سبد خرید 0

مزیت بهره مندی از خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 6 آذر 1400 در ساعت 18 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی سبب خلق دیزاین های خارق العاده برای محیط منزل شما می‌شود. برای اینکه بتوانید تغییرات جدید را در محیط منزل تجربه کنید، نیاز به دیوارپوش دارید. دیوارپوش های سه بعدی برای هر فضایی مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردی شناخته می شوند.

برجستگی های موجود در این دیوارپوش های سه بعدی در شکل دهی فضای کانونی و دیوار تاکیدی بسیار کاربردی است. در ادامه قصد داریم شما را با مزیت های خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا بیشتر این مساله را بررسی کنیم.

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی در طرح های متنوع

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی در طرح و رنگ های مختلفی فراهم است. شما می‌توانید اقدام به خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی  درسایزهای مختلف کنید.دیوارپوش ها به طورکلی دارای برجستگی هایی هستند. این برجستگی ها در رنج یک تا 4 سانتی متر است. دیوارپوش سه بعدی می تواند به عنوان یک پوشش جذاب و زیبا کارایی داشته باشد. در حالت کلی در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی با طرح های مختلف مواجه هستید. این طرح ها هر کدام با نوع خاصی از سبک ها مطابقت دارد. برای انتخاب طرح باید به دیزاین منزل خود توجه کنید.  

انواع طرح های اشکال هندسی، طرح های سبک قدیم و کلاسیک، الگوهای نوستالژیک یا آنتیک، شماتیک خلاقانه و ... استفاده می شود. برای طراحی دیوارپوش سه بعدی نیز از عناصری نظیر چوب، پلاستیک،  چرم و گچ استفاده می شود. 

این پوشش به جای کاغذ دیواری، پتینه، رنگ، پوستر دیواری و ... به کار می رود. برای ساخت و نصب دیوارپوش سه بعدی از الگوهای مدولار کمک گرفته می شود. دیوارپوش های سه بعدی قابلیت نصب سریع بر روی دیوار را دارند. این دیوارپوش ها می توانند به شکل جذابی با نورپردازی ساده تزیین شوند.

دیوارپوش سه بعدی پشت تلویزیون و سایر نواحی

دیوارپوش سه بعدی پشت تلویزیون با طول عمر بالایی معرفی می شود. برای ساختار آن ها معمولاً از مواد ضد آب استفاده می‌شود. دیوارپوش های سه بعدی می توانند در متریال مختلف تولید شوند. بیشتر این متریال از مواد ضد آب انتخاب می شوند.

دیوارپوش سه بعدی پشت تلویزیون و سایر نواحی

 بسیاری از افراد گمان می کنند این پوشش فقط برای دیوار کارایی دارد. اگر چه پنل سه بعدی را به عنوان یک دیوارپوش معرفی می کنند اما این پنل برای فضای سقف نیز کارایی بسیار خوبی دارد. پنل های در نظر گرفته شده برای دیوارپوش با ابعاد مختلف 50*50، 30*30 و 80*60 مورد استفاده قرار می گیرند. برای بهره مندی از پنل ها باید ابعاد دیوار منزل را در نظر داشته باشید.

نصب در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی

مراحل نصب در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی قبل از همه چیز نیاز به درایت، تخصص و هوشمندی دارد. از این رو هر فردی نمی تواند دیوارپوش سه بعدی را نصب کند. برای حفظ کیفیت بهتر است از نصابان حرفه ای شرکت رونیا کمک بگیرید. برای نصب دیوارپوش نیاز به ابزاری همچون خط کش فلزی، درزگیر، مداد، کاغذ سمباده، ابزار برش، چسب سیلیکونی، حلال رنگ، رنگ آکریلیک، دستمال پارچه، رنگ آستر، آب و قلمو دارید.

نصب در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی

 برای اتصال دیوارپوش سه بعدی به دیوار از چسب کمک گرفته می شود. دیوارپوش ها به راحتی و به سرعت نصب می شوند. برای بهره مندی از آن ها نیاز به سطح هموار دارید. نصب کاغذ دیواری سه بعدی و دیوارپوش سه بعدی نیاز به چسب مخصوص دارد. در صورتی که سطح دیوار هموار باشد، می توانید بدون اتلاف وقت دیوارپوش را بر روی دیوار بچسبانید.

 مراحل نصب دیوارپوش سه بعدی

  • فرض کنید می خواهید نصب دیوارپوش سه بعدی را بر روی دیوار هموار و صاف انجام دهید. ابتدا باید کاغذ سمباده را بردارید و سطح زبر بر روی دیوار ایجاد کنید. سطح زبر برای چسبیدن بدون دردسر پنل به دیوار مدنظر قرار می گیرد.
  • برای اینکه محل نصب دیوارپوش بر روی دیوار به دقت مشخص شود، از یک مداد کمک گرفته می شود.
  • در ادامه از چسب سیلیکونی بر روی پشت دیوارپوش استفاده کرده و عمل نصب را انجام دهید. در گام بعدی باید از درزگیر استفاده کنید.
  • درزگیر برای برطرف کردن فواصل بین پنل ها مدنظر قرار می گیرد.
  •  در صورت رنگ آمیزی دیوارپوش باید ابتدا از رنگ آستر بهره مند شوید. آن گاه حدود 2 ساعت منتظر بمانید. این زمان برای خشک شدن رنگ آستر مورد توجه قرار می گیرد. با خشک شدن رنگ آستر از رنگ آکریلیک دلخواه خود استفاده نمایید.
  • در انتها نیز برای تکمیل پروسه نصب دیوارپوش از یک دستمال مرطوب کمک بگیرید. در واقع این دستمال مرطوب مواد اضافی، کثیفی، گرد و غبار را از روی  پنل ها پاکسازی می کند و درزگیری لازم بین پنل ها را انجام می دهد.

