سبد خرید 0

فروش کاغذ دیواری با بهترین قیمت و کیفیت در شرکت رونیا

10 / 10
از 1 کاربر

محصولات مرتبط

کاغذ دیواری گلدار مدرن کد RC5034 کاغذ دیواری گلدار مدرن کد RC5034 318,000 تومان کاغذ دیواری طرح برگ های بزرگ کد 1512 کاغذ دیواری طرح برگ های بزرگ کد 1512 365,000 تومان کاغذ دیواری گل مدرن آبرنگی کد SL-6403 کاغذ دیواری گل مدرن آبرنگی کد SL-6403   کاغذ دیواری گل ریز اتاق خواب کد 4441 کاغذ دیواری گل ریز اتاق خواب کد 4441   کاغذ دیواری گل آبرنگی کد 6460 کاغذ دیواری گل آبرنگی کد 6460   کاغذ دیواری گل ریز و شلوغ کد 21044 کاغذ دیواری گل ریز و شلوغ کد 21044   کاغذ دیواری طرح طاووس کد 8850 کاغذ دیواری طرح طاووس کد 8850 348,000 تومان کاغذ دیواری طرح گل قاصدک کد 66018 کاغذ دیواری طرح گل قاصدک کد 66018 329,000 تومان کاغذ دیواری داماسک مدرن کد WF10112 کاغذ دیواری داماسک مدرن کد WF10112 400,000 تومان کاغذ دیواری گل آبرنگی کد WF10114 کاغذ دیواری گل آبرنگی کد WF10114 400,000 تومان کاغذ دیواری طرح دار کلاسیک کد 641 کاغذ دیواری طرح دار کلاسیک کد 641   کاغذ دیواری ساده راه راه ریز کد 647 کاغذ دیواری ساده راه راه ریز کد 647   کاغذ دیواری کلاسیکِ برجسته برای پذیرایی کد 99100608 کاغذ دیواری کلاسیکِ برجسته برای پذیرایی کد 99100608 169,000 تومان کاغذ دیواری طرح کلاسیک کد 99090602 کاغذ دیواری طرح کلاسیک کد 99090602 219,000 تومان کاغذ دیواری تک گل داماسک بزرگ کد 646 کاغذ دیواری تک گل داماسک بزرگ کد 646   کاغذ دیواری طرح محو زردCode-62507 کاغذ دیواری طرح محو زردCode-62507   کاغذ دیواری پوست ماری رنگ روشنCode-62301-60303-62305 کاغذ دیواری پوست ماری رنگ روشنCode-62301-60303-62305 489,000 تومان کاغذ دیواری پتینه رنگ روشن 114348 کاغذ دیواری پتینه رنگ روشن 114348 430,000 تومان کاغذ دیواری پیچک زمینه روشنCode 70075 کاغذ دیواری پیچک زمینه روشنCode 70075 269,000 تومان کاغذ دیواری طرح دریا و کشتیCode-800082 کاغذ دیواری طرح دریا و کشتیCode-800082 159,000 تومان کاغذ دیواری طرح برجسته رنگ روشنCode-1803701-02-03 کاغذ دیواری طرح برجسته رنگ روشنCode-1803701-02-03 645,000 تومان کاغذ دیواری گلدار اکلیلی راه راهCode-5035-5036 کاغذ دیواری گلدار اکلیلی راه راهCode-5035-5036   کاغذ دیواری گلدار اکلیلی رنگ روشنCode-5024-5025-5026 کاغذ دیواری گلدار اکلیلی رنگ روشنCode-5024-5025-5026  
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 4 ارديبهشت 1401 در ساعت 14 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش کاغذ دیواری توسط شرکت ها و مغازه داران بسیاری انجام می‌شود. شرکت رونیا یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه فروش کاغذ دیواری است. شرکت رونیا انواع کاغذ دیواری را در طرح های جذاب و متنوع ارائه می کند. از این رو بیشتر افراد می توانند از طرح های شرکت رونیا بهره مند شوند. این طرح ها شامل سبک های مختلف دکوراسیون همچون سلطنتی، مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک می‌باشد. کاغذ دیواری کلاسیک ،کاغذ دیواری ارزان و ... را از این قبیل هستند.

