سبد خرید 0

پوستر دیواری بزرگ و استفاده هوشمندانه از آن

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

پوستر سقفی نقاشی مسیحCode-LS-136 پوستر سقفی نقاشی مسیحCode-LS-136 149,000 تومان پوستر سقفی باستانی اروپاییCode-LS-131 پوستر سقفی باستانی اروپاییCode-LS-131 149,000 تومان پوستر گل سه بعدی کد 3DF-273 پوستر گل سه بعدی کد 3DF-273 139,000 تومان پوستر دیواری طرح نقاشی گل سفید 3DF-217 پوستر دیواری طرح نقاشی گل سفید 3DF-217 139,000 تومان پوستر دیواری سه بعدی طرح تونل فضایی کد 3D-113 پوستر دیواری سه بعدی طرح تونل فضایی کد 3D-113 139,000 تومان پوستر دیواری طرح برجسته هندسی کد 3D-115 پوستر دیواری طرح برجسته هندسی کد 3D-115 139,000 تومان پوستر دیواری سه بعدی راهرو کد 3D-097 پوستر دیواری سه بعدی راهرو کد 3D-097 139,000 تومان پوستر سقفی نقاشی اروپاییCode-LS-104 پوستر سقفی نقاشی اروپاییCode-LS-104 149,000 تومان پوستر سقفی نقاشی طرح فرشتگانCode-LS-100 پوستر سقفی نقاشی طرح فرشتگانCode-LS-100 149,000 تومان پوستر دیواری گل برجسته 3DF-249 پوستر دیواری گل برجسته 3DF-249 139,000 تومان پوستر مدرن اشکال هندسی LX-88 پوستر مدرن اشکال هندسی LX-88 135,000 تومان پوستر دیواری نقشهCode-TA-165 پوستر دیواری نقشهCode-TA-165 139,000 تومان پوستر دیواری مشکی طلاییCode-LX-97 پوستر دیواری مشکی طلاییCode-LX-97 139,000 تومان پوستر سه بعدی گل یاسی کد 3DF-269 پوستر سه بعدی گل یاسی کد 3DF-269 139,000 تومان پوستر سقفی سه بعدی هنری کلاسیکCode-LS-128 پوستر سقفی سه بعدی هنری کلاسیکCode-LS-128 149,000 تومان پوستر دیواری آرایشگاه زنانهCode-F-122 پوستر دیواری آرایشگاه زنانهCode-F-122 139,000 تومان پوستر دیواری گل سه بعدی کرمCode-3DF-393 پوستر دیواری گل سه بعدی کرمCode-3DF-393 139,000 تومان پوستر دیواری گل سه بعدی سفید طلاییCode-3DF-392 پوستر دیواری گل سه بعدی سفید طلاییCode-3DF-392 139,000 تومان پوستر دیواری گل برای پذیراییCode-3DF-603 پوستر دیواری گل برای پذیراییCode-3DF-603 139,000 تومان پوستر زمینه طوسی برای پذیراییCode-3DF-602 پوستر زمینه طوسی برای پذیراییCode-3DF-602 139,000 تومان پوستر سقفی نقاشی ایتالیاییCode-LS-105 پوستر سقفی نقاشی ایتالیاییCode-LS-105 149,000 تومان پوستر دیواری ارزان 20 طرح پوستر دیواری ارزان 20 طرح 88,500 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 28 تير 1401 در ساعت 9 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

 پوستر دیواری  بزرگ می‌تواند فضای شما را کاملاً تحت تاثیر قرار دهد. همانطور که می‌دانید دیوارها یکی از عناصر اصلی خانه یا محل کار شما هستند. اینکه چه پوششی برای آنها انتخاب کنید، ملزم به دانستن چند نکته ی مهم است. نکاتی مانند: نوع کاربری فضا، میزان بودجه، سبک و رنگ مبلمان و نوع دیواری که قصد پوشش آن را دارید. امروزه دیوارپوش های متنوعی در بازار وچود دارند که می توانید با سلیقه و نوع فضای مورد نظرتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

 برای مشاهده جدیدترین پوستر دیواری کلیک کنید.

