینه ظاهر آن ها را تغییر دهید و جلوه ای تازه به دکور خود ببخشید.
  5. عوض کردن رومیزی ها و کوسن مبل ها یکی دیگر از راه های ارزان برای تغییر دکوراسیون خانه می باشد.
  6. سفره های رومیزی خود را عوض کنید و از نوع جدید آن ها استفاده نمایید.
  7. پتوها و ملحفه هایی که استفاده می کنید را با کاورهای زیبا بپوشانید و فضای اتاق خواب خود را به این شکل تغییر دهید.
  8. تمام سبدها و جعبه هایی که در خانه خود برای کاربری های مختلف استفاده می کنید را عوض کرده و نوعی متفاوت از آن ها را خریداری کنید.
  9. قالیچه ها و فرش هایی که استفاده می کنید را عوض کنید و با این کار زیبایی دکور منزل خود را چند برابر نمایید.
  10. روانکارها و روانکارچی های خود را عوض کرده و از نوع به روز آن ها استفاده کنید.
  11. در صورت لزوم میزهایی که برای کنار تخت استفاده می کنید را تغییر دهید و عوض کنید.
  12. عوض کردن کابینت ها هزینه زیادی در پی دارد؛ اما اگر شما دسته های آن ها را تعویض کنید می توانید با حداقل هزینه دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید.
  13. پرده های خود را عوض کنید و جلوه ای تازه به سالن پذیرایی و اتاق خواب های خود ببخشید.
  14. برای تغییر دکوراسیون ارزان می توانید چراغ های منزل خود را عوض کرده و از نوع مدرن تر آن ها استفاده نمایید.
  15. عوض کردن کلید و پریزها نیز از دیگر راه های تغییر دکوراسیون ارزان منزل می باشد.
  16. اگر در خانه خود از آینه استفاده می کنید، می توانید آن ها را عوض کنید و تغییری در دکور خود به وجود آورید.
  17. رنگ آمیزی دیوارها نیز می تواند یک روش تغییر دکوراسیون ارزان  و موثر باشد.
  18. برای تغییر دکور منزل خود می توانید از وسایل دکوراتیو استفاده کنید و جلوه ای زیبا را به منزل خود هدیه دهید.
  19. اگر حیاط یا بالکن دارید یا این که سالن پذیرایی شما بزرگ است، می توانید با نصب یک آبنما زیبایی آن را چندین برابر کنید.
  20. عکس ها و تابلوهایی که استفاده می کنید را تغییر دهید.
  21. سعی کنید که با آویز کردن تزئینات دیواری جلوه ای زیبا و منحصر به فرد را به دکوراسیون منزل خود ببخشید.
  22. نورپردازی یکی از روش های تغییر دکوراسیون ارزان می باشد که جلوه ای جذاب به محیط می بخشد.
  23. با نصب و استفاده از یک پارتیشن می توانید که فضایی جدید را برای منزل خود به وجود آورید.
  24. کفپوش های خانه خود را تغییر دهید و از نوع مدرن آن ها استفاده کنید.
  25. با تغییر درب وپنجره های خود نیز می توانید یک تغییر اساسی به خانه خود بدهید.
  26. اگر از چراغ های ال ای دی استفاده کنید، هم موفق می شوید که فضایی زیبا را برای دکور خانه خود به وجود آورید و هم این که مصرف برق را به حداقل برسانید.
  27. از آینه های بزرگ و مدرن استفاده کنید؛ زیرا آن ها زیبایی را به یک محیط می بخشند.
  28. گل و گیاهان را به هیچ عنوان فراموش نکنید و از آن ها برای تزئین فضای داخلی خانه استفاده کنید.
  29. دیوارهای خود را با کاغذ دیواری ارزان بپوشانید و یک تغییر اساسی به منزل خود بدهید.
  30. نحوه چینش مبلمان هایتان را تغییر دهید.
  31. و استفاده از وسایل تزئینی دستساز را هم به هیچ عنوان فراموش نکنید.

ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون: اتاق خواب ها را فراموش نکنید!

اگر به دنبال ایده های خلاقانه و کم هزینه برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید، توجه شما را به دیوار پشت تخت معطوف می کنیم. این دیوار برای طراحان داخلی اهمیت بسیار زیادی دارد و نقطه کانونی اتاق خواب محسوب می شود. انتخاب کاغذ دیواری های طرح دار، پوسترهای دیواری و یا کاغذ دیواری های ساده با رنگی متفاوت برای این دیوار، در اکثر طرح های مطرح در سال 2022 و 2023 توصیه شده است.

 ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: اتاق خواب

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب 

در اتاق خواب های کوچک، طراحان استفاده از قفسه های شناور را برای دیوار بالای تخت خواب توصیه می کنند. قفسه های شناور نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه می توانند به عنوان یک فضای مفید، مشکل کم جایی را برایتان برطرف کنند. دیوارهای کانونی زمانی زیبا و اثر گذار هستند که چیدمان فضا، تقارن را رعایت کنند. یعنی تخت و پاتختی ها در مرکز دیوار قرار گیرند. در اتاق خواب های کوچک، این امر امکان پذیر نیست. شما ممکن است مجبور باشید تخت را در یک گوشه از اتاق قرار دهید. در این صورت، به جای دیوار کانونی می توانید یک کنج کانونی در اتاق خود داشته باشید. شما میتوانید تنها محدوده تخت را با یک کاغذ دیواری متفاوت بپوشانید و یا دو دیوار نزدیک تخت را به طور کامل، مجزا سازید. برای طراحی داخلی اتاق خواب کودکان طراحان همین الگو را با انتخاب رنگ های روشن و فانتزی تر توصیه می کنند.

  ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: اتاق خواب کوچک 

اتاق خواب مدرن خود را با رعایت این یک اصل طراحی کنید!

اگر به دنبال ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون اتاق خود در سال جدید هستید و به سبک مدرن علاقه مندید، توصیه ما به شما انتخاب تخت خواب و مبلمان کم ارتفاع است. در طراحی های سبک مدرن ارائه شده برای سال 2023، تخت خواب و سایر مبلمان اتاق در ارتفاع پایین طراحی شده اند تا با افزودن عمق بیشتر به اتاق و بلند تر جلوه دادن سقف آن، فضایی متفاوت و شیک را خلق کنند. نمونه ای از چنین طرحی را در تصویر زیر مشاهده می کنید. با توجه به اینکه چارچوب تخت از جنس چوب با رنگی تیره است، طراحان با انتخاب یک کاغذ دیواری با طرح های انتزاعی و محو، از بسته شدن فضا و کوچک جلوه کردن آن، جلوگیری کرده اند.

 ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل: اتاق خواب مدرن 

 

11 روش برای تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

  1. استفاده از شلف: همان طور که مطلع هستید، شلف وسیله ای است که می توان روی آن وسایل تزئینی قرار داد که طرح های متنوعی دارد و شما با خرید آن ها می توانید که یک تغییر اساسی برای دکور منزل خود به وجود آورید.
  2. عوض کردن گل و گلدان: اگر به گل و گیاه علاقه دارید و از آن ها هم در خانه خود استفاده می کنید، هر چند وقت یکبار هم گل و هم گلدان هایتان را عوض کنید و ظاهری تازه برای منزل خود به وجود آورید.
  3. استفاده از آینه: آینه ها در انواع مختلفی به تولید می رسند و شما با نصب هر یک از آن ها می توانید یک تغییر اساسی را برای منزل خود به وجود آورید.
  4. استفاده از استند: برای نظم بخشیدن به گل و گلدان های خود استفاده از استند را فراموش نکنید؛ با خرید و استفاده از یک استند می توانید که یک تغییر مهم نیز در فضای خانه خود به وجود آورید.
  5. عوض کردن کوسن ها: خرید مبل نیاز به صرف هزینه های بالا دارد؛ اما اگر برای تغییر دکوراسیون منزل خود بتوانید که کوسن های مبلتان را عوض کنید، فضای خانه شما جدیدتر به نظر می رسد.
  6. به کارگیری قاب عکس: همیشه سعی کنید که در اتاق یا سالن پذیرایی خود از قاب عکس های مختلف استفاده کنید و دکوراسیونی لوکس را به منزل خود هدیه دهید.
  7. استفاده از دیوارپوش: اگر تمایل دارید یک تغییر اساسی برای منزل خود به وجود آورید، می توانید دیوارهایتان را با دیوارپوش ارزان بپوشانید.
  8. رنگ آمیزی درب و پنجره: با رنگ کردن درب و پنجره هایتان می توانید که ظاهری جدید را برای دکور منزل خود به وجود آورید.
  9. جا به جایی وسایل: وسایلی مانند مبل، میز ناهارخوری، تلویزیون، فرش و ... را جا به جا کنید تا فضایی جدید و تازه را با این کار به منزل خود ببخشید.
  10. تعویض کفپوش: کفپوش های منزل خود را عوض کنید و مطابق با دکورتان آن ها را انتخاب نمایید.
  11. استفاده از مجسمه و وسایل تزئینی: استفاده از مجسمه در بعضی از قسمت های منزل می تواند دکوراسیون شما را جدیدتر و تازه تر نشان دهد.

کلام آخر

ما در این مقاله ایده های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون بخش های مختلف خانه را مرور کردیم. اکثر این ایده ها با صرف اندکی هزینه قابل اجرا هستند و می توانند تاثیری شگرف در طراحی داخلی فضای خانه شما داشته باشند. به عنوان مثال، تغییر رنگ دیوارها، استفاده از کاغذ دیواری های مناسب در اتاق خواب یا آشپزخانه، اضافه کردن یک الی دو لوستر خاص به فضای پذیرایی و یا اضافه کردن المان های تزئینی مانند کوسن ها و گلدان ها، تغییرات بسیار کم هزینه ای هستند که می توانند فضای خانه را کاملا دگرگون سازند.

با محصولات رونیا از محل کار و زندگی لذت ببرید

قیمت کاغذ دیواری خانه 100 متری

ارسال نظر

ریحانه :
0 0
سلام وقت بخیر من معمولا وقتی که میخام دکوراسیون رو تغییر بدم بیشتر سعی میکنم وسایل خونه رو با هم دیگه جا به جا کنم
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر در این روش چیدمان بهتر است از طرح استفاده نکنید که برای جابجایی وسایل مشکل ساز خواهد شد. در این مدل امکان ساخت یک لوکیشن مخصوص مثل دیوار تی وی وجود ندارد.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()