سبد خرید 0

برای دیزاین منزل خرید پوستر بهتره یا کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 20 اسفند 1400 در ساعت 16 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه زیباسازی دکوراسیون مورد اهمیت بسیاری از افراد قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که به دنبال دیزاین اتاق پذیرایی هستند، تمایل دارند محیط منزل را با پوستر یا کاغذ دیواری تزیین کنند. برای اینکه بدانیم پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟ ابتدا باید تعریف دقیقی از پوستر و کاغذ دیواری داشته باشیم. در این تعریف، تفاوت های میان پوستر و کاغذ دیواری مشخص خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل با این مبحث آشنا شوید.

برای دیزاین منزل خرید پوستر بهتره یا کاغذ دیواری

برای دکوراسیون پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟

برای تشخیص اینکه پوستر بهتره یا کاغذ دیواری نیاز به بررسی همه جانبه پوستر و کاغذ دیواری است. همانطور که می دانید برتری مطلق در مورد هیچ یک از دکوراسیون های منزل وجود ندارد. تشخیص اینکه پوستر بهتره یا کاغذ دیواری با توجه به شرایط دکوراسیون منزل متفاوت خواهد بود. اما در حالت کلی سلیقه ای می باشد و افراد براساس سلیقه و بودجه خود می توانند یکی از این دو را برگزینند.

معرفی پوستر برای دیزاین منزل

پوستر یک عکس بزرگ است که دیوار با آن پوشش داده می شود. در واقع این عکس می تواند به عنوان یک دیوارپوش مورد استفاده باشد. پوسترهای دیواری محدودیت زیادی در نصب و انتخاب منظره یا الگو ندارند. به همین خاطر خانم های خانه دار تمایل دارند از پوسترهای دیواری برای محیط منزل استفاده کنند. پوسترهای دیواری با توجه به ابعاد دیوار انتخاب می شوند.
تنوع پوستر باعث شده برخی از افراد جواب صریحی به پرسش پوستر بهتره یا کاغذ دیواری بدهند. دیوارها بخش مهمی از محیط منزل را به خود اختصاص می دهند. از این رو انتخاب پوشش دیوار ارزان و مناسب اهمیت زیادی دارد.

برای دیوار بزرگ پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟

در انتخاب اینکه پوستر بهتره یا کاغذ دیواری تفاوت سلیقه زیادی وجود دارد. بیشتر افراد پوسترهای دیواری را برای دیوارهای بزرگ انتخاب می کنند. در واقع آن ها گمان می کنند پوسترها برای فضاهای بزرگ مناسب تر بوده و پوشش دهی بهتری را ایجاد می کنند. ایده ها و طرح های پوستر دیواری به اندازه کاغذ دیواری اهمیت داشته و سبب خلق فضای جدید در محیط منزل شوند.

برای دیزاین محیط های کوچک پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟

اگر از پوستر دیواری برای محیط های کوچک و کم فضا استفاده می کنید، ایده های سه بعدی را برای پوستر انتخاب کنید. این ایده ها به فضای منزل عمق بخشیده و باعث دلبازی و جذابیت محیط منزل می شوند. پوسترهای دیواری می توانند تصاویر هنری، مناظر طبیعت، عکس های شخصی، الگوهای هنری و ... باشند. این پوسترها در فضای منزل بسیار جذاب به نظر می رسند. پوستر دیواری هنری، پوستر دیواری طبیعت و کلاسیک از پرطرفدارترین پوسترهاست.

شخصی سازی در پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟

شخصی سازی در انتخاب جواب سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری تاثیر زیادی دارد. پوسترهای دیواری امکان شخصی سازی بیشتری دارند. در واقع شما می توانید بر حسب نظر و سلیقه شخصی انتخاب پوستر دیواری را انجام دهید. پوسترهای دیواری قابلیت سفارش دارند. این پوسترها با توجه به نظر مشتری قابل طراحی و استفاده خواهند بود.

به همین علت شخصی سازی در مورد انتخاب پوسترهای دیواری بیشتر انجام می شود. بیشتر افراد از طراحی پوستر دیواری با عکس های شخصی یا مناظر دلخواه استقبال می کنند. البته این موضوع برتری پوستر نسبت به کاغذ دیواری را نشان نمی دهد. برای بررسی اینکه پوستر بهتره یا کاغذ دیواری نیاز به تحلیل بیشتری است.

اصول مهم در انتخاب پوستر

پوسترهای دیواری به شکل آماده یا سفارشی قابل عرضه هستند. شرکت رونیا به عنوان یکی از شرکت های معتبر و عالی در زمینه فروش و عرضه انواع پوستر دیواری ها فعالیت می کند. برای انتخاب پوستر دیواری نیاز به رعایت قواعد و اصول خاصی دارید. با رعایت این قواعد می توانید انتخاب درستی در زمینه پوستر داشته باشید و از طراحی محیط منزل خود لذت ببرید.

