سبد خرید 0

آیا می دانید تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری در چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 1 مرداد 1401 در ساعت 9 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 17 )

آیا می دانید تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری در چیست

در این مقاله قصد داریم با نگاهی اجمالی به تفاوت پوستر دیواری با کاغذ های دیواری بپردازیم. پوستر هایی که در بازار امروزی شاهد تنوع چشمگیر آن ها می باشیم. اما پیش از اشاره به تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری می خواهیم شما را با این فاکتور مهم در دکوراسیون های داخلی بیشتر آشنا کنیم.

بدیهی است که امروزه توجه به دیزاین و دکوراسیون های داخلی برای فضا سازی هایی دلنشین، با استقبال بسیار زیادی همراه می باشد. به گونه ای که شاهد شمار بسیار زیادی از شرکت ها و مراکز خدماتی دیزاین ساختمانی می باشیم که با توجه به فضای موجود، شما را در داشتن محیطی ایده آل همراهی می نمایند. محیطی که علاوه بر آن که می تواند نشان دهنده ذوق و سلیقه شما باشد تا حدود بسیار زیادی بیانگر روحیات و خلق و خوی شما نیز می باشد. پوستر هایی که اگر چه بنا بر سلیقه هایی متفاوت بعضا قابل استفاده در تنها یک وجه از محیط و فضا می باشند اما عاملی موثر در تنوع و عدم یکنواختی محیط شما می باشند. علاوه بر آن، پوسترها باید با عناصر دیگر خانه هماهنگ باشند تا دکوراسیون خانه دارای هویتی باشد، مثلاً اگر دیزاین کلاسیک مورد پسند شماست، پوسترهای طرح کلاسیک همراه با کفپوش نزدیک به آن که پارکت جناقی است باید استفاده شود. 

جدید ترین مدل ها را ملاحظه نمایید: کاغذ دیواری ارزان  |  پوستر سه بعدی  |  کاغذ دیواری مدرن 

 بدون شک یکی از مهم ترین المان ها و فاکتور ها در دیزاین های داخلی، استفاده از پوستر های دیواری می باشند. پوستر هایی که به دلیل طراحی هایی متنوع و گستردگی در رنگ بندی، حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریانش قرار می دهد. پوستر هایی که اگر چه امروزه به اشتباه از آن ها تحت عنوان کاغذ های دیواری نام برده می شود، اما جالب است بدانید که تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری بسیار زیاد می باشد.

امروزه فروشگاه آنلاین رونیا، بزرگ ترین و محبوب ترین فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی می باشد که با ارائه طراحی هایی متفاوت و منحصر به فرد از بهترین و مرغوب ترین پوستر های دیواری با در نظر گرفتن تمامی سلایق، امکان خریدی آسان و غیر حضوری را برای تمامی افراد فراهم آورده است.

همراه ما باشید! چرا که در ادامه به شرح مهم ترین تفاوت پوستر دیواری از کاغذ های دیواری خواهیم پرداخت!

پوستر دیواری پل تاور بریج

مهم ترین تفاوت پوستر دیواری از کاغذ دیواری چیست؟

  • قیمت

بدون شک مهم ترین تفاوت پوستر دیواری از کاغذ های دیواری، تفاوت در قیمت آن ها می باشد!

مردم همواره به دنبال راه حل هایی برای ایجاد تنوع در محیط اطراف و زندگی شان می باشند. راه هایی که در عین سادگی موجب ایجاد تغییراتی چشمگیر می شوند و در عین حال از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند. از این رو امروزه استفاده از پوستر های دیواری در دیزاین های داخلی منازل، ادارات، دفاتر و شرکت ها با استقبال بیشتری همراه می باشد.

  • طرح

از دیگر تفاوت پوستر دیواری از کاغذ های دیواری می توان به طراحی متنوع و گسترده این محصول اشاره کرد. پوستر هایی که بنا بر درونیات و خلق و خوی افراد، سلیقه و همچنین فضای محیطی آن ها توسط فروشگاه آنلاین رونیا عرضه می شوند. تنوع در طراحی و رنگبندی این پوستر ها به گونه ای می باشد که امروزه شاهد طراحی هایی گوناگون از آن ها می باشیم.

