سبد خرید 0

لیست قیمت ماربل شیت بین کابینتی برای سال 1402

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 29 بهمن 1402 در ساعت 16 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت ماربل شیت بین کابینتی با توجه به نوع برند و کیفیت آن با یکدیگر متفاوت است. ما در این مقاله قصد داریم که لیست قیمت این محصولات را که به روز شده برای سال 1402 است را در اختیار شما قرار دهیم. در واقع به نوعی شما را به طور کامل با موارد تاثیرگذار بر قیمت دیوارپوش ماربل شیت بین کابینتی آشنا خواهیم کرد و قیمتهای جدید را به شما عزیزان در این مطلب به نوعی اعلام خواهیم کرد. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا به این اطلاعات مهم دست پیدا کنید.

طراحان رونیا آماده طراحی و مشاوره حرفه ای جهت خرید و اجرای مطمئن ماربل شیت هستند.

 ( در منزل شما یا شوروم فروشگاه ) 

جهت خرید ماربل شیت با بهترین قیمت با ما در تماس باشید...

  موبایل   »»»  09121996816     2- 44288700-021    

قیمت ماربل شیت بین کابینتی
 منظور از ماربل شیت بین کابینتی چیست؟

 قبل از  اعلام قیمت ماربل شیت بین کابینتی بهتر است که با مفهوم آن آشنا شوید. این محصول به نوعی ورق سنگی می باشد که از ترکیب پودر سنگ و پی وی سی ساخته شده است. ماربل شیت بین کابینتی یکی از جدیدترین متریال های پرکاربرد می باشد که برای فضای بین کابینتی آشپزخانه های شما کاربرد دارد. این دیوارپوش مقاوم در برابر خش بوده و به صورت تایلی 120 * 280 سانتی ارائه می شود. البته این اندازه تایل های ماربل شیت بین کابینتی فروشگاه رونیا می باشد.

جهت مشاهده طرح های دیوارپوش ماربل شیت با قیمت و مشخصات کلیک کنید

 

 منظور از ماربل شیت بین کابینتی چیست

ممکن است که در سایر فروشگاه ها در سایزهای مختلف ارائه شود. ماربل شیت بین کابینتی مثل یک سنگ یک تکه و بدون درز می باشد. ناگفته نماند که ماربل شیت کلمه انگلیسی بوده که ماربل به معنی سنگ مرمر و شیت به معنی ورق می باشد. در واقع می توان گفت با کسب این اطلاعات به طور کاملا آگاهانه می توانید اقدام به خرید اینترنتی ماربل شیت از فروشگاه رونیا کنید.

رنگ بندی ماربل شیت

صفحه مرمری ( استونیت ) رنگ ها و طرح های متنوعی دارد اما پر کاربردترین و پر طرفدارترین مدل آن همان طرح مرمری می باشد و به عنوان ماربل شیت سفید و ماربل شیت مشکی شناخته شده اند.

  آشنایی با انواع ماربل شیت

 ماربل شیت دارای انواع گوناگونی است. این مدل از دیوار پوش بسیار زیبا و آراسته می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارد. انواع دیوارپوش ماربل شیت در مدلهایی مختلف با تنوع بسیار بالا عرضه می شود. در نهایت بستگی به شما دارد که چه نوع طرح و رنگی را  برای به کار بردن در فضای مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال علاوه بر آشپزخانه خود می توانید برای  قسمت های مختلف منازل و حتی اماکن تجاری و اداری،  مراکز درمانی، هتل ها و لابی ها از این محصول فوق العاده کاربردی و جذاب استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم که برای فضاهای کوچک از ماربل شیت رنگ روشنی استفاده کنید. همچنین قیمت ماربل شیت بین کابینتی موجود در فروشگاه ما بر اساس انواع مختلفی که دارد متفاوت است. شما می توانید انواع ماربل شیت بین کابینتی و مدل های دیگر شیشه ای، ساده، لاکچری، ابر و بادی، مدرن، طرح دار و استیلی را در فروشگاه ما مشاهده کنید.

