سبد خرید 0

نحوه انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 9 آذر 1400 در ساعت 17 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب از ضروری ترین مراحلی است که در دکوراسیون داخلی تاثیر به سزایی دارد. اتاق خواب یکی از  قسمت های جذاب بخش های دکوراسیون یک خانه است. آشنایی با روش های انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب یکی از اولین کارهایی است که باید پیش از طراحی داخلی انجام دهید. در دنیای دیزاین و طراحی امروزه کاغذ دیواری ها بسیار پر فروش و محبوب هستند.

علت این محبوبیت این است که نصب و تعویض آن بسیار راحت تر از رنگ کردنش است. جهت انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب باید حتماً متناسب با سلیقه و هارمونی ساکن در فضا و همچنین سبک اجرا شده در دکور اتاقتان انتخاب کنید. ما در رونیا انواع کاغذ دیواری را در اختیار شما قرار داده ایم. شما می‌توانید براساس بودجه ای که مدنظرتان است یکی از این طرح ها را برگزینید و خریداری کنید.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

در حالت کلی یکی از مهم ترین ارکان هر خانه ای اتاق خواب است و نحوه انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب مناسب برای هر نوع از اتاق خواب ( اتاق کودک ، اتاق زوج ، اتاق نوجوان و ...) مسئله بسیار مهمی است. زیرا با انتخاب درست آن اتاق شما لاکچری تر، شکیل تر و حتی بزرگ تر به چشم می آید. با ما همراه باشید تا شما را در این خصوص بیشتر آشنا کنیم.

 نکاتی درانتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب  در رنگ های متنوع

یکی از اصول انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب این است که به رنگ آن دقت کنید. زیرا کاغذ دیواری به علت بافتی که دارد نور بیشتری را جذب می کند. بنابراین اگر با کمبود نور مواجه اید، انتخاب کاغذ دیواری شلوغ با رنگ‌های تیره، آن هم برای دیوار اتاق خواب، اشتباه بزرگی است. برای چنین فضاهایی رنگ‌های روشن بهترین گزینه هستند. پس مدل‌هایی با رنگ روشن و طرح‌های کم و کوچک انتخاب کنید.  

 نکاتی درانتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب  در رنگ های متنوع

همچنین می‌توانید تنها برای یک یا دو دیوار از کاغذ دیواری اتاق خواب به صورت طرح دار استفاده کنید. کاغذ دیواری طرح های محو و کاغذ دیواری گلدار از جمله کاغذ دیواری های مناسب هستند. در واقع باقی دیوارها را با رنگ های ساده یا کاغذ دیواری ساده بپوشانید. برای نحوه انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب که چه رنگی مدنظرتان است، توجه به متراژ اتاق خواب نیز لازم است. باید بدانید که رنگ‌های تیره مثل مدل طرح آجر طبیعی، باعث کوچک به نظر رسیدن فضا می‌شوند. اما کسانی که فضاهای تاریک و رمانتیک و دنج را دوست دارند و از نور فراری هستند می‌توانند در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب از رنگ های تیره استفاده کنند. استفاده از  انواع کاغذ دیواری ساده رنگ تیره می‌تواند زیبایی فضای شما را دو چندان کند و شما را به آن فضای دنجی که دلخواهتان بوده، برساند.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب با توجه به ارتفاع سقف

یکی دیگر از اصول مهم در راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب که باید به آن توجه شود سقف اتاق است. اگر سقف اتاقی کوتاه است، انتخاب یک کاغذ دیواری با خطوط راه ‌راه عمودی برای این اتاق، باعث می‌شود سقف اتاق بلندتر به نظر برسد. کاغذ دیواری راه راه کیس مناسبی است. اگر طول و عرض فضایی با هم تفاوت زیادی دارد و باریک و کشیده به نظر می‌رسد، با نصب کاغذ دیواری با خطوط راه‌راه افقی روی دیوار کم عرض، می‌توانید ابعاد فضا را اصلاح کنید. پس شما می‌توانید به دسته کاغذ دیواری راه راه موجود در سایت ما سری بزنید و مورد دلخواه خود ر ا بیابید.

  طرح مناسب برای کاغذ دیواری اتاق خواب

یکی از اصول انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب انتخاب طرح آن است. توجه داشته باشید که طرح های مد سال با همان سرعتی که مد می‌شوند از مد می‌افتند. پس طرحی را انتخاب کنید که چندماه بعد، از انتخاب آن پشیمان نشوید. کاغذ دیواری را در فضای خانه ببینید بعد از انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب و قبل از سفارش، تکه‌ای از طرح مورد نظر را به خانه بیاورید و روی دیوار قرار دهید.