اصول مهم در انتخاب پوستر

انتخاب پوستر بر اساس ابعاد دیوار

پوستر دیواری را متناسب با ابعاد دیوار خود انتخاب کنید. بسیاری از افراد در انتخاب پوستر دیواری بسیار جسورانه عمل می کنند. جسارت در دیزاین پوستر دیواری بسیار حائز اهمیت است. اما نباید اصول طبیعی دکوراسیون در انتخاب پوستر به هم بریزد. به عنوان مثال اگر محیط منزل شما دارای دیوارهای افقی یا مستطیلی است، از انتخاب پوستر دیواری با الگوهای عمودی یا کشیده اجتناب کنید.
انتخاب این الگوها، محیط منزل را ناموزون و نامتقارن خواهد کرد. در واقع هدف ما از انتخاب و نصب پوستر دیواری زیبایی منزل است. در واقع انتخاب ناموزون و نامتناسب پوستر دیواری باعث به هم ریختگی در دکوراسیون می شود. در نتیجه زیبایی مطلوب برای بیننده و مخاطب حاصل نخواهد شد.

در انتخاب رنگ پوستر از انتخاب مشکی اجتناب کنید.

برای انتخاب پوستر دیواری از رنگ مشکی استفاده نکنید. در واقع مناظر و عکس های انتخابی برای پوستر باید عاری از رنگ های مشکی یا تیره باشند. چاپ رنگ های مشکی یا تیره با پرداخت هزینه بیشتری همراه است. ضمن اینکه این رنگ ها در برخی از چاپ ها بدون کیفیت می باشند.  در واقع استفاده از پوسترهایی با رنگبندی مشکی برای دکوراسیون های سفید رنگ و پرنور جذابیت خواهد داشت. شما باید در انتخاب رنگ های تیره به شکل دقیق و محتاطانه عمل کنید.

پوستر دیواری را به طور صحیح نصب کنید.

طریقه نصب پوستر دقیقاً مانند کاغذ دیواری است. همین موضوع جواب سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری را سخت تر می کند. کاغذ دیواری و پوستر هر دو بدون چسب ارائه می شوند. در واقع برای نصب کاغذ دیواری و پوستر از چسب های مخصوص استفاده می شود. البته که پوسترهای پشت چسبداری نیز وجود دارد که دارای نصب بسیار ساده و آسانی هستند.

انتخاب عکس با کیفیت برای پوستر

همان طور که می دانید سفارش و خصوصی سازی از ویژگی های غالب در انتخاب پوستر است. به همین خاطر بیشتر افراد در انتخاب جواب سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری، سریعاً پوستر را انتخاب می کنند. در واقع این افراد تمایل دارند از طرح های دلخواه به عنوان دیوارپوش منزل استفاده کنند. توجه داشته باشید عکس، تصویر و منظره مورد نظر باید از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد. این عکس ها بر روی پوستر و در ابعاد بزرگ به چاپ می رسند. بنابراین به رزولوشن قابل توجهی برای استفاده به عنوان پوشش دیوار نیاز دارند.

قیمت پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟

برای اینکه به جمع بندی کلی در مورد سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری برسید، باید وضعیت قیمت کاغذ دیواری و پوستر را در نظر بگیرید. قیمت پوستر دیواری بر مبنای متر مربع محاسبه می شود. به طور کلی پوسترهای دیواری با قیمت مناسبی عرضه می شوند. در واقع به عنوان گزینه های مقرون به صرفه معرفی می شوند. پوسترهای دیواری بر کاغذهای مختلف چاپ می شوند. ضمن اینکه نحوه چاپ پوستر می تواند در نوع رنگی، سیاه و سفید و ... باشد. همچنین میزان ضخامت و تراکم در نظر گرفته شده برای پوستر می تواند کم یا زیاد باشد. تمام این ویژگی ها در تخمین قیمت نهایت پوستر دیواری تاثیرگذار است.

از نظر راحتی نصب پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟

بسیاری از افراد تمایل دارند برای نصب پوستر به شکل خودسرانه عمل کنند. توجه داشته باشید که هر گونه خرابکاری یا پارگی در پوستر غیر قابل جبران می باشد. در نتیجه در هنگام وقوع خرابکاری، ناگزیر به تعویض مجدد کل پوستر خواهید بود. قطعاً سفارش مجدد پوستر دیواری هزینه هنگفتی بر شما تحمیل خواهد کرد. فروشگاه کاغذ دیواری رونیا از نصابان حرفه ای برخوردار است. این نصابان نصب پوستر و کاغذ دیواری را به راحتی در محیط منزل انجام می دهند و از بروز پارگی یا شکستگی در پوستر و کاغذ ها جلوگیری می کنند.