مکان های مناسب استفاده از ماربل شیت

ماربل شیت از آن دسته دیوارپوش های مقرون به صرفه ای می باشد که که در ظاهر نمایی مانند سنگ طبیعی دارد و برای جلوه بخشیدن به محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این نمونه از دیوارپوش ها از سنگ های مصنوعی به تولید می رسند که تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و فضای داخلی ساختمان های مختلف را جذاب و منحصر به فرد می کنند؛ آیا می دانید که مکان های مناسب استفاده از ماربل شیت کدام هستند؟ با ما همراه باشید تا در ادامه کاربرد دیوارپوش ماربل شیت را برایتان توضیح دهیم و مکان هایی که می توانید در آن ها از این مدل دیوارپوش ها استفاده کنید را به شما معرفی کنیم.

  • دیوارپوش های ماربل شیت از آن دسته پوشش دهنده های دیواری پر کاربرد هستند که بیشتر برای دیوارهای راهرو یا لابی ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل ظاهر زیبا و خیره کننده شان جذابیت زیادی به یک فضا می بخشند.

اگر در محیط های داخلی بیمارستان ها، کلینیک ها یا مطب ها پا گذاشته باشید، می بینید که برای فراهم آوردن محیطی جذاب و زیبا در این مکان ها از دیوارپوش های ماربل شیت به وفور استفاده شده است.

  • یکی دیگر از مکان هایی که شما می توانید در آن از دیوارپوش های ماربل شیت استفاده کنید، فضایی داخل منازل می باشند؛ اگر از محیط خانه خود خسته شده اید و قصد دارید که برای روحیه خود تنوعی به فضای داخلی منزل خود بدهید، به شما پیشنهاد می کنیم که از دیوارپوش های ماربل شیت استفاده کنید و از جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی خود با استفاده از آن ها متحیر شوید.
  • پارکینگ ها، هتل ها، تالارها و ... از دیگر مکان هایی هستند که دیوارپوش های ماربل شیت در آن ها زیاد استفاده می شود؛ چرا که این محصولات می توانند فضایی خاص و منحصر به فرد را به وجود آورند و زیبایی یک محیط را در عین سادگی دو چندان نمایند.

در کل ماربل شیت به دلیل این که رنگ های منحصر به فرد و چشمگیر دارد و با سنگ های طبیعی مو نمی زند برای استفاده در تمام مکان ها و محیط های داخلی مناسب می باشد و شما با صرف کمترین هزینه به وسیله آن ها می توانید که زیبایی محیط خانه یا محل کارتان را چندین برابر نمایید.

آیا می دانید که چرا استفاده از دیوارپوش ماربل شیت این روزها زیاد شده است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم به دلیل این که استفاده از سنگ های طبیعی برای پوشاندن دیوارهای یک ساختمان هزینه زیادی را در پی دارد این نوع دیوارپوش ها به شما این امکان را می دهند که با صرف کمترین هزینه جذابیت را به دیوارهای خود ببخشید بدون این که کسی متوجه شود از سنگ مصنوعی برای پوشاندن دیوارها استفاده کرده اید.

یکی از مزیت های خوبی که می توان برای دیوارپوش های ماربل شیت در نظر گرفت این است که این دیوارپوش ها به گونه ای تولید می شوند که آب و رطوبت به هیچ عنوان نمی تواند در داخل آن ها نفوذ پیدا کند؛ همچنین در مقابل آتش و حرارت هم بسیار مقاوم هستند و نصب بسیار آسانی در برابر محصولات مشابه طبیعی دارند.

نکات مهم برای خرید سنگ مصنوعی ماربل شیت

برای خرید سنگ مصنوعی ماربل شیت باید به نکات ذیل توجه داشته باشید.