پوستر دیواری مدل فشن خانوم های زیبا

مزایا و معایب پوستر دیواری

پوستر های دیواری مانند دیگر محصولات دکوراسیون های داخلی اگر چه از مزایای بیشماری برخوردار می باشند، اما به یاد داشته باشید که در صورت انتخاب و استفاده ای نامناسب می توانند معایبی را برای شما به همراه آورند که از مهم ترین مزایا و معایب پوستر دیواری می توان به تاثیر آن در بزرگ و یا کوچک نشان دادن محیط اشاره کرد.

پیش تر به تنوع بسیار عظیم طرح بندی پوستر های دیواری اشاره کردیم. طرح هایی گوناگون که اگر هوشمندانه و با در نظر گرفتن تمامی جوانب از جمله متراژ محیط و فضای شما انتخاب شوند، می توانند در وسیع تر و دلباز نشان دادن فضای محیطی شما موثر واقع شوند. البته فراموش نکنید که اگر در انتخاب و خرید پوستر های دیواری دقت و وسواس لازم را به خرج ندهید، علاوه بر آن که موجب کوچک تر نشان دادن محیط شما می شود، بلکه باعث ایجاد احساس دلگیری در افراد نیز می گردد.

از این رو امروزه فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا، با ارائه مشاوره ای دقیق و در نظر گرفتن تمامی جوانب برای زیبایی دو چندان محیط شما، شما را در انتخاب و خرید پوستر دیواری مناسب همراهی می نماید.

فواید پوستر دیواری

  • ماندگاری بالا

از جمله یکی دیگر از فواید استفاده از پوستر های دیواری در دیزاین و دکوراسیون های داخلی، ماندگاری و طول عمر بالا این محصول می باشد. طول عمر و ماندگاری که سبب می گردد تا انتخاب و خرید این پوستر ها، انتخابی فوق العاده و هوشمندانه در دیزاین و چیدمان محیط های گوناگون باشد. همان طوری که می دانید رنگ آمیزی دیوار ها، پس از مدتی کیفیت و براقی خود را از دست می دهند و به دلیل گرد و غبار و یا ترک های سطحی، ظاهر شکیل خود را از دست می دهند. همچنین استفاده از کاغذ های دیواری اگر چه در ابتدا ظاهری زیبا و محیطی گرم را برایتان به ارمغان می آورند، اما پس از مدتی تغییر حالت می دهند. اگر چه مزایا و معایب کاغذ دیواری نیز بسیار می باشد، اما یکی از مهم ترین معایب آن تغییر شکل در طولانی مدت می باشد. زیرا از جمله مزایا و معایب کاغذ دیواری می توان به فضا سازی دلنشین اشاره کرد که در مقابل رطوبت تغییر شکل می دهد و ماندگار نمی باشد.

پوستر دیواری مکعب طلایی

برای مشاهده جدیدترین طرح های کفپوش کلیک کنید:  کفپوش پی وی سی

  • مقرون به صرفه

از دیگر فواید پوستر دیواری، می توان به قیمت مناسب و مطلوب آن اشاره کرد. بدیهی است که مهم ترین عامل در قیمت پوستر های دیواری کیفیت و مرغوبیت متریال به کار رفته در ساخت و تولید این محصول ها می باشد. موادی که در صورت برخورداری از کیفیت بالا، از ماندگاری و طول عمر بیشتری برخوردار می باشند و از این رو از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند. اگر خیلی به مسأله مقرون به صرفه بودن فکر میکنید، می‌توانید از کفپوش هایی سه بعدی پارکت لمینت یشیل استفاده کنید، این محصول علاوه بر به صرفه بودن، در شمایل متعدد و زیبا تولید می‌شود.

البته به یاد داشته باشید که ابعاد، طراحی و رنگبندی از دیگر عوامل موثر در قیمت پوستر های دیواری می باشند.

  • ثبات در رنگ

از جمله مهم ترین ویژگی پوستر های دیواری می توان به عدم تغییر رنگ و اثبات رنگ آن در طولانی مدت و گذر زمان اشاره کرد. عاملی موثر که سبب گشته تا امروزه این محصول از جمله محصول های محبوب و کاربردی در دیزاین های داخلی باشد که تا حدود بسیار زیادی نسبت به رنگ ها و کاغذ های دیواری در اولویت قرار گیرد.