بهره مندی از فروش کاغذ دیواری چه مزایایی دارد؟

 برای استفاده از کاغذ دیواری از مزایای زیادی نامبرده می شود. بهره مندی از فروش کاغذ دیواری برای پوشش و محافظت از دیوار مورد توجه قرار می گیرد. پوشش کاغذ دیواری بسترسازی مناسبی برای دکوراسیون انجام می دهد. امروزه برخی از کاغذ دیواری ها با ویژگی های متمایزتری معرفی می شوند. به عنوان مثال از کاغذ دیواری برای روشنایی با نور LED کمک گرفته می شود. محافظت از دیوارها در برابر ترک های بعد از زلزله از دیگر مزایای خاص فروش کاغذ دیواری است.

بهره مندی از فروش کاغذ دیواری چه مزایایی دارد

چاپ هایی که ابتدا برای کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گرفت، استنسیلینگ و چاپ بلوک چوبی بود. امروزه برای چاپ کاغذ دیواری از چاپ دیجیتالی استفاده می شود. فروش کاغذ دیواری به شکل رولی انجام می شود. کاغذ دیواری ها در کشورهای مختلف با ابعاد مختلف طراحی و عرضه می شوند. قیمت در نظر گرفته شده برای کاغذ دیواری بر حسب متر مربع است. فروش کاغذ دیواری در انواع مدل های مختلف انجام می شود. این مدل ها با توجه به نوع دیزاین و سبک دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند. تمام طرح های در نظر گرفته شده برای فروش کاغذ دیواری قابلیت انطباق با فضاهای مختلف منزل را دارند. برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب اندکی وسواس به خرج دهید. بهتر است طرح های اختصاصی کاغذ دیواری را برای اتاق خواب در نظر بگیرید.

مزیت فروش کاغذ دیواری نسبت به رنگ

فروش کاغذ دیواری از مزایای بیشتری نسبت به رنگ برخورداراست. اگر چه این فروش با قیمت بیشتری نسبت به رنگ انجام می شود اما به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه در دکوراسیون معرفی می شود. کاغذ دیواری ها از عمر بیشتری برخوردار هستند و با کیفیت بهتری عرضه می شود. کاغذ دیواری ها کمتر از رنگ دچار کثیفی می شوند. برخی از رنگ ها قابلیت تمیزکاری دارند. این در حالی است که بیشتر کاغذ دیواری ها قابلیت شست و شو و تمیزکاری سطحی را دارند.

مزیت فروش کاغذ دیواری نسبت به رنگ

فروش کاغذ دیواری در تنوع بالایی انجام می شود. همین موضوع باعث شده تا از کاغذ دیواری برای دیزاین های مختلف بهره مند شویم. کاغذ دیواری به روش های مختلف بر روی دیوار نصب می گردد. کاغذ دیواری ها بدون چسب یا با چسب عرضه می شوند. کاغذ دیواری می تواند بیشتر از 15 سال در محیط کارایی داشته باشد. به همین خاطر به عنوان یک انتخاب با کیفیت و اصیل شناخته می شود و از هر نظر مقرون به صرفه است. بهره مندی از فروش کاغذ دیواری نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری دارد. در واقع هر گونه کثیفی با مقداری آب و اسفنج قابل برطرف کردن است. همچنین بیشتر کاغذ دیواری های شرکت رونیا به ندرت دچار کثیفی می شوند.

مزیت فروش کاغذ دیواری توسط رونیا

برای بهره مندی از فروش کاغذ دیواری به شکل مطمئن باید از برندهای معتبر استفاده کنید. این برندها با کیفیت قابل توجهی عرضه می شود. کاغذ دیواری شرکت رونیا می تواند به شکل مناسبی بر روی دیوار نصب شود و بعد از مدتی از روی دیوار جمع شود. بسیاری از کاغذ دیواری های شرکت رونیا قابلیت استفاده مجدد را در فضا دارند. بسیاری از مستاجران، دانشجویان و کارمندان خوابگاهی برای دیوارپوش اتاق ها از ایده کاغذ دیواری بهره مند می شوند. آن ها بعد از پایان سکونت خود اقدام به کندن کاغذ دیواری می کنند. کندن کاغذ دیواری هیچ گونه آثاری بر روی دیوار باقی نخواهد گذاشت. به همین خاطر بیشتر افراد تمایل دارند از فروش کاغذ دیواری شرکت رونیا بهره مند شوند.

مزیت فروش کاغذ دیواری توسط رونیا

فروش کاغذ دیواری برای پوشش دهی نواقص و نقاط ناهموار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کاغذ دیواری ها بعد از اینکه از رده خارج شدند، به طبیعت بر می گردند و قابل بازیافت خواهند بود. به همین خاطر از کاغذ دیواری ها با نام دوستدار طبیعت و محیط زیست یاد می شود. به طورکلی  کاغذ دیواری ها از مواد کاملاً طبیعی شکل گرفته اند و در ساختار خود مواد شیمیایی به همراه ندارند.