  • میزان ضخامت دیوارپوش: میزان ضخامت دیوارپوش بستگی به کاربرد آن دارد و با توجه به محلی که می خواهد نصب شود، می تواند بین 2 تا 4 میلی متر ضخامت داشته باشد.
  • بررسی شرایط محیطی: اگر محیط مورد نظر مرطوب باشد، بهتر است که دیوارپوش pvc انتخاب شود مانند سرویس بهداشتی، گاراژ و آشپزخانه.
  • رنگ و طرح متناسب: بهتر است برای هر محیط، با توجه به فضای موجود رنگ و طرح را انتخاب کنید برای مثال برای آشپزخانه استفاده از گلدن رز و ماربل شیت سفید بهتر است و انرژی بهتری ساطع می کند اما برای کف بهتر است از ماربل شیت مشکی استفاده شود.
  • آنتی باکتریال بودن: بعضی از محیط ها باید همواره بهداشتی و تمیز باشند مثل بیمارستان و آشپزخانه.                    از این رو بهتر است ماربل شیت مورد استفاده در این مکان ها ویژگی آنتی باکتریال بودن داشته باشند.

نحوه چسباندن ماربل شیت

حالا که با ماربل شیت آشنا شدید و دانستید که مکان های مناسب استفاده از ماربل شیت کجاها هستند در این قسمت می خواهیم شما را با نحوه چسباندن ماربل شیت آشنا سازیم که مراحل نصب ماربل شیت در موارد زیر خلاصه می شوند.

  • برای چسباندن ماربل شیت در ابتدا باید قبل از انجام هر کاری به اندازه گیری مساحت دیواری که قصد دارید آن را پوشش دهید بپردازید؛ در غیر این صورت در هنگام برش ورقه ها دچار مشکل خواهید شد.
  • پس از اندازه گیری در صورتی که سطح دیوار ناهموار بود آن را صاف کنید تا ماربل شیت به راحتی و به صورت صاف روی آن چسبانده شود.
  • پس از پشت سر گذاشتن مراحل فوق، با چسب مخصوص نصب ماربل شیت دیوار را آغشته از چسب کنید و سپس ماربل شیت را روی آن بچسبانید و کمی فشار دهید تا محکم شود و در جای خود ثابت گردد.
  • در آخرین مرحله شما باید نصب قرنیزها را انجام دهید تا بتوانید کادر زیبایی به وسیله چسباندن آن ها برای ماربل شیت به وجود آورید؛ به این نکته توجه داشته باشید که برای نصب ماربل شیت بهتر است که از چسب های قوی و استاندارد استفاده کنید تا ماربل شیت ها به خوبی روی دیوار سوار شوند و تحت هیچ شرایطی از دیوار جدا نگردند.

 بررسی قیمت ماربل شیت بین کابینتی در رونیا

 قیمت ماربل شیت بین کابینتی که به صورت برش خورده در ابعاد کوچک تر در فروشگاه رونیا باتوجه به نوع ماربل شیت متفاوت است و در رنج قیمتی تایل 60 * 120 به قیمت 250 هزار تومان تا 310 هزار تومان می باشد. شما بر اساس بودجه خود می‌توانید از بین دیوارپوش بین کابینتی یا همان ماربل شیت های موجود در فروشگاه ما برای نصب در آشپزخانه های خود استفاده کنید. ماربل شیت های موجود در فروشگاه ما بر اساس نوع، طرح و برند همانطور که گفتیم در رنج قیمت های مختلفی قرار دارند.

 بررسی قیمت ماربل شیت بین کابینتی در رونیا

در نهایت تصمیم و انتخاب با شماست. در حالت مقایسه ای باید گفت که ماربل شیت بین کابینتی شیشه ای بالاتر از سایر ماربل شیت ها می باشد. همچنین قیمت ماربل شیت بین کابینتی لاکچری و لوکس نیز به نسبت طرح های ساده تر گران قیمت تر است. پس حتما در هنگام خرید تمامی انواع دیوارپوش ماربل شیت بین کابینتی را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید. سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید ماربل شیت بین کابینتی مورد علاقه خود کنید.