  • قابلیت شست و شوی

این ویژگی سبب گشته تا علاوه بر حفظ نظافت و توجه به آن، در صورت کثیف شدن به آسانی قابل نظافت و شست و شوی باشد و در زمانی کوتاه به زیبایی اولیه خود باز گردد.

  • نصبی آسان

از جمله دیگر مزایا استفاده از پوستر های دیواری می توان به نصب آسان و سریع این محصول اشاره کرد. چرا که فروشگاه آنلاین رونیا با ارسالی سریع و هماهنگ شده و همچنین معرف نصاب های حرفه ای و مجرب باعث نصب این محصول در کمترین بازه زمانی می شود.

  • چاپ آثار و طرح های دلخواه

همچنین چاپ آثاری هنری، ماندگار و حتی طرح های دلخواه شما با کیفیت و شفافیتی بی همتا از دیگر فواید استفاده از پوستر های دیواری می باشد.

 

ارسال نظر

بهاره گلگون :
1 0
قیمت و مشاوره
مدیریت :
2 2
با سلام همکاران ما جهت ارائه مشاوره خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با شما تماس خواهند گرفت
مهناز :
1 0
با سلام و خدا قوت. میخواستم برای دیوار پشت تلویزیون از پوستر استفاده کنم لطفا راهنماییم کنید
مدیریت :
0 1
با سلام و عرض احترام برای دکوراسیون پشت تلویزیون میتوانید از محصولات مختلف دکوراتیو مثل کاغذ دیواری، پوستر سه بعدی و دیوارپوش های دکو راتیو استفاده نمایید. انتخاب متریال مناسب برای پشت تلویزیون به عواملی مثل فاصله مبلمان تا نمایشگر، متراژ سالن پذیرایی یا نشیمن و دکوراسیون وسایل جانبی مثل رنگ و طرح دیوارها حائز اهمیت است. برای دکوراسیون منازل کوچک پوستر سه بعدی بسیار گزینه ی مناسبی است و باعث بزرگتر جلوه دادن فضا خواهد شد. برای مشاوره دقیق تر میتوانید تصاویر منزل را برای کارشناسان رونیا ارسال نمایید تا بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد نمایند.
مژده امیری :
0 0
با سلام. می خواستم بدونم هزینه سفارش پوستر با طرح دلخواه برای یک دیوار 3در 3 حدودا چقدر است؟
مدیریت :
2 0
سلام وقت شما بخیر. قیمت های درج شده در سایت به روز می باشد و بابت هر متر مربع پوستر د یواری در نظر گرفته شده است. مساحت دیوار شما 9 متر است که با ضرب کردن در فی قیمت نهایی به دست می آید . البته این کار را خود سیستم برای شما انجام میدهد و کافیست که ابعاد را در قسمت مربوط به عرض و ارتفاع وارد نمایید.
سمیه :
0 0
سلام.برای دیوار پشت تلویزیون پوستر مناسبه یا کاغذ دیواری؟عرض دیوار ۴ و نیم متره.و پذیرایی حدود ۳۸ متره.من یه پوستر شکوفه انتخاب کردم اما بمن گفتن ک این طرحهای کلی قشنگ نیست.نظر شما چیه؟میشه کمکم کنین؟
مدیریت :
1 0
سلام وقت بخیر. برای دریافت مشاوره قبل از خرید حتما با همکاران ما تماس بگیرید.
رهام :
0 0
سلام میخام بدونم برای اتاق خواب سه درچهار که مال بچه هاست چه پوستری مناسبه وپوسترها چند سال ماندگاری دارند؟
مدیریت :
0 0
با سلام. برای اتاق خواب می توانید یک دیوار را پوستر دیواری کودکانه و بقیه دیوار ها را کاغذ دیواری با رنگ های متناسب با پوستر اجرا کنید. طول عمر پوستر بستگی به میزان شستشو و نحوه نگهداری داره که معمولا بین 5 تا 10 سال عمر خواهد کرد.
آذر ساجد :
0 1
سلام در خصوص استفاده از پوسترهای طبیعت در پشت سرویس خواب اتاق مستر راهنمایی میخواستم ؟ چه پوستری مناسب این فضاست؟
مدیریت :
1 0
سلام وقت شما بخیر. لطفا از فضای مد نظرتون عکس ارسال بفرمایید تا بر اساس ابعاد دیوار، نور محیط، تخت خواب، پرده و ... راهنمایی کاربردی مناسب فضای شما داده شود.
پرتوی :
0 0
سلام وقت بخیر.یک قسمت از دیوار اتاق خواب چندین سوراخ و کمی منظره اتاق نا زیبا شده.بخاطر اینکه مستاجر هستیم نمیخوام هزینه زیادی بشه واسم.ابعادش ۲.۵۰ در ۱.۳۰ هست.چه پیشنهادی واسم دارین؟
مدیریت :
0 1
سلام وقت بخیر بهترین راه این است که سوراخ ها بتونه شود و بعد هر محصولی که مد نظرتون هست انجام شود.