انتخاب رنگ و طرح پوستر دیواری بزرگ

پوستر دیواری بزرگ با طرح ها و رنگ هایی متنوع و زیبا تولید می شود. این پوستر ها قادر است فضای خانه یا محل کار شما را از هر نظر جلوه ای منحصر به فرد ببخشد.  انتخاب طرح مناسب برای دیوارها مسئله ای مهم است که دکوراسیون منزل یا محل کار شما را تعیین خواهد کرد. درنهایت بر چگونگی کار کردن، کاهش استرس و ایجاد نشاط در شما و اطرافیانتان تاثیر مستقیم دارد.

بنابراین با انتخاب طرح و رنگ مناسب برای دیوار های محیط کار و زندگی خود حس حرکت، پویایی، نشاط و آرامش را تداعی کنید. برای مثال با انتخاب تصویر منظره دریا و ساحل، طبیعت را به فضای خانه خود بیاورید. پس با طرح و رنگ هماهنگ با وسایل و سبک منزلتان، دکوراسیون خود را بر اساس طرح انتخابی، شاد و زیبا بسازید.

انتخاب رنگ و طرح پوستر دیواری بزرگ

پرطرفدارترین طرح های پوستر دیواری بزرگ

پوستر دیواری به سبب سایز و اندازه ای که دارد می تواند برای چند لحظه چشم بیننده را به خود خیره کند و احساسات او را برانگیرد. برای همین با توجه به دیزاین فضا و نوع کارکرد مورد نظرتان می توانید طرح آن را انتخاب و توجه افراد را در لحظه ی ورود، جلب کنید. پوستر دیواری بزرگ هر نوع طرح و رنگی را شامل می شوند. حتی می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا طبق خواسته و بر اساس تصویر و رنگ دلخواه شما طراحی و چاپ شود. پر طرفدارترین پوستر های دیواری برای اکثر فضا ها، تصاویر منظره از چمله دریا، کوه، جنگل، آبشار و ... است که با ایجاد آرامش به فضا عمق و حس طبیعی و سرزندگی می دهد. هر پوستری می‌تواند برای یک نوع کفپوش و پارکت مناسب باشد. مثلاً این نوع پوستر با پارکت لمینت یشیل تناسب دارد.

پرطرفدارترین طرح های پوستر دیواری بزرگ

 اشکال هندسی و فانتزی ، طرح های سنتی ، اشعار نستعلیق ، نقاشی های به سبک مدرن از نقاشان معروف دنیا، تصویر مکان های تاریخی و... نیز از طرح های زیبا و پر طرفدار پوستر دیواری است . تصاویر ورزشی ، چهره ی حیوانات و یا کارکترهای مجبوب فیلم ها یا شخصیت های کارتونی نیزمورد توجه اکثر جوانان، نوجوانان و کودکان است. تصاویرچهره به سبک مدرن نیز ازجذاب ترین طرح های پوستر دیواری برای مزون ها ، آرایشگاه ها و آتلیه هاست.

یکی از مدرن ترین طرح ها، تصاویر سه بعدی است که با ایجاد خطای دید و با استفاده از هنر سایه و روشن، جلوه ای سه بعدی و برجسته ایجاد می کند. پوستر دیواری بزرگ قادر است ابعاد فضا را متحول سازد، به طوری که بیننده قادر نیست واقعیت را از تصویر تفکیک کند. نوع سه بعدی پوستر دیواری نیز از پر طرفدارترین طرح ها برای خانه های مدرن و دفاتر کار لاکچری می باشد.

 سفارش و نصب پوستر دیواری بزرگ

نوع کاغذ خام پوستر دیواری متفاوت بوده، با توجه به نوع طرحی که سفارش می دهید، می تواند تغییر کند. همچنین در سفارش طرح دقت کنید که طرح های افقی را برای دیوار عمودی و یا بالعکس سفارش ندهید. هنگام سفارش از سایز دقیق دیوار خود اطمینان حاصل کنید یا اندازگیری آن را به نصاب ماهر بسپارید. همچنین در انتخاب طرح و رنگ به اجزای دیگر دکوراسیون محیط مورد نظرخود توجه کنید، تا هماهنگی لازم وجود داشته باشد. رنگ مبلمان، دیوار های جانبی، کف، سقف و .. تاثیر بسزایی در پوستر دیواریتان خواهند داشت.