جهت مشاهده ارزانترین ماربل شیت بین کابینتی موجود در فروشگاه ما کلیک کنید.

 آیا قیمت ماربل شیت بین کابینتی در رونیا در سال 1403 افزایش پیدا می کند؟

 با توجه به شرایط اقتصادی امروز و با توجه به نرخ دلار قیمت ماربل شیت نیز کاملاً وابسته به این مسائل است. اما ما در فروشگاه دنیا نهایت تلاشمان را می‌کنیم که با مناسب ترین قیمت و بسیار نزدیک به قیمت قبلی ماربل شیت های با کیفیت خود را به شما عزیزان ارائه کنیم. پس از بابت قیمت ماربل شیت بین کابینتی در فروشگاه رونیا آسوده خاطر باشید. اما در حالت کلی قیمت ماربل شیت های لاکچری و شیشه ای بسیار گران تر از سایر ماربل شیت های موجود در فروشگاه ما می باشد. این مسئله نیز هیچ ربطی به افزایش نرخ جدید در سال جدید ندارد.

 آیا قیمت ماربل شیت بین کابینتی در رونیا در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا می کند

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ماربل شیت بین کابینتی

 قیمت دیوارپوش آشپزخانه ماربل شیت بین کابینتی به عوامل مختلفی وابسته است. برای مثال اگر فروشندگان ماربل شیت به طور مستقیم و بدون واسطه این محصول را وارد کنند و از خود تولید کننده خریداری کنند، مطمئن باشید که بر قیمت آن تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. همچنین علاوه بر آن اضافه شدن خدماتی همچون نصب و ضمانت نیز در اکثریت فروشگاه ها بر قیمت ماربل شیت بی تاثیر نخواهد بود.

  عوامل تاثیر گذار بر قیمت ماربل شیت بین کابینتی

همچنین این مسئله مهم است که بر اساس مساحت آشپزخانه های مختلف قیمت برآورد شده ماربل شیت در هر پروژه‌ای با پروژه دیگر متفاوت خواهد بود. پس این مسئله را نیز فراموش نکنید که در  برآورد قیمت ماربل شیت بین کابینتی تاثیر گذار است. علاوه بر آشپزخانه‌ها شما به راحتی می توانید در  بخش‌های دیگر منزل نیز از آن استفاده کنید‌. این مسئله نیز سبب سفارش بیشتر ماربل شیت مورد نظر شما خواهد شد که به خودی خود منجر به افزایش قیمت ماربل شیت بین کابینتی می شود.

 نگاهی به مزایای ماربل شیت بین کابینتی

 ماربل شیت ها دارای مزایا و معایبی هستند. در حالت کلی مزایای این محصول بیشتر از معایب آن است.این مزایا عبارتنداز:

  •  اجرا  و نصب ورق ماربل شیت بسیار راحت و آسان است.
  •  این مدل از دیوارپوش آشپزخانه سبک بوده و دارای حمل بسیار آسانی می باشند.
  •  ماربل شیت ها انعطاف پذیر بوده و به راحتی برای دیوارهای قوس دار و منحنی شکل استفاده می شود.
  •  ماربل شیتها ضد ضربه بوده و دارای عمر بالایی نسبت به سنگ طبیعی هستند.
  •  قیمت ماربل شیت نسبت به قیمت دیوارپوش طرح سنگ طبیعی بسیار ارزان تر است.
  •  ماربل شیت ها عایق صدا بوده و کاملا آنتی باکتریال هستند و برای اماکن بهداشتی از جمله آزمایشگاهها کیس مناسبی هستند.
  •  در برابر حرارت نیز این محصول مقاوم بوده و در حریق  بسیار دیرسوز می باشد.
  •  در برابر انواع مختلف مواد شوینده مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و کاملاً قابل شست و شو هستند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز
نمایش همه
علاقه مندی ها ()