مریم :
0 0
سلام برای منزل جدید که کل خونه کاغذ دیواری راهنمایی میخوام میخوام یه دیوارو پوستر بزنم بقیه رو هم دیزلینی که متناسب باشه ممنون میشم
مدیریت :
0 0
با سلام همکاران واحد طراحی و فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
ابوالفظل :
0 0
سلام برای دیوار پشت تی وی خـاستم کاغذ دیوا ی کنم بهنظر شما پوستر بهتره یا چیز دیگه لطفاراهنمایی کنید
مدیریت :
1 0
سلام وقت بخیر بستگی به دکوراسیون منزل شما دارد. اگه ممکنه از طریق واتساپ تصاویر منزل را ارسال کنید تا کارشناس راهنمایی تان کند.
عليرضا :
0 0
سلام؛ آيا ميشه از پارچه کنواس که مخصوص نقاشي رنگ روغن هست بعنوان پوستر ديواري استفاده کرد؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر. با توجه به نوع چاپ پوستر امکان چاپ باکیفیت بالا بر روی کنواس وجود ندارد و برای نصب کنواس بر روی دیوار به عنوان پوستر دیواری تا امروز نتیجه ی خوبی حاصل نشده و اکثرا با مشکل مواجه خواهد شد.
اکبر :
0 0
سلام میخاستم بدونم چه جنس کاغذی برای پوستر بهتره
مدیریت :
0 0
سلام پا با جنس فابریک کاغذ دیواری در سه مدل تولید میکنیم که همه بهترین جنس های موجود در ایران هستند.
عباس مصطفوی :
0 0
سلام خسته نباشین. من دارم مغازه لباس کودک میزنم برای دیوار میتونم از پوستر استفاده کنم یا نه فقط برای اتاق خواب استفاده میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
مدیریت :
0 0
سلام وقت شما بخیر هم کاغذ دیواری طرح کودک می توانید استفاده کنید هم پوستر دیواری طرح کودک.
شیدا :
0 0
سلام. میخوام برای پشت TV پوستر سه بعدی بزنم. ۲/۷۰×۴ و اینکه پذیرایی ۳۶ متر هستش و تازه رنگ آمیزی شده( لیمویی و نسکافه ای). لطفا راهنمایی کنید از چه طرحی استفاده کنم
:
0 0
سلام برای پشت ثلویزیون میخوام پوسترسه بعدی یا کاغد دیواری استفاده کنم و فاصله نشیمن تا تلویزیون 4 متر هست و پو پدیرایی باریک و بلند هست شما چه طرحی را پیشنهاد میکنین
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر لطفا تصاویر دیوار پشت تلویزیون و دکور آن قسمت منزل را برای مشاوران فروشگاه ارسال بفرمایید.
زهرا حیران :
0 0
سلام وقتتون بخیر برای دیوار پشت تلویزیون و دیوار پذیرایی می خواستم راهنمایی بفرمایید کاغذ دیواری باشه یا پوستر سه بعدی ؟
مدیریت :
0 0
با سلام و وقت بخیر برای خرید کاغذ دیواری مهمترین قسمت استفاده از یک مشاوره خوب و مختص واحد و لوازم شما است. برای استفاده از این خدمات فروشگاه رونیا بهتر است تصاویر محل و لوازم منزل را برای همکاران واحد فروش (09121996816) ارسال فرمایید تا بهترین گزینه ها به شما پیشنهاد گردد.
پویا :
0 0
سلام.مشاوره براپوسترسه بعدی پشت تی وی میخواستم
سحر :
0 0
سلام خونه من کاشی سرامیکه ولی میخام پشت تلوزیونوپوستر بزنم به نظر شما چه رنگی انتخاب کنم ک ب کاشی ها بیاد ممنون میشم راهنمایی کنید
مدیریت :
0 0
با سلام اگر رنگ و طرح کاشی، مبلمان و فضایی که قرار است پوستر نصب شود توسط کارشناس دیده شود حتما راهنمایی بهتری انجام خواهد شد. لطفا از طریق شماره واتساپ موجود در سایت رونیا عکس فضای پشت تلویزیون را برای انتخاب پوستر دیواری ارسال کنید تا از مشاوره قبل از خرید استفاده کنید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار معایب و محاسن کفپوش پشت چسب دار هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 هزینه های اصلی بازسازی خانه در سال 1402 ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش ایده‌ی جذاب پوشاندن دیوارهای خراب با دیوارپوش نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک نحوه چیدمان و انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمانهای کوچک امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ امسال کدوم طرح های کاغذ دیواری مده؟ شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب شیوه ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار برای اتاق خواب ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل ایده های خلاقانه و کم‌هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا دکوراسیون پذیرایی با جدید ترین کاغذ دیواری روز دنیا آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ آیا نباید کل دیوارهای خانه را کاغذ دیواری کرد؟ کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت کاغذ دیواری خاص و مجلل مناسب دفتر وکالت نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن نکات مهم زیرسازی دیوار گچی برای کاغذ دیواری+ روش‌های انجام آن خرید میکروسمنت پودری خرید میکروسمنت پودری 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید 3 نکته پنهانی در انتخاب کاغذ دیواری راهرو که باید بدانید کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ کدام دیوار خانه را کاغذدیواری کنیم؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ از پارکت لمینت شیاردار (V-Groove) در کجاها استفاده می شود؟ کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری سورمه ای، انتخابی هوشمندانه برای دکوراسیون داخلی مزیت کاغذ دیواری خال خالی مزیت کاغذ دیواری خال خالی کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مقایسه پارکت لمینت تیره و روشن مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای مزایا و معایب پارکت لمینت نسکافه ای ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ ضخامت پارکت لمینت چه تاثیری بر کارایی آن دارد؟ راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت راه‌ های افزایش طول عمر پارکت لمینت بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ بهترین کفپوش برای مکان‌ های مرطوب کدام است؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ آیا پارکت لمینت ها عایق حرارت هستند؟ نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری مهد کودک به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ به جای کاغذ دیواری از چی استفاده کنیم؟ بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی بررسی روش‌هایی برای جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه استفاده از ترفندهای طراحی برای بلند نشان دادن سقف کوتاه ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت ترازبندی سطح کف ساختمان با پارکت تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه تأثیر رنگ گرم و سرد در دکوراسیون داخلی خانه کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک کلیدی‌ترین نکات برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس آشنایی با پرده ساده و شیک اتاق خواب عروس عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک معرفی مدل های عایق صوتی کف معرفی مدل های عایق صوتی کف بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان بهترین ترند های پرده برای اتاق نوجوانان ام دی اف ملامینه چیست ؟ ام دی اف ملامینه چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ پارکت آنتی استاتیک چیست ؟ نحوه نصب و اجرای قرنیز نحوه نصب و اجرای قرنیز اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل اتخاب بهترین رنگ قرنیز برای منزل انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه خانگی نحوه ی انتخاب انواع قرنیز نحوه ی انتخاب انواع قرنیز پارکت لمینت بلوط پارکت لمینت بلوط
نمایش همه
علاقه مندی ها ()