مشاهده همه 4 نتیجه

دیوارپوش بتن اکسپوز

دیوارپوش بتن‌اکسپوز، از جدیدترین مدل‌های دیوارپوش است که از مدل‌های دکوراتیوی است. این مدل استفاده فراوانی در منزل و میحط‌های اداری دارد. دیوارپوش بتن‌اکسپوز در رنج قیمتی متفاوتی موجود می‌باشد. دیوارپوش بتنی، علاوه بر اینکه قابلیت نصب و اجرا در نمای بیرونی ساختمان دارد، اما در واقع برای نمای داخلی آپارتمان به عنوان دیوارپوش مورد استفاده قرار گیرد و زینت‌بخش داخلی محیط سکونت و کاری شما می‌باشد.

بتن‌اکسپوز چیست؟

بتن‌اکسپوز نوعی مواد ساختمانی پیش‌ساخته از سیمان، شن و ماسه است که نقش محافظتی، برای دکوراسیون داخلی و جاهای مختلف سازه استفاده می‌شود که این روزها در ایران بسیار جای خود را باز کرده است.

دیوارپوش بتن اکسپوز | رونیا

 

کاربرد دیوارپوش‌های بتن‌اکسپوز

همانطور که ذکر شد، دیوارپوش‌های بتن‌اکسپوز از مصالح جدید ساختمانی برای زینت بخشیدن به نمای داخلی و حتی بیرونی ساختمان دارد. این محصول علاوه بر زیبایی، دوام بالا و مقاومت بالایی در ساختار خود دارد. مقاومت این محصول سبب شده است که این محصول در انواع پروژه‌های ساختمانی حتی پل‌سازی و مکان‌های تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

غیر از موارد بالا، این نوع دیوارپوش برای سازه‌های تفریحی مانند استخر، و برای کفپوش‌های مکان‌های مختلف مانند، مسیرهای ماشین‌روها و پیاده‌روها مورد استفاده است.

خرید دیوارپوش بتن‌اکسپوز

خرید دیوارپوش بتن‌اکسپوز در فروشگاه رونیا در قیمت‌های متعددی موجود می‌باشد. این امکان می‌تواند بسته به سلیقه و نظر خود خریدار انجام شود.

فروش دیوارپوش بتن‌اکسپوز

فروش دیوارپوش بتن‌اکسپوز به منظور انجام دیزاین و نیز دکوراسیون داخلی منزل،  می‌تواند زیبایی ویژه‌ای را به خانه و ساختمان شما بخشد که دوام و ماندگاری بالایی را خواهد داشت.

دیوارپوش بتن‌اکسپوز تهران

دیوارپوش بتن‌اکسپوز تهران برای افرادی که ساکن تهران می‌باشد، می‌تواند به راحتی و سهولت به سرویس‌گیری تحویل دیوارپوش بتن‌اکسپوز و نیز خرید و نصب دیوارپوش بتن‌اکسپوز منجر گردد.

کاربرد دیوارپوش‌های بتن‌اکسپوز | رونیا

 

نصب دیوارپوش بتن اکسپوز

ساخت دیوارپوش بتن‌اکسپوز به دو روش معمول صورت می‌گیرد.

  1. دوغابی: دوغاب استفاده شده با ماسه، سیمان سیاه و سفید، چسب بتن است که پشت هر کدام از بخش‌های بتنی مفتول‌هایی نصب شده است که باید هرکدام از بخش‌ها به جهت استحکام به هم متصل کرد.
  2.  خشک: در این روش با استفاده از زیرسازی فلزی و پیچ کردن هر کدام از بخش‌ها صورت می‌گیرد. برای نصب این روش از چسب استفاده می‌شود.

نصب دیوارپوش بتن‌اکسپوز اما به آسانی انجام می‌گیرد. نیروهای متخصص و حرفه‌ای فروشگاه رونیا ضمانت اجرا دیوارپوش بتن‌اکسپوز را به واسط تجربه کاری در طول سالیان را به مشتریان خود می‌نماید.

نصب دیوارپوش بتن اکسپوز | رونیا

 

خصوصیات دیوارپوش بتن‌نما

از جمله خصصیات دیوارپوش بتن‌اکسپوزی یکپارچه بودن آن است که با توجه به مواد ساخته شده آن که سیمان و ماسه و مواد پلیمری است، دارای مقاومت بالایی است.

معرفی انواع دیوارپوش بتن اکسپوز

انواع دیوارپوش بتن اکسپوز را می توان به دسته های مختلف زیر طبقه بندی کرد.

  • دیوارپوش بتن اکسپوز طرح دار که دارای طرح های مختلف مناسب با سلیقه های متفاوت می باشد.
  • دیوارپوش بتن اکسپوز سوراخدار که با قالب هایی مخصوص در ابعاد و ضخامت استاندارد به تولید می رسد.
  • دیوارپوش بتن اکسپوز سه بعدی که از نظر ظاهری و بافت برجسته است و در متنوع ترین طرح ها به تولید می رسد.
  • دیوارپوش بتن اکسپوز تخت که در رنگبندی هایی متفاوت و با قالب های مختلف تولید می شود.

چه مکان هایی برای نصب دیوارپوش اکسپوز مناسب هستند؟

اگر می خواهید به محل کار یا زندگی خود محیطی گرم و جذاب را ببخشید، پیشنهاد ما به شما انتخاب دیوارپوش بتن اکسپوز برای پوشش دیوارها است؛ این دسته از دیوارپوش های مدرن نصب و اجرای بسیار راحتی دارند و به دلیل این که رنگ آن ها ذاتا طوسی و خنثی است برای پوشاندن دیوارها با آن هیچ محدودیتی ندارید و می توانید در هر فضا و محیطی چه برای قسمت های داخلی و چه بخش های خارجی به هت پوشش دیوار از آن استفاده نمایید و این محصولات را می توانید برای کاربری های مختلفی همچون بین کابینت، کانتر، راهرو، نمای ساختمان و ... استفاده نمایید.

 به نقل از سایت چیدمانه، می‌توان گفت، فشاری نزدیک 5000 پاسکال را تحمل می‌کند. علاوه بر آن در مقابل رطوبت هم مقاوم است.