هیچ محصولی یافت نشد.

کاغذ دیواری ماربورگ

لازم به ذکر است اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال جنسی معمولی و ارزان قیمتکاغذ دیواری می‌باشد محتوای این مقاله مناسب شما نخواهد بود، چرا که این متریال ساخته شده با برترین تکنولوژی روز دنیا و استاندارد های جهانی، دارای جنسی کاملا متفاوت از کاغذ دیواری های معمولی موجود در بازار است. ما در این مقاله قصد داریم با معرفی کامل و گفتن مشخصات، شما را بیشتر با این متریال جدید و فوق لاکچری آشنا کنیم.

معرفی کاغذ دیواری ماربورگ 

کاغذ دیواری ماربورگ ساخت کشور آلمان با طراحی ایتالیایی است که با داشتن آلبوم هایی در طرح های متنوع  برای تمام سبک ها قابل استفاده است، این محصول آلمانی تمام سلایق، اعم از کلاسیک، مدرن و مینیمال را پوشش میدهد و برای هر سبکی طرح یونیک و مخصوص به خود را دارد. با ایده و الهام گرفتن از طرح های کاغذ دیواری آلمانی ماربورگ میتوانید محیط اتاق خود را به جدید ترین و ترند ترین حالت ممکن طراحی و دیزایین کنید.

کاغذ دیواری ماربورگ

کاغذ دیواری ماربورگ

جنس این کاغذ دیواری خارجی عاری از هر گونه مواد سمی برعکس کاغذ دیواری های معمولی مشابه است و 100% ساخت کشور آلمان با تکنولوژی کاملا پیشرفته در جهان است. از این متریال چه بخواهید برای سالن نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و یا هر محیط اداری، تجاری و آموزشی استفاده کنید محدودیتی ندارد. با وجود تنوع بالا در آلبوم های کاغذ دیواری آلمانی ماربورگ میتوانید مدل های متنوعی را بر اساس رنگ و متریال محیط خود فیلتر کرده تا آن طرح مناسب برای دکور خود انتخاب کنید.

جنس کاغذ دیواری آلمانی ماربورگ

جنس کاغذ دیواری دیواری ماربورگ تشکیل شده از نوعی پارچه است که به وسیله لایه وینیل پوشش داده شده است. لایه وینیل در این کاغذ دیواری خارجی سبب شده تا از مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد. این قابلیت در کاغذ دیواری آلمانی ماربورگ باعث می‌شود تا جهت استفاده در آشپزخانه یا محیط هایی که رطوبتی هستند مناسب باشد.

کاغذ دیواری ماربورگ

کاغذ دیواری ماربورگ

کاغذ دیواری آلمانی ماربورگ دارای طیف گسترده ای از بافت و رنگ است تا مطابق با هر نوع سبکی در دکوراسیون باشد. جنس آلبوم های کاغذ دیواری ماربورگ که به اصلاح به آن غیر بافته شده (Non-woven ) میگویند از الیاف فشرده سولز و پلی استر تشکیل شده که بافت آن را بسیار مقاوم کرده است. این دو فیبر استفاده شده در بافت کاغذ دیواری ماربورگ آن را در برابر پارگی بسیار مقاوم میکند و مانع از انبساط و انقباض آن با خمیر چسب در هنگام نصب می‌شود. همانطور که اشاره شده هیچگونه مواد سمی در این محصول استفاده نشده از این جهت اکسیژن محیط را به خود جذب نمیکند و قابلیت تنفس پذیری بهتری ایجاد میکند.

مزایای کاغذ دیواری آلمانی ماربورگ

  • 100% قابل شستشو
  • مقاوم در برابر تابش نور
  • استحکام بالا در برابر خراش و ضربه
  • انعطاف پذیر
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • آنتی باکتریال
  • نصب آسان

آلبوم  های کاغذ دیواری ماربورگ

کارخانه تولید کننده کاغذ دیواری آلمانی ماربورگ به دلیل داشتن جدید ترین و منحصر به فرد ترین مدل های کاغذ یواری، در سراسر جهان شهرت دارد. شهرت پیدا کردن کاغذ دیواری ماربورگ به این دلیل است که در ساخت آن از متریال های کاملا متفاوت به نسبت دیگر کاغذ دیواری های معمولی استفاده شده است. کاغذ دیواری آلمانی ماربورگ، به دلیل داشتن جنس و کیفیتی بسیار بالا از قیمت بیشتری نیز برخوردار است. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله به معرفی چند آلبوم جذاب از کاغذ دیواری بپردازیم.

کاغذ دیواری ماربورگ

از طرح های سنگی گرفته تا طرح های پر زرق و برق در آلبوم های کاغذ دیواری ماربورگ قابل مشاهده است که مشابه آن در مدل های کاغذ دیواری معمولی پیدا نخواهد شد و می‌توانید مطمئن باشید مدلی که خریداری می‌کنید بسیار خاص و کاملا مطابق با سبک دکوراسیون شما است.