 طرح مناسب برای کاغذ دیواری اتاق خواب

در برخی مواقع طرح کاغذ دیواری نظر شما را جلب می‌کند اما هنگامی که این طرح روی دیوار مورد نظر شما به کار می‌رود به کلی نظرتان تغییر می‌کند. میتوانید کاغذ دیواری را در کنار دکوراسیون منزل قرار دهید و ببینید آیا هماهنگی مناسب بین آن‌ها وجود دارد یا خیر؟ در حالت کلی انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری گلدار و کاغذ دیواری راه راه هرگز از مد نمی‌افتندو شما را از تماشای مکرر دلزده نمی‌کنند

نحوه انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب برای  پشت تختخواب

نحوه انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب برای دیوار تاکید یکی از تصمیمات مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. یکی از دیوارهایی که اغلب برای اجرای کاغذ دیواری برای دکوراسیون مدرن اتاق خواب انتخاب می‌شود، دیوار پشت تخت خواب است. بهتر است که این دیوار متمایز از طرح و رنگ دیوارهای دیگر باشد. برای ایجاد زیباسازی، بهتر است که بین رنگ چوب تخت یا روتختی با رنگ کاغذ دیواری هماهنگی رنگی و یا حدالامکان هماهنگی طرحی وجود داشته باشد.

 یکی از روش های خلاقانه در استفاده از کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب استفاده از دو رنگ یا دو طرح متفاوت است. دقت کنید که در انتخاب این دو طرح یا رنگ هماهنگی و تعادل با دکوراسیون کلی اتاق خواب حفظ شود. پس توجه به ترکیب رنگ بسیار مهم است. برای مشاوره می‌توانید از متخصصان رونیاشاپ کمک بگیرید.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب با کیفیت و مرغوب

اغلب کاغذ دیواری ها امروزه قابل شست وشو هستند. درحالت کلی به دلیل میزان استفاده از پارچه و مواد پی وی سی، به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می شوند. بدین معناکه که شاید برای از بین بردن بعضی لک ها و کثیفی های روی کاغذ دیواری هنگام شست وشو با مشکل مواجه شوید.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب با کیفیت و مرغوب

بنابراین بهتر است هنگام استفاده از راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب به این مورد توجه کنید. عموماً فروشگاه رونیا سعی بر این دارد که باکیفیت ترین و مرغوب ترین کاغذ دیواری های قابل شسنشو و ضخیم را با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه کند. البته ناگفته نماند که افزایش قیمت کاغذ دیواری با بالاتر بودن کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد. بر آن بی تاثیر نیست.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب متناسب با کفپوش

یکی از نکات دیگری که حتما باید در نحوه انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب به آن دقت شود این است که کاغذ دیواری  را متناسب با کفپوش انتخاب کنید. وجود هماهنگی کفپوش اتاق خواب با کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار یا طرح دار و شلوغ برای اتاق خواب هایی با کفپوش ساده استفاده کنید. همچنین برعکس  از کاغذ دیواری های ساده برای اتاق خواب هایی با کفپوش های طرح دار استفاده کنید. خلق این هماهنگی، زیبایی اتاق خواب شما را چند برابر خواهد کرد. از این جهت مطمئن باشید و تاثیر آن را در زیباسازی فضای خود دست کم نگیرید.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب متناسب با کفپوش

 استفاده های دیگر از کاغذ دیواری

اصول انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب تنها محدود به دیوارهای اتاق نمی‎شود. اغلب ما فکر می‌کنیم که کاربرد کاغذ دیواری با توجه به نام آن تنها بر روی دیوار است. در حالی که استفاده از کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب و اجرای آن هیچ گونه محدودیتی ندارد. شما می‌توانید با کاغذ دیواری اضافی خود برای پوشش سطح انواع کمد و کشو و در و پنجره اتاق‌ها نیز استفاده کنید. استفاده از کاغذ دیواری بر روی درب کمدهای قدیمی که در حال حاضر قصد تعویض آنها را ندارید، می‌تواند گزینه به صرفه و مناسبی محسوب شود.

 انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب با رونیا

کاغذ دیواری های رونیا همه ی ویژگی هایی که شما بتوانید دیزاین اتاق خواب خود را به بهترین شکل انجام دهید از جمله ضدآب بودن ، انواع طرح های برجسته و ساده ، مدل های متنوع را در مناسب ترین قیمت ها داراست. پس با مطالعه مقاله راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب، تصمیم برای شما راحت تر می‌شود. شما میتوانید با هر سلیقه ای که دارید از کاغذ دیواری های رونیا شاپ استفاده کنید.

 انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب با رونیا

امیدواریم این مقاله بتواند به شما کمک کند تا با استفاده از اصول انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب فضای منزل خود را بهبود دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()