نکات مهم در خرید و فروش  کاغذ دیواری

با وجود مزایای بسیار برای بهره مندی از فروش کاغذ دیواری برخی از افراد تمایلی به استفاده از کاغذ دیواری ندارند. همان طور که می دانید کاغذ دیواری قیمت گرانتری نسبت به رنگ دارد. همین موضوع باعث شده تا افراد از خرید کاغذ دیواری منصرف شوند. همچنین آن ها مراقبت از کاغذ دیواری را سخت تر از سایر دکورها می دانند و در کندن کاغذ دیواری نیز با مشکل مواجه هستند.

کاغذ دیواری ها در هوای مرطوب ممکن است با برگشت یا کنده شدن لبه از روی دیوار مواجه شوند. در این شرایط برای لبه ها باید از چسب بیشتر یا اتصال مجدد کمک گرفت. کاغذ دیواری ها به شکل رولی عرضه می شوند. هر رول با ابعاد یکسانی در اختیار مشتری قرار می گیرد. الگوها و طرح های کاغذ دیواری باید به شکل مناسب در کنار هم قرار بگیرند. برای نصب کاغذ دیواری به شکل مناسب باید از نصابان شرکت رونیا کمک بگیرید. نصابان می توانند نصب کاغذ دیواری را به شکل حرفه ای و بدون نقص انجام دهند.

 کاغذ دیواری ها امکان نصب بر روی بتن خام یا دیوارهای برجسته را ندارند. برخی از کاغذ دیواری ها به دلیل کیفیت پایین در مقابل اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید واکنش نشان می دهند. این نواحی ممکن است در مقابل نور خورشید به شکل سوخته درآیند. کاغذ دیواری های شکننده عمر بسیار کمی دارند و عمر آن ها به پنج سال محدود می شود.

فروش کاغذ دیواری آستر

فروش کاغذ دیواری آستر در کاغذ آستر انجام می شود. این کاغذ از جنس فایبرگلاس بوده و برای پوشش دهی نقص های دیوار بسیار کاربردی شناخته می شود. فروش کاغذ دیواری آستر شما را از انجام تعمیرات دیوار بی نیاز می کند و بسترسازی مناسب برای استفاده از انواع کاغذ دیواری ظریف را فراهم می نماید. امکان استفاده از کاغذ دیواری آستر به تنهایی هم وجود دارد. همچنین امکان رنگ آمیزی و حذف کاغذ دیواری آستر نیز وجود دارد.

فروش کاغذ دیواری آستر

فروش کاغذ دیواری چاپ شده

فروش کاغذ دیواری چاپ شده با تنوع زیادی از الگوها و رنگ ها مورد توجه قرار می گیرد. چاپ دیجیتال قیمت کمتری نسبت به چاپ دستی دارد و بر قیمت نهایی فروش کاغذ دیواری بسیار تاثیر می گذارد. کاغذ دیواری ها به شکل انبوه تولید می شوند. این نوع کاغذ دیواری ها با کیفیت قابل توجهی عرضه می شوند. جوهر چاپ آن ها بر مبنای آب بوده و به همین خاطر بهتر است برای محیط های مرطوب همچون حمام و آشپزخانه به کار نرود.  همچنین ناگفته نماند که این نوع کاغذ دیواری ها به راحتی پاره می شوند.

فروش کاغذ دیواری وینیل و فویل

فروش کاغذ دیواری وینیل با روکش وینیل یکی از پرفروش ترین ها می‌باشد. فروش کاغذ دیواری وینیل بسیار وسعت گرفته است. این  نوع کاغذها از عمر طولانی تری برخوردار هستند. در واقع کاغذ دیواری چاپ شده در آن ها با لایه ای از وینیل به خوبی پوشش داده می شود. کاغذ دیواری وینیل قابلیت شست و شو دارد و به راحتی نگهداری می شود.

همچنین فروش کاغذ دیواری فویل بر مبنای یک فلز صیقل یافته است. در واقع از فویل به عنوان پایه این کاغذ دیواری استفاده می شود. کاغذ دیواری های فویل جلوه بسیار خوبی دارند. این جلوه به دلیل فلز صیقل یافته کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری های فویل با انعکاس بالایی عرضه می شوند. به همین خاطر قابلیت پوشش دهی خوبی برای نقص های منزل دارند. در نهایت برای پوشش زیرین کاغذ دیواری فویل نیاز به بسترسازی مناسب دارید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()