سبد خرید 0

مشاوره و طراحی حرفه ای برای خرید کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

کاغذ دیواری شاخه گل رزCode-3116-3151-3153-3155 کاغذ دیواری شاخه گل رزCode-3116-3151-3153-3155   کاغذ دیواری راه راه هایلایتCode-3090-3095-3096 کاغذ دیواری راه راه هایلایتCode-3090-3095-3096   کاغذ دیواری راه راه کرم قهوه ایCode-3033-3036 کاغذ دیواری راه راه کرم قهوه ایCode-3033-3036 333,000 تومان کاغذ دیواری کرم طلایی ساده C1429 کاغذ دیواری کرم طلایی ساده C1429 378,000 تومان کاغذ دیواری ساده نسکافه‌ایCode-3105 کاغذ دیواری ساده نسکافه‌ایCode-3105 333,000 تومان کاغذ دیواری طرح گل رز زمینه روشنCode-94P2 کاغذ دیواری طرح گل رز زمینه روشنCode-94P2   کاغذ دیواری طرح پیچک لیلیوم رنگ روشنCode-94P0 کاغذ دیواری طرح پیچک لیلیوم رنگ روشنCode-94P0   کاغذ دیواری راه راه کرم قهوه ای تیرهCode-96P1 کاغذ دیواری راه راه کرم قهوه ای تیرهCode-96P1   کاغذ دیواری کلاسیک طرح گل آبیCode-93P2 کاغذ دیواری کلاسیک طرح گل آبیCode-93P2   کاغذ دیواری پتینه شاین 114322 کاغذ دیواری پتینه شاین 114322 430,000 تومان کاغذ دیواری گل شاخه ای مدرنRH4044 کاغذ دیواری گل شاخه ای مدرنRH4044 330,000 تومان کاغذ دیواری رنگی شیک 114336 کاغذ دیواری رنگی شیک 114336 430,000 تومان کاغذ دیواری مدرن اشکال هندسی کد H90301 کاغذ دیواری مدرن اشکال هندسی کد H90301   کاغذ دیواری داماسک گل برجسته طرح خاص کد 99100606 کاغذ دیواری داماسک گل برجسته طرح خاص کد 99100606 128,000 تومان کاغذ دیواری میکروسمنت اکلیل دار کد 3316 کاغذ دیواری میکروسمنت اکلیل دار کد 3316 357,000 تومان کاغذ دیواری کلاسیک خاص پذیراییCode-3051-3056 کاغذ دیواری کلاسیک خاص پذیراییCode-3051-3056 333,000 تومان کاغذ دیواری مدرن برجسته کد 3360 کاغذ دیواری مدرن برجسته کد 3360 357,000 تومان کاغذ دیواری بنفش تیره 96703 کاغذ دیواری بنفش تیره 96703   کاغذ دیواری لوکس رنگ طوسی زغالی کد 20204 کاغذ دیواری لوکس رنگ طوسی زغالی کد 20204 164,000 تومان کاغذ دیواری ساده آبی نفتی کد 020806 کاغذ دیواری ساده آبی نفتی کد 020806 405,000 تومان کاغذ دیواری طرح برگ های بزرگ کد 1512 کاغذ دیواری طرح برگ های بزرگ کد 1512 365,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 2 آذر 1400 در ساعت 16 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 7 )

خرید کاغذ دیواری باید بر طبق اصول ویژه ای صورت گیرد. افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری فعالیت می کنند، قادر به ارائه بهترین مشاوره ممکن در این عرصه می باشند. مشاوره این افراد کاملا تخصصی بوده و بر طبق قواعد هنر دکوراسیون داخلی صورت می پذیرد. با یکدیگر گوشه ای از قواعد این هنر را در زمینه خرید و نصب کاغذ دیواری مطالعه می کنیم.

 ارتباط سبک دکوراسیون با خرید کاغذ دیواری

مشاور و طراح قطعاً با سبک ها آشناست. او به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که کاغذ دیواری انتخابی شما متناسب با سبک فضای شما هست یا نه. اگر شما نیز با سبک های اصلی دکوراسیون داخلی آشنایی داشته باشید به راحتی می‌توانید در خرید کاغذ دیواری هوشیارانه و آگاهانه عمل کنید. شما باید قدرت تشخیص مرز این سه سبک مهم را داشته باشید. این سه سبک از قبیل سبک مدرن و مینیمال، سبک کلاسیک و نئوکلاسیک است. همچنین سبک های وینتیج، روستیک و فرانسوی و ایتالیایی و اینگلیش هوم نیز از دیگر سبک ها می‌باشد که هر کدام نیاز به شناخت جداگانه دارد.

