سبد خرید 0

کاغذ دیواری و نقش آن در دکوراسیون داخلی

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

کاغذ دیواری راه راه لوکس طوسی طلایی کد 99100203 کاغذ دیواری راه راه لوکس طوسی طلایی کد 99100203 119,000 تومان کاغذ دیواری مدرن کد 3359 کاغذ دیواری مدرن کد 3359 357,000 تومان کاغذ دیواری راه راه کلاسیک پذیرایی کد 6658 کاغذ دیواری راه راه کلاسیک پذیرایی کد 6658   کاغذ دیواری لوکس نسکافه ای طلایی کد 99100104 کاغذ دیواری لوکس نسکافه ای طلایی کد 99100104 99,000 تومان کاغذ دیواری راه راه لاکچری برجسته کد 99100205 کاغذ دیواری راه راه لاکچری برجسته کد 99100205 73,000 تومان کاغذ دیواری حاشیه بامزه برای اتاق کودک کد FY09501B کاغذ دیواری حاشیه بامزه برای اتاق کودک کد FY09501B   کاغذ دیواری آبرنگی گل صورتی کد 6684 کاغذ دیواری آبرنگی گل صورتی کد 6684   کاغذ دیواری آمریکایی داماسک گلدار کد WA0013 کاغذ دیواری آمریکایی داماسک گلدار کد WA0013 795,000 تومان کاغذ دیواری گل مدرن آبرنگی کد 20101 کاغذ دیواری گل مدرن آبرنگی کد 20101 166,000 تومان کاغذ دیواری طرح آمریکایی لاکچری کد 00C912 کاغذ دیواری طرح آمریکایی لاکچری کد 00C912 800,000 تومان کاغذ دیواری پتینه شاین دار کد 114311 کاغذ دیواری پتینه شاین دار کد 114311 430,000 تومان کاغذ دیواری ساده طرح پارچه کد 72062 کاغذ دیواری ساده طرح پارچه کد 72062 119,000 تومان کاغذ دیواری لوکس و خاص کد 99100301 کاغذ دیواری لوکس و خاص کد 99100301 149,000 تومان کاغذ دیواری مدرن طرح برگ کد 97003 کاغذ دیواری مدرن طرح برگ کد 97003   کاغذ دیواری لوکس پذیرایی های خاص کد 4450 کاغذ دیواری لوکس پذیرایی های خاص کد 4450   کاغذ دیواری ساده بافتدار کرم 750202 کاغذ دیواری ساده بافتدار کرم 750202   کاغذ دیواری راه راه کلاسیک کد 20335 کاغذ دیواری راه راه کلاسیک کد 20335   کاغذ دیواری گل ریز اتاق خواب کد 22020 کاغذ دیواری گل ریز اتاق خواب کد 22020   کاغذ دیواری لاکچری و خاص پذیرایی کد 99100603 کاغذ دیواری لاکچری و خاص پذیرایی کد 99100603 143,000 تومان کاغذ دیواری تک گل پذیرایی کد 4480 - 4481 - 4482 - 4483 کاغذ دیواری تک گل پذیرایی کد 4480 - 4481 - 4482 - 4483   کاغذ دیواری میکروسمنت اکلیل دار کد 3316 کاغذ دیواری میکروسمنت اکلیل دار کد 3316 357,000 تومان کاغذ دیواری طرح گورخری کد G446101 کاغذ دیواری طرح گورخری کد G446101 378,000 تومان
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 16 فروردین 1399 در ساعت 22 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

زیبایی و طراحی داخلی منازل مسکونی از زمان های بسیار دور مورد توجه افراد بوده است. طراحی داخلی در زمان های گذشته به صورت کاملا ساده و ابتدایی صورت می گرفت اما امروزه با صنایع مختلفی از تولیدات مربوط به طراحی داخلی مواجه هستیم. کاغذ دیواری یکی از مهمترین صنایع ابداع شده در دو قرن اخیر می باشد که در عصر حاضر به شدت مورد استقبال مردم در جوامع مختلف واقع شده است. در این مقاله علاوه بر تشریح اصول انتخاب این محصول و اهمیت نمای داخلی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به تاثیر همه جانبه آن در دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.

اصول انتخاب کاغذ دیواری

شما نمی توانید به صورت چشم بسته و بدون توجه به هارمونی فضای مورد نظر اقدام به خرید یک محصول نمایید. پیشنهاد می کنیم اغلب آلبوم های ارائه شده در این زمینه را مشاهده کرده و پس از سنجش دوام، کیفیت، طرح، رنگ، قیمت و تناسب آن ها با وضعیت مالی و همچنین تناسب آن ها با هارمونی منزل یا محیط کار خود، یک یا چند نمونه را انتخاب کنید.

رنگ روشن کیفیت بیشتر و قیمت کمتری دارد و هر چقدر رنگ کاغذ دیواری تیره تر شود از کیفیت محصول کاسته شده و بر قیمت آن افزوده می شود. در زمان خرید، ضد آب بودن و یا نبودن آن ها را جویا شده و با توجه به نیاز خود یک محصول مناسب خریداری نمایید. لازم به ذکر است که هر محصول دارای یک شناسنامه خاص است و شما در زمان انتخاب قادر به مشاهده مشخصات کلی و کیفی آن هستید.

Wallpaper in decoration

 

اهمیت دکوراسیون داخلی بر روحیات انسان

جلوه دکوراسیون داخلی برای بسیاری از ما و به علل مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تلاش های روزمره اغلب ما برای افزایش و ارتقای کیفیت ظاهری و معنوی زندگی بوده و جلوه زیبای دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین نشانه های ارتقای این کیفیت است.