آلبوم کاغذ دیواری shades

این آلبوم، کاغذ دیواری هایی با بافت برجسته در کنار طرح های، دارای رنگبندی و جلوه ای مدرن است. کاغذ دیواری  آلبوم shades   سطحی شبیه به پارچه کتان دارد که معمولا بر روی سطوح آن نقوشی مانند گل ، امواج و طرح های هندسی نیز نقش بسته است. اگر به دنبال طرحی هستید که ماندگاری بالایی داشته باشد و جلوه ای جاودانه ایجاد کند این آلبوم کاغذ دیواری ماربورگ گزینه ای مناسب خواهد بود.

آلبوم کاغذ دیواری City glow

 برای بخشیدن جانی تازه به دکوراسیون خود آلبوم کاغذ دیواری City glow یکی از محصولاتی است که می‌تواند کمک شایانی نماید. جلوه درخشان با الگو های لوکس و جذاب از ویژگی های منحصر به فرد این آلبوم از کاغذ دیواری ماربورگ می‌باشد. طرح های متنوع کاغذ های این آلبوم تضادی خاص در سبک دکوراسیونی ایجاد میکند و بیشترین استفاده را در دکوراسیون های مدرن دارد. بافت این آلبوم کاغذ دیواری دارای ظرافتی کامل در عین استحکام بالا است. از کاغذ دیواری ساده گرفته تا طرح های مدرن و کلاسیک در این آلبوم قابل مشاهده است.

آلبوم کاغذ دیواری The new textures books

این آلبوم چندین طرح از هزاران طرح کاغذ دیواری آلمانی را شامل می‌شود که با بالاترین استاندارد های جهانی طراحی و تولید می‌شود. این آلبوم کاغذ دیواری لاکچری با داشتن قابلیت هایی همچون قابل شستشو بودن و مقاوت در برابر تغییرات دما از محصولاتی است که به راحتی در مکان های مختلف قابل استفاده است. تلفیق طرح های ساده و بافتدار به همراه برجستگی و حالت سه بعدی در این آلبوم کاغذ دیواری ماربورگ کاملا جدید و خاص است  و به جرعت میتوان گفت مشابه آن در سایر کاغذ دیواری ها یافت نمی‌شود.

کاغذ دیواری ماربورگ

کاغذ دیواری ماربورگ

آلبوم کاغذ دیواری Air

آلبوم Air در کنار زیبایی دارای ویژگی تنفس پذیری و عاری از هر گونه مواد سمی است. این موضوع سبب می‌شود تا این محصول گزینه ای جذاب برای استفاده در اتاق خواب ها و مکان هایی باشد که افراد مدرت طولانی وقت خود را در آن میگذرانند.

آلبوم کاغذ دیواری  Earth

آلبوم Earth یکی از چند آلبوم برند کاغذ دیواری ماربورگ است. رنگ های و طرح های کار شده در این محصول به خوبی نیاز افراد را برای تغییر دکوراسیون به شیوه ای دلخواه برطرف می‌سازد.

آلبوم کاغذ دیواری Energy

پوشش وینیل در آلبوم کاغذ دیواری Energy مقاومت آن را دو چندان نموده است. این قابلیت سبب شده تا این آلبوم در برابر رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشد و به راحتی بتوان از آن در محیط با دماها مختلف بهرمند شد.

آلبوم کاغذ دیواری Papis loveday

آلبوم  Papis loveday شناخته شده ترین مدل کاغذ دیواری در جهان است. شرکت ماربورگ با استفاده از طرح های خلاقانه  با ترکیبی از مدل های اروپاییی و آفریقایی، اقدام به تولید این آلبوم کرده است.  بافت برجسته و جلوه پر زرق و برق از ویژگی های جذاب این آلبوم کاغذ دیواری اروپایی می‌باشد.

آلبوم کاغذ دیواری Natural opulence

آلبوم Natural opulence طرح هایی در سبک هنری را شامل می‌شود و عمدتا شبیه به طرح های هندسی مدرن پر از جلوه های رنگارنگ است. نقوش کار شده در تاروپود کاغذ دیواری های این آلبوم، جلوه گر آرامشی خاص بوده چرا که دارای رنگ هایی لطیف و گرم مانند بژ، خاکستری و طلایی می‌باشد.رنگ های کار شده در دکوراسیون هر کدام منتقل کننده حس های متفاوتی هستند. این ویژگی در این آلبوم به دلیل داشتن رنگ های متنوع به راحتی مشهود است.

کاغذ دیواری ماربورگ

کاغذ دیواری ماربورگ

تصویر برگ هایی در اندازه های کوچک و بزرگ از طرح های تکرار شونده در این آلبوم کاغذ دیواری ماربورگ است. اگر بخواهید در کنار جلوه مدرن تصویری لوکس داشته باشید طرح های این کاغذ دیواری لاکچری میتواند انتخابی بسیار مناسب باشد.