 ارتباط سبک دکوراسیون با خرید کاغذ دیواری

درنتیجه ارتباط سبک دکوراسیون های مختلف را با خرید کاغذ دیواری دست کم نگیرید. برای مثال عمدتاً از کاغذ دیواری اشکال هندسی، انواع کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری مدرن در سبک مدرن و مینیمال استفاده می‌کنند. همچنین در سبک نئوکلاسیک و وینتیج از کاغذ دیواری گلدار و پوستر دیواری وینتیج استفاده می‌شود. در سبک روستیک بهتر است اقدام به خرید کاغذ دیواری چوب و المان های چوبی کنید. در سبک کلاسیک نیز از کاغذ دیواری کلاسیک به همراه کاغذ دیواری ساده بیشترین استفاده را می‌کنند.

کاغذ دیواری باید با توجه به ماهیت فضا انتخاب شود.

این جمله شامل یک مشاوره کلی می شود. ماهیت فضا را از جوانب مختلفی می توان تعریف کرد. برای مثال یک فضا کاملا رسمی، اداری و تجاری است. از طرفی یک فضای دیگر همچون فضای نشیمن در یک منزل مسکونی کاملا صمیمانه و غیر رسمی است. کاغذ دیواری باید با ماهیت فضا کاملاً همخوانی داشته باشد. شناخت طبع فضا نیز می تواند کمک بسیاری در انتخاب کاغذ دیواری مناسب کند.

طبع فضا به چه معناست؟

اهمیت طبع فضا در انتخاب کاغذ دیواری پس از شناخت ماهیت قرار می گیرد. یک محیط اداری و تجاری می تواند شامل میزان بسیار بالایی از رسمیت و میزان اندکی از صمیمت به عنوان طبع فضا باشد. محیط خانه و خانواده ممکن است کاملا گرم و پر انرژی و یا یک فضای آرام و گاهاً ساکت باشد. تمامی این شرایط بستگی به افراد ساکن در یک فضا دارد. طبع کاغذ دیواری در طرح و رنگ آن نهفته است. این شما هستید که انتخاب می کنید چه طبعی را مناسب محل کار و یا محل زندگی خود می دانید.

هارمونی فضا را در نظر بگیرید.

توجه به تناسب وسایل موجود در فضای مورد نظر با نوع کاغذ دیواری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. باید به تمامی وسایل و ارکان موجود در فضا از لحاظ هارمونی دقت کنید. هارمونی فضا بیشترین دقت و ظرافت را جهت خرید کاغذ دیواری مناسب به خود اختصاص می دهد. این بخش از مشاوره مورد نظر می تواند به یک تصمیم گیری نهایی برای شما مبدل شود.

هارمونی فضا را در نظر بگیرید.

قبل از خرید کاعذ دیواری جنس و بافت آن را به خوبی بشناسید.

حتماً این اقدام را با کمک افراد ماهر انجام دهید. برخی از انواع کاغذ دیواری در بافت اصلی خود شامل الیاف مختلف نخی و یا حتی چوبی بوده و غیر قابل شستشو هستند. با این حال بسیاری از کاغذ دیواری های ساده و بدون برجستگی و الیاف نیز وجود دارند که قابل شستشو بوده و قیمت مقرون به صرفه تری خواهند داشت. پس حتماً ضمانت نامه محصول را مطالعه کنید. اصولاً ضمانت محصول نشان دهنده میزان اعتماد تولید کننده به محصول خود می باشد.

خرید کاغذ دیواری برای ساختمان اجاره ای

امروزه به علل مختلف اقتصادی بسیاری از افراد قادر به خرید ساختمان اداری، تجاری و یا مسکونی نیستند و به همین علت از ساختمان های استیجاری استفاده می کنند. به همین علت انواع روش های نصب کاغذ دیواری با چسب های مخصوص ابداع شده اند. این چسب ها آسیب خاصی به دیوار مورد نظر وارد نمی کنند و فرد پس از پایان مدت قرارداد قادر به برداشتن کاغذ دیواری و نصب مجدد بر روی دیوار یک ساختمان دیگر خواهد بود.

خرید کاغذ دیواری برای ساختمان اجاره ای

خرید کاغذ دیواری برای اتاق خواب

دیوار اتاق خواب ها یکی از پرکاربردترین دیوارهای موجود جهت پوشش به وسیله کاغذ دیواری است. به همین علت بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به فروش کاغذ دیواری برای اتاق خواب کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نموده اند. کاغذ دیواری های کودکانه با طرح های پسرانه و دخترانه، کاغذ دیواری های هیجان انگیز با طرح هایی که نوجوانان دوست دارند. حتی طرح هایی مناسب جوانان و یا حتی اتاق خواب بزرگسالان وجود دارد که می توانید در آلبوم های مربوطه مشاهده کنید. سپس با خیال راحت اقدام به خرید کاغذ دیواری موردنظر خود کنید.