از نظر راحتی نصب پوستر بهتره یا کاغذ دیواری

اما پوسترهای پشت چسبدار به راحتی توسط افراد قابل نصب می باشند. درحالت کلی کاغذ دیواری ها دارای نصب دشواری بوده و از نظر راحتی نصب، که سوال بسیاری از افراده که نصب پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟ باید اذعان کنیم که کاغذ دیواری ها دارای نصب راحتی نیستند و در مقابل پوسترها راحت تر نصب می شوند.

از نظر راحتی تمیزکاری پوستر بهتره یا کاغذ دیواری؟

چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه را می توان در کاغذهای با کیفیت انجام داد. کاغذهای با کیفیت پوستر دیواری نیز نمی توانند در برابر شوینده های قوی مقاومت کنند. برای تمیزکاری پوسترهای دیواری باید به شکل محتاطانه عمل کنید. این کاغذها باید با آب و اسفنج تمیزکاری شوند. رعایت نکات مهم در تمیزکاری، باعث افزایش عمر مفید پوسترها خواهد شد.

برای اینکه در پاسخ به سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری موفق عمل کنید، نیاز به شناخت ویژگی های کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری و پوستر دیواری شباهت زیادی به هم دارند. البته میان این دو دیوارپوش تفاوت بسیار کمی نیز دیده می شود. پوستر دیوادی ها همگی دارای قابلیت شستشوی آسانی هستند. اما کاغذ دیواری ها بر اساس نوع جنسی که دارند شستشوهای متفاوت تر و گاهاً دشوارتری خواهند داشت.

بررسی تفاوت های پوستر و کاغذ دیواری

پوسترهای دیواری به شکل تکه تکه فروخته می شوند. در واقع پوسترها می توانند به شکل 2، 3 و 4 تکه عرضه شوند. کاغذ دیواری به حالت کلی مورد استفاده قرار گرفته و به شکل رولی ارائه می شود. زمانی که رول کاغذ دیواری در فضای منزل مورد استفاده قرار می گیرد، احتمال هدر رفتن بخشی از کاغذ دیواری در گوشه دیوار، پنجره و ... وجود دارد. پوستر دیواری بدون هیچ هدر رفتی می باشد. در واقع پوسترها پرتی ندارد و به همین خاطر مقرون به صرفه تر از کاغذ دیواری هستند.

بررسی تفاوت های پوستر و کاغذ دیواری
کاغذ دیواری با الگوی تکرارشونده شکل می گیرد. در واقع در کاغذ دیواری یک الگو، شکل یا طرح به شکل مداوم تکرار می شود. برای پوسترهای دیواری یک طرح، تصویر یا الگو به شکل پازلی و با قرار دادن تکه های تصویر در کنار هم شکل می گیرد. از این رو هدر رفت کاغذ برای پوستر دیواری وجود ندارد. پوسترهای دیواری با تنوع بیشتری نسبت به کاغذ دیواری ارائه می شوند. در واقع هر منظره و هر تصویری قابلیت تبدیل شدن به پوستر دیواری را دارد. پوسترهای دیواری با جذابیت بیشتری عرضه می شوند. رنگ ها، تصاویر و ... در پوسترهای دیواری پویاتر و زنده تر هستند.

استفاده ترکیبی از پوستر و کاغذ دیواری

به طور کلی هزینه پوستر دیواری کمتر از کاغذ دیواری می باشد. این موضوع به دلیل مصرف بهینه پوستر دیواری در منزل است. البته برخی افراد از ایده های ترکیبی پوستر و کاغذ دیواری در محیط منزل استفاده می کنند. در واقع آن ها پاسخ قانع کننده ای برای سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری پیدا نکرده اند.
به همین خاطر از کاغذ دیواری و پوستر به شکل ترکیبی در محیط منزل بهره مند می شوند. در این شرایط، کاغذ دیواری ها و پوستر به شکل جدا از هم نصب می شوند. در نهایت باید برای نصب هر کدام هزینه جداگانه پرداخت کنید.

پوستر رونیا بهتره یا کاغذ دیواری رونیا؟

شرکت رونیا در زمینه عرضه و فروش انواع کاغذ دیواری جدید و انواع پوستر دیواری به روز دنیا  فعالیت می کند. برای پاسخ دادن به سوال پوستر بهتره یا کاغذ دیواری می توانید از مشاوران و کارشناسان فروش شرکت رونیا کمک بگیرید. در این صورت انتخاب های بهتری برای دیزاین محیط منزل خواهید داشت.جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پوستر رونیا بهتره یا کاغذ دیواری رونیا

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()