 در واقع زمانی که سطح هموار بر روی دیوار داشته باشیم، بدون مقدمه نصب دیوارپوش را شروع می کنیم. در حالت کلی دیوارپوش ها دارای سرعت نصب بالایی هستند و در کمترین زمان ممکن نصب می شوند.

 مراحل نصب دیوارپوش سه بعدی

نکات مهم در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی

برای خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی باید چند نکته را مدنظر قرار دهید. اول اینکه به نوع کاربری خود توجه کنید. در واقع نوع کاربری شما اهمیت زیادی در انتخاب رنگ، الگو و متریال دیوارپوش سه بعدی دارد. مساحت نیز از دیگر پارامترهای مهم برای انتخاب دیوارپوش است. ابعاد دیوارپوش با توجه به مساحت منزل انتخاب می شود.

نکات مهم در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی با وزن سبک عرضه می شود و به راحتی حمل می گردد. خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی و به کارگیری آن در فضای دکوراسیون با افزایش وزن سازه همراه نیست. سازه های سبک در معماری از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. بیشتر دکوراتورها و معماران سازه ها و مصالح کم وزن را برای ساختمان های مختلف توصیه می کنند. این موضوع امنیت بالا در هنگام وقوع زلزله و ... را به وجود می آورد و جزء ایمنی ساختمان سازی محسوب می شود.

مزایای خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی

  • دیوارپوش سه بعدی از درجه انعطاف خوبی برخوردار است. در واقع متریال انتخابی برای دیوارپوش سه بعدی از نوع منعطف است.
  • انعطاف مناسب دیوارپوش امکان بهره مندی از آن را در فضاهای مختلف فراهم می کند.
  • دیوارپوش سه بعدی از توانایی درزگیری برخوردار می باشد. این موضوع سطح هموار و یکدستی را در فضای منزل ایجاد می‌کند.
  • با خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی می توانید سیم کشی های مربوط به ساختمان را به خوبی پوشش دهید. این سیم کشی ها در پشت دیوارپوش سه بعدی قرار می گیرند. دیوارپوش های سه بعدی با امکان شست و شو عرضه می شوند.
  •  بیشتر متریال انتخابی برای تولید دیوارپوش از نوع ضد آب هستند. بنابراین در صورت کثیف شدن می توان از آب برای تمیزکاری کمک گرفت.

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی در انواع گوناگون

 دیوارپوش سه بعدی با توجه به سلیقه و نظرات مختلف تولید می شود. دیوارپوش ها از عناصر مهم دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند. در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی باید بدانید که دارای انواع مختلفی می‌باشد.  دیوارپوش چرمی، دیوارپوش پی وی سی، دیوار پوش طرح چوب و دیوارپوش دکوراتیو هر کدام دارای طرح های متنوعی هستند. شما می‌توانید از هریک از این دیوارپوش ها در سایت رونیا دیدن کنید و محصول موردنظر خود را برگزینید.

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی چرمی

دیوارپوش سه بعدی چرمی از جمله دیوارپوش هایی است که برای دیزاین های لاکچری و جذاب مورد استفاده قرار می گیرد. چرم ها به عنوان یک عایق صدای قدرتمند مورد استفاده قرار می گیرند. پنل سه بعدی چرمی برای دیوار و درب سالن های کنفرانس، آمفی تئاتر، سینما و ... به کرات کاربرد دارد.

همچنین قیمت دیوارپوش سه بعدی چرمی با توجه به نوع چرم تخمین زده می شود. برخی از چرم ها در نوع طبیعی و برخی دیگر در نوع مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. چرم های طبیعی از استحکام و دوام بالاتری برخوردار هستند و با قیمت بیشتری عرضه می شوند. طرح های مصنوعی با قیمت کمتری عرضه می شوند. در ترکیبات دیوارپوش چرم مصنوعی می توان ترکیباتی نظیر مواد پلیمری یا پی وی سی را نیز مشاهده کرد.

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی ام دی اف

برای خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی MDF از چوب های بازیافتی یا ضایعات چوب کمک گرفته می شود. این مواد با دستگاه های مخصوص به خوبی پرس کاری و فشرده سازی می شوند. مقاومت چوب های ام دی اف در حد بالایی قرار دارد.

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی ام دی اف

همچنین برای زدن طرح های دلخواه بر روی دیوارپوش ام دی اف از دستگاه لیزر CNC کمک گرفته می شود. وکیوم ممبران، انواع پولیش و رنگ پی وی سی برای افزایش مقاومت دیوارپوش ام دی اف به کار می رود. پنل سه بعدی ام دی اف می تواند تداعی کننده طرح های چوب طبیعی باشد. قیمت دیوارپوش سه بعدی ام دی اف از دیوارپوش های چرمی و گچی بیشتر است.

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی پی وی سی

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی PVC به عنوان یکی از دیوارپوش های محبوب مورد استفاده قرار می گیرد. انعطاف بالای PVC باعث شده تا طرح های متعددی بر روی دیوارپوش حک شود. دیوارپوش پی وی سی از مقاومت بالایی در مقابل اشعه ماوراء بنفش برخوردار است. در نتیجه با گذشت زمان به تغییر رنگ دچار نخواهد شد. همچنین لکه ها و آلودگی ها به راحتی از روی دیوارپوش های سه بعدی پی وی سی تمیز می شوند.

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی پی وی سی

همچنین در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی پی وی سی از رونیا، با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کنیم. در نهایت زیبایی خاصی را در محیط منزل شما ایجاد خواهند کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()