کاغذ دیواری آلمانی اصل

بهترین کاغذ دیواری برای کدام کشور است؟ این سوالی است که شاید ذهن شما را نیز مشغول کرده باشد، پس با ما همراه باشید تا به یک مورد از آن اشاره کنیم. کشور آلمان یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده کاغذ دیواری در اروپا است. کاغذ دیواری آلمانی دارای متنوع ترین طرح ها در جهان است. کاغذ دیواری اروپایی به دلیل داشتن استاندارد های جهانی بالا دارای سطح کیفی بسیار بالایی به نسبت محصولات مشابه آن است.

ویژگی کاغذ دیواری آلمانی

این کاغذ دیواری لاکچری اروپایی در کنار طرح های پر زرق و برق، از پوشش وینیل نیز برخوردار است، همین موضوع سبب شده تا این کاغذ دیواری اروپایی در برابر آسیب و پارگی مقاوم باشد و دارای قابلیت شستشو باشد. کاغذ دیوار آلمانی داری ویژگی های دیگری نیز همچون مقاومت در برابر آتش سوزی و استاندارد حریق است. چنین ویژگی بیانگر تمایز این نوع محصول با سایر محصولات مشابه است. همچنین بافت چنین کاغذ دیواری هایی در برابر تغیرات دما مقاوم است و به مرور زمان در محیط های مختلف دچار تغییر شکل و آسیب نمی‌شود.

کاغذ دیواری ماربورگ یکی از انواع کاغذ دیواری های آلمانی به گونه ای ساخته شده است تا مشکلی برای استفاده از آن در محیط هایی که در معرض آفتاب هستند ایجاد نکند و باعث تغییر ظاهر و رنگ کاغذ دیواری نشود. بافت کاغذ دیوار آلمانی، از ضخامت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری معمولی برخوردار است و همین ویژگی باعث می‌شود تا در برابر پارگی مستحکم تر باشد.

قیمت کاغذ دیوای آلمانی

هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که کاغذ دیواری آلمانی دارای قیمتی بالاتر نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار است. البته شایان ذکر است این نوع محصول به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا دارای قیمتی مناسب با وجود داشتن جنس و ماندگاری بالا است.

علاوه بر ویژگی های گفته شده، این محصول آلمانی داری گواهی RAL می‌باشد و این مورد بیانگر بالاترین سطح کیفی در کاغذ دیواری است. در کنار کیفیت بالا، داشتن طرح ها و رنگ های متنوع در آلبوم و برند های کاغذ دیواری آلمانی موجب شده است تا چنین محصولاتی با سایر محصولات مشابه متمایز باشد.

نمایندگی کاغذ دیواری ماربورگ در تهران

کاغذ دیواری ماربورگ دارای نمایندگی بسیار کمی است که معتبر ترین آن فروشگاه رونیا می‌باشد. این فروشگاه دکوراسیون داخلی با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی و فروش انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک همچنین دیگر محصولات دکوراسیونی، شناخته شده ترین مراکزی است که می‌توانید اقدام به خرید کاغذ دیواری ماربورگ آلمانی نمایید.

قیمت های مناسب این فروشگاه به همراه کیفیت مطلوب توانسته است اعتبار بالایی در بین افراد که به دنبال چنین متریالی هستند جلب کند. علاوه بر آن ضمانت تمام محصولات توسط فروشگاه رونیا سبب شده تا اکثر افردای بعد از خرید اول مشتری ثابت این فروشگاه باشند.

کاغذ دیواری ماربورگ

کاغذ دیواری ماربورگ

نتیجه گیری

کاغذ دیواری ماربورگ همانطور که در مطالب بالاتر اشاره شده دارای چندین آلبوم با طرح های بسیار متنوع و لاکچری است. طرح و جنس این مدل از کاغذ دیواری قابل مشاهده در سایر طرح های کاغذ دیواری های که ساخت کشورهای دیگر است نمی‌باشد و کاملا طراحی متفاوت و مخصوص به خود را دارد. این کاغذ دیواری با در نظر گرفتن دغدغه افراد قابلیت های جدید را ایجاد کرده است تا بتواند در حال حاضر بسیاری از مشکلات کاغذ دیواری های معمولی را رفع کند.

جهت خرید کاغذ دیواری ماربورگ و دیدن آلبوم های این کاغذ دیواری آلمانی میتوانید به صورت حضوری و آنلاین از طریق سایت رونیا و بازدید حضوری اقدام کنید تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

آدرس ما جهت خرید حضوری

شعبه تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7 ( پارکینگ عمومی دارد )

شعبه کرج: شهرک ویلایی مهندسی زراعی، میدان ورزش 09123667264 ( 10 الی 14 ، 16 الی 21 )

شماره تماس ما:

09121996816  –  021-44288929

2 – 02144288700      6 – 02144288395