 سفارش و نصب پوستر دیواری بزرگ

 نصب پوستر دیواری به تبحر فراوان نیاز دارد. برای همین هیچ وقت خودتان به نصب آن اقدام نکنید. زیرا با خراب شدن یکی از پنل ها، مجددا باید کل پوستر را سفارش دهید که هزینه ی شما را دو برابر می کند. پوستر دیواری بزرگ روی هر دیواری قابل نصب است و فقط دیوارهای ترک خورده نیاز به زیرسازی دارند. از زمان سفارش تا نصب پوستر، کمتر از 4 روز زمان می برد. شما در مدتی کمتر از 4 روز می توانید فضای زندگی و کار خود را خاص و منحصر به فرد کنید.

 برای خرید پوستر دیواری با قیمت رقابتی کلیک کنید.

مزایای نصب پوستر دیواری بزرگ

نصب آسان، طراحی سفارشی تصویر به دلخواه مشتری، تغییر ابعاد و اندازه با توجه به سایز مکان مورد نظر، تنوع در رنگ، یکپارچگی تصویر و بزرگ نشان دادن فضا از مزایای پوستر دیواری بزرگ است. همچنین پوستر دیواری های بزرگ قابل شستشو هستند. این پوستر ها به راحتی تمیز می شوند و با گذشت زمان، رنگ خود را از دست نمی دهند.  به علاوه می توانید با انتخاب نوع مات یا براق آن، جلوه ای متفاوت به محیط خود بخشید.

مزایای نصب پوستر دیواری بزرگ

 در حالت کلی پوستر دیواری یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین دیوار پوش هاست. در سال های اخیر، پوستر های دیواری بسیار شهرت پیدا کرده اند. تنوع فوق العاده و کیفیت خوب آنها هر روز نظر عده ی بیشتری از مردم را به خود جلب می کند. از پوستر دیواری می توانید برای کل دیوار مورد نظرتان که به عنوان نقطه ی طلایی اتاق به حساب می آید، استفاده کنید. برای مثال: بزرگترین دیوار سالن پذیرایی، بالای تختخواب، دیوار پشت تلویزیون و ...

تفاوت پوستر دیواری بزرگ با کاغذ دیواری

 پوستر دیواری از تعدادی پنل تشکیل شده است که با چسباندن آنها کنار هم تصویری بزرگ و یکپارچه را می سازند که همان تصویر نهایی مورد نظر شماست. در کاغذ دیواری یک نقش در کل دیوارها تکرار می شوند. ولی پوستر دیواری یک تصویر بزرگ، واضح و بی تکرار است که همه ی دیوار مورد نظر شما را می پوشاند. برخی کاغذ دیواری ها مناسب کفپوش و پارکت های کلاسیک هستند، مثلاً پارکت جناقی مناسب کاغذ دیواری سنتی هستند.

 به این ترتیب پوستر دیواری بزرگ قادر است فضای زندگی یا کار شما را از یکنواختی خارج کند. در نهایت پوستر دیواری بزرگ جلوه ای خاص به اتاق مورد نظرتان می‌بخشد. برای مثال چنانچه فضای شما چهار وجه داشته باشد و سه وجه را با رنگ یا کاغذ دیواری پوشانده باشید، می توانید اصلی ترین دیوار را به پوستر دیواری اختصاص دهید .همچنین قیمت پوستر دیواری با کاغذ دیواری چندان تفاوتی ندارد. پوستر دیواری بزرگ با قیمت کاغذ دیواری نوع متوسط در بازار برابری می کند. پوستر دیواری نیز مانند کاغذ دیواری با چسب مخصوص نصب می شود.

ارسال نظر

جینا مسکوچی :
0 0
میخواهم عکس شوهرم. را به اندازه یگ دیوار بزرگ. چاپ کنید
مدیریت :
0 0
سلام . میتونید برای شروع از طریق تلگرام فایل رو ارسال و اندازه ها رو بفرمایید . 09122375527
مدیریت :
0 0
سلام . وقت شما بخیر هر تصویر با کیفیتی رو میتونیم برای شما به صورت پوستر دیواری تولید و اجرا کنیم .
امیر :
0 0
سلام میخواستم بدونم برای دیواری که نم داده هم میشه استفاده کرد؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر در صورتی که منبع رطوبت برطرف نشده نمیتوانید از پوستر دیواری استفاده کنید. میتوانید از دیوارپوش ها استفاده کنید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()