مشاوره تخصصی در خصوص خرید کاغذ دیواری

در صورتی که قصد ایجاد یک فضای ویژه و منحصر به فرد با خرید کاغذ دیواری را دارید، بهتر است عجله نکنید. با بهترین مشاوران این عرصه تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آن ها مراجعه کنید. مشاور مورد نظر باید یک بازدید حضوری از منزل و یا ساختمان تجاری شما به عمل آورد تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را به شما ارائه دهد.

شما می‌توانید علاوه بر خرید کاغذ دیواری اقدام به خرید سایر محصولات دکوراسیون داخلی کنید. ما به شما انواع کفپوش، دیوارپوش، پوستر دیواری، آسمان مجازی و پرده های فانتزی را پیشنهاد می‌کنیم. به راحتی می‌توانید با استفاده درست و مشورت با مشاوره خبره و باتجربه فضایی زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنید.

مشاوره تخصصی در خصوص خرید کاغذ دیواری

 مشاوره با کارشناسان وب سایت رونیا در خصوص خرید کاغذ دیواری

فروشگاه رونیا در یکی از مهترین اقدامات خود، سیستم مشاوره تلفنی و حضوری به جهت خرید کاغذی دیواری را به مشتریان خود به صورت کاملا رایگان ارائه می کند. در مشاوره مورد نظر انواع آلبوم ها با ویژگی هایی که دارند معرفی می‌شوند. همچنین جنس و بافت آن ها مورد پرسش و پاسخ واقع می گردد. در ادامه اطلاعات کاربردی در خصوص ماهیت و سبک آن ها به شما ارائه می‌شود. همچنین قیاس کاملا جامعی در خصوص قیمت کاغذ دیواری به عمل می آید. همینطور هر چیز دیگری که در خصوص طراحی داخلی به وسیله کاغذ دیواری مطلوب شماست در این مشاوره ها برای شما به ارمغان خواهد آمد. جهت مشاوره می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت رونیا تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

على امرايي :
0 0
با سلام من به واحداپارتمان در رودهن دارم مى خام جهت رنگ تميزي و كاغذ ديواري از طراحان خوب شما استفاده كنم البته من تلفن هم ميزنم مي خواستم ببينم ششما انجام مى ديدي ممنون
على امرايى :
0 0
با سلام يه واحد اپارتمان ١٣٠ متري در رودهن دارم خواستم ببينم براي طرح رنگ و كاغذ ديوار درجه يك خارجى كمكم مى كنيد ممنون
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر. حتما برای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری باید از کارشناس این امر مشاوره گرفته شود در صورت انتخاب اشتباه نه تنها زیبایی به همراه نخواهد داشت بلکه ممکن است باعث تاثیر منفی در دکوراسیون نیز خواهد شد. از مشاوران رونیا از قبل از خرید تا پایان اجرا مشاوره بگیرید.
علی ابن مهدی :
1 0
نیاز به مشاوره در زمینه کاغذ دیواری برای اتاق خواب و پذیرایی هستم
مدیریت :
1 0
با سلام جهت مشاوره خرید و اجرای حرفه ای کاغذ دیواری با کارشناسان فروشگاه رونیا تماس حاصل فرمائید.
محمدی :
0 0
سلام برای کاغذ دیواری سالن منزل نیاز به مشاوره دارم تهران خیابان آزادی
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر لطفا با مشاوران ما در شرکت تماس بگیرید و در صورت نیاز به صورت حضوری به شما مشاوره خواهند داد.
اسفنجانی :
0 0
سلام .نیازمند مشاوره برای خرید کاغذ دیواری یا پوستر پذیرایی هستم
مدیریت :
0 0
سلام. همکاران واحد طراحی جهت خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با شما تماس خواهند گرفت.
بهمنی :
0 0
سلام جهت مشاوره و خرید کاغذ دیواری مزاحم شدم ممونن
یوسفی :
0 0
سلام..وقتتون بخیر..جهت مشاوره و خرید کاغذ دیواری برای پذیرایی و اتاق خواب مزاحمتون شدم..ممنون
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر برای دریافت مشاوره حضوری و تلفنی خرید کاغذ دیواری فرم اعزام کارشناس را در قسمت تماس با ما تکمیل نمایید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()