انسان ها به صورت ذاتی زیبایی را دوست دارند. هنر و زیبایی در کنار یکدیگر قادرند احساسات ناب انسانی را برانگیخته و آن ها را شکوفا سازند. دکوراسیون زیبا نیز قادر است این حس ناب را در میان مخاطبان خلق کند و روحیات پژمرده و رخوت انگیز را به سمت واکنش های مثبت سوق دهد.

کاغذ دیواری یکی از ارکان بسیار مهم و کاربردی دکوراسیون داخلی است و بدون آن نمی توان یک دکوراسیون مدرن و تکمیل شده خلق نمود. در ادامه به بررسی نقش آن در فضاهای مختلف خواهیم پرداخت.

Wallpaper in decoration

 

تاثیر کاغذ دیواری بر سالن پذیرایی

این محصول مدرن قادر است به زیباترین شکل ممکن، هارمونی فضا را افزایش داده و جلوه ای خاص به تمامی ابعاد پذیرایی بخشد. ساده بودن دیوارها و یا استفاده از رنگ و روغن، هرگز نمی تواند تناسب مورد نظر را تا این اندازه ایجاد نموده و مخاطب را در زیبایی خود غرق سازد.

پوشش دیوار پذیرایی با استفاده از یک کاغذ دیواری مناسب می تواند روحیات خاصی را به اعضای خانواده و حتی مهمانان آنان القا نماید. در واقع می توان این محصول مدرن را تلفیق ماهرانه هنر و روانشناسی دانست که در قالب صنعت به نمایش درآمده است.

 

طراحی خلاقانه دیوار اتاق خواب

هرگز از تاثیر پوشش دیوار اتاق خواب با کاغذهای دیواری مناسب و گرم غافل نگردید. اتاق خواب خصوصی ترین مکان زندگی اشخاص است و شما می توانید سلیقه خود را در تمامی ابعاد اتاق خوابتان اجرا نمایید. استفاده از کاغذ دیواری مناسب با توجه به رنگ کفپوش، رنگ و طرح پرده اتاق خواب و دیگر وسایل موجود می تواند زیبایی شگفت انگیزی به اتاق شما بخشد.

امروزه استفاده از این دیوار پوش زیبا در اتاق خواب های کودکان و اتاق خواب زن و شوهرهای جوان بسیار متداول است اما پیشنهاد می کنیم برای دیگر اتاق خواب های منزل تان نیز نمونه های مناسب را انتخاب کنید؛ قطعا پشیمان نخواهید شد. بهتر است برای پوشش دیوار اتاق خواب کودکان از انواع پی وی سی آن که کاملا ضد آب هستند استفاده کنید.

Wallpaper in decoration

طراحی داخلی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر کار شما ممکن است شیک و مدرن بوده و یا اینکه طرحی کاملا لوکس و سلطنتی داشته باشد. پوشش دیوارهای محل کار نیز باید متناسب با این طراحی صورت گیرد. استفاده از کاغذ دیواری روشن با طراحی ساده تاثیر بسیاری بر محیط کار، کارکنان شما و مراجعه کنندگان خواهد گذارد.

دیوار پوش استفاده شده در محل کار شما به خوبی نشان دهنده ارزش و اعتبار فعالیت تجاری و اقتصادی شما خواهد بود و روحیات شما را برای مراجعه کنندگان بیان می کند. در جهان امروز نمی توان بدون استفاده از صنایع مربوط به طراحی داخلی یک دفتر کار شیک و مجلل داشت.

تاثیر کاغذ دیواری سه بعدی بر طراحی داخلی

انواع دیوارپوش سه بعدی تاثیر بسیاری بر فضای مورد نظر دارند. این نوع محصولات مدرن جلوه ویژه ای در فضا ایجاد نموده و چشم بسیاری از مخاطبان را به سمت خود خیره می کنند. انواع ساده آن ها نیز محبوبیت بسیاری دارند با این حال هرگز نمی توان از زیبایی یک طرح سه بعدی چشم پوشی کرد.

تصاویر سه بعدی فضا را گسترش داده و دکوراتورهای حرفه ای، آن ها را برای طراحی داخلی آپارتمان هایی با متراژ پایین بکار می برند. بکار گیری آن ها در آپارتمان ها و یا ویلاهایی با مساحت زیاد نیز بسیار پرکاربرد بوده و جلوه خاصی را در یک بخش خاص از منزل و یا محل کار ایجاد می کنند.

Wallpaper in decoration

قیمت کاغذ دیواری

این دیوار پوش مدرن در انواع مختلفی از طرح ها و جنس های مختلف تولید می شود. در بازارهای ایران انواع محصولات وارداتی  و داخلی را مشاهده می نمایید و می توان گفت با توجه به تنوع محصولات در این زمینه، تنوع قیمت کاغذ دیواری بسیار زیاد است. شما با مراجعه به وب سایت رونیا قادر خواهید بود لیست قیمت ها را مشاهده نمایید.

فروش کاغذ دیواری در فروشگاه رونیا در سطحی بسیار گسترده و متنوع با انواع مختلفی از محصولات وارداتی و محصولات داخلی صورت گرفته و آلبوم های متعددی در این زمینه عرضه شده اند. شما می توانید جهت خرید کاغذ دیواری با شماره تلفن های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید. مشاروان ما به تمامی سوالات شما در زمینه خرید کاغذ دیواری پاسخ خواهند داد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()